Lucifer Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2006 AXAXAXA MANOWAR + ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ Λοιπόν ontopic θεωρώ τραγικά υπερεκτιμημένους τις Τρύπες και τα Διάφανα Κρίνα και το Μαχαιρίτσα και γενικά όλο αυτό το λυκειακό ροκ. Α, και τους Mastodon.
punky Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2006 AXAXAXA MANOWAR + ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ Δεν ξέρω τι είναι πιο κολακευτικό. Το ότι γράφω πειστικά; Ή η ανάγκη σου να με πιστέψεις; Λοιπόν ontopic θεωρώ τραγικά υπερεκτιμημένους τις Τρύπες και τα Διάφανα Κρίνα και το Μαχαιρίτσα και γενικά όλο αυτό το λυκειακό ροκ. +1
blueviper Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2006 ps: Τους Interstellar Overdrive και τους Night On Earth δεν τους ξέρω. blueviper δε στέλλεις κανά κομμάτι να δούμε τι παίζει? Περισσότερα για τους Interstellar Overdrive μπορείς να αντλήσεις από το προσωπικό τους site στο οποίο περιλαμβάνονται και 4 κομμάτια...τσέκαρε ειδικά το Pulse. Για τους Night On Earth, που μόλις κυκλοφόρησαν 2πλο album, κινούνται στο χώρο της ευρύτερης post rock σκηνής με trip hop κι avantgarde στοιχεία, είναι αποκαλυπτικό το MySpace...ξεκίνα με το Room Closer.
Forensick Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2006 Λοιπόν ontopic θεωρώ τραγικά υπερεκτιμημένους τις Τρύπες και τα Διάφανα Κρίνα και το Μαχαιρίτσα και γενικά όλο αυτό το λυκειακό ροκ. Α, και τους Mastodon. για τα ελληνικα απλα συμφωνω. για τους mastodon, συμφωνω απολυτα. να συμπληρωσω οτι και οι Tool ειναι υπερεκτιμημενοι. ναι μεν πολυ καλοι σε αυτο που κανουνε, αλλα δεν ανακαλυψαν και τον τροχο.παρα πολυ καλοι μουσικα(απλα), πολυ καλοι και στα live(απ οσο εχω δει απο videakia)αλλα δεν ειναι και Η μουσικη με ΤΟΥΣ μουσικους.
Lucifer Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2006 ΟΙ μουσικοί είναι κατ' εμέ, ειδικά ο Carey είναι άπιαστος. Κατά τα άλλα, όσο και αν τους λατρεύω, τι θα ήταν αν δν άκουγαν King Crimson δν ξέρω.
Forensick Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2006 κοιτα, αν το παμε με μοναδες, τοτε και οι Τalisman εχουν ΤΟΝ μπασσιστα(Jacob), αλλα δυστυχως δεν ειδαν τα αναμενομενα. οι Theater, oi Sieges Even, oi Symphony-X, oi, oi ,oi , oi. O καταλογος δεν τελειωνει. αλλα η ουσια δεν ειναι κει. οκ, βγαλανε 2 απιστευτους δισκους(για μενα εναν), αλλα απο κει και περα τα αλλα 3 που εχουν ειναι χρυση μετριοτητα. ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη ως γνωστον. ειναι μεν, πααρα πολυ καλοι, αλλα δεν ειναι και οι μεσιες. γιατι μην μου πεις πως οποιος αναφερεται σε "επιρροες απο Tool" αναφερεται σε καποιο αλλο εκτος απο το Schism. ασε που δεν αντεχω τους και-καλα-ψαγνενους-σου-βγαζω-το-λαδι-οοοοοοταν-θα-μου-παρεις-συνεντευξη-τυπους.
madcap Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2006 Υπερκτιμημενοι οι Τρυπες, Mastodon και Tool; Το αλλο με τον Τοτο το ξερετε;;;;;
NoNuclearPower Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2006 Διαβάζω με ενδιαφέρον το topic, παρόλο που ουσιαστικά δεν μπορώ να συμμετάσχω υπό την έννοια ότι δεν έχω ούτε τις μουσικές γνώσεις ούτε το μουσικό αυτί για να γράψω όπως ο NoNuclearPower πχ και να τεκμηριώσω μια θέση Koίτα, δε χρειάζονται ούτε μουσικές γνώσεις ούτε μουσικό αφτί απαραίτητα, είναι εσένα πως σου κάθεται η φάση. Βάσει αυτού τεκμηριώνεις, και είναι έτσι κι αλλιώς υποκειμενικό το πράμα, εκτός κι αν μιλάς για υπαρκτά πράγματα (όπως οι κριτικές πχ). Για το τι γουστάρει να ακούει ο καθένας είναι -ευτυχώς- ελεύθερο (και φυσικά υποκειμενικό) ζήτημα και με καμία κυβέρηση επιβεβλημένο (..αν και αυτό ψιλομπάζει νερά, πόσες μαλακίες δεν πάει να σου επιβάλει η τηλεόραση κ το ραδιόφωνο; Αλλά και πάλι στο χέρι σου είναι άμα θα γουστάρεις η όχι). Όσο για τους Venom και τα playlist Μητροπάνο και X Ray Spex, ο περισσότερος κόσμος έχει ένα ανάλογο playlist για ώρες ανάγκής. -Εγώ άμα πέσω σε μποτιλιάρισμα έχω πάντα εύκαιρο έναν Καρρά (Βασίλη)-;-) Για τους Τοοl συμφωνώ σχετικά με King Crimson, αν και δε σημαίνει ότι είναι απαραιτήτως μειονέκτημα. Τον τροχό κ την πυρίτιδα δεν τα ανακαλύπτουν κάθε χρόνο. Δίσκοι σαν το Lateralus και Aenima είναι υπέρ-αρκετοί για να πεις τους Tool μεγάλο συγκρότημα. Δεν είναι μόνο το Schism, αυτό ήταν το πιο εμπορικό, The Gudge, Ticks & Leeches, Parabola, Stinkfist...τι να λέμε. Από κει και πέρα οκ, σκάτωσε το πράμα, αλλά και πάλι δύσκολα τους λες υπερεκτιμημένους. άμα συνεχίσουν μέτρια... Τρύπες + Κρίνα επίσης -προσωπικά- δεν τους λέω με τίποτε υπερεκτιμημένους. Έχει κάτι άλλο καλύτερο σχετικό η Ελλάδα για να θεωρούνται αυτοί υπερτιμημένοι? Να μου πεις για Μαχαιρίτσες, Πλιάτσικες κ το γνωστό καραγκιοζιλίκι, εκεί οκ. Αλλά το "9 πληρωμένα.." και το "Κεφάλι.."-κυρίως το 2ο- έχουν από τους πιο γεμάτους (κ γαμάτους)ήχους που άκουσα, κρίνοντάς το ακόμα κ με μέτρο έξω από τα ελληνικά πλαίσια. Τα Κρίνα το μαμήσανε λίγο με το θέμα "στίχος", αλλά στον τελευταίο δίσκο πχ που είναι ορχηστρικός, εκεί βάζουν τα γυαλιά κανονικά. ps: Οι Interstellar Overdrive αξίζουν τελικά ΠΟΛΥ προσοχή !
madcap Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2006 Τρύπες + Κρίνα επίσης -προσωπικά- δεν τους λέω με τίποτε υπερεκτιμημένους. Έχει κάτι άλλο καλύτερο σχετικό η Ελλάδα για να θεωρούνται αυτοί υπερτιμημένοι? Να μου πεις για Μαχαιρίτσες, Πλιάτσικες κ το γνωστό καραγκιοζιλίκι, εκεί οκ. Αλλά το "9 πληρωμένα.." και το "Κεφάλι.."-κυρίως το 2ο- έχουν από τους πιο γεμάτους (κ γαμάτους)ήχους που άκουσα, κρίνοντάς το ακόμα κ με μέτρο έξω από τα ελληνικά πλαίσια. Τα Κρίνα το μαμήσανε λίγο με το θέμα "στίχος", αλλά στον τελευταίο δίσκο πχ που είναι ορχηστρικός, εκεί βάζουν τα γυαλιά κανονικά.! Για τους τρυπες θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου, οσο αφορα τους Tool κανετε ενα μεγαλο λαθος, πρωτα απο ολα δεν μπορει να αρνηθει κανεις το γεγονος οτι ειναι σπουδαιοι μουσικοι. Καθε κυκλοφορια των Tool ερχοταν να φρεσκαρει τον μεταλικο και οχι μονο οχι. Τωρα για το οτι δεν ανακαλυψαν τον τροχο αυτο λιγη σημασια εχει, παρα πολυ λιγη...
Child_In_Time Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2006 Λοιπόν ontopic θεωρώ τραγικά υπερεκτιμημένους τις Τρύπες και τα Διάφανα Κρίνα και το Μαχαιρίτσα και γενικά όλο αυτό το λυκειακό ροκ. Α, και τους Mastodon. Αν θεωρείς τους στίχους του Αγγελάκα, ..λυκειακό ροκ, δεν έχω τίποτα άλλο να πω.. Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις!
Sellers Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2006 Δεν ξέρω όμως που βρίσκονται τα όρια ''Λυκειακού'' ροκ με ''μίζερου'' έλληνα... Για σένα Lucifer τι ελληνικό είναι δικαίως τιμημένο ή αδίκως υποτιμημένο?
Forensick Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2006 Δεν είναι μόνο το Schism, αυτό ήταν το πιο εμπορικό, The Gudge, Ticks & Leeches, Parabola, Stinkfist...τι να λέμε. Από κει και πέρα οκ, σκάτωσε το πράμα, αλλά και πάλι δύσκολα τους λες υπερεκτιμημένους. άμα συνεχίσουν μέτρια... Δεν είπα ότι είναι μόνο αυτό το κομμάτι, αλλα ότι στην ουσία, οταν αναφέρεσαι σε Τοοl επιρροή, εννοείς(οχι εσυ) ΜΟΝΟ αυτό το κομμάτι. Ας πούμε, για τους Dream Theater, λέγανε στο "Six Degrees..." οτι στο "great debate" είναι επιρρεασμένοι από Τοοl. Ε, η μόνη επιρροη είναι το ύφος του riff του Schism. Έχει γινει χαμος, οτι πλεον πολλά progessive συγκροτηματα, ειναι επιρρεασμενα απο αυτους, αλλα περα απο την πατεντα των φωνητικων που πανε μαζι με κιθαρα αυτου του κομματιου, δεν εχω ακουσει και κατι αλλο. επισης, οταν βλεπω οτι ενα γκρουπ, εχει βγαλει 5 δισκους και απο αυτους αξιζουν οι 2, ε τοτε, δεν ειναι και ΤΟ ονομα. ολα αυτα ειναι υποκειμενικα βεβαιως, βεβαιως. απλα, λογω ιματζ και "συμπεριφορας" προς τον τυπο και γενικα προς το κοινο, εχουν κερδισει, αυτο που εχουν κερδισει. ειναι σχεδον το ιδιο πραγμα(στην ουσια του) με τους Slipknot, αλλα απο την απεναντι μερια. Για τους τρυπες θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου, οσο αφορα τους Tool κανετε ενα μεγαλο λαθος, πρωτα απο ολα δεν μπορει να αρνηθει κανεις το γεγονος οτι ειναι σπουδαιοι μουσικοι. Καθε κυκλοφορια των Tool ερχοταν να φρεσκαρει τον μεταλικο και οχι μονο οχι. Τωρα για το οτι δεν ανακαλυψαν τον τροχο αυτο λιγη σημασια εχει, παρα πολυ λιγη... ειναι μια χαρα μουσικοι και ειδικα ο Carey. απο κει και περα δεν μου λενε και πολλα. ο Maynard ειναι μονοχνωτος(ας μην συγκρινουμε με Patton ας πουμε...), και οι αλλοι 2 ειναι απλα οκ. καθε κυκλοφορια ερχοταν να φρεσκαρει τον μεταλλικο ηχο??συγνωμη, αλλα δεν ισχυει κατι τετοιο. οι Tool γινανε γνωστοι απο το Lateralus. μπορει να ειχαν καποιο στατους μεχρι τοτε, αλλα ηταν υπο μια εννοια underground. το Aenima, το γνωρισαμε (οι περισσοτεροι τουλαχιστον), μετα αφου ειχαμε αγορασει/ακουσει το Lateralus. αυτο σημαινει οτι απο τον δισκο που τους εδωσε την παγκοσμια φημη, μετραμε μονο εναν ακομα. πως μπορει να κανει αυτο, ως "το γκρουπ που δινει αερα στην σκηνη"(απο την στιγμη που το 10000 days ειναι απλα μετριο)? ναι, οκ, φτιαξανε εναν δισκο απιστευτο και απιστευτα επιδραστικο, αλλα απο κει και περα δεν εχουν συμβαδισει με τους υπολοιπους για να εχουμε την παραλληλη επιρροη, ή κατι τετοιο. προσωπικη μου γνωμη, ειναι οτι φτιαξανε ενα δισκο, που ηταν απο τους καλυτερους της δεκαετιας, αλλα απο κει και περα, μην κανουμε και θεους, καποιους που (για μενα παντα) εχουν 2/5. ακομα και η εθνικη στο μπασκετ, ειχε καλυτερα ποσοστα στις βολες:-P
NoNuclearPower Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2006 H αλήθεια είναι πως όντως το Lateralus τους έβαλε για τα καλά στο χάρτη. ο Maynard ειναι μονοχνωτος(ας μην συγκρινουμε με Patton ας πουμε...) ..αυτό να λέγεται!
Lucifer Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2006 Δεν ξέρω όμως που βρίσκονται τα όρια ''Λυκειακού'' ροκ με ''μίζερου'' έλληνα... Για σένα Lucifer τι ελληνικό είναι δικαίως τιμημένο ή αδίκως υποτιμημένο? Δεν είμαι απόλυτα βέβαιος τι εννοείς με τους προσδιορισμούς, το βρίσκω λίγο πλεοναστικό. Δλδ εγώ όταν λέω κάτι "υποτιμημένο" εννοώ πως του αξίζει περισσότερη αναγνώριση και αδικείται -αντιστοίχως και αντιστρόφως για το υπερτιμημένο. Υπερτιμημένα Ελληνικά είναι κατ' εμέ οι Τρύπες που προανέφερα, τα Διάφανα Κρίνα, μεγάλο μέρος του λεγόμενου έντεχνου (λες και τα άλλα μουσικά είδη είναι άτεχνα) πχ Ιωαννίδης και λιγότερο Μάλαμας -ως ερμηνευτής, όχι ως συνθέτης- κτλ. Υποτιμημένοι θεωρώ ότι είναι πάρα πολλοί που δν έχει ιδιαίτερο νόημα να αναφέρω γτ είναι εντελώς άγνωστοι και underground, και παραμένουν έτσι επειδή λίγοι ως κανένας στην Ελλάδα προωθούν τη μουσική βάσει της ποιότητάς της και όχι των προσδοκόμενων αποδοχών. Κοινώς, ξέρω μπάντες με accordeon και πιάνα και κιθαρίτσες κτλ που κοντράρουν στα ίσια τους Madrugada, και ξέρω πως δεν θα πάνε πουθενά με αυτό εντός συνόρων πέρα από κανένα τοπικό live και κανένα promo στα χίλια. Οι μόνες μπάντες που κατάφεραν να καταξιωθούν ώστε να έχουν υπόσταση και να μπορούν να υποτιμηθούν, θεωρώ πως είναι οι Stereo Nova και κάπως οι Active Member που τους παίρνει η μπάλα μαζί με όλο το χιπ-χοπ κίνημα.
RedKostas Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2006 Υπερτιμημένα Ελληνικά είναι κατ' εμέ οι Τρύπες που προανέφερα, τα Διάφανα Κρίνα, μεγάλο μέρος του λεγόμενου έντεχνου (λες και τα άλλα μουσικά είδη είναι άτεχνα) πχ Ιωαννίδης και λιγότερο Μάλαμας -ως ερμηνευτής, όχι ως συνθέτης- κτλ. Υποτιμημένοι θεωρώ ότι είναι πάρα πολλοί που δν έχει ιδιαίτερο νόημα να αναφέρω γτ είναι εντελώς άγνωστοι και underground, και παραμένουν έτσι επειδή λίγοι ως κανένας στην Ελλάδα προωθούν τη μουσική βάσει της ποιότητάς της και όχι των προσδοκόμενων αποδοχών. π.χ. Last Drive...(τι και αν μοιάζουν με Cramps; Δείξτε μου μια υποφερτή αντιγραφή της, διεθνούς φήμης, τραγουδίστριας WC (διαβάζεται Βίσση)).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.