Προς το περιεχόμενο

μου έκοψαν τη σύνδεση για 20 euroz?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Sorry μάγκες, αλλά δε θα με βρει σύμφωνο η συγκεκριμένη στηλίτευση.

 

Όλες οι μομφές προς τον ΟΤΕ (ή τον provider) αφορούν κινήσεις που υπάγονται στη λογική "καλό θα ήταν" κι όχι σε αυτές της "έπρεπε". Φυσικά κι ο ΟΤΕ δεν κερδίζει πελάτες δείχνοντας τυπολατρεία αν θες για 20€ και φυσικά επωφελές θα ήταν πρώτα να στείλει όχι ένα, αλλά 10 email και ειδοποιήσεις στο χρήστη. Δεν είναι όμως υποχρεωμένος, για να δέχεται και τέτοια καταδίκη, όταν αντίθετα ο ίδιος ο χρήστης δε φρόντισε να είναι εντάξει απέναντι στις δικές του υποχρεώσεις, τις οποίες και γνώριζε εκ των προτέρων.

 

Αν μιλούσαμε για κάποια κατάφορη αδικία, για λάθος του ΟΤΕ, για παράλειψη με βάση τα προσυμφωνηθέντα κοκ να συστρατευθώ κι ο ίδιος και να κρατάω και την παντιέρα της εξέγερσης. Άκομψο ή όχι, υπάρχει deadline πληρωμής...όταν το ξεπερνάς δέχεσαι και τις συνέπειες όμορφα κι ωραία και φροντίζεις την επόμενη φορά να είσαι περισσότερο συνεπής.

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Και εκτός των άλλων, αν έχεις πολλές δουλειές και δεν έχεις την ευχέρεια του χρόνου, δίνεις μια πάγια εντολή σε κάποια τράπεζα και ξεμπερδεύεις.

Δημοσ.

Για κοίτα ρε που βγήκαν όλοι νομότυποι και κύριοι!!!! Το να ξεχάσεις έστω να πληρώσεις τον λογαριασμό δεν είναι δα και κάνα κακούργημα. Θα μπορούσαν να ειδοποιήσουν, θα μπορούσαν ακόμη και να βάλουν την χρέωση στον επόμενο λογαριασμό... (παλαιότερα αυτό γινότανε).

Δεν είναι και τρελό αυτό που είπε ο άνθρωπος!!! Λες και ο οτε είναι πάντα τύπος και υπογραμμός απέναντί μας στις υποχρεώσεις του!

Δημοσ.

Δεν είναι κακούργημα και γι'αυτό δεν σε έκλεισαν μέσα. Τι πάει να πει ξέχασα να πληρώσω; Δεν καταλαβαίνω γιατί φταίει ο ΟΤΕ που του έκοψε την σύνδεση. Αυτό που θα έπρεπε να γίνει θα είναι ίσως μια ειδοποίηση. Αλήθεια πόσος καιρός πέρασε από τοτε που έληξε ο λογαριασμός; Από ότι ξέρω υπάρχει ένα αρκετά σεβαστό περιθώριο στους λογαριασμούς.

Δημοσ.
Λες και ο οτε είναι πάντα τύπος και υπογραμμός απέναντί μας στις υποχρεώσεις του!

 

Όταν δεν είναι, τ' ακούει κι από εδώ μέσα και δικαίως. Όταν δεν είμαστε εμείς, δεν τρέχει κάστανο και τα ξανακούει ο ΟΤΕ (από συνήθεια προφανώς). Με 2 μέτρα και 2 σταθμά δεν παίζω προσωπικά. Ας το κάνουν όσοι έχουν προσαρμοστεί στην ιδέα πως δεν έχουν την παραμικρή ευθύνη, ακόμα κι όταν δεν έχουν εκπληρώσει τις συμβατικές τους υποχρεώσεις.

 

Μου θυμίζει ποδοσφαιρική νοοτροπία, που ο παίχτης πιάνει από τη φανέλα τον αντίπαλο, τον ρίχνει κάτω, σφυράει ο διαιτητής, ρίχνει κίτρινη και δέχεται τις εντονότατες διαμαρτυρίες, γιατί δεν έκανε τα στραβά μάτια ή δεν φρόντισε προηγουμένως να ειδοποιήσει τον παίχτη για την εξόφθαλμη παράβασή του.

Δημοσ.

Πάντως όντως είναι πολύ κακιά συνήθεια να βρίζουμε τον ΟΤΕ για ότι και να γίνεται....όταν φταίει ναι αλλά όταν φταίμε εμείς έλεος.....

 

Και στην τελική ρε παιδιά ο ΟΤΕ δεν είναι κανένα μαγαζάκι της γειτονιάς που γνωρίζει τον κάθε πελάτη λίγο πολύ και θα τον πρειδοποιήσει οτι χρωστάει λεφτά! Είναι ένας ολόκληρος οργανισμός.....όλα κινούνται με βάση κάποια καταστατικά....ορίζονται ημερομηνίες διακοπής τηλεφώνων με βάση τον πρώτο αριθμό της κάθε γραμμής ....

 

δηλαδή τα τηλέφωνα που ξεκινάνε με τον αριθμό 2 θα διακοπούν σήμερα και αύριο αυτά που ξεκινάνε με τον αριθμό 3 και πάει λέγοντας....

 

απλά έτυχε του φίλου μάλλον να τον κόψουν γρήγορα...έχετε δεί ποτε λίστα τηλεφώνων που πάνε για διακοπή κάθε μήνα λόγω οφειλής????Εγώ έφριξα όταν την είδα......30 σελίδες με τηλέφωνα έτοιμα για διακοπή....

 

Απλά αυτό που πρέπει να φροντίζουμε όλοι μας είναι αν δεν θέλουμε να μείνουμε χωρίς ADSL μέσα στο Σαβ/κο (προσωπικά εγώ θα ξενέρωνα αν μου συνέβαινε αυτό καθώς άκρως εθισμένος με την τεχνολογία) να πληρώνουμε τις υποχρεώσεις μας.....για αυτό υπάρχει και το e-banking το οποίο πραγματικά βολεύει αφάνταστα....

 

----Respect-----

Δημοσ.

Gia na katalabw, sou exoun kopsei kai to tilefono?An nai poso kairo exei ginei auto?

 

Apo oti kserw de sou koboun to tilefono-adsl ama exeis mikro logariasmo aplirwto (katw apo 50e nomizw).

 

Emena itane komeno to til gia ena mina peripou kai adsl douleue kanonika, meta mou tin ekopsan kai auti. Otan plirwsa auta pou xrwstousa (kai itane polla,kamia 300aria euro) de xreiastike na plirwsw kai teli sindesis gia tin adsl pali, mono ta 7+kati euro pou ithele gia tin epanasindesi

Δημοσ.

Σε αυτό που λές DimitRi_Del....όταν είχα ρωτήσει και Tellas και ΟΤΕ μου είπαν οτι σε περίπτωση που ο ΟΤΕ κόψει το τηλέφωνο κόβεται και το ADSL....εκτός αν έχει αλλάξει κάτι......αν κάνω λάθος διορθώστε με....

Δημοσ.
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο thes1os

Λες και ο οτε είναι πάντα τύπος και υπογραμμός απέναντί μας στις υποχρεώσεις του!

 

Όταν δεν είναι, τ' ακούει κι από εδώ μέσα και δικαίως. Όταν δεν είμαστε εμείς, δεν τρέχει κάστανο και τα ξανακούει ο ΟΤΕ (από συνήθεια προφανώς). Με 2 μέτρα και 2 σταθμά δεν παίζω προσωπικά.

 

ΟΚ. Check this one out.

 

Υπάρχει μια πολύ ουσιαστική διαφορά-κάτι το απτό μεταξύ μιας καταγγελίας ενός χρήστη και του τι τελικά πράττει ο Οτε. ΝΑΙ, αληθεύει πως όταν η εν λόγω εταιρεία δεν κάνει καλά τη δουλειά της τα ακούει. Και επίσης ΝΑΙ, τα ξανακούει αδίκως όταν κάνει σωστά τη δουλειά της και ΟΡΘΩΣ κόβει συνδέσεις. Heyy.. hey.. wait a minute. "Κάνω σωστά τη δουλειά μου" means "επικροτήστε με". Δεκτόν. "Διαπράττω ολίσθημα?" Βρίστε με! Χλευάστε με! Ειρωνευτείτε με ασύστολα. Μόνο που και στην τελευταία περίπτωση μας μένει η στυφή γεύση του διαμαρτύρεσθαι διαδικτυακώς. Απλώς και μόνον προς την όποια μας εκτόνωση. Διότι κύριοι αγαπητοί συμφορουμίτες στην ζωή γενικώς το αποτέλεσμα μετράει. Γιατί ποιος μου έδωσε το δίκιο όταν περίμενα κοντά ένα μήνα ώστε να ενεργοποιηθεί η adsl μου??

ΟΥΔΕΙΣ. Ήμουν τάχα τότε ένας αδίκως και άκομψος νεοέλληνας κλαψιάρης? ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ. Βρήκα άραγες το δίκιο μου? Προφανώς και ΟΧΙ. Πού ήτανε τότε κλειδαμπαρωμένη η εξυπηρέτηση του οτε?

 

Αυτά.

Δημοσ.

h1k1k0m0r1...η συντριπτική πλειονότητα πέρασε την ίδια ταλαιπωρία που πέρασες κι ο ίδιος προκειμένου να αποκτήσεις πρόσβαση κι έχουν γραφτεί μερικές χιλιάδες post παραπόνων επ' αυτού, που εντάσσονται στην κατηγορία "δικαιότατη αγανάκτηση". Ποιος είδες να το αρνείται;

 

Αν είναι όμως να ρίχνουμε το ανάθεμα ακόμα και στις περιπτώσεις που η ευθύνη βαραίνει πρώτιστα εμάς τους ίδιους, τότε χάνουμε το μέτρο. Το ζητούμενο δεν είναι να κάνει τα στραβά μάτια ο ΟΤΕ σε περιπτώσεις που δεν είναι υποχρεωμένος κι όλας, αλλά να διορθώσει τα μυριάδες κακώς κείμενα, για τα οποία καλώς φωνάζουμε άπαντες.

 

Αν το thread δημιουργήθηκε για να εκτονωθείς, suit yourself. Δε μου ανήκει και κανένα forum για να στο απαγορεύσω. Μην έχεις απλώς την απαίτηση να συμμερίζονται όλοι την οπτική σου και να μην εκφράζουν τις διαφωνίες τους με τον τρόπο σκέψης σου.

Δημοσ.

Ο ΟΤΕ δεν κόβει το τηλέφωνο για 20 ευρώ, εκτός αν χρωστάς το συγκεκριμένο ποσό από τον προηγούμενο λογαριασμό.

Δημοσ.

Πάντως οι όροι που όλοι μας έχουμε υπογράψει λένε πως:

"αν δεν καταβλιθούν οι οικονομικές υποχρεώσεις που έχει ο πελάτης, ο ΟΤΕ δύνατει να διακόψει τις παρεχόμενες υπηρεσίες δίχως καμια προειδοποίηση"

Και έιτε είναι αυτός ΟΤΕ είτε ΟΤΕΝΕΤ είναι το ίδιο πράμα.

Δημοσ.

Εγώ χτες δεν είχα 8 ώρες ADSL. Θα πάρω στον οτε να μου αφαιρέσουν τα λεφτά απο τον λογαριασμό. Αντε να βγάλει δικό της δίκτυο ι Forthnet να σηκωθούμε να φύγουμε απο τον ΠΟΤΕ

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...