mandate Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2006 Έκανα ιδιαίτερα για 3 χρόνια περίπου. Ήξερα απ'εξω ακόμα και μεθυσμένος, όλες τις ασκήσεις και θεωρία φυσικής, μαθηματικών και χημείας του γυμνασίου. Ήξερα ακριβώς τι πέφτει στους μεταεξεταστέους (τόσο που χρειάζονταν μόλις 5-6 ώρες μάθημα για να περάσει κάποιος μαθηματικά). Μετά απο 10 χρόνια με τα ίδια βιβλία, χρειάζεται προετοιμασία; Εκπλήσσομαι. (εχω δυο δασκάλους και καθηγητές γνωστούς. Δεν μου έχουν αναφέρει ποτέ τιποτα για προετοιμασία). τι γίνεται όταν δέν ισχύουν μόνο για 10 αλλά 20 χρόνια ή και παραπάνω ? μάλλον δέν το κατακρίνεις αυτό,σωστά? δηλ. δέν μπορείς να βγάλεις κάποια πράγματα από την ύλη είτε είναι 1990 είτε 2007. και κάτι άλλο πώς γίνεται η αξιολόγηση στο εξωτερικό?
Forensick Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Δε θεωρώ τη δουλειά του εκπαιδευτικού "δουλειά" αλλά "λειτούργημα" και ίσως το σπουδαιότερο απ' όλα. Το κράτος κατάφερε να καταστρέψει και αυτόν τον κλάδο κάνοντας τον να μοιάζει καθαρά δημοσιουπαλληλική δουλειά. Υπεύθυνοι είναι και οι ίδιοι οι δάσκαλοι αλλά αυτό φυσικά, όπως και σε όλα τα επαγγέλματα έγκειται τόσο στον επαγγελματισμό όσο και στο μεράκι του καθενός. Ας είμαστε όμως ειλικρινείς, όσο επαγγελματίας κι αν είσαι πόσο θα μπορείς να αντιστέκεσαι απέναντι στη σαπίλα? Πόσο θα μπορείς να μην τα γράφεις κι εσύ όλα στα παλαιότερα των υποδημάτων σου πηγαίνοντας στο σχολείο μόνον για το μισθό? Θεωρώ πως δεν είναι καθόλου εύκολο να μπαίνεις κάθε μέρα σε μια αίθουσα έχοντας απέναντι σου 20-30 παιδιά τα οποία τα έχουν κακομάθει οι γονείς τους στο σπίτι και τα αμολάνε έξω απέναντι στο ανθρωπάκι που δεν έχει κανένα μέσο να αμυνθεί. Κι όταν λέω να αμυνθεί δεν εννοώ φυσικά να τα δείρει αλλά δεν μπορεί να επιβάλλει την τάξη σε άτομα που έχουν μάθει απ' το σπιτάκι τους να τα έχουν όλα. Αν προσπαθήσει, θα αντιμετωπίσει τους γονείς διότι οι γονείς σήμερα δεν είναι όπως παλιότερα που έλεγαν "για να το λέει ο δάσκαλος σου δίκιο έχει" αλλά "τί είπες στο παιδί μου ρε μαλάκα?" Αν μιλήσουμε για καθηγητές, εκεί τα λουριά έχουν φύγει απ' τα χέρια του εκπαιδευτικού προ πολλού. Και δεν εννοώ φυσικά το ντύσιμο αλλά αυτό που περιγράφεται από τα νέα παιδιά εδώ : Πόσο ενδιαφέρον να δείξεις στη δουλειά σου όταν ο άλλος σ' έχει γραμμένο? Δε θα πεις κι εσύ κάποτε "άει σιχτίρ που θα κάτσω εγώ να ασχοληθώ αν θα μάθετε εσείς γράμματα. Άει στο φροντιστήριο"? Κι ας έχουμε υπόψιν μας κάτι : Το έργο (ή μη) του δάσκαλου/καθηγητή θα φανεί στο μέλλον. Ένας κακός δάσκαλος μπορεί να προκαλέσει αδιαφορία για ένα μάθημα/επιστήμη σε πληθώρα ατόμων. Ένας καλός ίσως καταφέρει το αντίθετο. Για να κλείσω, το λάθος στο οποίο πέφτουμε όλοι είναι ότι τρώμε τη φόλα που μας πετάνε : Η μία επαγγελματική ομάδα εναντίον της άλλης. Αντί δλδ να κοιτάμε πώς θα πάρουμε και 'μεις κάτι παραπάνω για να ζήσουμε καλύτερα, κοιτάμε να μην πάρουν οι άλλοι διότι το θεωρούμε άδικο σε σχέση με μας. Άδικο το ότι έχει τόσες διακοπές ο εκπαιδευτικός? Αφού έτσι είναι το σύστημα τί να κάνουμε? Ρώτησε όμως κανείς πώς περνάνε 45 λεπτά με 30 διαόλια που σε δουλεύουν, σφυράνε, κωλοβαράνε, παίζουν με το κινητό κλπ κλπ? Ίδια δουλειά είν' αυτή με το γραφειάκι? απλα συμφωνω. ειναι σαν να μιλησα εγω. ωραιος ρε kandi:) μονο να συμπληρωσω. 8ωρο καποιος καθηγητης ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να συμπληρωσει την μερα με 20-30 παιδια στην ταξη. ειναι φυση αδυνατον. αν θες να εισαι και καλος δασκαλος και να παιρνουν και οι μαθητες σου, δεν γινεται να δουλευεις 8 ωρες συνεχομενες. δεν χρειαζεται εξηγηση. ειναι απλα πασιφανεστατο.
Kandinsky Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Kandinsky Παίζει ρόλο και η προσοχή δε λέω,πολύ σωστά τα λες. Αλλά για απάντησε μου σε αυτό το ερώτημα: Αν κάποιος μαθητής ή έχει κενά η έχει τύχει να αρρωστήσει εκείνη την βδομάδα πότε ο καθηγητής θα του τα αναπληρώσει μέσα σε ένα μάθημα λιγότερο το 40' αφού πρέπει και να παραδώσει???Το φροντηστήριο όμως έιναι υποχρεωμένο να στα καλύψει.. Αν κάποιος μαθητής έχει κενά σημαίνει ότι σε κάποιο σημείο της εκπαίδευσης δημιουργήθηκε το πρόβλημα και δεν λύθηκε. Σε αυτή την περίπτωση όπως είπα, κάποιος που είναι αδύνατος κάπου, έχει προβλήματα και θεωρεί ότι δεν μπορεί να τα λύσει με άλλο τρόπο, ας πάει στο φροντιστήριο. Εγώ ψέγω όσους έχουν πάρει παραμάζωμα όλα τα μαθήματα και θεωρούν ότι για την πλειοψηφία τους πρέπει να έχουν βοήθημα. Όσο για την αρρώστια δεν τη θεωρώ σπουδαίο παράγοντα για να σε οδηγήσει στο φροντιστήριο μια και πρόκειται καθαρά περί τυχαίας περίπτωσης. Άλλωστε, και οι προηγούμενες γενιές αρρώσταιναν, και 'μεις και οι πιο πριν από 'μας και όλοι. Ε αυτό λέμε σαν τι να κάνω δηλαδή?Το μόνο που κάνω στο σχολείο είναι η επίδειξη των γνώσεων που έμαθα στο φροντηστήριο... Δε μου λες κάτι καινούριο όμως και αυτό δεν προσθέτει κάτι στην κουβέντα. Διαπίστωση και της δικής σας αδιαφορίας μια και έχετε μάθει κι εσείς και κινείστε σε συγκεκριμένα πλαίσια (Ξανατονίζω ότι η ευθύνη δεν είναι μόνο δική σας). Κάτσε ρε φίλε δηλ άμα δεν γίνεται σωστή εκπαίδευση τι να κάνω??? Οι γονείς θέλουν ότι καλύτερο για τα παιδιά τους, τι θα τους πειράξει μια θυσία που θα κάνουν για να με κάνουν εμένα άνθρωπο, χρήσιμο στη κοινωνία? Στην ηλικία σου τα βλέπει κανείς μονόπλευρα τα πράγματα. Όπως ήδη είπα, με το να λέμε ένα "δε γίνεται σωστή εκπαίδευση τί να κάνω?" ("άρα πρέπει να πάω φροντιστήριο") δε λύνεται το πρόβλημα. Οι δυνατότητες του ανθρώπου είναι μεγάλες και πολύ περισσότερες απ' το να αναλώνεται στο εύκολο αποκούμπι που είναι το φροντιστήριο. Αναρωτήσου επίσης : Κάνεις εσύ από μόνος σου ότι χρειάζεται για να γίνεις άνθρωπος χρήσιμος στην κοινωνία για να έρθεις μετά να ζητήσεις επιτακτικά να εκπληρώσουν οι γονείς σου την υποχρέωση τους? Αμφιβάλλω διότι όταν μου λες "πάω σχολείο και τα ξύνω" πάει να πει αυτό που πάει να πει. Αναρωτήθηκες επίσης πώς τα βγάζουν πέρα οι δικοί σου? Τους ρώτησες ποτέ πώς πάνε τα οικονομικά? Τους ρώτησες αν αντί για μία φορά το μήνα (που λέει ο λόγος) θα ήθελα να βγουν έξω για ένα φαγητό ή θέατρο/σινεμά δύο φορές? Αν θα ήθελαν πχ να πάνε ένα ταξίδι? Να αγοράσει η μητέρα σου κάτι που είδε στη βιτρίνα και της άρεσε αλλά δεν πρόκειται να το πάρει διότι σκέφτεται τα οικονομικά? Να αλλάξει ο πατέρας σου αυτοκίνητο? Φαντάζομαι πως όχι διότι κανείς νέος δεν το κάνει. Στην ηλικία αυτή τις περισσότερες φορές όλα είναι ωραία και καλά, ο μπαμπάς βγάζει λεφτά και φέρνει σπίτι "δώκε μπαμπα κανά 20άρι παραπάνω" κλπ. Όπως ήδη είπα, και 'μεις κάναμε τις μαλακίες μας στην ηλικία αυτή και ίσως ακόμη χειρότερες. Καλώς ή κακώς δεν είχαμε δυνατότητα να κάνουμε μια συζήτηση όπως αυτή εδώ για να ακούσουμε πέντε πράγματα παραπάνω από κάποιους -απρόσωπους έστω- ευκαιριακούς φίλους και να σχηματίσουμε μια πιό αποκρυσταλλωμένη άποψη. Αν θα ακολουθούσαμε τις συμβουλές των μεγαλύτερων? Δεν το ξέρω και δεν θα το μάθουμε ποτέ διότι ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω. Εσύ όμως όπως και τα άλλα παιδιά που μπορείτε να μάθετε την άποψη των προηγούμενων μην την πετάτε θεωρώντας ότι είμαστε "κάποιοι μεγαλύτεροι εκτός τόπου και χρόνου που δεν καταλαβαίνουν τα προβλήματα σας". Ένα σχόλιο επίσης για την αγορά εργασίας που ανάφερες κάποια στιγμή. Τα πράγματα είναι πολύ άγρια φίλε μου εκεί έξω. Ο ανταγωνισμός τεράστιος. Εγώ πχ έχω MBA και όμως, όταν με απέλυσαν απ' τη δουλειά μου έμεινα 9 μήνες άνεργος ενώ οι υποχρεώσεις έτρεχαν και οι λογαριασμοί πίεζαν. Έτρωγα απ' τα λεφτά που έβγαζε η γυναίκα μου και αισθανόμουν ξεφτιλισμένος κηφήνας ενώ στα πεθερικά μου δεν το είπα, ντρεπόμουν! Έχω πάει σε συνεντεύξεις (εξετάσεις μάλλον) μεγάλων εταιρειών όπου ήταν μαζί μ' εμένα άλλα 200-300 άτομα. Εύχομαι να βρεις μια καλή δουλειά που να σε ικανοποεί και μάλιστα το συντομότερο δυνατόν αλλά να είσαι προετοιμασμένος ότι κανείς δε θα σε περιμένει μόλις τελειώσεις τις σπουδές σου και το στρατό με ανοιχτές αγκάλες για να πας να δουλέψεις στην εταιρεία του. Μήπως πιστεύεις ότι οι απλοί υπάλληλοι που δουλεύουν 12ωρα στους Γερμανούς, τους Κωτσόβολους κλπ δεν είχαν όνειρα στο σχολείο ότι θα τα καταφέρουν και θα δουλεύουν ξεκούραστα βγάζοντας αρκετά χρήματα για να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους? Με βασικό ούτε 700 ευρώ κάτσε και υπολόγισε πώς μπορεί κάποιος άνθρωπος που δεν μένει μαζί με τους γονείς του να τα βγάλει πέρα: να πηγαίνει καμμιά εκδρομούλα, για καφέ με φίλους, να έχει γκόμενα (που τί στο διάολο, ακόμα κι αν δουλεύει όλο και κάποιο κέρασμα θα της κάνεις, ακόμα ιππότες είμαστε... ), να έχει το καινούριο ωραίο κινητό, να βρει μηχανή ή αυτοκίνητο και να βάζει και στην άκρη για το μέλλον. Κάτσε και υπολόγισε τα έξοδα σου και τί μισθός θα σε ικανοποιούσε για να ζήσεις και μετά ρώτα γνωστούς ή/και τον πατέρα σου τί και πώς....
mandate Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 ρε παιδιά οκ είναι δύσκολο ,και άμα είναι κομπλεξικός ο γονιός μπορεί να σε στολίσει με ότι θέλει ναι αλλά υπάρχουν και καθηγητές με ρίζες σικελιάνικες και τότε god forbid να του κολήσει κάποιος . μάθημα πρώτο πρίν ''αδειάσετε τη χαβούζα που αποκαλείτε στόμα'' κοιτάξτε και λίγο το πόσο μεγάλη είναι η γραμμή του άρη,άν έχει διπλές γραμμές ζωής και καρδιάς ,άν έχει εταιρία security και τότε και μόνο τότε αρχίστε να τον αδειάζετε.
fantomas3004 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Γιά σκεφτείτε λίγο και τα παρακάτω : Μήπως τα βιβλία είναι πολύ κακογραμμένα έτσι ώστε μόνο ένας πολύ χαρισματικός δάσκαλος να μπορεί να τα δώσει στα μυαλά των παιδιών να τα καταλάβουν χωρίς φροντιστήριο? Μήπως περιέχουν άχρηστες πληροφορίες ή σαβούρες ώστε να ταλαιπωρούν τα παιδιά και τους γονείς χωρίς λόγο? Μήπως είναι πολύ δυσκολογραμμένα γιατί οι συγραφείς νομίζουν οτι τα μικρά παιδιά έχουν το δικό τους μυαλό, ώστε να βλέπεις σε μαθηματικά γυμνασίου ξεκάρφωτες πολύπλοκες αλγεβρικές εξισώσεις με λογάριθμους? Σκεφτείτε τα ...
Kandinsky Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Βλέπω φίλε μου ότι είσαι στην Αμερική και κατάλαβα αμέσως γιατί έθεσες αυτό το θέμα. Μια ζωή έτσι ήταν τα βιβλία μας εδώ. Χάλια μαύρα, κακογραμμένα, χωρίς καλά παραδείγματα, κλπ. Έχοντας διαβάσει αρκετά βιβλία γύρω από οικονομικά, management, marketing αλλά και μαθηματικά, στατιστική, κλπ, γραμμένα από Αμερικανούς και Άγγλους θεωρώ ότι οι Αμερικανοί γράφουν τα καλύτερα βιβλία. Έχουν μέσα άπειρες ασκήσεις, παραδείγματα, case studies, και είναι πιό ευχάριστα για τον μαθητή/φοιτητή....
fantomas3004 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Εδώ ... Ελλάδα είμαι Αλλά η ποιότητα των βιβλίων μου έχει καθίσει πολύ στο στομάχι. Κάτι πρέπει να γίνει με αυτό το θέμα, δέν βλέπω πολλές διαμαρτυρίες.
Finn Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Εγώ έκανα φροντιστήριο όχι επειδή το ήθελα αλλά επειδη ήθελε η μάνα μου. Δώσε καθε παρασκευη να καταβαινω Θεσσαλονίκη απο Χαλκιδική με το που σχόλαγα κι έκανα έκθεση και μαθηματικά.Τέλειωνα στις 10.Ο δε μαθηματικός είχε την απαίτηση να διαβασω κιόλας το ίδιο βράδυ και να του έχω και ασκήσεις για Σάββατο πρωί. Αντιδραστικός απ τη φύση μου ούτε διάβαζα ούτε ασκήσεις πήγαινα.Προτιμούσα να πάω κανα σινεμά ή για κανα 5χ5 με φιλους μου. Σάββατο μεσημέρι πίσω στο χωριό και Κυριακή πρωί άντε πάλι με το Κτελ για να κάνω αρχαία( Α κ Β Λυκειου μόνο).Δε το ήθελα αυτο το πράγμα.Έλεγα στη μάνα μου τσάμπα πληρώνεις,δε θέλω να κάνω βόλτα στη Θεσσαλονίκη αλλά αυτή δεν άκουγε. Κι όλη τη βδομάδα έκανα Φυσική χημεία ιδιαίτερα στο χωριό. Συμπέρασμα δικό μου? Καθόλου ελευθερος χρόνος πρώτον για να διαβάσω και 2ον για να κάνω επικοδομιτικό (ποδόσφαιρο πχ ή κάποια ξένη γλώσσα.) Το θεώρησα εντελώς άχρηστο το φροντιστήριο καθώς έτσι υποτιμούσα τις δυνάμεις μου.Ότι έγραψα στο τέλος το έγραψα επειδή είχα διαβάσει εγώ κι όχι λόγω φροντιστηριου.Και οχι τπτ μεγάλους βαθμούς....14άρια.Ήξερα και ξέρω ότι ήταν στο χέρι μου να τα πάω καλύτερα ή χειρότερα κι όχι στο χέρι του φροντιστηρίου. Γι αυτό παίδες μη πετάτε λεφτά άδικα..κι άμα θελετε να τα πετάξετε δώστε τα για κάτι καλύτερο.
Kandinsky Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Εδώ ... Ελλάδα είμαι Αλλά η ποιότητα των βιβλίων μου έχει καθίσει πολύ στο στομάχι. Κάτι πρέπει να γίνει με αυτό το θέμα, δέν βλέπω πολλές διαμαρτυρίες. Όπως σε όλα τα θέματα υπάρχει και 'κει χοντρή κονόμα.....
mandate Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2006 Μήπως είναι πολύ δυσκολογραμμένα γιατί οι συγραφείς νομίζουν οτι τα μικρά παιδιά έχουν το δικό τους μυαλό, ώστε να βλέπεις σε μαθηματικά γυμνασίου ξεκάρφωτες πολύπλοκες αλγεβρικές εξισώσεις με λογάριθμους? Σκεφτείτε τα ... το μόνο εύκολο βιβλίο στο γυμνάσιο είναι τα μαθ/κά . και ναι τα παίρνω από το ινστιτούτο.8) το θεωρώ από τα πιό καλογραμμένα... ... βέβαια δέν έχω δεί τη καινούργια έκδοση αλλά η προηγούμενη ήταν αξιοπρεπέστατη . το μόνο δύσκολο στα μαθηματικά είναι κάτι ωραίες αποδείξεις 30 σελίδων που και από αυτές ελάχιστες [μάλλον καμμία] δε διδάσκεται ούτε καν στο πανεπιστήμιο.
ShAd0w_z0nE Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2006 αντε και καλα χριστουγεννα! βγηκε η απόφαση οτι θα κάνουν μάθημα τα χριστούγεννα οι μαθητές που έκαναν κατάληψη?(παλι καλα εγω εκανα μόνο 3 ημέρες)
Skia11 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2006 Ένα έχω να πω για τους φοιτητές που "πονάνε" τα σχολειά τους: 'Οταν μπαίνουν μέσα οι "προοδευτικοι" αγωνιστές και τους καταστρέφουν τα εργαστήρια, τις διπλωματικές τους, και τον χώρο που θα πρεπε να τον έχουν σαν δεύτερο σπίτι τους τοτε πέρα βρέχει οι συνδικαλισταράδες τους αμα είναι για καμιά αφίσα ομως εκεί να δείς πως ανοίγουν κεφάλια. Αντε γιατι μας πρήξανε τα @@ τσάτσοι των κομμάτων που γλύφουνε για να γίνουν οι αυριανοί δυνάστες μας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.