privateer Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 FiringSquad: Is there anything in DirectX 10 that you couldn't do in DirectX 9.0? Tim Sweeney: Realistically, DirectX 10 doesn't introduce fundamentally new capabilities, but brings many new features that will enable developers to optimize games more thoroughly and thus deliver incrementally better visuals and better frame rates. If you look at the long-term graphics roadmap, there have only been a few points where we've gained fundamentally new capabilities. The most visible was the move from DirectX 6, 7 and 8, which in practice were fixed-function, 8-bit rendering APIs, to DirectX 9 with programmable shaders and support for high-precision arithmetic. Most of the in-between steps have brought welcome but incremental improvements, and DirectX 10 falls into that category. From here on, there is really only one major step remaining in the evolution of graphics hardware, and that's the eventual unification of CPU and GPU architectures into uniform hardware capable of supporting both efficiently. After that, the next 20 years of evolution in computing will just bring additional performance. FiringSquad: Based on what you've seen with DirectX 10, do you think it will be easier for game developers to program for than DirectX 9 was? If yes, which features really stand out? Tim Sweeney: You can't really use the word "easier" in conjunction with supporting DirectX 10. Because it's only available on Windows Vista and not XP, all developers who support it will have to continue supporting DirectX9, and henceforth maintain two versions of the rendering code in their engine. It's worth doing this, and we're doing it for Unreal Engine 3. But, far from making our lives easier, it brings a considerable amount of additional development cost and overhead to PC game development. FiringSquad: We know that Unreal Engine 3 was largely developed with shader model 3.0 in mind, but do you plan on adding any DirectX 10 aspects into Unreal Engine 3 and ultimately Unreal Tournament 2007 or is that coming in UE4? Tim Sweeney: Unreal Engine 3 will make full use of DirectX 10, and many of our and our partners' games will ship in 2007 with full support for DirectX 10 and Windows Vista. But, despite the marketing hype, DirectX 10 isn't all that different from DirectX 9, so you'll mainly see performance benefits on DirectX 10 rather than striking visual differences. http://www.firingsquad.com/hardware/directx_10_graphics_preview/default.asp
asmilon Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Realistically, DirectX 10 doesn't introduce fundamentally new capabilities, but brings many new features that will enable developers to optimize games more thoroughly and thus deliver incrementally better visuals and better frame rates.Why then make it Vista only?? Προφανως για να εχει ενα λογο να πουλησει η Microsoft τα Vista, αλλα ειναι απαραδεκτο κατα την γνωμη μου :-?
activex Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 egw giati ypopteuome oti kapia stigmi to dx10 tha modaristi (esto kai xoris tin thelisi kapion..) kai gia xp? aparadekta pramata.......
activex Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 op! oraio neo ante den prolaba na to pw kai apo oti fenete tha rthi sta xp kai episima! http://techteam.gr/index.php?act=view&id=82597 edit: tha mas trelanoun oi antropoi gia dite kai auto (((( http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=35140
asmilon Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 activex αυτη η ειδηση διαψευστηκε αμεσως απο το ιδιο το Inquirer, το DirectX 9.0L ειναι η εκδοση του DirectX 9.0 για τα Vista (L=Longhorn). Η MS εχει φτιαξει το DirectX 10.0 με τετοιο τροπο ωστε να μην περιεχει το Direct X 9 οποτε χρειαζονται και τα δυο στο νεο λειτουργικο...
activex Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 nai asmilon kati pire to mati mou... empros kaloi mou hackerades! kante to thauma sas...
billpeppas Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 nai asmilon kati pire to mati mou...empros kaloi mou hackerades! kante to thauma sas... Για πολλούς λόγους ( κόβοντάς σου και τις ελπίδες ) σου αποκλείω αυτή την πιθανότητα. Η πιθανότητα να δείς DirectX 10 στα Windows XP είναι όσο και οι πιθανότητες να πάρει ο Schumacher το πρωτάθλημα
activex Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 billpeppas mou thimises ligo tin codemaster otan proto ensomatose to starforce se kapio rally game den thimame tora.. opou kata tin isagogi tou game sou eugaze me terastia gramata "AN MPORIS SPASTO!!!" kai edixne kai apodiksis tis texnikis gia tous logous pou den tha spash pote klp klp telos panto parola auta sebome tis gnosis sou kai se empisteuome ..apla h elpida petheni teleutea! kai o Schumacher fisika!
asmilon Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Mαγκια τους σε οποιο group καταφερει να κανει κατι, αλλα πιστευω οτι η Microsoft εχει βαλει τοσες δυσκολιες στην ολη διαδικασια, που ειναι αμφιβολλο αν θα τα καταφερει κανεις. Μπορει ουτε και η ιδια να τα μπορει να το κανει, αν καποια στιγμη υπαρξει εντονη κινηση που να την υποχρεωνει να το κανει. Θυμομαστε ολοι τι σκ*τα εχει κανει με την ενσωματωση του ΙΕ στο λειτουργικο...
saxon Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Mia xara eimaste me ta windows 3.1 ti ta thelei ta 3.11 twra Mia xara eimaste me ta 98 ti na ta valoume ta xp Mia xara eimaste me ta xp giati na pame vista. H istoria epanalamvanete Kentriko nohma twn parapanw einai oti -isws- otan kataferoun kapioi na setaroun directx 10 se xp, oloi mas na exoume vista.
kickeras Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2006 egw giati ypopteuome oti kapia stigmi to dx10 tha modaristi (esto kai xoris tin thelisi kapion..) kai gia xp? aparadekta pramata....... To DirectX 9.0l ousiastika tha einai "kati" san DirectX10 gia Vista sta xp. Opote voithaei kapws ta pragmata.
billpeppas Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2006 To DirectX 9.0l ousiastika tha einai "kati" san DirectX10 gia Vista sta xp. Opote voithaei kapws ta pragmata. Καλά έλεγα πάντοντε ότι το Inquirer είναι καλό μόνο για το marketing του site μου Πέραν από των ωραίων Hardware Roundups ( όπου συγκεντρώνει links για τα διάφορα hardware reviews της ημέρας ), δεν αξίζει για τίποτα άλλο. Κάθε άλλο παρά ζημιά και άκυρες φήμες διασπείρει ( και υπάρχουν και άλλοι χιλιάδες έξυπνοι που παίρνουν τις φήμες και τις χώνουν στο site news τους δίχως την παραμικρή ιδέα περί τι μιλάνε, ούτε έστω ένα σχόλιο "take this article with a grain of salt...etc". Το DirectX 9.0L δεν είναι για τα Windows XP. Αναφέρεται στο latest redis. για DirectX 9 API στα Vista { το DX10 θα είναι "ανεξάρτητο" από το DX9 { όπως είναι π.χ. το .NET FrameWork 2 από το .NET Framework 1 } } [ δηλαδή θες και τα 2 εγκατεστημένα ]
kickeras Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2006 vasika nai alla nomizw einai kai ta dio...anyway einai akoma anepisimo...as vgei prwta... ta xp logika tha ta antikatastisoun oloi me ta vista opws ginetai kathe fora (me eksanagkasmo i xwris ) ara to idio pragma einai. apla prepei o kathe developer na krataei 2 ekdoseis tou kwdika to opoio einai ligo parapanw paidema pou kaneis de tha ithele na xasei xrono kanontas to alla ti na ginei...Aaaa..i na allaksei API...pragma pou pali einai ligo diskolo na ginei... to inquirer pou kollaei?
billpeppas Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2006 to inquirer pou kollaei? Αυτή η μαλακισμένη φήμη ότι το DirectX 9.0L είναι το "close to DirectX 10" για τα Windows XP, από που ξεκίνησε νομίζεις ? Πολύ σωστά! Από το Inquirer. Εις το παρελθόν, ποιός διέδιδε την φήμη της ATi X1800 με 32 "pipelines" ? Πολύ σωστά! Το Inquirer. Πριν λίγο καιρό, ποιός έδινε κάτι "πολύ ακριβή" specs για τον G80 ? [ 1500MHz Core, etc ? ] Πολύ σωστά! Το Inquirer. Θες κι' άλλα παραδείγματα ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.