frou-frou Δημοσ. 27 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2007 Εγώ έχω και τα δύο, αλλά με καλύπτει το Pc περισσότερο,πολύ πιο smooth με καλύτερα graphics. Έχει κολληματάκια το Colin στο Χbox που κάπου κάπου είναι ενοχλητικά. Aπλά δεν περίμενα το Pc να βγάζει τόσο καλά ports από το xbox. Θέλω να πιστεύω να συνεχιστεί αυτό και με τα παιχνίδια από το Playstation3 με το Devil May Cry 4 κτλ. Aς μην είναι άθλιο όπως to special edition 3.
FarCry Δημοσ. 28 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2007 Colin Mcrae: DiRT Sales Top 500,000 in First Week With week one sales out the door, Codemasters is proud to announce that DiRT™, the company's critically acclaimed new racing title, has exceeded expectations across the board. If DiRT's early review score of 9/10 from Official Xbox Magazine (U.S.) wasn't any indication, Codemasters is now reporting that week one sales of the game have surpassed 500K copies globally, and the playable demos for the Xbox 360™ video game entertainment system from Microsoft and the PC have been downloaded over 500K times worldwide.
S2Katana Δημοσ. 28 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2007 Kαι φαντασου πως του εχουμε ριξει τοσο θαψιμο!
atropa Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 evala to demo alla to rimadi den xekinai katholou alla ti cpu mou tin pai sto 100% kai prepei na kliso to process apo ton task manager ma giati? dld simera tpt den mou pai kala! to exo se laptop me ati x700 kai 1g ram pfffffff
FarCry Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 to exo se laptop me ati x700 no comment. RTFM Supported Graphics cardsATi Radeon x1300, x1600, x1800, x1900, x1950 nVidia Geforce 6800, 7100, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950, 8800
tarrasque Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 εχτές ασχολήθηκα αρκετά, έβαλα καινούργιους drivers για την 8800gts και τα fps αυξήθηκαν σημαντικά. Το παιχνίδι είναι πάρα πολύ ευχάριστο, καιρό είχα να κολλήσω τόσο πολύ με κάτι ειδικά όσο προχωράς και ανοίγεις πίστες και καινούργια οχήματα γίνεται πολύ ενδιαφέρον. Ωραίο arcade gameplay και απίστευτες πίστες σε γραφικά! Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η διαφορά στα fps όταν από εξωτερικό view (που βλέπει το αυτοκίνητο από πανω) πας σε κάποιο εσωτερικό, είναι σαφώς πιο γρήγορο το 2ο.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Moderators Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Προφανως και ειναι ετσι, αφου απο μεσα δεν υπαρχουν τοσο πολυπλοκα εφφε να υπολογιστουν, παρα μονο το ταμπλω Σε ολα τα racing ετσι ειναι Αχ ρε adsl... Ποτε θα ερθεις? Το θελω κι εγωωωω!!! (για να παιζω Online ε )
FarCry Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 New evidence suggests Codemasters' sales figures for DiRT were in fact the number of copies shipped to retailers, not actually sold. I was a little skeptical when I received the original press release from Codemasters claiming that 500,000 copies of DiRT had been sold in opening week. I had previously expressed my disregard for the ageing central pivot point driving physics still used in the game series, and I was surprised that the sales figures reported by Codemasters were so high. Now it seems my skepticism was not unfounded. In an interview with Joystiq, VG Chartz president Brett Walton reportedly revealed that the 500,000 figure was actually representative of the number of copies of DiRT shipped to stores, not the actual number of copies sold! Walton explained that sales of DiRT in week one were not 500,000, but were actually as follows: 70,000 (U.S. Xbox 360) 40,000 (U.S. PC) 150,000 (Europe Xbox 360 & PC) That totals just 260,000 copies actually sold in week one - almost half the amount quoted by Codemasters! The PS3 version is yet to be released. We've contacted Codemasters for comment on their seemingly inaccurate sales claims for DiRT, but we are yet to hear back
S2Katana Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 εχτές ασχολήθηκα αρκετά, έβαλα καινούργιους drivers για την 8800gts και τα fps αυξήθηκαν σημαντικά. Το παιχνίδι είναι πάρα πολύ ευχάριστο, καιρό είχα να κολλήσω τόσο πολύ με κάτι ειδικά όσο προχωράς και ανοίγεις πίστες και καινούργια οχήματα γίνεται πολύ ενδιαφέρον. Ωραίο arcade gameplay και απίστευτες πίστες σε γραφικά!Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η διαφορά στα fps όταν από εξωτερικό view (που βλέπει το αυτοκίνητο από πανω) πας σε κάποιο εσωτερικό, είναι σαφώς πιο γρήγορο το 2ο. Ναι ισχυει αυτο...Επισης εχεις καλυτερη αισθηση της ταχυτητας.
liopyr Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Ναι ισχυει αυτο...Επισης εχεις καλυτερη αισθηση της ταχυτητας. ναι μεν, αλλά δεν έχεις ορατότητα... και όσο ανεβαίνει η πυραμίδα, αυξάνεται σημαντικά η δυσκολία, και ένα λαθάκι μπορεί να αποβεί μοιραίο! online έπαιξε κανένας???
S2Katana Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Χαχα, ετσι και αλλιως δεν εχω σκοπο να το φθασω πανω απο το 20% .
planetman Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Καλά, μπορεί και παίζει κανείς σε πίστες με πολλά αυτοκίνητα; Υπάρχει σύνθεση που να το παίζει ομαλά; Αναρωτιέμαι. Επειδή αν ξεκινήσεις career, είναι αναπόφευκτο.
john2gr Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Yeap,εμένα το έτρεχε κανονικά σε 1280x960 + 4xFSAA + 16xAF + Ultra Details (με Ultra Shadows). Το μικρότερο framerate που είχα παρατηρήσει ήταν τα 38
S2Katana Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 Ενα προβλημα που εχω ειναι οτι οταν παω στο μενου του Carreer, το pc τρελαινεται.Οχι μονο πεφτουν τα FPS, αλλα δεν ανταποκρινεται ο χειρισμος.Ελεος δλδ.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 Moderators Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 Ναι, με ιδιες ρυθμισεις με του john2gr here, και το pc1 της υπογραφης (με CPU στα 2,8 GHZ) δεν πηγε κατω απο 35.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.