kflabouris Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Kalhmera, den to eipa gia mplofa... ton martio mallon 8a to anakoinwsoune. Mporei na mou poulhsan papa ki emena. onoma etairias????
nt2376 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Πηρα τηλεφωνο την τελλας για να παρω καποιες πληροφοριες. Εμεινα στην αναμονη περιπου 4-5 λεπτα. Μετα εμφανιστηκε μια πολυ ευγενικη κοπελα που μου ειπε οτι απο την στιγμη που θα ερθει ο κουριερ στο σπιτι θα μετρας 25 εργασιμες για να παρουν την πορτα και κατοπιν αλλες 10 εργασιμες για αν ενεργοποιηθει η γραμμη μου απο αυτους. Μου τονισε πολλες φορες οτι δεν πρεπει να διακοψω την adsl που εχω μεχρι να με ειδοποιησουν (αφου δηλ περασουν οι 25 εργασιμες). Ετσι θα μεινω χωρις adsl μονο 10 εργασιμες. Αληθευουν ολα τα παραπανω, θα ειναι μονο 10 εργαισιμες ή θα χρειαζονται και αλλες επιπλεον μερες? ps: πρωτος λογαριασμος θα εκδοθει απο την μερα ενεργοποιησης !!!
julio Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 onoma etairias???? blepe paiania... hr8an oi arkoudes gia na feroun thn allagh... mallon
ΜΑΝΩΛΗΣ Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Χαχαχαχαχαχαχα.Συγνώμη που γελάω φιλε μου αλλά είναι και πολύ ψεύτες οι τύποι Συνδρομητης Tellas από 11/2005 Υπογραφή συμβολαίου για Zisto Internet 5 Δεκεμβρίου 2006 Μετα τις 15 εργασιμες τους τηλεφωνούσα σχεδόν 2-3 φορές την εβδομάδα για να ενημερωθω για την πόρεία της αίτησης Την δευτέρα 08/01 ενημερώθηκα ότι υπάρχουν ελλειπή στοιχεία στο συμβόλαιο μου και δεν προχωράέι η αίτηση.Αλεππαληλα τηλεφωνηματα από μενα για να βρω καποιον να μου πει αυτά τα ελλειπή στοιχεια.όλο μου λεγαν μεχρι και την δευτερα που περασε ότι θα με παρουν από το τμήμα συμβολαιων για να με ενημερωσουν.Δεν με πηρε ποτε κανενας .Αυτοι βεβαια μου ειπαν οτι με παιρναν και δεν με εβρισκαν. Και το κουφο.Τους έχω δωσει τηλεφωνο οικιας , κινητο , τηλεφωνο εργασιας.Αν αυτοι επαιρναν τηλεφωνο σπιτι μου και ώρες 9-5 που δουλευουν αυτοι κακο δικό τους.Εκεινες τις ωρες δουλευω και εγω εντελως τυχαια όπως αλλα τοσα εκαττομυρια ελληνες. Τελικα σημερα ξαναπηρα τηλεφωνο και μου ειπαν οτι τα ελλειπη στοιχεια ειναι η φωτοτυπια ταυτοτητας και λογαριασμου ΟΤΕ. Τους ειπα το εξης Εγω δέχομαι οτι αυτα δεν τα έχετε λάβει αλλά 1) Κατα πρωτον την ημέρα που ηρθε το courier να υπογραψω γινοταν πανικος στην εταιρεια μου , ειχα δουλεια και ενω είχα τα δικαιολογητικα πανω στον πανικο ξεχασα να τα δωσω , παραπεσαν καπου στο γραφειο μου και τα ξεχασα.Και μιας και η Tellas δεν με ειδοποιησε φανταστηκα οτι μιας και ειμαι συνδρομητης απο το 2005 θα χρησιμοποιησαν τα προηγουμενα δικαιολογητικα που ειχα δωσει τοτε 2) Στην τελική είναι λάθος δικό τους μιας και οφείλουν σαν εταιρεία που ειναι με το που παρουν τα συμβολαια στα χέρια τους να ενημερωσουν τον πελατη οτι λειπει κατι. Το οτι με παιρναν και δεν το σηκωνα ειναι μεγαλη μαλακια.Εγω κυριοι της Tellas σας πήρα την προηγουμενη εβδομαδα πάνω από 10 φορές για να μαθω ποια ειναι αυτα τα στοιχεια που λειπουν .Και περιμενω σαν μαλακας μια εβδομαδα να με παρει καποιος απο το τμημα συμβολαιων. Και η μεγαλη πλακα.Τους ρωτησα σημερα το εξης Απο τη στιγμή που θα λάβετε το φαξ με τα δικαιολογητικα που πρεπει να στειλω ποσες μερες θα κανει η γραμμη να ενεργοποιηθει?? 20-25 εργάσιμες Εκει ειναι που τα πηρα. Δεν ξέρουν όμως ότι εγω θα παω αυριο απο εκει και θα γινει της π****νας γιατι απο το τηλεφωνο δεν βγαζεις ακρη
radeon9700 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Πηρα τηλεφωνο την τελλας για να παρω καποιες πληροφοριες. Εμεινα στην αναμονη περιπου 4-5 λεπτα. Μετα εμφανιστηκε μια πολυ ευγενικη κοπελα που μου ειπε οτι απο την στιγμη που θα ερθει ο κουριερ στο σπιτι θα μετρας 25 εργασιμες για να παρουν την πορτα και κατοπιν αλλες 10 εργασιμες για αν ενεργοποιηθει η γραμμη μου απο αυτους. Μου τονισε πολλες φορες οτι δεν πρεπει να διακοψω την adsl που εχω μεχρι να με ειδοποιησουν (αφου δηλ περασουν οι 25 εργασιμες). Ετσι θα μεινω χωρις adsl μονο 10 εργασιμες. Αληθευουν ολα τα παραπανω, θα ειναι μονο 10 εργαισιμες ή θα χρειαζονται και αλλες επιπλεον μερες? ps: πρωτος λογαριασμος θα εκδοθει απο την μερα ενεργοποιησης !!! Den nomizw na isxiei me osa diabazw file moy.... :???: Egw auto pou gnorizw einai oti o OTE thelei kamia 12 ergasimes na sou kopsi tin DSL kai thelei liges akoma meres na perasti sto sistima tou OTE oti diakopses tin DSL. Epita tha prepei i Tellas na stilei to aitima ston OTE sto opio ipoxreoute na apantisei o OTE pali entos 12 imerwn apo sa diabazw. Tora ean o OTE brei sto sistima pos exeis DSL paroti tin exeis kopsei alla den exi perasti sto sistima tha aporipsei tin aitish me apotelesma na tin ksanastilei i tellas meta apo kamia emdomada kai paei legontas :neutral: Apo tin stigmh pou dosei thetiki apantish o ote na perimeneis panw kato 12 ergasimes apo tin Tellas gia na se perash sto diko ths diktio na se energopiish kai na sou stilei ton eksoplismo. Opote nomizw sou eipe klasika pipes opws sinithizoun na lene sto 13800. Oloi osoi alazete diktio kai pane se kapion enalaktiko ma tellas ma forthnet ma vivodi ktl ktl na ypologizete oti tha minete kanenan mina panw katw ektos dsl. File pare 1-2 fores akoma to 13800 simione ta onomata oswn milas kai na rotas ta idia pragmata :grin: etsi isws bgaleis akri
tarrasque Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 υπάρχει και άλλο ένα κομμάτι διαδικαστικό το οποίο μας διαφεύγει. Θα πρέπει ο ΟΤΕ να εκτιμήσει ποιοτίκα το last mile από το κέντρο μέχρι το σπίτι μας και να διασφαλίσει στην tellas (ή στην όποια tellas) ότι είναι κατάλληλο για να τρέξουν τα 4mbit. πράγμα όχι παράλογο βέβαια αλλά το όλο θέμα καθυστερεί.
yiorgoos Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 pantos h istoria me ton ote kai ta provlimata pou dimiourgei vgenoun siga siga sta kanalia.xthes o skai eixe olokliro reportaz epi tou thematos .nomizw oti prepei na paroume kai emeis thlefono kanena kanali mpas kai vgei kiallo to thema
kirileman Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Επιτέλους σήμερα έπιασα πάλι 450ρια με άψογο σερφάρισμα ταυτόχρονα. Μάλλον διορθώθηκε το πρόβλημα γιατί βλέπω συνολικά πολύ καλύτερα downloads. Φυσικά ο εξοπλισμός μου δεν φαίνεται ακόμα στον ορίζοντα... Γενικά, είναι τρομερά δύσκολο να βγει κάποιος στο 13800, ευτυχώς που δεν το χρεώνουν πια για τους συνδρομητές τους.
alonso_7 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2007 Και Βεβαια το χρεωνουν το 13800 και ας εισαι συνδρομητης τους!Ειναι 1,4 λεπτα/λεπτο ομιλιας!Δες το στο site της Τελλας στον αναλυτικο τιμοκαταλογο!Για τοω εξοπλισμο παρε τηλεφωνο και πες να τον πανε στην εταιρια και περνα να τον παρεις εσυ αλλιως δεν σε κοβω να τον παιρνεις!
SeXBOX Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2007 Kaneis lathos... gia tous idi energopoihmenous syndromites zisto einai dwrean twra pia. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 05/01/2007 Αθήνα, 12 Ιανουαρίου 2007 - Η Tellas, ενημερώνει τους ενεργοποιημένους συνδρομητές της υπηρεσίας Tellas Zisto ότι από τις 4 Ιανουαρίου 2007 δεν χρεώνονται τις κλήσεις που πραγματοποιούν προς το 13800 (Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας).
nt2376 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2007 Δοκιμαστε την παρακατω διευθυνση, οπου μπορει ο καθενας να κανει επωνυμα την καταγγελια του http://www.eett.gr/opencms/sites/EETT/CostumerInformation/QuestionCharge.html "Έντυπο Ερωτήματος Καταγγελίας Αποστολή σε φίλο Εκτύπωση Στην παρούσα ενότητα θα βρείτε το έντυπο για την υποβολή ερωτημάτων / καταγγελιών και χρήσιμες πληροφορίες για τους καταναλωτές. Για την υποβολή ερωτημάτων/ καταγγελιών μπορείτε να συμπληρώσετε το συνημμένο έντυπο και να το αποστείλετε με τους ακόλουθους τρόπους: 1. Ταχυδρομικώς στη διεύθυνση: ΕΕΤΤ, Λεωφόρος Κηφισίας 60, 151 25 ΜΑΡΟΥΣΙ 2. μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή [email protected] 3. μέσω fax: 210 610 5049"
julio Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2007 ena megalo bravo ston nit gia thn upodeixh.... scannarw tis aithseis kai stelnw. To inka pou eixa steilei kataggelia den exei kan apanthsei oti thn elave. Ante na tous kunhghsoume na doume mhpws allaxei kati...
kflabouris Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2007 blepe paiania... hr8an oi arkoudes gia na feroun thn allagh... mallon Den to katalava mporeis na mu to eksigiseis ligo kalutera??:-?
julio Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2007 Den to katalava mporeis na mu to eksigiseis ligo kalutera??:-? HOL-SYSTEMA An kai den tous exw ka8olou empistosunh apo kapoia pragmata pou eida sto site kai apo anepivevaiwtes plhrofories atomwn pou doulevoun se allous paroxous..... pisteuw oti mesw ths HOLe kai ths Forthnet 8a ftasoume ta 22/100 autou pou o Souhdos 8ewrei dedomena...
sephiroth Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2007 Επειδή ακούω διάφορα, ας πω και την δική μου ιστορία με την Tellas.... - 10 Δεκεμβρίου τηλεφωνώ να κλείσω ραντεβού με το courier, έχοντας μιλήσει με πάνω από 3 πωλητές της Tellas, οι οποίοι (ΟΛΟΙ) με ενημέρωσαν ότι σε 3 εργάσιμες μέρες μεταφέρεται το τηλέφωνο στο ιδιόκτητο δίκτυο της εταιρίας τους και σε 15 εργάσιμες μεταφέρεται και η ADSL σύνδεση. Το ραντεβού κλείνεται για τις 15 ή 16/12, τονίζοντας ΕΝΤΟΝΑ στον υπάλληλο ότι επειδή γυρίζω σπίτι μετά τις 5.30 να ειδοποιήσει το courier να περάσει μετά από αυτή την ώρα. Η ώρα πάει 6.30 και δεν βλέπω προκοπή. Ρίχνω τηλέφωνο (20 λεπτά αναμονή) και μαθαίνω ότι το courier πέρασε στις 5 (!!!)... Τον ειδοποιούν τέλος πάντων να ξαναπεράσει. Η ώρα πάει 8.00 και δέχομαι τηλεφώνημα από Tellas (δεν τους έβαζα κι εγώ στην αναμονή κανένα τέταρτο να δουν τι γλύκα... ) και η τηλεφωνήτρια με ειδοποιεί να μην φύγω από το σπίτι γιατί το courier έρχεται... Ώρα 8.50 δεν βλέπω φως στο τούνελ και ξανακάνω τηλέφωνο. Μετά από 25 λεπτά ευχάριστης αναμονής με την γλυκιά φωνή να μου λέει «τώρα ταχύτητα στα 4 ΜΕΓΑ ΜΠΙ ΠΙ ΕΣ», o υπάλληλος μου αναφέρει ότι λυπάται, αλλά το τμήμα έχει κλείσει. Σημειώνει το αίτημα να κλειστεί νέο ραντεβού άμεσα. - 16 Δεκεμβρίου τηλεφωνώ στην Tellas (10 λεπτά αναμονή) όπου και ενημερώνομαι ότι το courier έχει ελεύθερο χρόνο μόνο στις 20/12. Αφού τους αναφέρω το πόσο #$%#$^& αισθάνομαι γιατί ο υπάλληλος την ώρα που μου έκλεινε το ραντεβού διάβαζε προφανέστατα τη στήλη του Πανούτσου, κλείνω το ραντεβού. - 20 Δεκεμβρίου έρχεται το courier, σε 3 λεπτά μπαίνουν οι τζίφρες και φεύγει... - 25 Δεκεμβρίου με 5 Ιανουαρίου δεν αναφέρεται ως διάστημα όπου μία εταιρία λανσάρει νέα υπηρεσία και πρέπει να την στηρίξει με προσωπικό (έστω και ασφαλείας)... Απλά η Tellas ήταν off… - 6 Ιανουαρίου μετά από αναμονή 20 λεπτών (επέστρεψε ο κόσμος από τις γιορτές και πλάκωσε να ενημερωθεί το πόσο γρήγορα κινείται το μυρμήγκι), ενημερώνομαι από μία υπάλληλο (του δημοσίου;; ότι «από τώωωωωωωωωωωωωρα; Δεν έρχονται τα χαρτιά σας σύντομα όσο θέλετε να πιστεύετε». - 9 Ιανουαρίου ενημερώνομαι ότι στις 8 Ιανουαρίου παρέλαβε το αρμόδιο τμήμα τα χαρτιά μου και ότι ξεκινούν οι διαδικασίες... - 10 Ιανουαρίου ρίχνω πάλι ένα τηλέφωνο γιατί ακούω ότι αρχίζουν και γίνονται διάφορα στην Tellas (15 λεπτά αναμονή). Με ενημερώνει υπάλληλος ότι στα αρχεία της εταιρίας υπάρχει ο τηλεφωνικός μου αριθμός περασμένος σε άλλα στοιχεία!!! Τέλος πάντων, μου λέει να στείλω ένα fax που θα γράφει «μπλα, μπλα, μπλα». Ψάχνω 11.30 στην Καλλιθέα, βρίσκω ένα fax της κακιάς ώρας (που για κακή μου τύχη δεν τύπωνε report) και το στέλνω. - 12 Ιανουαρίου (και αφού έχω ενημερωθεί ότι τα fax περνιούνται στα στοιχεία μου στο σύστημα της Tellas μετά από 24 ώρες) τηλεφωνώ ξανά (άλλα 20 λεπτά που αξιοποίησα το PSP μου). Η τηλεφωνήτρια μου λέει ότι «δεν έχει περαστεί κάτι και δεν μπορώ να δω αν έχει φτάσει το fax σας γιατί είναι δικαιοδοσία άλλου τμήματος». Της λέω «ωραία, κι εγώ πως θα ξέρω ότι δεν περνούν οι μέρες τσάμπα;». «Δεν μπορώ να σας πω κάτι, όλοι εμείς εδώ στην Tellas λυπούμαστε για την ταλαιπωρία (μονόπρακτο)». - 13 Ιανουαρίου βλέπω ότι δεν υπάρχει προκοπή στο ζήτημα, αφού ακόμα τα στοιχεία μου δεν έχουν περαστεί. Το τελευταίο διήμερο επικοινωνώ με 3 διαφορετικούς υπαλλήλους, ο καθένας από τους οποίους αναφέρει και την δική του εκδοχή «γιατί σας είπαν να στείλετε fax; Δεν χρειαζόταν!», «α, αυτό γίνεται και μέσω τηλεφώνου!!!», «ε, ξέρετε μάλλον δεν θα έφτασε το fax!». - 16 Ιανουαρίου στέλνω ξανά το fax από ένα βιβλιοπωλείο και κρατάω την απόδειξη ότι έφτασε. Γνωρίζοντας τους χρόνους (δημοσίου) στους οποίους δουλεύει η Tellas, αφήνω να περάσουν τρεις μέρες, ώσπου φτάνουμε στο σήμερα... - 19 Ιανουαρίου αποφασίζω να κάνω τηλεφώνημα ακριβώς 72 ώρες μετά την αποστολή του fax. Αναμονή 20 λεπτών (ναι, διάβασα όλη την SportDay) και ανακαλύπτω ότι «βουαλά, το fax δεν έχει φτάσει ακόμα!!!». Αποτέλεσμα; 1 μήνα μετά δεν έχει ξεκινήσει καν η διαδικασία μεταφοράς της γραμμής γιατί η Tellas μένοντας πιστή στην εξέλιξη της τεχνολογίας (fax) και την ταχύτατη μεταφορά των δεδομένων από γραφείο σε γραφείο και από scanner σε PC, δεν μπορεί να με βεβαιώσει έστω ότι πήρε το #$%^fax και ότι θα το επεξεργαστεί σε Χ μέρες. Επειδή τα νεύρα μου έχουν αρχίσει να φτάνουν στα όρια και έχω βαρεθεί να πληρώνω κερατιάτικα τα πάγια δεύτερης γραμμής στον ΟΤΕ, από Δευτέρα προχωράω σε διακοπή και θα στραφώ προς Forthnet. Τουλάχιστον είναι πιο μεγάλη εταιρία και γλιτώνεις και μετά το τριήμερο τα ταχύρρυθμα μαθήματα εκμάθησης των ραδιοφωνικών spot της...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.