Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με εταιρεια.Γκρρρρ


ΜΑΝΩΛΗΣ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οχι , δεν είναι το e-shop προς εκπληξη όλων φαντάζομαι.

Είναι μια απο τις λίγες εταιρείες που εχουν μεινει στο χώρο του hardware

Ο Γολγοθας άρχισε τον αυγουστο όταν έστειλα μια μητρικη για έλεγχο η οποια ειχε πάνω 2 αυτοκολλητα (serial number + σημα και κωδικο του μαγαζιου που την πήρα)

Την πήρα πίσω μετα από 4 μέρες μιας και δεν είχε καποιο προβλημα αλλα δεν ειχα χρονο να τη δοκιμασω.Ελειπε όμως το σηματακι του καταστηματος.

Την δοκιμαζω τον Σεπτεμβριο αλλα παλι τα ιδια.Οποτε την στελνω πακετο με τον επεξεργαστη και μετα απο καμια βδομαδα παω και την παιρνω πισω.Τελικα ειχε προβλημα ο επεξεργαστης και δεν δουλευε.Βρισκω με τα χιλια βάσανα επεξεργαστη P4 SOCKET 478 καινουργιο στο κουτι του και τον βάζω πανω.

Όλα καλα , η μητρικη μια χαρα , το cpu το ιδιο , περναω windows , και δουλευω μια χαρα για 2 εβδομαδες.....Ξαφνικα νεκρα όλα , και στελνω την μητρικη παλι στην εταιρεια για ελεγχο στις 11/10/2006. Αγοραζω αλλη μητρικη 478 μιας και δεν ειχα μητρικη να δουλεψω , ολα καλα ως τωρα.

Τους παιρνω χτες να δω τι γινεται με την μητρικη μιας και το site δεν το εχουν ενημερωσει σχετικα με τις επισκευες και μου λενε..

Η μητρικη ειναι εκτος εγγυησης

Ζντονγκκ , μα την εχω αγορασει πριν 2 1/2 χρονια.

Ναι το γνωριζουμε , αλλα λειπει το serial number απο πάνω και δεν ξέρουμε αν ειναι δική μας.

Ξαναζντονγκκ , και δεν μου λετε τωρα το ανακαλυψατε , μετα απο 14 μέρες??

Χτες την ειδε ο τεχνικος μας.

Τα παιρνω στο κρανιο και τους το κλεινω.Παιρνω το μαγαζι που την ειχα παρει , τους το λεω και μου λενε θα το κανονισουν αυτοι..

Την δευτερα θα έχω νεα , και αν δεν ειναι καλα εμαθα και το αλλο.

Για να κανει η συγκεκριμενη εταιρεια εισαγωγη προιοντος προς επισκευη και να το περασει στο συστημα ελεγχει απο το serial number αν ειναι δικο της πρώτα και μετα το περναει στο συστημα.Αν δεν είναι δικό της δεν κάνει καν το κοπο και σε ειδοποιει να πας να την παρεις αμεσα.

Δεν ξερω κατα ποσο ισχυει αυτο αλλα αν δεν γινει κατι την δευτερα την τριτη θα παω και θα τα κανω λιμπα εκει περα...

Και να πεις οτι την εστειλα σαν ιδιωτης να παει στο καλο ,αλλα την εστειλα μεσω της εταιρειας που εργαζομαι μιας και εκει ανηκει η μητρικη και σε κοιτανε πιο πολυ πιστευω

Ακουω γνωμες.Εταιρεια δεν αναφερω αλλα πολλοι πιστευω να καταλαβατε.

Δημοσ.

Το κακό είναι ότι εαν δεν έχεις serial number για να εξακριβώσουν οτι είναι απο τη δικιά τους παρτίδα, δεν μπορούν να το δεχθούν. Με αυτό το σκεπτικό θα μπορούσαμε να τους πάμε ενα χαλασμένο motherboard αγορασμένο απο αλλού για να μας το αντικαταστήσουν αυτοί. Κάτι τέτοιο θα ζημίωνε την εταιρία ειδικά εαν γινόταν σύστημα. Ακόμα βέβαια δεν μπορώ να καταλάβω πώς έφυγε το serial number. Αυτά τα αυτοκόλλητα έχουν τόσο ισχυρή κόλλα για να μην φεύγουν με τις υψηλές θερμοκρασίες ώστε μια φορά που προσπάθησα να ξεκολλήσω ενα απο μια κάρτα ήχου, έφαγα τα νύχια μου και τελικά δεν βγήκε. Τέλος πάντων. Δεν έχει σημασία πόσο καλός πελάτης είσαι. Κάποια βασικά θέματα τα τηρούν κατα γράμμα. Πάντως εαν εκείνοι ξεκόλλησαν το serial number, ευθύνονται 100%. Αλλά εαν δεν το έκαναν αυτοί, τότε λυπάμαι που θα το πώ αλλά έχουν όλο το δίκιο με το μέρος τους.

 

Υπ'όψιν, εαν πάς για να τα κάνεις λίμπα, δεν θα καταφέρεις τίποτα. Θέλει ψυχραιμία πάνω απο όλα.

Δημοσ.

Τους το ειπα βασικα οτι δεν έχω ουδέποτε ξεκολλήσει κανενα serial number μιας και εγω τεχνικος ειμαι , και για να το ξεκολλησω θα επρεπε οπως λες και εσυ να καταβαλω υπερανθρωπες προσπαθειες η να το βγαλω με κανενα κοπιδι.Τους το ειπα αυτο για τις θερμοκρασιες αλλα ηταν ανενδοτοι.

Και εγω στην χονδρικη δουλευω και ξέρω πως φερονται οι εταιρειες

Εγω ευχομαι να ισχυει αυτο που ειπα και παραπανω σχετικα με το σκαναρισμα των προϊόντων όταν εισάγονται στο service.

Λίμπα δεν θα τα κάνω ακριβως αλλα θα παω απο εκει με ψυχραιμια πανω απο ολα αλλά αν μου πουν τιποτα εκει ειναι που θα τα κανω λιμπα.Εχει διαφορα..

Δημοσ.

Εγώ θα σχολιάσω το ότι τόσα προβλήματα ίσως οφείλονται σε χαμηλής ποιότητας τροφοδοτικο (ή μήπως απλά πεθαίνει?..) ή σε ανεπαρκή γείωσή του.

Δημοσ.

Έχει αλλαχτει και τροφοδοτικό και κουτι και επεξεργαστης.Μαλιστα το τροφοδοτικο αλλαχτηκε 2 φορές ...

Σωστη η παρατηρηση σου αλλα δεν ειναι αυτο.

Δεν κοιταω να βρω το προβλημα γιατι χάλασε η μητρικη.Προσπαθω να ακουσω καποιες γνωμες σχετικα με το αρχικο μου post , για το τι πρεπει να κανω και για το αν αυτα που λεω παραπανω ισχυουν...

Ευχαριστώ anyway

Δημοσ.

ok τότε. Απλά ήθελα να στο πω να το έχεις στο νου σου. Όσο για το serial, sorry αλλά έτσι είναι τα ισχύοντα. Βέβαια, άλλο το γράμμα του νόμου και άλλο το πνεύμα του. Εν ολίγεις αν ήθελαν θα σε εξυπηρετούσαν...

Δημοσ.

Για να μην γράφω παλι τα ιδια ανεφερα κατι στο πρωτο μου post.

Το serial ουδεποτε το εβγαλα και επισης δεν τους ειπα τιποτα γιατι μου βγάλαν απο πάνω το sticker του καταστηματος που το αγορασα.

Μου ειπαν δύο τρια άτομα που εχουν μαγαζια οτι στην συγκεκριμενη εταιρεια δεν κανουν εισαγωγη στο service αν το προιον δεν ειναι δικο τους συμφωνα με το serial number.Αυτο θέλω να μάθω και θα προσπαθησω να βρω και καποιον φίλο ο οποιος δουλευε εκει αλλα εφυγε για να μου το επιβεβαιωσει.

Ευχαριστω παιδες.Καθε γνωμη δεκτη

Δημοσ.

τους ειπα να τους πάω την απόδειξη αλλα μου ειπαν οτι δεν πιανεται σαν στοιχειο για την εγγύηση.

Απλα δεν εχω δει αν αναγραφει το serial number πανω.Θα το κοιταξω την δευτερα το πρωι οταν παω στην εταιρεια.Ευχαριστω για την συμβουλή σου

Δημοσ.

steile ena mail stin eteria (ti marka einai i mobo.. asus.. gigabyte.. ktl)

sigoura tha tous trixoun ligaki...

Prosopika eixa ena psilomperdema me hp kai esteilan courier me xreosi tous kai perimeno tin episkeui..

 

Sto exoteriko einai alios ta pragmata kai.... mporoun na travixoun to autaki twn edw...

Kai apla pes tous oti tha epikoinwniseis me kentrki antiprosopoia gia parapona.

Kaneis den thelei na akoustei kati arnitiko sto exoteriko.. ekei ola prepei na fenonte apsoga...

Δημοσ.

Μιλάς είτε για την Info-Quest είτε την Oktabit ( το όλο σκηνικό θυμίζει περισσότερο Oktabit ).

Βεβαίως λέγοντας ότι δεν την έστειλες σαν ιδιώτης αποκλείεις την Oktabit, διότι η Oktabit δεν δέχεται παραλαμβάνει προϊόντα για Service από ιδιώτες.

Αν είναι Info-Quest στείλε μου ένα PM να δω τι μπορώ να κανονίσω :)

Δημοσ.

Καλη ιδεα φίλε μου.

Απλα έχω βρει προς στιγμή μια ακρη και μπορει να μη χρειαστει να κανω τιποτα απο οσα προανεφερα.Αν δέν γινει τιποτα με τον ανθρωπο που εχω βρει για να μου λυσει το προβλημα θα παω απο εκει για να το λυσω και αν δεν λυθει και απο κει η τελευταια λύση θα ειναι να μιλησω με τον κατασκευαστη στο εξωτερικο.Θα τους το πω φευγοντας απο εκει και θέλω να δω αντιδρασεις

Βεβαια εύχομαι να πανε όλα καλα με την ακρη που βρηκα για να μην χρειαστει να κανω τιποτα.Απλα ευχομαι...

Δημοσ.

Και λοιπον ο χαμος.

Τους ξαναπαιρνω σημερα τηλεφωνο και μου λενε οτι το σχολιο του τεχνικου σχετικα με την μητρικη ειναι οτι λειπει το μισο αυτοκολλητο απο τον σειριακο αριθμο και για αυτο το λογο χανεται η εγγυηση.Μιλαω με τον τεχνικο σε απολυτα ηρεμο κλιμα και μου λεει τα ιδια με την κοπελα στο τηλεφωνο .Του λεω οτι εχει δικιο αν και εγω την εστειλα με το σειριακο αριθμο πανω και οτι το τελευταιο πραγμα που θα εκανα αν βαριομουν θα ηταν να παρω ενα κοπιδι και μη εχοντας τι να κανω να καθομουν να ξεκολλαγα τους σειριακους αριθμους απο της μητρικες που εχω στην εταιρεια.

Και τον ρωταω γιατι εισαγαγατε την μητρικη στο συστημα εφοσον δεν ειχε σειριακο αιρθμο.

Η απαντηση ηταν οτι εγινε καποιο λαθος απο καινουργιο υπαλληλο.Ακουσον ακουσον....

Εδωσα το τηλεφωνο να με παρουν αλλα δεν με πηραν βεβαια

Και αυριο θα παω απο κει..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...