ikaruga24 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2010 Και εγώ το ξεκίνησα χθες..Αν και μέχρι στιγμής μου φαίνεται αρκετά γραμμικό (σε στυλ jade empire-ίδια εταιρεία νομίζω)..Δεν έχω μεγάλη εμπειρία στα rpg, αλλά το μεγάλο κόσμο και τις επιλογές του oblivion δε θα τις έχει, ε? Ουτε καν του witcher.
chek2fire Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2010 Νομίζω ότι σε μέγεθος κόσμους ξεπερνάει το the witcher αρκετά. Πιο μεγάλα dungeon και το story του έχει μια πιο massive αίσθηση από αυτήν του witcher. Για μένα αυτό το game μαζί με το witcher είναι από τα καλύτερα rpg που βγήκαν την δεκαετία που μας πέρασε. Πανέμορφο story και απίστευτα βαθύ lore που με κράτησαν με αμείωτο ενδιαφέρων μέχρι τέλος. Ενά άλλο θετικό του παιχνιδιού ήταν οι πανίσχυροι mage που μπορούσες να φτιάξεις. Οι μάγοι γενικά είναι η αγαπημένη μου class στα rpg και στα mmorpg και στο dragon age βρήκα τον τέλειο καταστροφέα. Φοβερά spell ιδίως στο τέλος μιλάμε ο mage ήταν μηχανή καταστροφής.. Τα addon αν και σύντομα είχαν κάποιο ενδιαφέρων αν και κατά την γνώμη μου δεν αξίζουν τα λεφτά που ζητάνε για να τα αγοράσεις και έπρεπε να υπήρχαν στο αρχικό game από την αρχή. Και μια φώτο λίγο πριν το επικό τέλος.. Στo expansion η ακόμα και στο δεύτερο μέρος εύχομαι να μας πάει στην tevinter empire από εκεί που ξεκίνησαν όλα, να βρούμε την morrigan η ακόμα και να πάμε orlais.. Για να δούμε.
ikaruga24 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 -Εικονικα- σαφως και το ξεπερναει μιας και το dragon age διαδραματιζεται σε μια ολοκληρη χωρα ενω το witcher μονο σε μια πρωτευουσα πολη. Ρεαλιστικα και πραγματικα ομως το witcher παιζει να ειναι 10 φορες μεγαλυτερο στον κοσμο μου -μονο- απο το trade district της Vizima. Δεν κανω καν τον κοπο να βαλω μεσα τις αλλες περιοχες της πολης και τον βαλτο γιατι τοτε πραγματικα ξεφευγουμε. Denerim = πρωτευουσα "τεραστια" πολη με μολις εναν χωρο 5χ5 που εχει 6 πορτες να μπεις και δεν εχει ουτε 20 ατομα συνολο μαζεμενα ολα μαζι. Brecilian Forest = "Τεραστιο" δασος που ειναι 5 κυκλακια 2χ2 που ειναι συνδεμενα μεταξυ τους με στενα δρομακια. Και ετσι ειναι ολες, μα ολες οι περιοχες και ο γενικος σχεδιασμος του παιχνιδιου. Μιλαμε για "τεραστιο" παιχνιδι...
chek2fire Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Ναι αλλά να σου θυμήσω deep road το ατελείωτο dungeon και fade με τα άπειρα επίπεδα και το redcliff castle. Το dragon age ακολουθεί πιστά την φιλοσοφία του nwn γιαυτό δεν είναι τόσο ανοιχτό στο κόσμο του. Αυτό πάντως εμένα δεν με ενόχλησε καθόλου.
Rubin074 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Ε όχι να το συγκρίνουμε και με το Witcher! Καλό το τελευταίο, δεν λέω, αλλά (χωρίς και το DAO να 'ναι κάνα Torment) Dragon Age δεν το λες...
ikaruga24 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Ναι αλλά να σου θυμήσω deep road το ατελείωτο dungeon και fade με τα άπειρα επίπεδα και το redcliff castle. Το dragon age ακολουθεί πιστά την φιλοσοφία του nwn γιαυτό δεν είναι τόσο ανοιχτό στο κόσμο του. Αυτό πάντως εμένα δεν με ενόχλησε καθόλου. Επισης πολυ "μικρα" και συρικνωμενα σε σχεση με οτιδηποτε και να το συγκρινουμε. Deep roads = ατελειωτες συραγγες (κυριολεκτικα) απο σπηλιες που οδηγουσαν σε μεγαλοπρεπη (οπτικα) περιβαλλοντα και το μονο που μπορουσες να κανεις ειναι να περπατησεις 10 βηματα πριν μπεις παλι σε λαγουμια και συραγγες. Fade = το μονο μερος που ειχε ενα "λογικο" στησιμο στο παιχνιδι και επειδη το στυλ ηταν "ονειρικο" δεν σε πειραζε τοσο πολυ. Redcliff castle/ town = Και παλι town δεν την λες. Η κεντρικη αιθουσα του καστρου ηταν μεγαλυτερη απο ολοκληρη την πολη. Τα καστρα ηταν τα μοναδικα σκηνικα που δινονται σωστα στο παιχνιδι και το προσωπικο μου highlight του παιχνιδιου ειναι το mage tower αλλα δεν ειναι αρκετο σιγουρα. Αυτα ομως δινονται σωστα ακριβως γιατι ειναι "κλειστα" περιβαλλοντα και ετσι οποιος περιορισμος κινησης και εξερευνησης ειναι δικαιολογημενος. Στα εξωτερικα περιβαλλοντα ομως ειναι fail εντελως ομως.
chek2fire Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Νομίζω ότι το ίδιο είχαμε και στο nwn2. Δεν θυμάμαι τα εξωτερικά σκηνικά του να είχαν κάποια διαφορά με αυτά που είδαμε στο dragon age. Οι ίδιοι μικροί χώροι ακόμα και στις πολυπληθής πόλης τους. Το dragon age είναι επηρεασμένο καθαρά από dnd games και όχι απο rpg του στυλ oblivion,gothic και witcher. Αν κάποιος που του άρεσαν τα παραπάνω νόμιζε ότι θα βρεί και σε ένα game με κανόνες τον ίδιο κόσμο έ τότε έχει επιλέξει το λάθος παιχνίδι. Να θυμίσω και το πολύ καλό drakensang που αποθεώθηκε από όλους τους hardcore rpg gamer είχε την ίδια έκταση στους εξωτερικούς και εσωτερικούς του χώρους.
ikaruga24 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Και το neverwinter nights 1 και 2 ειχαν μικρα περιβαλλοντα αλλα ηταν απολυτα εξερευνησημα και με ελευθερια μεσα σε αυτα ενω το dragon age δεν εχει καμια απολυτως αισθηση οτι "κατι βρηκα τωρα, τι κανω με αυτο" σκηνικα οπως τα NWN. Το Dragon Age απλα σε πηγαινε απο "point of interest" σε "point of interest" και δεν σου αφηνε κανενα περιθωριο ουτε καν να "βολταρεις" λιγο στα περιβαλλοντα του. Tile based παιχνιδι που δεν μπορεις να κανεις τιποτα μεσα του. Καμια ελευθερια κινησης. Λουρακι και σε τραβαει απο το λαιμο βιαια.
chek2fire Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Γενικά έχεις άλλη εμπειρία με τέτοιου είδους παιχνίδια γιατί έχω τελειώσει αρκετά από αυτά και δεν είδα κάτι διαφορετικό στο dragon age η τουλάχιστον κάτι που να με δώσει τόσο αρνητική εντύπωση.
ikaruga24 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Eχω παιξει ολα μα ολα τα παιχνιδια της Bioware. Και το Star Wars ηταν ετσι και το Jade Empire ηταν ακριβως στο ιδιο μοτιβο. Το προβλημα ειναι οτι σε αυτα τα παιχνιδια ειχε μια "λογικη" ο κοσμος αυτος που ηταν ετσι, ειδικα στο Star Wars. Το Jade Empire δεν μπορεσα να το παιξω γιατι ειχα τεραστιο προβλημα με τις προφορες της γλωσσας των χαρακτηρων που δεν ηταν αυθεντικες κινεζικες και ηταν ακριβως οπως των Aliens στο Star Wars. Ενα παιχνιδι ομως που βγηκε για να αντικαταστησει το Baldurs Gate ε ειναι κομματακι δυσκολο να χωνεψω οτι δεν μπορουσαν να βαλουν την ιδια ελευθερια κινησης και εξερευνησης (witcher style δηλαδη) σε ενα τετοιο παιχνιδι οπως το Dragon Age που βγηκε για να καλυψει το κενο του BG. Εκαναν τοσο lore , τοσα σχεδιασμενα περιβαλλοντα (οπτικα να τα βλεπεις απο μακρια γιατι αλλιως...) και μου πασαρουν την ιδια νοοτροπια 7 ετων που ηδη εχουμε δει σε 2 διαφορετικα ονοματα παιχνιδιων τους? Oταν παιζω medieval RPG εχω ενα πραγμα σαν απαιτηση στο παιδιο που μου επιτρεπει να παιζω να εχω ελευθερια να κανω πολλα και να μπορω να πειραματιστω και αν εξερευνησω το χωρο. Μεχρι και Japan RPG το κανουν αυτο, κοτζαμ Bioware μας "κλειδωσε" σε 4 τοιχους σε εξωτερικο περιβαλλον και μας το ειπε οτι ειναι και "τεραστιο"? Ας παρουν ενα παραδειγμα απο την CD Projekt για το τι παει να πει ελευθερια και να το κανουν 2 φορες περισσοτερο αφου το Witcher την ιδια μηχανη γραφικων της Bioware χρησιμοποιει.
Panahs Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Νομίζω πως ο ikaruga24 έχει ένα point εδώ... Παρότι μου άρεσε αρκετά, μου άφησε κι εμένα μια αίσθηση ασυνέχειας (μεταξύ των περιοχών τουλάχιστον). Μέχρι το τέλος του Lothering (που μετά καταστράφηκε) η πλοκή πήγαινε πολύ ωραία, σαν ταινία. Έπειτα, όταν και ξεκίνησε η κανονική δομή του παιχνιδιού, ήταν λίγο επαναλαμβανόμενο και προβλέψιμο το τι θα γίνει σε κάθε μέρος. Η δομή των παιχνιδιών της Bioware έχει γίνει λίγο κουραστική μετά τα KOTOR. Και είναι αλήθεια πως μέρος όπως τα λιβάδια του Witcher έλειπε από το DAO.
chek2fire Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Επιτέλους το return to ostagar διαθέσιμο http://dragonage.bioware.com/addon/rto αντέ γιατί με είχε πιάσει μια στέρηση..
FocusX Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Καλό σφηνάκι μέχρι το expansion, το περίμενα για να ξεκινήσω νέο playthrough. Στο μεταξύ ήδη έχουν ξεκινήσει τα σχέδια για το 2ο μέρος
Rubin074 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Στην αρχή το έδωσαν για το X360, μετά το άνοιξαν και για PC. Και έχουν μείνει οι κάτοχοι PS3 να περιμένουν...
Godian Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 ΒΑΘΙΑ ΣΤΑ ΕΓΚΑΤΑ της Γης, στα πετρώδη κοιλώματα και τις σκοτεινές στοές του άλλοτε μεγαλόπρεπου βασιλείου των νάνων, ακούγεται άξαφνα μια έντονη κραυγή πόνου και αγωνίας. Έπειτα από αναζήτηση που διήρκεσε αιώνες, οι μοχθηροί Darkspawn βρήκαν επιτέλους το πλάσμα που τους καλούσε όλη τους τη ζωή. Το κάλεσμα αυτό ήταν επίμονο, Δείτε επίσης το VideoDragon Age: OriginsGame Trailer 01/02/2010 γλυκό, μεθυστικό, σε σημείο που γινόταν σκοπός για τη μίζερη ύπαρξή τους. Η θεότητα των αρχαίων χρόνων, της οποίας το όνομα έχει ξεχαστεί μέσα στο μύθο, έχει ξυπνήσει. Οι υπηρέτες της άκουσαν το κάλεσμά της και έσκαψαν την πέτρα βαθιά, μέχρι το σημείο όπου ο Δημιουργός είχε αποφασίσει να τη φυλακίσει, για να προστατεύσει τον κόσμο από δαύτην... Όπως καταλαβαίνετε, ο κόσμος του Dragon Age: Origins είναι πλασμένος με φαντασία και προσφέρει αυτό που η Bioware ξέρει να δημιουργεί καλύτερα από κάθε άλλον: μια υπέροχη ιστορία! Το παιχνίδι στέκεται επάξια δίπλα στους άλλους κορυφαίους τίτλους της εταιρείας, κάτι που είναι έκδηλο από τα πρώτα κιόλας λεπτά της ενασχόλησης μαζί του. Ξεκινώντας από τα γραφικά, θα δείτε υπέροχα σχεδιασμένα τοπία με εξαιρετική λεπτομέρεια, κατά πολύ ανώτερα από εκείνα των εκδόσεων του Dragon Age για κονσόλες! Οι χαρακτήρες σας είναι μοναδικοί, αφού ο τίτλος έχει έναν καταπληκτικό Character Creator, στον οποίο μπορείτε να διαμορφώσετε με τέτοιον τρόπο το χαρακτήρα σας, ώστε να ξεχωρίζει από οποιονδήποτε άλλον χάρη στην πληθώρα των διαθέσιμων ρυθμίσεων. Η κίνηση όλων των πλασμάτων, από τους μαχητές σας μέχρι τα σκυλιά του πολέμου που θα συναντήσετε, είναι ιδιαίτερα αληθοφανής, γεγονός δηλωτικό της έμφασης που έχει δοθεί από τους σχεδιαστές στη δημιουργία ενός κόσμου που θα σας συνεπάρει με κάθε λεπτομέρειά του. Πέρα όμως από την οπτική εμπειρία, ένα από τα στοιχεία που μαγεύουν είναι η μουσική επένδυση του τίτλου. Ειδικά γύρω στο 60% της ιστορίας μία από τις ηρωίδες που θα σας συνοδεύουν στο ταξίδι σας θα θυμηθεί ένα τραγούδι που άκουγε στην παιδική της ηλικία. Όταν το άκουσα ένιωσα μαγεμένος, λες και ήμουν στο καράβι του Οδυσσέα κατά την επιστροφή του στην Ιθάκη και άκουγα το κάλεσμα των Σειρήνων... Όσον αφορά στο gameplay, είναι σε κλασικό μοτίβο Bioware, με αποτέλεσμα, εάν έχετε παίξει κάποιο από τα παλιότερά τους RPGs, να νιώσετε αμέσως σαν στο σπίτι σας. Ιδιαίτερα σημαντικό και πρωτοποριακό είναι το γεγονός ότι, ανάλογα με τη φυλή και το επάγγελμα που θα επιλέξετε, θα ξεκινήσετε το παιχνίδι με διαφορετικό και προσωποποιημένο σενάριο. Καθώς το σενάριο θα εξελίσσεται, θα φτάσετε σε ένα σημείο όπου οι αρχικές ξεχωριστές ιστορίες θα συναντήσουν η μία την άλλη, η δε συνέχειά τους θα είναι κοινή. Πέραν τώρα του σεναρίου, η έκδοση του παιχνιδιού για PC δεν είναι ένα απλό console-port και διαθέτει εντελώς καινούργιο interface, ώστε να αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες πληκτρολογίου και ποντικιού. Με αυτόν τον τρόπο, ο χειρισμός είναι εύκολος και δεν θα σας προκαλέσει πονοκέφαλο. Οι μάχες του παιχνιδιού έχουν μια ευχάριστη “ρευστότητα”. Σε τέτοιον βαθμό, μάλιστα, που δεν είναι προφανές ότι πρόκειται για RPG, παρά τους κανονισμούς και τις αόρατες “ριξιές” του ζαριού στο background. Οι επιλογές σας όσον αφορά στους αρχέτυπους χαρακτήρες είναι κλασικές (μαχητής, μάγος ή κλέφτης), ενώ σας παρέχεται η δυνατότητα να κάνετε specialize σε μια εξειδίκευση-παρακλάδι της αρχικής ιδιότητάς σας στο level 7 και στο level 14, με την προϋπόθεση πάντοτε ότι έχετε βρει τον κατάλληλο εκπαιδευτή. Αντίστοιχα, μπορείτε να εκπαιδεύσετε τους συντρόφους που θα ελκύσετε κατά τη διάρκεια των περιπετειών σας, ώστε η ομάδα σας να γίνει πιο αποδοτική και να λειτουργεί ακριβώς με τον τρόπο που εσείς θέλετε. Σημειωτέον ότι ανά πάσα στιγμή μπορείτε να έχετε μαζί σας μέχρι και τρία από τα μέλη της ομάδας σας, με εξαίρεση την ηρωική, τελική μάχη, όπου θα ζήσετε επικές στιγμές με όλους τους φίλους σας. Για να μην... σας το “χαλάσω”, όμως, δεν θα αναφερθώ σε περαιτέρω λεπτομέρειες, ώστε να ζήσετε μόνοι σας τη μοναδική εμπειρία που ονομάζεται Dragon Age: Origins. Προσωπική άποψη; Το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν πρέπει να λείψει από καμία συλλογή, ανεξαρτήτως προτιμήσεων, αφού διαθέτει στοιχεία που θα μαγέψουν τον οποιονδήποτε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα