Προς το περιεχόμενο

OBLIVION-NW2-DARK MESSIAH-GOTHIC 3 = Ποιο σας αρεσε?


gust

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν πολυκαταλαβα τι ζητας Manuel?

Rpg χωρις συστημα leveling λιγο δυσκολο μου φαινεται......

Ξαναριχτω μπας και βρουμε ακρη!

(Btw. περιμενο το patch για grim-fandango----join the revolution)

 

blueviper θα συμφωνησω μαζι σου....και εμενα με τσαντιζει αφορητα αυτη η δουλεια με τα buggy παιχνιδια!

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Εννοείς ότι το morrowind δεν έχει σύστημα leveling; Πολύ απλά ζητάω το leveling του χαρακτήρα να έχει τον σκοπό και το νόημα του να μπορείς να επισκεφτείς περιοχές και να αντιμετωπίσεις εχθρούς που δεν μπορούσες. Τι νόημα έχει να ανεβάζεις levels αν μπορείς ούτως ή άλλως από την αρχή (σχεδόν) του παιχνιδιού να σκοτώσεις (σχεδόν) οποιονδήποτε χαρακτήρα;

Δημοσ.

@Manuel: Μάλλον το scaling σε ενοχλεί κι όχι το leveling. Είναι όντως ένα εκνευριστικό (κατά τη γνώμη μου) τέχνασμα που εισήλθε είτε καλοπροαίρετα (αύξηση πρόκλησης προς τους παίχτες) είτε κακοπροαίρετα (αύξηση του gaming time). Ελπίζω να το εγκαταλείψουν σύντομα αν και δεν είμαι καθόλου βέβαιος γι' αυτό (βλ. Gothic 3).

 

Δεν ξέρω τι bugs έχει το nwn2 μιας και το play.com φρόντισε να με ενημερώσει μόλις σήμερα πως τελικά ακυρώνει το pre-order (αν δεν το λεγα θα σκαγα). Πάντως όσο εκνευριστικά και να είναι δύσκολα πιστεύω να επισκιάσουν ένα παιχνίδι αυτού του μεγέθους. Το απόλυτο CRPG για μένα (και παράλληλα το πιο buggy pc game) είναι το Temple of Elemental Evil. Όσο εκνευριστικό και να καταντούσε, δε μπορούσα να το παρατήσω. Το αυτό θα συμβεί και με το nwn2 που λόγω της πιο σοβαρής εταιρείας και του μεγέθους της community του game, θέλω να πιστεύω πως σύντομα θα είναι αν όχι bug-free τουλάχιστον σίγουρα απόλυτα playable.

Ρητορική ερώτηση. Αφού τελικώς το Gothic 3 (που φαντάζομαι θεωρούσαν άμεσο ανταγωνιστή) κυκλοφόρησε νωρίτερα από το nwn2, δε μπορούσαν να παρατείνουν το beta-testing;

Δημοσ.

Κακώς το θεωρούσαν άμεσο ανταγωνιστή. Το Gothic είναι της κοψιάς Oblivion. Όσο σε ένα παιχνίδι όπως το NW διαχειρίζεσαι ολόκληρο party, δεν μπορώ να το συγκρίνω με τα προηγούμενα.

Δημοσ.
Κακώς το θεωρούσαν άμεσο ανταγωνιστή. Το Gothic είναι της κοψιάς Oblivion. Όσο σε ένα παιχνίδι όπως το NW διαχειρίζεσαι ολόκληρο party, δεν μπορώ να το συγκρίνω με τα προηγούμενα.

 

Ναι αλλά όπως βλέπεις και μόνο από τον τίτλο του παρόντος thread δεν τα θεωρούσαν και τόσο κακώς ανταγωνιστικά είδη...

Δημοσ.

Τονιζω οτι το παρων thread δεν εγινε για να συγκριθουν αμεσα τα παιχνιδια μεταξυ τους.

Απλα λογω της ιδιοτητας τους και του χαρακτηρα τους ως rpg (ασχετα απο τα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα του καθενος - βλ. party,single hero,first person,third person) θεωρησα οτι θα επρεπε να ξεκινησει μια συζητηση για να ανταλλαξουμε αποψεις και να δουμε τις σκεψεις του καθενος μας για τους κυριοτερους εκπροσωπους του ειδους αυτη την περιοδο!

 

Manuel νομιζω οτι το fallout 1,2 θα σου αρεσε (μοναχικος ηρωας-καλο leveling-οπως το ζητας-)

Αν δεν τα εχεις παιξει καντο!(και δεν σε ενοχλει η προοπτικη 3ου προσωπου και το turn base συστημα στις μαχες)

Δημοσ.
Manuel νομιζω οτι το fallout 1,2 θα σου αρεσε (μοναχικος ηρωας-καλο leveling-οπως το ζητας-)

Αν δεν τα εχεις παιξει καντο!(και δεν σε ενοχλει η προοπτικη 3ου προσωπου και το turn base συστημα στις μαχες)

 

Thanx, θα του ρίξω μια ματιά ;) (όταν βρω χρόνο...:( )

Δημοσ.

Λοιπον παιδια εγκατασταθηκε στον σκληρο μου το nw2.........και νομιζω οτι θα μεινει για πολυ καιρο!!!

Η πρωτη εικονα που μου εδωσε το παιχνιδι ειναι αριστη.Εφτιαξα τον ηρωα μου και γυρισα λιγο τον κοσμο του παιχνιδιου!

Πολυ ομορφα γραφικα (απορω με καποιους που τα σχολιασαν αρνητικα), ομορφη αισθηση του κοσμου και πολυ εντυπωσιακα εφε.

Γενικα μου αφησε την εντυπωση οτι η μαγεια εμεινε η ιδια με το πρωτο μερος της σειρας απλα βελτιωθηκε το gameplay με εξυπνες προσθηκες!

Θα συνεχισω το παιχνιδι και θα γραψω και αλλες εντυπωσεις.....

Δημοσ.

Το μεγάλο ατού του NW2 είναι κι η προτεραιότητα που πρέπει να τίθεται σε κάθε αξιόλογο rpg...η ιστορία/πλοκή κι οι χαρακτήρες του. Βρίσκομαι στο ACT II και είναι στιγμές που έχω την αίσθηση πως συμμετέχω σε ταινία. Σε αντιδιαστολή με την ανυπαρξία νοητικού κάματου που προτάσσεται μέσα από τον τύπο Dungeon Siege "rpg", εδώ κάθε σου επιλογή καθορίζει και την εξέλιξη. Ποικιλία λοιπόν κι εκπλήξεις ουσιαστικές κι όχι μόνο αν το επόμενο τσούρμο κακών θα αποτελείται από 4 ή από 5 άτομα.

 

Τα γραφικά του απλώς δεν φτάνουν το επίπεδο του Oblivion ή του Gothic...άσχημα δεν μπορείς να τα πεις πάντως. Παραπάνω από επαρκή για να ξεδιπλωθεί το σεναριακό βάθος.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...