unforgiven Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Και ο μύθος στην προκειμένη περίπτωση είναι το service της. Είναι γνωστό ότι θεωρείται από τα κορυφαία, αλλά αν είναι να το πληρώνεις χρυσό... Έχω ένα Dell Precision M50 αγορασμένο τον 3/2003 έναντι 3400€. Να σημειώσω ότι το εν λόγω θεωρείται mobile workstation και είναι επαγγελματικό εργαλείο που δεν το προορίζεται για απλή χρήση. Είχε 3 χρόνια Onsite εγγύηση η οποία έληξε. Ο επεξεργαστής του είναι Pentium 2.4M. Ξαφνικά άρχισε ή να δουλεύει στα 1.2Ghz ή αρχικά στα 2.4 και μετά από λίγο έπεφτε στα 1.2. Τo bios ήταν εντάξει, έτρεξα τα διαγνωστικά και βρήκα έναν χαλασμένο ανεμιστηράκι. Προφανώς λόγω υπερθέρμανσης έπεφτε αυτόματα η ταχύτητα λειτουργίας. Πράγματι, το ένα από τα δύο ανεμιστηράκια στο πίσω μέρος ήταν σταματημένο. Ψάχνω στο Internet και βρίσκω το σετ των δύο 25 λίρες από κατάστημα στην Αγγλία. Καλώ και το service πριν δύο μέρες για να μου πουν πόσο θα κόστιζε η αλλαγή στο σπίτι μου, μιας και αν το έπαιρναν μαζί τους θα χρειαζόντουσαν 5-6 ημέρες κατά δήλωσή τους. Μου λένε ότι θα με καλέσουν στο κινητό σε λίγο να μου πουν το κόστος. Δεν με καλούν. Τους παίρνω την επόμενη μέρα και μου λένε ότι θα μου στείλουν την προσφορά μέσω email άμεσα. Δεν στέλνουν τίποτα. Σήμερα ξαναπαίρνω και μια κυρία μου λέει απλά "ναι, δεν το έστειλα χτες, θα το στείλω σήμερα" (χωρίς καν κάποια δικαιολογία). Πράγματι, σε λίγο μου έστειλε την προσφορά και παθαίνω σοκ: 255€! Αν είναι δυνατόν. ΄Στο internet του πουλάνε λιανική 24λίρες και αυτοί θέλουν 255€! Περιττό να αναφέρω ότι το παρήγγειλα από ebay και θα το αντικαταστήσω μόνος μου. Αυτά για να ξέρετε τι σας περιμένει όταν λήξει η περίφημη εγγύηση: Και τριήμερη καθυστέρηση και τρελή χρέωση.
harbi Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Αυτά για να ξέρετε τι σας περιμένει όταν λήξει η περίφημη εγγύηση: Και τριήμερη καθυστέρηση και τρελή χρέωση. ...μην ξεχνάς όμως πως όταν είσαι μέσα στην εγγύηση το service είναι κορυφή...
unforgiven Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Δεν αντιλέγω... Μου είχαν αλλάξει σε μία μέρα τον σκληρό δίσκο εντός εγγύησης. Τον δίσκο εκείνον προφανώς τον πληρώνω τώρα: Με 255€ αγοράζω και δίσκο και αλλάζω και τον ανεμιστήρα. Μου μένουν και ρέστα. Καλό είναι να κοιτάμε και το γενικότερο κόστος του σέρβις γιατί μετά τη λήξη της εγγύησης το κόστος είναι απαγορευτικό.
paparoupas Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2006 Νομιζω οτι γενικα το κοστος του σερβις για λαπτοπ ειναι απαγορευτικο. Αν εισαι εκτος εγγυησης και παθει κατι το λαπτοπ, λιγο πιο σοβαρο απο ενα ανεμιστηρακι, και με δεδομενο οτι το μηχανημα ειναι 2-3 ετων, περισσοτερο συμφερει να αγορασεις ενα καινουριο.
harbi Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2006 ...νομίζω πως στην περίπτωση που είσαι εκτός εγγύησης και φοβάσαι να επιχειρήσεις την οποιαδήποτε χειρουργική επέμβαση στο μηχάνημα, είναι καλύτερο να απευθυνθείς σε κάποιο κατάστημα που ασχολέιται με επισκευή laptop...θα έρθει πολύ φθηνότερα από το να επισκεφτείς το service της εταιρίας...
unforgiven Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2006 Αγόρασα μέσω ebay το service manual, παρήγγειλα και το ανεμιστηράκι. Αγοράζω και 1-2 κατσαβίδια και με κόστος κάτω από 50€ θα το επιχειρήσω μόνος μου. Το πολύ-πολύ να χρειαστώ άλλο laptop
mentoras99 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Τι να πουν βρε φιλε και αυτοι που αγοραζουν σερβις απο εταιριας του κολου και δεν εχουν σερβις απο την πρωτη μερα? Και δεν μιλαω για noname κλπ. Δες acer κλπ. Τουλαχιστον με Dell εισαι και 3 ετη εξασφαλισμενος οτι κι αν γινει. Ενταξει, δικιο εχεις αλλα μην τα θελουμε κι ολα δικα μας. Δικιο εχεις, αλλα αν δεις και τι γινεται με τις αλλες εταιριες θα πεις ευχαριστω που αγορασα dell!
deathlok Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2006 Αγόρασα μέσω ebay το service manual, παρήγγειλα και το ανεμιστηράκι. Αγοράζω και 1-2 κατσαβίδια και με κόστος κάτω από 50? θα το επιχειρήσω μόνος μου. Το πολύ-πολύ να χρειαστώ άλλο laptop σιγά την επιστήμη μια χαρά θα τα πας. Μόνο γείωσε τον εαυτό σου από στατικό ηλεκτρισμό και όλα τα άλλα είναι παιχνίδι.
FrankGambale Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2006 Σορυ που θα διαφωνήσω αλλά νομίζω ότι τα 255 ευρώ δεν είναι εξωπραγματικά αν συνυπολογίσεις και την αρχική αξία του λαπτοπ. Νομίζω ότι για να σταθεί ένα service department οικονομικά κάπου τόσο θα πρέπει να χρεώνει. Για αυτό και εσύ προχώρα μέσω ebay κλπ. Εσένα σε χάσανε αλλά κάποιον άλλον που θα του φανούνε λίγα θα του τα πάρουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.