activex Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Κατέβηκε το character generator αλλά κάθε φορά που κάνω upload κάποιο χαρακτήρα, μου βγάζει "timed out while accessing online storage" ή κάτι τέτοιο. Απωθημένο θα μου καταλήξει αυτό το δαχτυλίδι :Ρ Κάποιο firewall ίσως μπλοκάρει τα εξερχόμενα στο παιχνίδι ; Υ.Γ και δε το κάνεις ένα download σαν σπασμένο Dlc να τελειώνει...
Super Moderators Snoob Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Εντάξει, με την πέμπτη προσπάθεια πέρασε. Ωραίο το δαχτυλίδι, στην αρχή ειδικά.
reinhart84 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Εχει καταντήσει το να προσπαθεις να είσαι τυπικός και νομιμος να εχεις περισσοτερες δυσκολίες απο την παράνομη εύκολη οδό...και γω τα ίδια έπαθα αρχικά και δεν την πάλεψα μετά απο ωρεες παιχνιδιού ΜΕ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ του router κλπ το κατέβασα αλλιώς...Δε θα μας τρελάνει το ρημάδι.......... ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 14:12 ---------- με την πέμπτη τυχερος είσαι....πανω απο 30 και τα ίδια έκανε.... ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 14:17 ---------- Να ρωτήσω κάτι εβγαινε ένα patch σήμερα...Κυκλοφόρησε??
Super Moderators Snoob Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Δε βλέπω να έχει κυκλοφορήσει ακόμη, όμως στα fora λένε από ώρα σε ώρα. Λογικά κατά τις εργάσιμες των ΗΠΑ... Διάβασα πως υπήρχαν κάποια θέματα με το DLC. Προσωπικά, δεν είχα κανένα πρόβλημα στο κατέβασμα/εγκατάσταση, νόμιμα, όλων, με εξαίρεση του δαχτυλιδιού (όπου υποψιαζόμουν ότι ήθελε το ξεχωριστό character generator αλλά...). Τελικά απλά ζήτησα από το πρόγραμμα να κάνει upload το χαρακτήρα και έγινε κάποια στιγμή, ταχύτατα και πανεύκολα, οπότε ίσως να ήταν server load, αλλά και πάλι δεν ξέρω.
eltoro Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Γενικά απ' ότι έχω δει και τα δεδομένα κατα τη διαρκεια του παιχνιδιου που υποτίθεται ότι ανεβαζει στο online profile τα κάνει με το δικό του προσωπικό ρυθμό
Super Moderators Snoob Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Το upload των στοιχείων από τους διάφορους χαρακτήρες στο παιχνίδι μπορεί, σύμφωνα με το υπόμνημα από το site, να πάρει μία ώρα (ή και περισσότερο από ό,τι έχω παρατηρήσει). Πάντως, overnight είναι πλήρως ενημερωμένο.
Ioannis1908 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Το παιχνιδι μετα το περας απο Orzammar,που ειναι λογικα ο τελευταιος σταθμος συγκεντρωσης στρατου,θελει πολυ για το φιναλε του?
Xorxhs! Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Το παιχνιδι μετα το περας απο Orzammar,που ειναι λογικα ο τελευταιος σταθμος συγκεντρωσης στρατου,θελει πολυ για το φιναλε του? οχι,λιγο εχει ακομη
Super Moderators Snoob Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Guys αν βάλω τα dlc τώρα θα χάσω το save; Το dlc εφόσον προστίθεται δεν επηρεάζει την εξέλιξη, από ό,τι έχω δει ως τώρα -αλλά δεν έχω μπει στα dlc quests, μόνο αντικείμενα. Στην αφαίρεση υπάρχει ζήτημα, αν κρίνω από μια περίπτωση όπου δεν "έβλεπε" το ένα από τα δύο dlc quests και δε μου επέτρεπε να κάνω resume game.
mojitooc Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2009 Το dlc εφόσον προστίθεται δεν επηρεάζει την εξέλιξη, από ό,τι έχω δει ως τώρα -αλλά δεν έχω μπει στα dlc quests, μόνο αντικείμενα. Στην αφαίρεση υπάρχει ζήτημα, αν κρίνω από μια περίπτωση όπου δεν "έβλεπε" το ένα από τα δύο dlc quests και δε μου επέτρεπε να κάνω resume game. Οκ,thx man.
kostacurtas Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2009 Dragon Age: Origins PC Patch 1.02 Released Download the third Dragon Age: Origins PC patch directly from this link. Patch details: Many of the fixes affecting balance, gameplay, or plot scripting are already included in the Xbox 360 and PlayStation 3 versions of Dragon Age: Origins. Balance # Daggers now apply 0.5 points of damage per additional point in dexterity and 0.5 points of damage per additional point in strength, as originally intended. This increases dagger damage for high-dexterity characters. # During combat, mana or stamina reserves now correctly regenerate more quickly when reserves are low. This allows players to occasionally use an talent or spell in the later stages of lengthy fights. # When exploring, mana and stamina now regenerate more quickly at higher character levels. This reduces downtime between fights. # The spells Force Field, Crushing Prison, Cone of Cold, and Blizzard now have shorter durations and/or longer cooldowns. This ensures that combatants can no longer stun-lock each other by repeatedly casting the same spell. # The cooldowns for several low-level sustained abilities are now shorter. This ensures that players are not penalized for accidentally deactivating them. # Certain battles were not scaling properly, resulting in excessively difficult fights. They now scale as intended. # Enemy corpses now drop health poultices and money more appropriately, resulting in less clutter in the player's inventory. Gameplay # In rare cases, enemy corpses were selectable when they contained no loot. This no longer occurs. # Party members whose combat tactics were set to defensive behavior no longer stop attacking after using a spell or talent. # In rare cases, combat tactics conditions could fail to determine whether a character had enough mana or stamina to use an ability. This no longer occurs. # The Rally talent no longer repeats its audio effect if it is active during certain conversations. # The Rally talent no longer deactivates upon area transitions or conversations. # The Shimmering Shield spell now deactivates when the character is out of mana. PC Specific # Controlling a summoned creature (like a ranger's pets) during certain special area transitions no longer results in odd behavior. # Creating a character in a custom module did not create a folder for saves. This could result in corruption of main campaign saves. This no longer occurs. # In some cases, the class icon was set incorrectly for characters imported from the downloadable Character Creator. This no longer occurs. # The options menu now includes a setting to automatically download previously purchased content that is not currently installed. # After installing new downloadable content, the game now always reminds the user to restart the game. # The icons for some promotional downloadable content items were missing. They now appear correctly. # The screenshot upload GUI would stop working from time to time on the client. There was a memory override that was fixed. It is a client fix. It doesn't affect the other problems we have seen on the server. Plot *Spoiler Warning* # Promotional downloadable content items now remain in the player's inventory when standard items are removed at the end of the dwarf noble origin. # Repeatedly talking to Duncan after gathering the vials in the Korcari Wilds but not the treaties no longer provides duplicate experience. # Leliana's personal plot can now be completed if the player substantially increased her approval (through gifts) before talking to her. # During the siege of Redcliffe, enemies are no longer able to spawn in locations that would break the plot. # Bann Teagan no longer disappears when he is supposed to be accessible during Urn of Sacred Ashes.
Twisted_Wicked Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2009 Χμμμ... το fix για τα daggers να ισχυει και για τα τοξα τωρα; Ειναι καταντια η Leliana με τοξο να κανει λιγοτερο damage ακομα και απο το tank(Alistair)...
Aleksiss Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2009 Επιτέλους! Τώρα μπορούμε να φτιάξουμε σωστό dual-wield rogue...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα