blueviper Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 ΕΜΕΝΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΤΙ 8Α ΜΕ ΧΡΗΣΙΜΕΥΣΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ????? ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΜΙΛΑΩ Η ΘΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΡΆΖΩ????? Για να το θέσω λίγο διαφορετικά...στο επίπεδο επικοινωνίας το οποίο διαμορφώνεται στην παρούσα στιγμή μεταξύ μας, θεωρείς πιο χρήσιμη τη φυσική σου κατάρτιση ή τη γνώση σου πάνω στ' αρχαία; Ως συνομιλητής σου θα εκτιμήσω σαφώς περισσότερο τη γλωσσομάθεια και την ευφράδειά σου, παρά τους 580 διαφορετικούς φυσικούς τύπους που θα μου παραθέσεις. Κι εμένα προσωπικά να κάτσω να μάθω τις πλέον πολύπλοκες ταυτότητες ή να λύνω τις δευτεροβάθμιες εξισώσεις, δε με βοήθησε ιδιαίτερα στην καθημερινότητά μου και στις συνδιαλλαγές μου με το μπακάλη της γειτονιάς...ένα απλό "2 κιλά μήλα και μισό κουνουπίδι" ήταν αρκετό, αλλά χαίρομαι που δεν έμεινα στα μαθηματικά του δημοτικού. Δεν αντιλέγω πως τα αρχαία στο σχολείο διδάσκονται με τρόπο απωθητικό. Όλοι περάσμαε από αυτό το στάδιο κι αν λείπει ο χαρισματικός καθηγητής που θα σου ξεδιπλώσει την ομορφιά τους και την έμπρακτη συνεισφορά τους στη γενική σου παιδεία, δύσκολα θα το καταλάβεις από μόνος σου. Μην απαξιώνεις όμως την αρχαία γλώσσα με τόση ευκολία κι εντελώς ισοπεδωτικά. Δεν είναι τόσο ανόητοι κάποιοι ξένοι που τους βγαίνει ο πάτος προκειμένου να τα μάθουν, όταν εμείς οι ίδιοι τα βιώνουμε κατά έναν τρόπο και σε έναν βαθμό μέσα από τόσα ρητά, γνωμικά και παραστάσεις. Χρησιμοθηρικά το βλέπουν κι αυτοί. Είπαμε να εξειδικευτούμε, όχι να γίνουμε δούλοι της μονομέρειας. Θα βαριόμουν αφόρητα έναν τύπο που το μόνο του εκπαιδευτικό ενδιαφέρον θα ήταν η χημεία και θα δήλωνε πλήρη άγνοια για οτιδήποτε άλλο πλην του σπουδαστικού του αντικειμένου. Αντίθετα σέβομαι απεριόριστα εκείνους που έστρεψαν την προσοχή τους και σε τομείς που δεν ήταν υποχρεωμένοι να κατέχουν για να πετύχουν επαγγελματικά.
Kandinsky Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Πραγματικά εύστοχο και οφθαλμούς ανοίγον (sic) post.Αλήθεια Wassily, τι δουλειά κάνεις? Τίπουτις που να αξίζει της προσοχής σας. Ένα απλό, αγνό και τίμιο παιδί του λαού που γλύφει και έρπει.....
ntountou Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 ......- Να επιτραπεί το κάπνισμα την ώρα του μαθήματος ..... Με τον ρυθμό που αλλάζουν οι συνήθειες στα σχολεία σήμερα προβλέπω σύντομα οι καθηγητές να κατεβαίνουν με αίτημα"Να επιτραπεί και λίγο μάθημα την ώρα του καπνίσματος" Για να το θέσω λίγο διαφορετικά...στο επίπεδο επικοινωνίας το οποίο διαμορφώνεται στην παρούσα στιγμή μεταξύ μας, θεωρείς πιο χρήσιμη τη φυσική σου κατάρτιση ή τη γνώση σου πάνω στ' αρχαία; Ως συνομιλητής σου θα εκτιμήσω σαφώς περισσότερο τη γλωσσομάθεια και την ευφράδειά σου, παρά τους 580 διαφορετικούς φυσικούς τύπους που θα μου παραθέσεις.Δυστυχώς έχω να θυμάμαι αρκετές περιπτώσειςπου η όποια γλωσσομάθεια κάποιων ατόμων ήταν αιτία για χλευασμό και ειρωνικά σχόλια... Είναι βέβαια κάτι αντίστοιχο του "ότι δεν καταλαβαίνω και δεν γνωρίζω το αποδοκιμάζω, το χαρακτηρίζω γραφικό κτλ κτλ" Σε αυτό παίζει μεγάλο ρόλο ο περίγυρος του καθενός. Γιατί αν οι παρέες σου ακολουθούν το πρότυπο 'νταξει μωρε τώρα ξερω γω να 'ούμε λέμε τώρα λέμε δήθεν τάχα 'μ τότε έλα και πες μου αν υπάρχει τρόπος να ξεφύγεις και να τολμήσεις να αρθρώσεις λόγο που θα ακολουθεί στοιχειώδεις συντακτικούς κανόνες
konnak Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Από την άλλη όμως, ο καθένας έχει τον περίγυρο (ή παρέα) που του αξίζει. Όχι;
anthony_crete Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Παράθεση: Αρχικό μήνυμα απο ShAd0w_z0nE Εμφάνιση μηνυμάτων ΕΜΕΝΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΤΙ 8Α ΜΕ ΧΡΗΣΙΜΕΥΣΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ????? ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΜΙΛΑΩ Η ΘΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΡΆΖΩ????? Για να το θέσω λίγο διαφορετικά...στο επίπεδο επικοινωνίας το οποίο διαμορφώνεται στην παρούσα στιγμή μεταξύ μας, θεωρείς πιο χρήσιμη τη φυσική σου κατάρτιση ή τη γνώση σου πάνω στ' αρχαία; Ως συνομιλητής σου θα εκτιμήσω σαφώς περισσότερο τη γλωσσομάθεια και την ευφράδειά σου, παρά τους 580 διαφορετικούς φυσικούς τύπους που θα μου παραθέσεις. Κατσε φιλε!!!!!!!!! Ηρεμησε λιγο... ΚΑΤΑΡΧΑΣ Η ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ!!! Σε αντιθεση με τα αρχαια... Διαφωνεις??? Στα θετικα μαθηματα δεν πρεπει να μαθεις 2 τυπους ξερα... Πρεπει να βαλεις το μυαλο σου να δουλεψει για να λυσεις μια ασκηση Α επιπεδου... Θελεις να σου πω παραδειγμα, το οποιο το εχω ζησει???? Η αδερφη μου.. ΟΛΗ μερα διαβαζε επι 3 χρονια (εδινε 2η χρονια)... Πηρε τον πουλο στις πανελληνιες, διοτι αυτο που επρεπε να σκευτει να κανει περισυ στην φυσικη και φετος στα μαθηματικα ΔΕΝ το σκεφτηκε... Μην κοιτας στο σχολειο που κανουμε ασκησουλες με αντικαταστασεις χαχαχα και χουχουχου... Τα αρχαια μπορεις να μου πεις τι φοβερη και τρομερη σκεψη χρειαζονται?? ΑΠΛΗ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ.... Και οποιος διαφωνει ας μου το πει να γελασω... και τωρα θα πω κατι για το οποιο μαλλον το 80% απο σας θα με βρισουν&θα με πουν ρατσιστη η οτι αλλο τους κατεβει!!! Ολα τα παιδια που δεν ειναι εξυπνα πηγαινουν θεωρητικη.... Γιατι? Γιατι οταν πιασουν μια ασκηση μαθηματικων φυσικης ενω εχουν παπαγαλισει τον τυπο που χρειαζεται δεν μπορουν καν να τον εφαρμοσουν η να σκευτουν κατι εξυπνο που απαιτει η επιλυση της ασκησης! Και οποιος διαφωνει ας παει να ρωτησει εναν φιλολογο και θα του πει οτι μπορει να ειναι σιγουρος για ενα παιδι οτι θα γραψει στα αρχαια ενω ενας μαθηματικος θα του πει οτι τιποτα δεν ειναι σιγουρο... Αυτο κατι σημαινει λοιπον... Τι; Οτι στα αρχαια δεν προκειτε ποτε να χρειαστει να σκευτεις κατι εξυπνο αλλα απλα να παπαγαλισεις....
agpr Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Μιλάς με μεγάλη βεβαιότητα για πράγματα που δε γνωρίζεις. Πώς θα παπαγαλίσεις ένα άγνωστο κείμενο; Από πότε η εφαρμογή του συντακτικού είναι παπαγαλία; Ασκήσεις λογικής είναι στην πραγματικότητα. Μήπως τελικά εσύ παπαγαλίζεις φράσεις-συνθήματα, που δεν έχεις καλοσκεφτεί;
mandate Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 αντονυ ήρεμα άλλοι μαθαίνουν αρχαία όπως ο σκόφιλντ έκανε τατουάζ το χάρτη όπως θυμότανε το cute poison.το κεφάλι τους τα συνδέει με κάποιο σχεδόν ασυνείδητο τρόπο ,τα απλοποιεί και τα θυμούνται για πάντα.όσοι μαθαίνουν αρχαία παπαγαλία μετά από μερικά χρόνια δέ ξέρουν τί είναι εγκλιτική αντικατάσταση.η γνωστή ικανότητα που βοηθά τους προγραμματιστές και τους κονσολοκαβαλάρηδες και αυτούς που παίζουν χρηματιστήριο .είναι αρχαία σχολή φιλοσόφων που μου διαφεύγει το όνομα της.
Kandinsky Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Yπάρχουν διαφορετικά είδη νοημοσύνης και το μόνο σίγουρο πλέον είναι ότι τα τεστ τύπου MENSA και το περιβόητο IQ δεν καλύπτουν αρκετά απ' αυτά. Η κοινωνία μας κακώς θεωρεί εξυπνότερο όποιον έχει μαθηματική αντίληψη και όχι έναν λογοτέχνη. Γιατί το κάνει άραγε? Η διδαχή τόσο των αρχαίων/φιλολογικών οσο και των μαθηματικών/φυσικής/θετικών μαθημάτων κλπ στο σχολείο στηρίζονται όλα στην παπαγαλία. Δλδ, όπως όποιος δεν μαθαίνει να βάζει σε λειτουργία το μυαλό του και στηρίζεται στην απλή απομνημονευση τύπων θα τα βρει σκούρα σε μια "περίεργη" ή "νέα" άσκηση την οποία δεν έχει διδαχθεί, το ίδιο θα συμβεί και στα αρχαία : Αν σου βάλουν ένα "καινούριο" κείμενο δεν πρόκειται να το αναλύσεις συντακτικά. Το ίδιο δε, συνέβη και στο περιβόητο πια θέμα της έκθεσης περι "αρωγής και ευδοκίμησης" στις πανελλήνιες πριν αρκετά χρόνια : Εφόσον δεν ήξεραν τα παιδιά τί σημαίνουν αυτές οι λέξεις πώς θα έγραφαν έκθεση? Και έγινε η μεγαλύτερη ίσως σφαγή στο μάθημα της έκθεσης που έγινε ποτέ.
anthony_crete Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 το ιδιο ειναι??? και για να παω το σκυλο μου για κατουρημα θελει σκεψη αλλα μη τα βαζουμε ολα στο ιδιο καλαθι γιατι αμα τακουω αυτα τρελαινομαι...
ShAd0w_z0nE Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 .η γνωστή ικανότηταπου βοηθά τους προγραμματιστές και τους κονσολοκαβαλάρηδες και αυτούς που παίζουν χρηματιστήριο .είναι αρχαία σχολή φιλοσόφων που μου διαφεύγει το όνομα της. mandate Τι ενοείς με αυτό?
Bomber-21 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Eμένα πάντως τα αρχαία μου χρησιμεύουν στην καθημερινή μου ζωή... Να μιλάω σαν άνθρωπος και όχι να λέω ''του ευπαθή'' ή ''όσο αναφορά'' που το βλέπω και τρελλαίνομαι... Δεν μπορεί κάποιος να τους πει ότι λέμε ''Όσον αφορά'' ;;;
Kandinsky Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 το ιδιο ειναι???και για να παω το σκυλο μου για κατουρημα θελει σκεψη αλλα μη τα βαζουμε ολα στο ιδιο καλαθι γιατι αμα τακουω αυτα τρελαινομαι... Φαντάσου αν τρελλαίνεσαι εσύ που ακουσες αυτά που άκουσες τι πρεπει να κανουμε εμείς που κάνεις παραλληλισμό μεταξύ μιας πολυσύνθετης διαδικασίας και αυτού που ανέφερες. Φαντάζομαι θεωρεις τον Χόκινγκ μεγαλύτερη διάνοια απ' τον Αισχύλο, τον Σαίξπηρ ή τον Μότσαρτ, σωστά?
manic Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Α)[Ναι ρε παιδια αντε ομως εγω (και καθε παιδι) που δεν ειμαι καλος στην παπαγαλια να τον αναγκαζουν να κανει κατι που δεν μπορει.] Β) Οσοι λετε για τα αρχαια οτι καλος τα εχουν μιλατε για ενα επιπεδο θεωρητικο δηλαδη να μιλαω ομορφα να εκφραζομαι σωστα και τετοιες παρλαπηπες εγω θελω πρωτα να βρω ΔΟΥΛΕΙΑ, να εχω ΧΡΗΜΑΤΑ να ζησω, να μην ειμαι ανεργος, να μην ζηταω απο την μανα και τον πατερα μου να το πω και κυνηκα ΧΕΣΤΗΚΑ αν θα λεω "οσο αναφορα" και οχι "οσον αναφορα" οταν αναφερομαι στην καταντια μου!!!!!!!!!! δεν ειναι ο πατερας μου επιχειρηματιας να εχω δουλεια και λεφτα ειναι μισθοτος! like my mother να τα ΒΡΑΣΩ τα αρχαια τους και ολες τις μπουρδες. ολα αυτα ειναι my opinion αλλα αφοραν πολλους
blueviper Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Κατσε φιλε!!!!!!!!! Ηρεμησε λιγο... Καταρχάς είμαι απολύτως ήρεμος. Άλλος χρησιμοποιεί αναίτια SIZE="6" προτάσεις για να υπερτονίσει τις θέσεις του. ΚΑΤΑΡΧΑΣ Η ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ!!! Σε αντιθεση με τα αρχαια... Διαφωνεις??? Τα αρχαια μπορεις να μου πεις τι φοβερη και τρομερη σκεψη χρειαζονται?? ΑΠΛΗ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ.... Και οποιος διαφωνει ας μου το πει να γελασω... Διαφωνώ φυσικά και γέλα όσο θες. Πρόσεξε μόνο, γιατί καμιά φορά γελάει μαζί μας ο χρόνος, καθώς έρχεται και κονιορτοποιεί τις επιπόλαιες και κοντόφθαλμες αντιλήψεις μας. Τα πάντα διαθέτουν μηχανισμούς αποστήθισης που προσεγγίζουν, αν δεν ταυτίζονται, την έννοια της παπαγαλίας. Ξέρεις πόσοι μαθαίνουν τυφλοσούρτι ασκήσεις μαθηματικών; Ξέρεις πόσους είχα γνωρίσει που στο μάθημα της Στατιστικής, επειδή δε χαμπάριαζαν Χριστό, έμαθαν όχι να λύνουν ασκήσεις ανώτερων μαθηματικών, αλλά να αναπαράγουν έναν μπούσουλα ξεπατικωσούρα για να βγάλουν την άσκηση κι προσεύχονταν στον Ύψιστο να τους πέσει ακριβώς ίδια; Τι εστί παπαγαλία στα Αρχαία, που αποτελούν εκμάθηση γλώσσας; Μάλλον έχουμε ακυρώσει πλήρως το νόημα του όρου. Παπαγαλία μάθαινα την ιστορία της 4ης Δέσμης κάποτε, αναπλάθοντας αυτούσια τη δομή των προτάσεων και του κειμένου. Παπαγαλία δεν είναι να μπορείς να εκφράσεις με δικά σου λογάκια πως ο Καραϊσκάκης έκανε εκείνο κι ο Μπότσαρης το άλλο, όπως φυσικά παπαγαλία δεν είναι να ξέρεις να κλίνεις το ρήματα ή πως αυτά τα τελευταία γράφονται πάντα με ωμέγα κι όχι με όμικρον, όπως συνηθίζεται από ορισμένους στούρνους που κατά τα άλλα μπορεί να δηλώνουν και διάνοιες μαθηματικές. Στα θετικα μαθηματα δεν πρεπει να μαθεις 2 τυπους ξερα... Πρεπει να βαλεις το μυαλο σου να δουλεψει για να λυσεις μια ασκηση Α επιπεδου... Θελεις να σου πω παραδειγμα, το οποιο το εχω ζησει???? Η αδερφη μου.. ΟΛΗ μερα διαβαζε επι 3 χρονια (εδινε 2η χρονια)... Πηρε τον πουλο στις πανελληνιες, διοτι αυτο που επρεπε να σκευτει να κανει περισυ στην φυσικη και φετος στα μαθηματικα ΔΕΝ το σκεφτηκε... Τα μαθηματικά τα είχα μέσα στην καρδιά μου από παιδάκι. Έγραψα στις τότε πανελλήνιες 18.5 κι ήταν ο μεγαλύτερος βαθμός από τα τέσσερα συνολικά μαθήματα. Όταν όμως τα πράγματα σιγά σιγά άρχιζαν να ξεφεύγουν της καθημερινής τους πρακτικής αξίας, έχασα κι ο ίδιος τον ενθουσιασμό μου. Άρχισα να ενδιαφέρομαι για πράγματα που θα με καθιστούσαν τον ίδιο πιο ολοκληρωμένο σε κοινωνικό επίπεδο κι επέλεξα συνειδητά να ασχοληθώ με τομείς που είχα περιθωριοποιήσει στο παρελθόν, ίσως διότι διεπόμουν κι ο ίδιος από αυτή την άχαρη κυνική προσέγγιση που εκφράζει κι ο mimic: χρήσιμο είναι μονάχα εκείνο που θα μου φέρει τον παρά. Αμ δε! Καρικατούρα καταντάς κι ατελέστατη προσωπικότητα. Δε μιλάω φυσικά για τις περιπτώσεις που οι ανάγκες της ζωής τις φέρνουν σε προσωπικά αδιέξοδα, αλλά σε εκείνους που ένα μίνιμουμ χρόνου το διαθέτουν, μα επιλέγουν να το κατασπαταλήσουν σε ανούσιες δραστηριότητες, αντί να τσιμπήσουν ένα βιβλίο και να πάρουν μυρωδιά των υπέροχων πραγμάτων που κρύβει η λογοτεχνία, η αρχαία σκέψη κοκ. Το πιστεύω πως τα αρχαία που κάνετε στο σχολείο, πιθανότατα είναι αποκρουστικά. Δε φταίνε όμως τ' αρχαία γι' αυτό και κυρίως δε φταίνε να πληρώνουν το τίμημα μιας εποχής που έχει μάθει να αποθεώνει το οικονομικά χρήσιμο και να εξυψώνει τις επενδύσεις που θα έχουν πολύ συγκεκριμένο επαγγελματικό κέρδος. Εκ των υστέρων θα αντιληφθείς την αξία τους, όταν κατανοήσεις πόσο χρήσιμα ήταν στη διαμόρφωση της λεκτικής σου επάρκειας. Ολα τα παιδια που δεν ειναι εξυπνα πηγαινουν θεωρητικη.... Γιατι? Γιατι οταν πιασουν μια ασκηση μαθηματικων φυσικης ενω εχουν παπαγαλισει τον τυπο που χρειαζεται δεν μπορουν καν να τον εφαρμοσουν η να σκευτουν κατι εξυπνο που απαιτει η επιλυση της ασκησης! Περίεργο. O tempora o mores. Στην εποχή μου τα παιδιά όλα που δεν ήταν "έξυπνα" πήγαιναν στην 4η δέσμη που διέθετε και μαθηματικά (όχι τόσο προχωρημένα, όσο της 1ης βέβαια) κι όχι στην 3η των αρχαίων και λατινικών. Δεν είναι όμως ζήτημα εξυπνάδας, αλλά και προτίμησης. Κάποιοι κλίνουν κι αγαπούν περισσότερο τις θεωρητικές επιστήμες, άλλοι πάλι τις θετικές κι από κάποια στιγμή κι έπειτα υπάρχει, καλώς, η εξειδίκευση. Κρίμα όμως και οι μεν να αγνοούν πόσο κάνει 4^3, κρίμα και οι δε να μην ξέρουν την ομορφιά που κρύβει η λέξη "πέρδομαι", μολονοτι την απολαμβάνουν συχνότατα. Και οποιος διαφωνει ας παει να ρωτησει εναν φιλολογο και θα του πει οτι μπορει να ειναι σιγουρος για ενα παιδι οτι θα γραψει στα αρχαια ενω ενας μαθηματικος θα του πει οτι τιποτα δεν ειναι σιγουρο... Αυτο κατι σημαινει λοιπον... Τι; Οτι στα αρχαια δεν προκειτε ποτε να χρειαστει να σκευτεις κατι εξυπνο αλλα απλα να παπαγαλισεις.... Το μόνο που με απασχολεί προσωπικά είναι να έχω γύρω μου άτομα με ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων και γενικές γνώσεις που τους καθιστούν αξιόλογους συνομιλητές και αξιοπρόσεκτες προσωπικοτητες. Αν είναι να έχω δίπλα μου την ευφυία των μαθηματικών και να χασμουριέμαι ή να γελάω όταν γράφει "μύνημα" ή "σκεύτομαι", ασ' το καλύτερα. Στην καθημερινότητά μου άλλωστε περισσότερο χρησιμοποιώ το λόγο, παρά τις αριθμητικές μου ικανότητες και θα αντλήσω μεγαλύτερη ουσία από την παρουσία ενός αγνώστου ρητού, παρά της μαθηματικής ανάλυσης του προβλήματος του Γκάουσε. @ntountou Συμφωνώ απολύτως. Εϊναι σύνηθες να αντιμετωπίζεται με καταφρόνια εκείνος που δε θα γράψει σα να αποτελεί το χαμένο κρίκο του ανθρώπου με τον πίθηκο και να απαντάει με ένα 'doh!'. Το έχω βιώσει κι ο ίδιος σε κάποιες περιπτώσεις.
Lucifer Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2006 Δεν μπορεί κάποιος να τους πει ότι λέμε ''Όσον αφορά'' ;;; Γιατί να τους πει κάτι λανθασμένο όπως αυτό όμως.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.