Προς το περιεχόμενο

Θετικές VS Θεωρητικές Επιστήμες


Kandinsky

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Forensick άλλο το "όσον αφορά" και άλλο το "όσων αφορά".....

Εννοούσα ότι το google δεν καταλαβαίνει τη διαφορά....:mrgreen:

 

sorry τώρα είδα το edit σου,δεν είχα κάνει refresh......

Δημοσ.
Forensick άλλο το "όσον αφορά" και άλλο το "όσων αφορά".....

Εννοούσα ότι το google δεν καταλαβαίνει τη διαφορά....:mrgreen:

 

sorry τώρα είδα το edit σου,δεν είχα κάνει refresh......

 

 

ναι,ναι! το καταλαβα! οτι ο γουγλης ειναι και λιγο χαζος, ειναι γνωστο:-P

 

το προηγουμενο ποστ ηταν μετα απο "απογευματινο" υπνο, οποτε δικαιολογουμαι:-P

Δημοσ.
Φαντάσου αν τρελλαίνεσαι εσύ που ακουσες αυτά που άκουσες τι πρεπει να κανουμε εμείς που κάνεις παραλληλισμό μεταξύ μιας πολυσύνθετης διαδικασίας και αυτού που ανέφερες.

 

Φαντάζομαι θεωρεις τον Χόκινγκ μεγαλύτερη διάνοια απ' τον Αισχύλο, τον Σαίξπηρ ή τον Μότσαρτ, σωστά?

1) Κοψε το υφακι

2)Δεν εχω ιδεα ποιος ειναι ο χοκινγκ (τους αλλους τους ξερω πηγαιναμε μαζι στρατο :twisted: )

3) και αυτο που ανεφερα ειναι πολυσυνθετη διαδικασια!!:mrgreen:

4) για να μην ειμαι ο μονος που βλεπω τις μαμακιες που γραφουν οι αλλοι εγραψα και γω 1...

 

Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο anthony_crete Εμφάνιση μηνυμάτων

Κατσε φιλε!!!!!!!!! Ηρεμησε λιγο...

Καταρχάς είμαι απολύτως ήρεμος. Άλλος χρησιμοποιεί αναίτια SIZE="6" προτάσεις για να υπερτονίσει τις θέσεις του.

 

τα ΜΕ-γαλα γραμματα τα χρησιμοποιουσα επειδη το ειχαμε μαμησει το τοπικ (ωσπου ο lucifer εωαλε ταξη:mrgreen: )

 

Τα πάντα διαθέτουν μηχανισμούς αποστήθισης που προσεγγίζουν, αν δεν ταυτίζονται, την έννοια της παπαγαλίας.

1η αντιφαση στο ιδιο ποστ!!

 

Ξέρεις πόσοι μαθαίνουν τυφλοσούρτι ασκήσεις μαθηματικών;

ειπα εγω οτι αυτοι οι τυποι ξερουν μαθηματικα?? Γιατι και γω μπορει να λεω οτι ξερω αρχαια αλλα στην πραγματικοτητα δεν ξερω να κλινω ενα ρημα...

 

όπως φυσικά παπαγαλία δεν είναι να ξέρεις να κλίνεις το ρήματα ή πως αυτά τα τελευταία γράφονται πάντα με ωμέγα κι όχι με όμικρον, όπως συνηθίζεται από ορισμένους στούρνους που κατά τα άλλα μπορεί να δηλώνουν και διάνοιες μαθηματικές.

δεν μιλησα για ορθογραφια (αλλωστε αυτο δεν εχει να κανει με αρχαια αλλα με ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ γνωσεις της γλωσσας μας.

 

Δεν είναι όμως ζήτημα εξυπνάδας, αλλά και προτίμησης.

ειναι ζητημα εξασκησης του μυαλου και το ποσο πολυ σε εγρηγορση εισαι..

 

Το μόνο που με απασχολεί προσωπικά είναι να έχω γύρω μου άτομα με ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων και γενικές γνώσεις που τους καθιστούν αξιόλογους συνομιλητές και αξιοπρόσεκτες προσωπικοτητες.

Το μονο που με απασχολει προσωρινα ειναι να περασω στη σχολη που θελω!!!

Στη γερμανια γιατι βγαζουν επιστημονες? οεο?

 

ναι,ναι! το καταλαβα! οτι ο γουγλης ειναι και λιγο χαζος, ειναι γνωστο

χαζος (βλεπε google bombing) αλλα την δουλεια του μια χαρα την κανει

 

 

PS: τελειως offtopic το καναμε αλλα τεσπα!!!......

Δημοσ.
1η αντιφαση στο ιδιο ποστ!!

 

Κι η οποία που ακριβώς έγκειται; Βοήθησέ με λίγο ως μαθηματικό μυαλό.

 

ειπα εγω οτι αυτοι οι τυποι ξερουν μαθηματικα?? Γιατι και γω μπορει να λεω οτι ξερω αρχαια αλλα στην πραγματικοτητα δεν ξερω να κλινω ενα ρημα...

 

Επανάληψη λοιπόν της θέσης, μήπως και γίνει τώρα κατανοητή. Κάθε επιστήμη έχει και την έννοια της μαθηματικής σκέψης μέσα της (ακόμα και τα φιλολογικά μαθήματα), αλλά τα πάντα μπορούν και να καταλήξουν σε παπαγαλία. Σου διευκρίνησα πολύ συγκεκριμένα τι θεωρώ παπαγαλία και τι γνώση. Αν για σένα είναι παπαγαλία να χρειάζεται να μάθεις να κλίνεις ένα ρήμα (που δεν είναι), για τον άλλο μπορεί να είναι να αποστηθίσει 5 θεωρήματα, 2 αξιώματα και 3 ταυτότητες. Πρέπει όμως κι αυτά τα ρημάδια να τα μάθει, μπας κι ανοίξει λίγο το κουρκούτι του, αλλιώς ας βγάζουμε εξειδικευμένα ρομποτάκια.

 

δεν μιλησα για ορθογραφια (αλλωστε αυτο δεν εχει να κανει με αρχαια αλλα με ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ γνωσεις της γλωσσας μας.

 

Η οποία γλώσσα μας έχει άμεση συνάφεια με τα αρχαία. Θες να κάτσουμε να εξετάσουμε πόσες λέξεις είναι σχεδόν αυτούσιες και πόσα ρητά χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας (όσοι τουλάχιστον επέτρεψαν να μη γίνει πολτός το μυαλό τους);

 

Μίλησα για μονομέρεια. Αν η μοναδική σου επιθυμία είναι να βγάλεις 22 στα μαθηματικά, αδιαφορώντας για όλα τα υπόλοιπα, τότε και όμικρον στα ρήματα θα έχουμε κι άγνοια για το που πέφτει η Θεσσαλονίκη στο χάρτη.

 

Τέτοιες προσωπικότητες τις χαρίζω ευχαρίστως σε όποιον τις επιθυμεί...

 

ειναι ζητημα εξασκησης του μυαλου και το ποσο πολυ σε εγρηγορση εισαι..

 

Το μυαλό όμως μπορείς να το εξασκήσεις με χίλιους δυο τρόπους, που δεν είναι απαραίτητο πως αφορούν αμεσότατα τα μαθηματικά. Και σταυρόλεξα αν λύνεις τον νοητικό μυ εξασκείς. Φίλος μου που βρισκόταν στην 3η δέσμη ήταν απείρως εξυπνότερος από πολλά παληκάρια που την έβγαζαν στην 1η και τη 2η. Μην μπερδεύεις ανόμοια πράγματα.

 

Το μονο που με απασχολει προσωρινα ειναι να περασω στη σχολη που θελω!!!

Στη γερμανια γιατι βγαζουν επιστημονες? οεο?

 

Έρχεσαι στα λόγια μου. Αν και κατανοώ την αγωνία σου, εντούτοις δεν μπορώ να την αγκαλιάσω. Μια σοβαρή εκπαιδευτική πολιτική δεν εξετάζει μονάχα τι είναι απαραίτητο για να περάσεις σε μια σχολή. Αν είναι έτσι να βάλουμε κατευθύνσεις από το Δημοτικό και να τελειώνουμε. Σκοπός είναι να δημιουργούνται πολυσυλλεκτικές προσωπικότητες που να μπορούν να σταθούν απέναντι σε πληθώρα αναγκών.

 

Το γιατί βγάζουν στη Γερμανία επιστήμονες ή γιατί Έλληνες που έχουν φύγει στο εξωτερικό πρόκοψαν, είναι ολόκληρη συζήτηση. Το μόνο βέβαιο είναι πως δε βγαίνουν μονάχα εξειδικευμένα εργαλεία, αλλά έχουν την θεωρητική κατάρτιση στα στοιχειώδη βασικά ζητήματα. Ούτε την έκθεση, ούτε τη λογοτεχνία, την ποίηση, τη γυμναστική και τόσα άλλα θα χρειαστείς στην προσπάθειά σου να περάσεις πχ στο Μαθηματικό. Να τα πετάξουμε ως άχρηστα; Αλίμονο αν χρειάζεται να κάνουμε την ερώτηση αυτή σοβαρά.

Δημοσ.
Φίλος μου που βρισκόταν στην 3η δέσμη ήταν απείρως εξυπνότερος από πολλά παληκάρια που την έβγαζαν στην 1η και τη 2η. Μην μπερδεύεις ανόμοια πράγματα.

 

Υπάρχει κάποιο όργανο για αυτού του είδους των μετρήσεων;

Εξυπνόμετρο π.χ;

Δημοσ.
Υπάρχει κάποιο όργανο για αυτού του είδους των μετρήσεων;

Εξυπνόμετρο π.χ;

 

οχι. βλεπεις ποιος στροφαρει πιο πολυ στην καθημερινοτητα του. δεν ειναι δυσκολο.

Δημοσ.
1) Κοψε το υφακι

 

Σου συνιστώ αμεση διδασκαλία ελληνικών και του ορισμού της λέξης "υφάκι" έτσι ώστε να δεις ποιος πούλησε σε ποιόν και ποιός πρόσβαλλε ποιόν οταν μετά από τόση προσπάθεια και ανάλυση για τα της αρχαίας γλώσσας ο άλλος αστεϊζει χονδροειδώς και σου πετάει ένα "και το σκύλο μου να πάω για κατούρημα θέλει σκέψη.....".

 

2)Δεν εχω ιδεα ποιος ειναι ο χοκινγκ (τους αλλους τους ξερω πηγαιναμε μαζι στρατο :twisted: )

 

Η κλασική νεοελληνική νοοτροπία. Ενώ δεν γνωρίζω για τί πράγμα μιλάει ο άλλος, δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να κάνω ένα search στο δίκτυο για να δω τί ήταν αυτοί που αναφέρει ο παπάρας αυτός που τους ανέφερε. Είμαι περήφανος για τις ελλείψεις μου και τις επιδεικνύω. Κρίμα, έτσι δεν παμε μπροστά. Στ' αλήθεια, δε σου έκανε ούτε ένα "κλικ" στο μυαλό να δεις τί μέρος του λόγου είναι ο μεγαλύτερος ίσως σύγχρονος επιστήμονας?

 

Aς σε βοηθήσω.... http://www.hawking.org.uk/home/hindex.html

3) και αυτο που ανεφερα ειναι πολυσυνθετη διαδικασια!!:mrgreen:

 

Με το ίδιο σκεπτικό και ο αυνανισμός ("μαλακία" στα νεα ελληνικά) πολυσύνθετη διαδικασία είναι. Με τόση πολυσύνθετη διαδικασία είμαστε πολυσύνθετος λαός τελικά.

 

4) για να μην ειμαι ο μονος που βλεπω τις μαμακιες που γραφουν οι αλλοι εγραψα και γω 1...

Ομολογώ ότι εδώ το έθεσες πολύ επιτυχημένα το ότι θεωρεις πως γραφω μαλακίες....

Δημοσ.
οχι. βλεπεις ποιος στροφαρει πιο πολυ στην καθημερινοτητα του. δεν ειναι δυσκολο.

 

Σωστά.

Εσυ blue-viper συμφωνείς;

Δημοσ.
βλεπεις ποιος στροφαρει πιο πολυ στην καθημερινοτητα του.

 

Στροφομετρο?

 

Δε θελει σπουδες για κατι τετοιο.

Μην ξεχνας οτι πολλοι επιστημονες ηταν τελειως ανικανοι να κανουν καποια απλα και βασικα πραγματα.

Ο Αινσταιν ειχε καπου 10 πανομοιοτυπα κοστουμια.

Αλλος φυσικος (δε θυμαμαι ονομα - εχει και νομπελ) δεν μπορουσε να μαγειρεψει το παραμικρο. Ουτε μακαρονια μιλαμε.

Αν παμε και στους μουσικους, τα πραγματα εκει ειναι ασχημα.

Δημοσ.

το ποιος ειναι μεγαλυτερος επιστημονας,μαλλον...δεν υπαρχει τετοιος τιτλος.οπως και σε ολες τις κοινοτητες, ετσι και στην επιστημονικη, υπαρχουν κλικες. οταν λοιπον αυτη η κλικα, θελει να αναδειξει καποιον, αυτο γινεται.

Δημοσ.
Στροφομετρο?

 

Δε θελει σπουδες για κατι τετοιο.

Μην ξεχνας οτι πολλοι επιστημονες ηταν τελειως ανικανοι να κανουν καποια απλα και βασικα πραγματα.

Ο Αινσταιν ειχε καπου 10 πανομοιοτυπα κοστουμια.

Αλλος φυσικος (δε θυμαμαι ονομα - εχει και νομπελ) δεν μπορουσε να μαγειρεψει το παραμικρο. Ουτε μακαρονια μιλαμε.

Αν παμε και στους μουσικους, τα πραγματα εκει ειναι ασχημα.

 

 

ε, οχι.

ισχυει αυτο που λες. απλα ειναι ακυρο, να λες οι η μια επιστημη ειναι πιο καλη απο την αλλη κλπ. το οτι καποιος ειναι στις θετικες/τεχνολογικες και οχι στις θεωρητικες δεν σημαινει οτι ειναι και πιο εξυπνος. ο Feynman ειχε πει οτι το οτι ασχολειτε και ξερει πραγματα για την φυσικη, δεν σημαινει οτι ειναι πιο εξυπνος απο καποιον αλλον, απλα εχει ασχοληθει περισσοτερο απο αυτον.

 

και για να απαντησω για το στροφομετρο: για μενα μετραει περισσοτερο καποιος ο οποιος ξερει να αντιμετωπισει την ζωη του καλυτερα και να ειναι πιο ευελικτος, απο αυτον ο οποιος ειναι απιστετος στην φυσικη η την φιλοσοφια. εξου και το "στροφαρισμα". το να εισαι ΤΗΕ REAL THING σε εναν τομεα, αν δεν μπορεις να εχεις κοινωνικες σχεσεις...

Δημοσ.
....Και μόνο οτι ένας "θετικός" άνθρωπος καταλαβαίνει φιλοσοφία , ενώ ενας "θεωρητικός" δεν καταλαβαίνει γρί μαθηματικά , δεν είναι απόδειξη οτι αυτή η διάκριση είναι χαζή; ....

 

Aυτό ξαναπές το... Έχω βαρεθεί να ακούω από απόφοιτους θεωρητικών επιστημών ότι δεν θυμούνται να υπολογίσουν το εμβαδόν του κύκλου λόγω του ότι δεν ασχολούνταν με τα μαθηματικά στο λύκειο... Με την ίδια λογική θα έπρεπε και εγώ που έβγαλα πολυτεχνείο να μην ξέρω να μιλάω;

 

Anyway...όταν ήμουν Αγγλία, έχοντας φρίξει από την ασχετοσύνη πολλών ξένων είχα παραφράσει ένα αρχαίο ρητό..."Πας αγεωμέτρητος βάρβαρος"

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...