Προς το περιεχόμενο

Call of Duty 4: Modern Warfare


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Το CoD 4 έχει δικιά του μηχανή,δεν μπόρεσα να βρω πως λέγεται όμως.

Δεν είναι dx10 αλλά αποκλειστικά 9.

 

Προσωπικά όσο με ενθουσίασε το multiplayer beta του στο Χ360 τόσο με απογοήτευσαι το demo στο PC μου.

 

Αν δεν διορθωθεί το πρόβλημα που αντιμετωπίζω βλέπω το 40άευρω να πηγαίνει στο Orange Box... :-(

Δημοσ.
Το CoD 4 έχει δικιά του μηχανή,δεν μπόρεσα να βρω πως λέγεται όμως.

Δεν είναι dx10 αλλά αποκλειστικά 9.

 

Προσωπικά όσο με ενθουσίασε το multiplayer beta του στο Χ360 τόσο με απογοήτευσαι το demo στο PC μου.

 

Αν δεν διορθωθεί το πρόβλημα που αντιμετωπίζω βλέπω το 40άευρω να πηγαίνει στο Orange Box... :-(

 

Ayto nai! einai mia epilogi...To orange box prosferei 3 paixnidakia ek ton opoion to ena einai korifaio mp game..Kala gia to portal de to sizitame...PAIGNIDARA.Alla mou exei kapsei ton egefalo to kolo 15o lvl!!!!:mad::mad::mad:

Δημοσ.

Ξέρουμε αν θα μπορούν να παίξουν 2 παίκτες live από μιά consola?

 

Πάντως ξέρουν να δημιουργούν προσμονή! Μας άφησαν να χαρούμε με την beta κ μετά μας έκοψαν με βία, ώστε μόλις βγεί να τρέξουμε σαν τρελοί να το πάρουμε.

Δημοσ.

Δε θυμαμαι που το διαβασα, αλλα υποτιθεται πως το SP κομματι θα ειναι short.Βεβαια για το MP το αγοραζουμε, αλλα συνεχιζει να με χαλαει αυτο.

Δημοσ.
Δε θυμαμαι που το διαβασα, αλλα υποτιθεται πως το SP κομματι θα ειναι short.Βεβαια για το MP το αγοραζουμε, αλλα συνεχιζει να με χαλαει αυτο.

 

Ποιός το χέζει το campaing!!

Δημοσ.

Multiplayer Perks

 

Perk Slot 1:

* Bomb Squad (detect placed C4 charges)

* C4 x 2

* Claymore x 2

* RPG-7 x 2

* Special Grenades x 3

* Frag x 3

* Bandolier (adds more ammo to your clip)

 

Perk Slot 2:

* Juggernaut (More Health)

* Sleight of hand (Reload quicker)

* Stopping power (More weapon damage)

* UAV Jammer (Jams enemy radar)

* Sonic Boom (Bigger explosions)

* Double Tap (increased rate of fire)

* Overkill (carry two primary weapons, no pistol)

 

Perk Slot 3:

* Extreme conditioning (Sprint longer)

* Steady Aim (Steadier aiming)

* Last Stand (Shoot your pistol while dying)

* Deep Impact (Better bullet penetration through walls)

* Dead Silence (Less noise when running)

* Iron Lungs (Hold breath longer when sniping)

* Eavesdrop (Allows you to listen in on enemy chat)

* Martyrdom (While dying, player pulls a grenade)

 

Multiplayer Weapons (Potential list pulled from PC Demo files)

 

AC130

Airstrike

AK47

AK74u

Artillery

AT4

AW50

Barrett

Beretta

Binoculars

Bomb

Bomb Defuse

C4

Claymore

Cobra 20mm

Cobra FFAR

Colt .45

Concussion Grenade

Desert Eagle

Dragunov

Flash Grenade

Frag Grenade

G3

G36C

Hind FFAR

Humvee .50cal

M1014

M14

M16

M21

M4

M40A3

M60E4

MP44

MP5

P90

Remington 700

RPD

SAW

Skorpion

Usp

Uzi

Winchester 1200

Δημοσ.

Γρηγορες απαντησεις απο ενα προγραμματιστη της IW στο NeoGaf (PS3 COD4 thread)

 

Ok, so, yeah, I'm one of the Infinity Ward programmers. I won't even pretend to be objective about our game, because all of us at IW love it (duh). That said, I see some questions coming up repeatedly in various threads...

 

1) We don't support keyboard and mouse on PS3, sorry.

 

2) No rumble (DS3) support - we found out about it too late to add it to this game. Hopefully next time around, though!

 

2) Yes, the PS3 version does support voice chat (bluetooth and USB mics supported.)

 

3) There are minor visual differences between the 360 and PS3 versions, due to the platforms being extremely different from an architectural standpoint. This results in us having to make different tradeoffs on both platforms to hit our framerate targets. They're very nearly identical, but you'll be able to pick screenshots in which both versions are "clearly" the better version. They're as close as we could make them without going completely batcrap insane (though whether or not we are already completely batcrap insane is a matter of some debate.)

 

Tradeoff example: Shadow filtering. We use different techniques on PS3 and 360 to filter shadow edges, which gives them a bit of a different look. I think it's a matter of taste as to which way looks better, but we did it that way because it was the most efficient way to do it on both platforms that yielded a look that was good enough.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...