ANEMOS-V Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2006 Εγγυήσεις για TFT οθόνες από τις παρακάτω μάρκες οθονών.. HITACHI, NEC, PHILIPS, SAMSUNG, SONY, LG, ACER, EIZO, VIBRANT δε ξέρω κατά ποσο αληθεύουν τα στοιχεια που δίνω,απλά να βοηθήσω τους user μας.. τα παρακάτω τα βρήκα στη σελίδα http://www.infoquest.gr/price/sales/others/warranty_monitors.htm#PHILIPS'>http://www.infoquest.gr/price/sales/others/warranty_monitors.htm#PHILIPS --------------------- HITACHI http://www.hitachi.com/ Τριετής ON-SITE Εγγύηση CRT και LCD οθονών HITACHI Απο την Info-Quest σε όλη την Ελλάδα 211-9991260 Oι LCD (TFT) οθόνες της Hitachi καλύπτονται από εγγύηση εφόσον υπάρχουν περισσότερα από 7 καμένα pixels Η Info-Quest, που διανέμει τις υψηλής ποιότητας οθόνες Hitachi στην ελληνική αγορά, παρέχει από την 1η Δεκεμβρίου 1998 για όλα τα μοντέλα συμπεριλαμβανομένων και αυτών που έχουν εγκατασταθεί, υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης στον χώρο του πελάτη. Η εγγύηση αυτή καλύπτεται με αντικατάσταση ή επισκευή της οθόνης και για τα τρία χρόνια και παρέχεται σε όλη την Ελλάδα. Οι υπηρεσίες υποστήριξης παρέχονται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (Δευτέρα έως Παρασκευή, από 08:30 έως 16:30). Ο χρήστης της οθόνης Hitachi, δεν έχει παρά να καλέσει στο Help-Desk της Info-Quest (211 - 999 1260). Θα βρει φιλική αντιμετώπιση, τεχνική βοήθεια και ενημέρωση για τις προσφερόμενες από την Info-Quest υπηρεσίες. Εφ’ όσον διαπιστωθεί τεχνικό πρόβλημα * Η οθόνη του πελάτη θα γίνεται μόνιμη αντικατάσταση με άλλη οθόνη ίδιο μοντέλο με αυτήν που τώρα έχουν ή άλλη ισοδύναμων τεχνικών χαρακτηριστικών (η οθόνη δεν θα είναι καινούργια αλλά σε πολύ καλή κατάσταση). * Αν ο πελάτης επιθυμεί την επισκευή της δικής του οθόνης, θα παραλαμβάνεται και θα αποστέλλεται στον πελάτη με έξοδα της Info-Quest. Εφαρμόζοντας αυτόν τον απλό και γρήγορο τρόπο εξυπηρέτησης, η Info-Quest αποδεικνύει για μία ακόμη φορά το αίσθημα ευθύνης της απέναντι στους πελάτες της σεβόμενη τον πολύτιμο χρόνο τους. Η απόφαση της Hitachi και της Info-Quest να προχωρήσουν σε αυτή την πρωτοποριακή υπηρεσία, στηρίχθηκε στην υψηλή αξιοπιστία που προσφέρουν οι οθόνες της Hitachi. ----------------------- NEC http://www.nec-display-solutions.com/ Τριετής ON-SITE Εγγύηση CRT και LCD οθονών NEC Απο την Info-Quest σε όλη την Ελλάδα 211-9991260 Oι LCD (TFT) οθόνες της NEC καλύπτονται από εγγύηση εφόσον υπάρχουν περισσότερα από 2 καμένα pixels Η Info-Quest, που διανέμει τις υψηλής ποιότητας οθόνες NEC στην ελληνική αγορά, παρέχει στα πλαίσια της εγγύησης, υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης στον χώρο του πελάτη. Η ΟΝ–SΙΤΕ εγγύηση καλύπτει με επισκευή ή αντικατάσταση της οθόνης και για τα τρία χρόνια και παρέχεται σε όλη την Ελλάδα. Πιο αναλυτικά, οι εναλλακτικές υπηρεσίες υποστήριξης που προσφέρονται είναι: Repair and Return: Η οθόνη παραλαμβάνεται από τον χώρο του πελάτη, επισκευάζεται και επιστρέφεται στον πελάτη με έξοδα της Info-Quest. Repair Exchange: Η οθόνη του πελάτη γίνεται μόνιμη αντικατάσταση με άλλη οθόνη ίδιο μοντέλο με αυτήν που τώρα έχει ή άλλη ισοδύναμων τεχνικών χαρακτηριστικών (η οθόνη δεν θα είναι απαραίτητα καινούργια αλλά σε πολύ καλή κατάσταση). Η παραλαβή και η παράδοση των οθονών γίνεται με έξοδα της Info-Quest. Οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (Δευτέρα έως Παρασκευή, από 08:30 έως 16:30). Ο τελικός πελάτης (χρήστης) της οθόνης NEC οφείλει να καλέσει στο Help-Desk της Info-Quest (211-9991260, 210-9299400, Δευτέρα έως Παρασκευή, από 08:30 έως 16:30). Θα βρει φιλική αντιμετώπιση, τεχνική βοήθεια και ενημέρωση για τις προσφερόμενες από την Info-Quest υπηρεσίες. Εφ’ όσον υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και είναι αδύνατη η επιδιόρθωση του προβλήματος τηλεφωνικά, τότε καταγράφονται τα ακόλουθα στοιχεία του πελάτη: Στοιχεία ενδιαφερόμενου: Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Πόλη, ΤΚ, Τηλέφωνο, ΑΦΜ Στοιχεία συσκευής: Model No, Serial Number, Ημερομηνία αγοράς και Ημερομηνία Βλάβης της οθόνης ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Εάν ο πελάτης φέρει από μόνος του ή μέσω κάποιου Dealer (Συνεργάτη) την οθόνη του στο Service της Info Quest, τότε ο πελάτης θα παραλάβει την οθόνη (επισκευασμένη ή από αντικατάσταση) από το σημείο που την παρέδωσε. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να διασφαλίζεται η ασφαλής συσκευασία της οθόνης που γίνεται με ευθύνη του ενδιαφερόμενου-πελάτη. Oι LCD οθόνες της NEC καλύπτονται από εγγύηση (αντικατάσταση) εφόσον υπάρχουν περισσότερα από 3 ελαττωματικά pixels (εικονοστοιχεία). Οι LCD οθόνες τύπου 1511Μ και 1711Μ καλύπτονται με δύο(2) έτη εγγύησης με Carry-In. Ο ενδιαφερόμενος πρέπει να αποστείλει και να παραλάβει με δικά του έξοδα την οθόνη σε εξουσιοδοτημένο Εργαστήριο της Info-Quest. Καλύπτονται από εγγύηση 3 (τριών) ή περισσότερων ελαττωματικών pixels (εικονοστοιχεία). ----------------------- PHILIPS http://philips.com/ Τριετής ON-SITE Εγγύηση CRT και LCD οθονών PHILIPS Απο την ALMAN Hellas σε όλη την Ελλάδα 00 800 312 212 23 Η εγγύηση αυτή καλύπτεται με αντικατάσταση της οθόνης και για τα τρία χρόνια και παρέχεται σε όλη την Ελλάδα. ---------------------- SAMSUNG http://www.samsung.com/ Τριετής ON-SITE Εγγύηση CRT και LCD οθονών Samsung Απο την ALMAN Hellas σε όλη την Ελλάδα 210 - 2409150 Oι LCD (TFT) οθόνες της Samsung καλύπτονται από εγγύηση εφόσον υπάρχουν περισσότερα από 7 καμένα pixels Η εγγύηση αυτή καλύπτεται με αντικατάσταση της οθόνης και για τα τρία χρόνια και παρέχεται σε όλη την Ελλάδα. -------------------------- SONY http://www.sony-europe.com/ Τριετής Εγγύηση LCD οθονών Sony Απο τα Sony Authorised Service Centers σε όλη την Ελλάδα 801 11 92 000 On site εγγύηση παρέχεται για τις οθόνες διαγωνίου 19’’ και άνω. Oι LCD (TFT) οθόνες της Sony καλύπτονται από εγγύηση εφόσον υπάρχουν περισσότερα από 5 καμένα pixels ---------------- LG Electronics http://www.lge.com/ Τριετής ON-SITE Εγγύηση CRT και LCD οθονών LGE Απο την ALMAN Hellas σε όλη την Ελλάδα 210 - 2409150 Oι LCD (TFT) οθόνες της LG καλύπτονται από εγγύηση εφόσον έχουν έστω και ένα καμένο pixel (17’’ & 19’’) Η εγγύηση αυτή καλύπτεται με αντικατάσταση της οθόνης και για τα τρία χρόνια και παρέχεται σε όλη την Ελλάδα. --------------- ACER http://global.acer.com/ Τριετής Εγγύηση LCD οθονών ACER Απο την ALMAN 210 2409150 & MDI 210 4804 500 σε όλη την Ελλάδα On-site εγγύηση παρέχεται για τον πρώτο χρόνο. -------------------------- EIZO http://www.eizo.com Πεναταετής Carry-in Εγγύηση LCD οθονών EIZO Απο την Mediavis 210 2323500 Oι LCD (TFT) οθόνες της EIZO καλύπτονται από εγγύηση εφόσον έχουν έστω και ένα καμένο pixel μέσω εξουσιοδοτημένων συνεργατών -------------------- VIBRANT http://vibrant.com/ Τριετής Εγγύηση CRT οθονών VIBRANT Απο την ALMAN Hellas σε όλη την Ελλάδα 210 - 2409150 Η εγγύηση αυτή καλύπτεται με αντικατάσταση ή επισκευή της οθόνης και για τα τρία χρόνια και παρέχεται σε όλη την Ελλάδα. Τριετής ON-SITE Εγγύηση LCD οθονών VIBRANT Απο την ALMAN Hellas σε όλη την Ελλάδα 210 - 2409150 Oι LCD (TFT) οθόνες Vibrant καλύπτονται από εγγύηση εφόσον υπάρχουν περισσότερα από 7 καμένα pixels Η εγγύηση αυτή καλύπτεται με αντικατάσταση ή επισκευή της οθόνης και για τα τρία χρόνια και παρέχεται σε όλη την Ελλάδα. http://www.infoquest.gr/price/sales/others/warranty_monitors.htm#PHILIPS
dimokritos Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2006 file mou poli kalo kai xrisimo to post sou. mia paratirisi mono. oi eizo kaliptontai apo zero pixel an exei agorastei apo eksousiodotimeno antiprosopo opos sosta les alla mono gia to proto eksamino. epeita nomizo auksanontai kata polu ta kamena pixel.
ANEMOS-V Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2006 den ta lew egw..eipa apo pou ta vrika ta stoixeia. mporeite na postarete an kserete kati parapanw. pantws einai poly xrisimo gia kapoion pou psaxnei peri eggyisewn
Rockwave Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2006 Η Philips εχει zero pixel εγγυηση στις 20' ?
Vasilisxd Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2006 Βασικά για LG οθόνες το τηλέφωνο είναι 80011200300 και εφόσον συνεννοηθείτε με τον υπάλληλο, στέλνετε με Φαξ την απόδειξη αγοράς στο 210-8821316.
doom1983 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2006 Εχω μια LG 1917 S η οπία έχει εμφανισει ένα πιχελ το οπίο παραμένει συνέχεια γαλάζιο-μπλε.Παραμένει δηλαδή συνέχεια ανοιχτο σε ένα χρώμα Το καλύπτει η εγγύηση?Σου επισκευάζουν την Οθόνη η σου στέλνουν καινούρια?Και αφου το μοντέλο δεν κυκλοφορεί πλεον στην αγορά(η αγορά έχει γίνει πριν από επτά μήνες)πως σου στέλνουν καινούρια ?Μήπως γίνεται καμια λαδια στην υπόθεση?Ευχαριστω
random Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2006 ένα πιχελ το οπίο παραμένει συνέχεια γαλάζιο-μπλε.Παραμένει δηλαδή συνέχεια ανοιχτο σε ένα χρώμα περιγράφεις ενα stuck (κολλημένο) pixel. δες μηπως οι τρόποι επισκευής παρακάτω βοηθούν: http://en.wikipedia.org/wiki/Stuck_pixel http://sourceforge.net/projects/stucksweep http://screenfix.hostyourself.net/ στις εγγυήσεις, τα dead pixel, ειναι άλλη περιπτωση απο τα stuck pixel. μπορει κάποιος να σου την αλλαζει στα 3+ καμμενα (μαυρο), ενω για τα stuck να ζητάει πάνω απο 5 για αντικατάσταση. περιπτωση Class II σε αυτη την εταιρεία Aria ... http://www.aria.co.uk/tft-dead-pixel-info.asp Απο την LG Hellas http://hellas.lge.com/ kai http://gr.lgservice.com/gcsc/b2c/hpi/main δεν μπορώ να εμφανίσω τους όρους εγγύησης. Αν συμβαινει και σε σενα, πες τους να στα στειλουν με mail, και να βρουν εναν ανθρωπο να τους συντηρεί τα σαιτ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.