Προς το περιεχόμενο

Αιτήματα για κατάληψη σε λύκειο [part II]


foge

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 132
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Κοιταξτε ποσο εξυπνοι ειναι οι ανθρωποι που μας κυβερνανε!

Ξερουν οτι: 1) οτι το 70% των παιδιων πανε τεχνολογικη&θετικη...

2) Οτι για να γραψεις μαθηματικα και φυσικη στις πανελληνιες πρεπει στην 1η λυκειου να μαθεις καλα μαθηματικα και φυσικη γιατι χρειαζονται!!

ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ:Πανε και βαζουν 2 ωρες μαθηματικα, 2 ωρες φυσικη ΚΑΙ 6 ΩΡΕΣ ΑΡΧΑΙΑ.........

Με συγχωρειτε, αλλα αυτο δεν λεγεται ηλιθιοτητα..... Λεγεται Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ (για να μην πω στον κυβο..)

 

Και εγώ μαζί σου είμαι. πάντα σιχαινόμουνα τα αρχαία και λάτρευα τα μαθ/κα.

Εξω τα αρχαία απο το σχολείο. (Τώρα σε όλα τα άλλα που είπες... εντάξει. Θα περάσουν...)

Δημοσ.
Η αφηστε τα ανοιχτα και μην μας βαζετε απουσιες

 

Το χα ρωτήσει και εγώ όντας μαθητής αλλά λέει αν πάθει κάποιος κάτι είναι ευθύνη του καθηγητή

 

αλλη μαλακια αυτη αλλα ας μην την αναλυσουμε τωρα!!

 

η μεγαλύτερη είναι .Τα γνωστά.Τα καλά παιδιά της θετικής και τα ρεμάλια της τεχνολογικής

 

Εγώ ένα έχω να πω.Το πιο σωστό είναι επιστροφή στις Δέσμες.Δε μπορεί στα ίδια μαθήματα με τους ίδιους καθηγητές απόφοιτοι πριν δέκα χρόνια να τα περνάνε με την πρώτη και εμείς να κάνουμε τεμενάδες

Δημοσ.
Το χα ρωτήσει και εγώ όντας μαθητής αλλά λέει αν πάθει κάποιος κάτι είναι ευθύνη του καθηγητή

 

Το ξερω αυτο, ομως δεν μιλαω για τετοιες περιπτωσεις...

Λεω ας πουμε αυτοι που ξυνονται ολη μερα στα υπουργεια να κανουν κατι!! :evil:

Αν προσεξες λεω:

 

Δεν υπαρχει δωρεαν παιδεια μην προσπαθειτε να μας κοροιδεψετε....!

Αφηστε μας τουλαχιστον ησυχους..... Πρεπει να κανουμε ολες αυτες τις βλακιες?? Δεν καταλαβαινετε οτι μας καταπιεζετε για κατι που δεν βγαινει εις ωφελος μας????

Αν δεν εχετε τροπο να αντιμετωπισετε την κατασταση ξερετε τι προτεινω???

Κλειστε τα τα ρημαδια τα σχολεια... Η αφηστε τα ανοιχτα και μην μας βαζετε απουσιες....

 

οποτε εννοω να μη μας βαζουν απουσιες μεσω μιας κινησης του *%* υπουργειου....

Αμα τους πεις να τα κλεισουν θα σου πουν οτι δεν υπαρχει η δωρεαν παιδεια κτλβες??? ;)

Δημοσ.
Σαν συνεχεια στο thread tou foge ειπα και γω να πω την αποψη μου μιας και ως μαθητης βλεπω οτι αλλοι κανονιζουν θεματα που αφορουν εμας χωρις να μας λαμβανουν καν υποψην τους.

 

Παω 2α λυκειου... Ειμαι θετικη και του χρονου θα παω τεχνολογικη (αλλη μαλακια αυτη αλλα ας μην την αναλυσουμε τωρα!!). Θελω να περασω Πολυτεχνιο Ηλεκτρολογων Μηχανολογων κ μηχανικων ηλεκτρονικων υπολογιστων... Μια σχολη που οπως καταλαβαινεται ειναι παλουκι και για να μπεις ΚΑΙ για να βγεις (να τελειωσεις)...Με ολα αυτα θελω να σας πω οτι σε γενικες γραμμες δεν ειμαι ενα φυτο που καθετε και διαβαζει για να παρει ενα βαθμο στα θρησκευτικα να βγαλει μεγαλο Μεσο Ορο και να κανει τον εξυπνο...

Η λογικη μου ειναι η εξης: Ποια μαθηματα ειναι στις πανελληνιες? ...

Αυτα διαβαζω.. Στοχος μου ειναι προς το παρον να περασω... Γιαυτο εχω επιλεξει καθηγητες ενος ανωτερου επιπεδου που δεν κανουν απλα την θεωρια 2 απλες ασκησεις και αντε γεια.. Για να περασεις σε κατι τετοιες σχολες (19000 μορια) πρεπει να ξερεις πραγματα ανωτερα απαυτα που ξερουν οι αλλοι....

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ....

 

Που θελω να καταληξω??? Στο σχολειο γινεται της π0uτ@ν@S.... Στο ενα μαθημα οι καθηγητες ειναι χαζοι και δεν ξερουν τι τους γινεται, στο αλλο δεν ξερουν ΚΑΝ αυτα που πρεπει να διδαξουν (βλεπε το προπερσυνο 4ο θεμα φυσικης & το περσυνο των μαθηματικων που τα 3/4 των καθηγητων που κανουν ιδιαιτερα δεν μπορουσαν να το λυσουν) και απο εμας εχουν την απαιτηση να καθομαστε 7 ωρες τη μερα να ακουμε:

Τισ 2 ωρες κατι ασχετα μαθηματα (τελειως ακυρα..!) οπως δικαιο κλπ...

Την αλλη ωρα μια ηλιθια που δεν ξερει να μας εξηγησει γιατι η γραφ παρασταση πιεσης-ογκου ειναι παραβολη

Την παραλλη ωρα εναν που στο μισο μαθημα μας λεει μαλακιες (ανεκδοτα τα θεωρει) και το αλλο μισο μας συμπεριφερονται σαν βλακες και μας δινει κατι ασκησεις βλακωδεις (μαθηματικος ειναι αυτος) που χρειαζεται μια αντικατασταση του τυπου..............

Και μεσα σε ολους αυτους τουσ αχρηστους εκπαιδευτικους που θελουν και αυξηση (να μη μιλησω τωρα...) υπαρχουν 10 πολυ καλοι καθηγητες που κανουν και ιδιαιτερα (με ταριφες που κυμαινονται 15~20 ευρωπουλα).. Μαγκια τους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Αυτους δεν τους κατηγορω!... Γιατι? Επειδη στο σχολειο δεν χαλαρωνουν και δεν λενε αα ωραια παμε να ξεκουραστουμε!.. Αλλα κανουν 200 φορες καλυτερο μαθημα απο τους αλλους που προειπα!!

 

Γιαυτο και γω φετος λοιπον στο σχολειο παρακολουθω μονο μαθηματικα κατευθυνσης.... Αυτος ειναι ο μονος καθηγητης μου που αξιζει να ξαναακουσεις αυτα τα πραγματα (αφου θα τα εχεις ακουσει απτα φροντ κλπ ηδη)

 

Κοιταξτε ποσο εξυπνοι ειναι οι ανθρωποι που μας κυβερνανε!

Ξερουν οτι: 1) οτι το 70% των παιδιων πανε τεχνολογικη&θετικη...

2) Οτι για να γραψεις μαθηματικα και φυσικη στις πανελληνιες πρεπει στην 1η λυκειου να μαθεις καλα μαθηματικα και φυσικη γιατι χρειαζονται!!

ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ:Πανε και βαζουν 2 ωρες μαθηματικα, 2 ωρες φυσικη ΚΑΙ 6 ΩΡΕΣ ΑΡΧΑΙΑ.........

Με συγχωρειτε, αλλα αυτο δεν λεγεται ηλιθιοτητα..... Λεγεται Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ (για να μην πω στον κυβο..)

 

Ενδεικτικα για την πλακα μου εκανα περισυ εναν υπολογισμο ποσες ωρες εχασα ΜΟΝΟ για τα αρχαια.......

το συνολο??? καπου στις 200.......

Τι καταλαβα απο τα αρχαια?? ΤΙΠΟΤΑ!! Το απολυτο 0 !!!

Μα δεν καταλαβαινετε οτι αυτες τις 200 ωρες αν εκανα μαθημα (οχι στο σχολειο) θα ειχα βγαλει οχι ΚΑΙ ΤΗΝ υλη της 2ας λυκειου των μαθηματικων???

Μετα θα πετουσα..... Θα γινομουν αστερι.. Οχι μονο εγω αλλα και ολοι οι αλλοι... Για να μπορεσουμε να βγαλουμε και 2 σπουδαιους ελληνες επιστημονες..... Μας εχετε χαραμισει τις ζωες... Και αφου αποτι βλεπω σας αρεσουν τοοσο πολυ τα αρχαια κυρια υπουργε συγκρινετε την αρχαια ελλαδα με την νεα...

Τοτε ηταν οι σπουδαιοτεροι και λαμπροτεροι μαθηματικοι φυσικοι μυαλα διαννοιες!! Παγκωσμιος γνωστοι ακομα και σημερα!!!..... Τι αλλαξε?? Γιατι οι ελληνες πλεων δεν ειναι σπουδαιοι επιστημονες??

Ποσο βλακες μπορει να ειναι τελωσπαντων??? Εχω αγανακτησει πραγματικα... Καταστασεις να βαρας το κεφαλι σου στον τοιχο...

 

ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΩ:

Δεν υπαρχει δωρεαν παιδεια μην προσπαθειτε να μας κοροιδεψετε....!

Αφηστε μας τουλαχιστον ησυχους..... Πρεπει να κανουμε ολες αυτες τις βλακιες?? Δεν καταλαβαινετε οτι μας καταπιεζετε για κατι που δεν βγαινει εις ωφελος μας????

Αν δεν εχετε τροπο να αντιμετωπισετε την κατασταση ξερετε τι προτεινω???

Κλειστε τα τα ρημαδια τα σχολεια... Η αφηστε τα ανοιχτα και μην μας βαζετε απουσιες.... Αφηστε οσους θελουν να πηγαινουν σχολειο και οποιες ωρες θεωρουν πως θα τους ωφελησουν...

 

Και πολλα παιδια δεν αραζουν οταν εχουμε καταληψη στις καφετεριες, αλλα πηγαινουν για διαβασμα... Η πρωτα για διαβασμα και μετα στις καφετεριες και βολτες!! ;)

 

Αυτοι ειναι πραγματικοι λογοι για καταληψη...

ΑΣ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ........ ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΛΟΓΟ!!!

.....και που ξερετε.... ισως καποτε η κυριοι κυριοι υπουργοι πρωθυπουργοι και δεν ξερω και γω τι αλλο καταλαβουν τι πρεπει να κανουν και ποια η κατασταση ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ !!!!!

 

Μεχρι τοτε....................καλο κουραγιο παιδια!! :shock:

 

Ισως αυτος ειναι ο μονος τροπος να εκφρασουμε και εμεις την αποψη μας!!! Εαν θεωρειτε αυτα που λεω σωστα και συμφωνειτε παρακαλω διαδωστε αυτο το μηνυμα και που ξερετε... Μπορει να βγει και κατι....!

 

 

καλα ρε αυτο επρεπε να παει κατευθειαν στο υπουργειο παιδειας. 1000% συμφωνώ λοιπον ακου βαθμους α λυκειου (μεχρι τωρα...αυτα που εχουμε κανει) αρχαια:7

μαθηματικα:18

φυσικη:18

ρε κοντέβω απο το α τετραμηνο να κοπω απο αρχαια γ@μο την π@υτ@τ@μ@υ γ@μο. ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ "Πολυτεχνιο Ηλεκτρολογων Μηχανολογων κ μηχανικων ηλεκτρονικων υπολογιστων" θελω να περασω ποιοι ειστε εσεις που μου κοβετε τα φτερα!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΘΗΚΙΑ να και η !@#@!#@@#!@#!!@!@@#@!@@@$!!!!!!!!!

Δημοσ.
Σαν συνεχεια στο thread tou foge ειπα και γω να πω την αποψη μου μιας και ως μαθητης βλεπω οτι αλλοι κανονιζουν θεματα που αφορουν εμας χωρις να μας λαμβανουν καν υποψην τους.

 

Παω 2α λυκειου... Ειμαι θετικη και του χρονου θα παω τεχνολογικη (αλλη μαλακια αυτη αλλα ας μην την αναλυσουμε τωρα!!). Θελω να περασω Πολυτεχνιο Ηλεκτρολογων Μηχανολογων κ μηχανικων ηλεκτρονικων υπολογιστων... Μια σχολη που οπως καταλαβαινεται ειναι παλουκι και για να μπεις ΚΑΙ για να βγεις (να τελειωσεις)...

 

Ψιλο-άσχετο: Ο λόγος που είναι δύσκολη να μπείς και δύσκολη να βγείς είναι ο ίδιος: "Κουτσοί , στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα". Το 80% και πάνω των φοιτητών μπήκαν γιατι η σχολή είναι "cool". Άντε να την βγάλεις μετά που δεν την γουστάρεις καθόλου.

 

Με ολα αυτα θελω να σας πω οτι σε γενικες γραμμες δεν ειμαι ενα φυτο που καθετε και διαβαζει για να παρει ενα βαθμο στα θρησκευτικα να βγαλει μεγαλο Μεσο Ορο και να κανει τον εξυπνο...

Η λογικη μου ειναι η εξης: Ποια μαθηματα ειναι στις πανελληνιες? ...

Αυτα διαβαζω.. Στοχος μου ειναι προς το παρον να περασω... Γιαυτο εχω επιλεξει καθηγητες ενος ανωτερου επιπεδου που δεν κανουν απλα την θεωρια 2 απλες ασκησεις και αντε γεια.. Για να περασεις σε κατι τετοιες σχολες (19000 μορια) πρεπει να ξερεις πραγματα ανωτερα απαυτα που ξερουν οι αλλοι....

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ....

 

Αυτή πράγματι είναι μια μεγάλη αλήθεια. Παρ'ολο που έγραψα 19 και κάτι στις τότε πανελλήνιες (δέσμες) με τα υπόλοιπα μαθήματα δεν είχα καμία επαφή.

Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση όμως δεν έχει σκοπό να σε προετοιμάσει για να περάσεις στο πανεπιστήμιο. Πρέπει να σου παρέχει κάποιες βασικές γνώσεις.

Όσο ισχύει αυτο το ηλίθιο σύστημα των εξετάσεων , το λύκειο θα είναι απλώς η προετοιμασία για την εισαγωγή στο πανεπιστημιο. Και είναι λογικό, έχεις ενα σκασμό να διαβάσεις που να βρείς χρόνο για την φιλοσοφία;

Όταν και αν αποφασίσουν να αποδεσμεύσουν το λύκειο απο την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο, τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα και για εκπαιδευτικούς και για μαθητές.

 

Που θελω να καταληξω??? Στο σχολειο γινεται της π0uτ@ν@S.... Στο ενα μαθημα οι καθηγητες ειναι χαζοι και δεν ξερουν τι τους γινεται, στο αλλο δεν ξερουν ΚΑΝ αυτα που πρεπει να διδαξουν (βλεπε το προπερσυνο 4ο θεμα φυσικης & το περσυνο των μαθηματικων που τα 3/4 των καθηγητων που κανουν ιδιαιτερα δεν μπορουσαν να το λυσουν) και απο εμας εχουν την απαιτηση να καθομαστε 7 ωρες τη μερα να ακουμε:

 

Αυτο και αν είναι πικρή αλήθεια. Δεκάδες φορές διόρθωνα καθηγητές στην τάξη γιατί έλυναν τις ασκήσεις με τον λάθος τρόπο (οχι οτι ήμουν κανένας έξυπνος, τις ήξερα απο το φροντιστήριο). Μάλιστα μια φορά κάναμε ενα πείραμα μοιράζοντας ενα απλό προβλημα φυσικής που το βρήκαμε στο "Φυσικό Κόσμο" στους καθηγητές της φυσικής στα σχολεία, και μόνο μια το έλυσε σωστά. Η ίδια καθηγήτρια, μας έκανε μάθημα τα Σάββατα και τις Κυριακές με δική της πρωτοβουλία. Η ίδια καθηγήτρια είναι ο λόγος που έγραψα 19,5 φυσική χωρίς φροντιστήριο. (για να μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι).

Με τι μούτρα οι καθηγητάδες ζητάνε αύξηση;

 

Πάντως χαίρομαι που κάποιος άμεσα ενδιαφερόμενος εκφράζει την γνώμη του.

Δημοσ.
καλα ρε αυτο επρεπε να παει κατευθειαν στο υπουργειο παιδειας. 1000% συμφωνώ λοιπον ακου βαθμους α λυκειου (μεχρι τωρα...αυτα που εχουμε κανει) αρχαια:7

μαθηματικα:18

φυσικη:18

ρε κοντέβω απο το α τετραμηνο να κοπω απο αρχαια γ@μο την π@υτ@τ@μ@υ γ@μο. ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ "Πολυτεχνιο Ηλεκτρολογων Μηχανολογων κ μηχανικων ηλεκτρονικων υπολογιστων" θελω να περασω ποιοι ειστε εσεις που μου κοβετε τα φτερα!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΘΗΚΙΑ να και η !@#@!#@@#!@#!!@!@@#@!@@@$!!!!!!!!!

 

δεν ειναι πανελλαδικο μαθημα τα αρχαια

Δημοσ.

chop chop clarabel ,lulubel marietabel.κόψε από εδώ κόψε από εκεί

κάτι μου θυμίζει αυτή η τάση με την ικανότητα να θυμάσαι

κατεβατά από ''αρλούμπες'' [που δέ πρέπει να συγχέεται με τη παπαγαλία]

υποτίθεται ότι άμα κάνεις πολλά μαθήματα θα αναπτύξεις την ικανότητα αυτή

και γενικά θα γίνεις πιο έξυπνος.

τέλος πάντων .δέ θέλω να γίνω επίστήμονας στη χώρα που η λέξη φοιτητής

είναι κάτι σα βρισιά,πόσο μάλλον να μάθω αρχαία P .

 

 

το παραπάνω κείμενο γράφτηκε από έναν άσχετο με αρχαία.άν βγάλατε νόημα

να μου κάνετε ένα lobepiercing.

άν δε μάθετε αρχαία όλοι θα σας λοιδωρούν και θα είστε ο αποδιοπομπαίος

τράγος του οίκου σας.σύν τοις άλλοις

 

το δωρεάν παιδεία είναι inside joke

cartmanfip9.jpg

 

στο θέμα μας .Λογικά αιτήματα για μία κατάληψη θα μπορούσαν να είναι οι αξιοπρεπείς συνθήκες διδασκαλίας

αλλά θα έρθει ο δήμαρχος να σου πεί χωρίς δυσκολίες δέν αξίζει η ζωή και άλλα τέτοια .

άν υπάρχουν καλοί οιωνοί με το πέρας της κατάληψης θα γίνει ότι έγινε στο γυμνάσιο μου

θα σας βάλουν ''παπάδες'' στο σχολείο,παγκάκια ,θα σας βάψουν τους τοίχους ,θα γεμίσουν

τις δεξαμενές με πετρέλαιο και γενικά θα ικανοποιήσουν το οποιοδήποτε αίτημα σας.

 

 

offtopic να κάνω μία σύνθεση συναρτήσεων 1.lucifer

2.Γενικά στη Σαλονίκη πρέπει να δώσουν περισσότερο βάρος στα Νεοελληνικά.

3.είμαι ο θεός

 

vlcsnap728656xv3.th.png

Δημοσ.

O Αντωνάκης απ'την Κρήτη τα λέει πολύ σωστά και είναι απ'τις λίγες εξαιρέσεις που βλέπει ποιο είναι το σημερινό σύστημα μαθημάτων στα σχολεία. Αν οι μαθητές έκαναν κατάληψη με ένα τέτοιο αίτημα, θα είχαν μαζί τους και τους γονείς τους παρέα στις καταλήψεις! happy-smiley-541.gif

Κι ας έμεναν οι τυρόπιτες στρογγυλές!!! :lol:

Δημοσ.
O Αντωνάκης απ'την Κρήτη τα λέει πολύ σωστά και είναι απ'τις λίγες εξαιρέσεις που βλέπει ποιο είναι το σημερινό σύστημα μαθημάτων στα σχολεία. Αν οι μαθητές έκαναν κατάληψη με ένα τέτοιο αίτημα, θα είχαν μαζί τους και τους γονείς τους παρέα στις καταλήψεις! happy-smiley-541.gif

Κι ας έμεναν οι τυρόπιτες στρογγυλές!!! :lol:

 

Μερικές σκόρπιες σκέψεις, ύστερα από τα όσα διάβασα παραπάνω.

 

Ο σκοπός του Λυκείου, ΠΡΕΠΕΙ να είναι η απόκτηση ικανοτήτων και κριτικής σκέψης (να μαθαίνεις να σκέφτεσαι, να κρίνεις και να ξέρεις ΠΩΣ να μαθαίνεις) και όχι η στείρα απομνημόνευση γνώσεων, ειδικά όταν αυτές γίνονται πολύ συγκεκριμένες.

Εξάλλου, επειδή οι περισσότεροι μαθητές, στη Β Λυκείου, για να μην πω και αργότερα, δεν ξέρουν τι θέλουν να κάνουν στη ζωή τους (λογικό), δεν πρέπει το εκπαιδευτικό σύστημα να τους αναγκάζει να ακολουθήσουν ένα συγκεκριμένο κύκλο/κατεύθυνση και να κάνουν ΜΟΝΟ εκείνα τα μαθήματα που θα δώσουν στις Πανελλαδικές.

 

Ναι μεν συμφωνώ με το να δίνονται λίγα μαθήματα Πανελλαδικά στη Γ Λυκείου, αλλά συμφωνώ με το να γίνονται μαθήματα Γενικής Παιδείας στην Α και Β Λυκείου, τα οποία, τουλάχιστον στη Β Λυκείου, ΠΡΕΠΕΙ να δίνονται πανελλαδικά ή τέλος πάντων να μετράνε και για τον υπολογισμό των τελικών μορίων στη Γ Λυκείου, για εισαγωγή στην τριτοβάθμια. Βέβαια, αυτό απαιτεί οπωσδήποτε αναπροσαρμογή των βιβλίων και της ύλης. Ειδικά δε, σε κάποια μαθήματα χρειάζεται και επανεκπαίδευση των εκπαιδευτικών. Βλέπουμε σήμερα τι γίνεται ακόμα και από τη Β Λυκείου, με τα μαθήματα επιλογής που, λόγω του ότι, ως επί το πλείστον, δεν προσμετρούνται στον τελικό βαθμό, θεωρούνται η ώρα του παιδιού...

 

Όταν ήμουν μαθητής σιχαινόμουν τα Αρχαία και την Ιστορία, τώρα λέω πως είναι χρήσιμα. Καταλαβαίνω επομένως όσους δεν τα θέλουν, αλλά με την κατάλληλη ύλη, θα μπορούσαν να διδαχθούν ορισμένα μόνο κομμάτια, τα οποία οφείλει να γνωρίζει κάθε Έλληνας.

 

Ας αναλογιστούν λίγο, οι μαθητές και τις δικές τους ευθύνες, τη στιγμή που δεν ξέρουν καν ορθογραφία (φταίνε λίγο και τα Greeklish, αλλά η κατάσταση ακόμα και εδώ στο φόρουμ, με θλίβει ιδιαίτερα) και θέλουν να περνάνε και με μέσο όρο 3 στο Πανεπιστήμιο.

 

Το σίγουρο είναι πως το Εκπαιδευτικό Σύστημα υπολειτουργεί και θέλει προσεκτικές αλλαγές, αλλά δεν πρέπει ούτε να τα ισοπεδώνουμε όλα, ούτε και να τα ρίχνουμε όλα στους άλλους.

 

Όπως και να' χει, κάντε κατάληψη, αλλά να ξέρετε γιατί και να έχετε πολύ συγκεκριμένα και εφικτά αιτήματα, τα οποία να τα υποστηρίζετε και όχι να τρέχετε για καφεδάκι, αμέσως μόλις διώξετε τους καθηγητές και φυσικά τους

μαθητές που θέλουν να κάνουν μάθημα. Αν ρωτήσεις 10 μαθητές, ούτε οι μισοί δεν ξέρουν γιατί κάνουν κατάληψη (οι μισοί από τους υπόλοιπους ξέρουν, γιατί έχουν πάρει φυλλάδιο από την ΚΝΕ) και μου θυμίζουν το φανταστικό ανέκδοτο-σκετσάκι του ΑΜΑΝ, με τα αυτοκίνητα με Αθηναϊκές πινακίδες.

Δημοσ.

Όπως και να' χει, κάντε κατάληψη, αλλά να ξέρετε γιατί και να έχετε πολύ συγκεκριμένα και εφικτά αιτήματα, τα οποία να τα υποστηρίζετε και όχι να τρέχετε για καφεδάκι, αμέσως μόλις διώξετε τους καθηγητές και φυσικά τους

μαθητές που θέλουν να κάνουν μάθημα. Αν ρωτήσεις 10 μαθητές, ούτε οι μισοί δεν ξέρουν γιατί κάνουν κατάληψη (οι μισοί από τους υπόλοιπους ξέρουν, γιατί έχουν πάρει φυλλάδιο από την ΚΝΕ) και μου θυμίζουν το φανταστικό ανέκδοτο-σκετσάκι του ΑΜΑΝ, με τα αυτοκίνητα με Αθηναϊκές πινακίδες.

 

Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια.Βασικός στόχος μιας κατάληψης(γυμνασίου,λυκείου,πανεπιστημίου)είναι η ξεκούραση και μαζί πάνε και τα πολιτικά συμφέροντα.Αυτή είναι η πικρή αλήθεια,όσο και αν ενοχλεί μερικούς....Μακροχρόνια όλοι πληρώνουν τις επιπόλαιες επιλογές τους,τότε όμως είναι αργά.....:???: :-?

Και το χειρότερο;Την πληρώνουν και άλλοι που δεν φταίνε...

Δημοσ.
οι μισοί από τους υπόλοιπους ξέρουν, γιατί έχουν πάρει φυλλάδιο από την ΚΝΕ

 

Προφανώς υπάρχει έλλειψη ινστρούκτουρων καθότι αν τους ρωτήσεις ένα "Γιατί" πχ στο αίτημα των ιδιωτικών πανεπιστημίων αμέσως κολλάνε και δεν ξέρουν τι να πουν. Που δλδ να αρχίσεις και τον αντίλογο στα όποια επιχειρήματα. Εδώ στην Καλαμάτα κάνει κατάληψη σχολείο και στα αιτηματά του δεν έχει βάλει την επιδιόρθωση των χαλασμένων καλοριφερ. Ε βέβαια που να ξέρουν τα τζιμάνια εκεί κοντά στα Πευκάκια (δεν είπα Περισσός) ότι έχει χαλάσει ο καυστήρας στην Καλαμάτα. Και η μαθητιώσα (πως γράφεται ρε?) νεολέρα που να κάτσει να τα διαβάσει και να τα τροποποιήσει λίγο. Που είναι οι παλιές καλές εποχές όπου σε κάθε κατάληψη έβλεπες και την χαρακτηριστική αξύριστη νεαρά με τρίχα στη μασχάλη που μπορούσε να εξυπηρετήσει τις ανάγκες για πρώτες ύλες 5 με 6 βιομηχανιών ποστίς και το θρυλικό ταγάρι στην πλάτη όπου έκανε διάλεξη στα βλαμμένα.

 

 

Χωρίς τανκ/τανκς παιδεία δε γίνεται

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...