gioannou Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Θα συμφωνήσω με το SupaCoopa.Δεν φταίνε (μόνο) οι υπάλληλοι. Προσωπικά για να μην χανω χρόνο στα μαγαζιά και για να μην ακούω και "χαζά" κάνω μια έρευνα αγοράς, ρωτάω σε forum και μετά πάω και ζητάω συγκεκριμένο προϊόν. Αν προσπαθούν να μου πουλήσουν κάτι άλλο ευγενικά το απορίπτω και τελειώνει εκεί η ιστορία. Ναι, εσύ και εγώ όμως και όσοι είναι στο forum και γενικά διαβάζουν forums ξέρουν.Κάποιος όμως που δεν έχει ιδέα(και δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει άλλωστε)και δεν ξέρει και που να ψάξει, αυτός τι θα κάνει;Δηλαδή με λίγα λόγια, όποιος δεν ξέρει από υπολογιστές(και λίγοι φυσικά είναι αυτοί που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ξέρουν)θα πρέπει να την πατήσει, ή να τον πιάσουν κορόιδο, ή να τον κοροιδέψουν!! Εγω παντα βλεπω τους πωλητες με συγκαταβαση, εκτος αν ο αλλος ειναι προκλητικος. Απλα γελαω με τις κοτσανες τους, οπως ειμαι βεβαιος οτι και αυτοι μεταξυ τους κοροϊδευουν διαφορους ασχετους πελατες που τους ρωτανε βλακειες.Συμφωνώ μαζί σου.Και το να μην ξέρει τα ΠΑΝΤΑ ένας πωλητής είναι λογικό.Και να γελάσει ένας πώλητής με τις χαζομάρες που λένε οι πελάτες είναι απόλυτα λογικό επίσης.Εγώ να δεις τι γέλιο ρίχνω που δουλεύω υποστήριξη...Απλά επιμένω στο γεγονός ότι πρέπει οι πωλητές να είναι ευγενικοί και πάνω από όλα να δείχνουν(έστω)ότι θέλουν να σε εξυπηρετήσουν
iolaum Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 8a symfwnisw me to oti sta multirama extreme kseroun ti tous ginete.Den kserw gia ta alla multirama pantws egw to kainourio pc apo kei 8a to parw mia kai kanoun poly kales times kai exoun oti tous zhthsw.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.