Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2007 CoD4 νομίζω ότι έχει δικιά του μηχανή γραφικών και όχι Unreal 3.
pappous_soulis Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2007 Το CoD 4 έχει δικιά του μηχανή,δεν μπόρεσα να βρω πως λέγεται όμως. Δεν είναι dx10 αλλά αποκλειστικά 9. Προσωπικά όσο με ενθουσίασε το multiplayer beta του στο Χ360 τόσο με απογοήτευσαι το demo στο PC μου. Αν δεν διορθωθεί το πρόβλημα που αντιμετωπίζω βλέπω το 40άευρω να πηγαίνει στο Orange Box...
privateer Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2007 Call of Duty 4 PC vs. Consoles Interview [gt]26495[/gt]
ksaplostra Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2007 Το CoD 4 έχει δικιά του μηχανή,δεν μπόρεσα να βρω πως λέγεται όμως.Δεν είναι dx10 αλλά αποκλειστικά 9. Προσωπικά όσο με ενθουσίασε το multiplayer beta του στο Χ360 τόσο με απογοήτευσαι το demo στο PC μου. Αν δεν διορθωθεί το πρόβλημα που αντιμετωπίζω βλέπω το 40άευρω να πηγαίνει στο Orange Box... Ayto nai! einai mia epilogi...To orange box prosferei 3 paixnidakia ek ton opoion to ena einai korifaio mp game..Kala gia to portal de to sizitame...PAIGNIDARA.Alla mou exei kapsei ton egefalo to kolo 15o lvl!!!!:mad:
rallistas Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2007 Αφου αναβαθμιστηκαμε σε C2D το απολαυσαμε το demo!
Wolfidis Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2007 Ξέρουμε αν θα μπορούν να παίξουν 2 παίκτες live από μιά consola? Πάντως ξέρουν να δημιουργούν προσμονή! Μας άφησαν να χαρούμε με την beta κ μετά μας έκοψαν με βία, ώστε μόλις βγεί να τρέξουμε σαν τρελοί να το πάρουμε.
S2Katana Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2007 Δε θυμαμαι που το διαβασα, αλλα υποτιθεται πως το SP κομματι θα ειναι short.Βεβαια για το MP το αγοραζουμε, αλλα συνεχιζει να με χαλαει αυτο.
Wolfidis Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2007 Δε θυμαμαι που το διαβασα, αλλα υποτιθεται πως το SP κομματι θα ειναι short.Βεβαια για το MP το αγοραζουμε, αλλα συνεχιζει να με χαλαει αυτο. Ποιός το χέζει το campaing!!
privateer Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2007 Multiplayer Perks Perk Slot 1: * Bomb Squad (detect placed C4 charges) * C4 x 2 * Claymore x 2 * RPG-7 x 2 * Special Grenades x 3 * Frag x 3 * Bandolier (adds more ammo to your clip) Perk Slot 2: * Juggernaut (More Health) * Sleight of hand (Reload quicker) * Stopping power (More weapon damage) * UAV Jammer (Jams enemy radar) * Sonic Boom (Bigger explosions) * Double Tap (increased rate of fire) * Overkill (carry two primary weapons, no pistol) Perk Slot 3: * Extreme conditioning (Sprint longer) * Steady Aim (Steadier aiming) * Last Stand (Shoot your pistol while dying) * Deep Impact (Better bullet penetration through walls) * Dead Silence (Less noise when running) * Iron Lungs (Hold breath longer when sniping) * Eavesdrop (Allows you to listen in on enemy chat) * Martyrdom (While dying, player pulls a grenade) Multiplayer Weapons (Potential list pulled from PC Demo files) AC130 Airstrike AK47 AK74u Artillery AT4 AW50 Barrett Beretta Binoculars Bomb Bomb Defuse C4 Claymore Cobra 20mm Cobra FFAR Colt .45 Concussion Grenade Desert Eagle Dragunov Flash Grenade Frag Grenade G3 G36C Hind FFAR Humvee .50cal M1014 M14 M16 M21 M4 M40A3 M60E4 MP44 MP5 P90 Remington 700 RPD SAW Skorpion Usp Uzi Winchester 1200
Pytzamarama Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2007 Γρηγορες απαντησεις απο ενα προγραμματιστη της IW στο NeoGaf (PS3 COD4 thread) Ok, so, yeah, I'm one of the Infinity Ward programmers. I won't even pretend to be objective about our game, because all of us at IW love it (duh). That said, I see some questions coming up repeatedly in various threads... 1) We don't support keyboard and mouse on PS3, sorry. 2) No rumble (DS3) support - we found out about it too late to add it to this game. Hopefully next time around, though! 2) Yes, the PS3 version does support voice chat (bluetooth and USB mics supported.) 3) There are minor visual differences between the 360 and PS3 versions, due to the platforms being extremely different from an architectural standpoint. This results in us having to make different tradeoffs on both platforms to hit our framerate targets. They're very nearly identical, but you'll be able to pick screenshots in which both versions are "clearly" the better version. They're as close as we could make them without going completely batcrap insane (though whether or not we are already completely batcrap insane is a matter of some debate.) Tradeoff example: Shadow filtering. We use different techniques on PS3 and 360 to filter shadow edges, which gives them a bit of a different look. I think it's a matter of taste as to which way looks better, but we did it that way because it was the most efficient way to do it on both platforms that yielded a look that was good enough.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2007 Μετά φάινεται η διαφορά όμως.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα