Προς το περιεχόμενο

Αιτήματα για κατάληψη σε λύκειο [part II]


foge

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
.Και πάντα την πληρώνουν οι φοιτητές που πραγματικά θέλουν να σπουδάσουν,αλλά με τις καταλήψεις δεν μπορούν.Και σαν μαλάκες που είναι,δεν πάνε και στις συνελεύσεις να ψηφίσουν εναντίον της κατάληψης......

 

'Eτσι.Αυτό ισχύει.

  • Απαντ. 132
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
τελευταία στο γυμνάσιο που παο έχει μεγάλο πνεύμα katalipsis.stn αρχή το είχαν πάρει όλοι για πλακα και βρίσκαμε ηλίθια αιτήματα αλλα από τη στιγμή που έκανε το λύκειο οι περισσότεροι άρχισαν να βλέπουν τα πράγματα πιο σοβαρά .οποτε σήμερα πήγαμε στη υποδιευθύντρια(η διευθύντρια λείπει στη ισπανία για 1 βδομάδα)και μας είπε να το πούμε στη "διευθυντρι" τη δευτερα.αυτό που φοβάμαι είναι πως τα αλλα παιδιά θα κωλώσουν μπροστά στη διευθύντρια και δη θα μιλήσουν. γιαυτο "χρειαζουμε" μια συμβουλή για να τους πείσω.please HELP

 

Κατάληψη = βαριέμαι να κάνω μάθημα

 

Θέλουν και να καταργηθεί η βάση του 10. Άιντε όλα τα στουρνάρια να μπουν, ασχέτως με το αν δεν ξέρουν που θα πάνε τα 4.... Ρε καθίστε στρώστε κανένα κώλο εκεί να διαβάσετε λέω εγώ...

Δημοσ.

Δίπλα μου σχεδόν τους έχω τους καταληψίες και τι βλέπω; Όλη μέρα ξύνονται, παίζουν μπάσκετ, μακρυά γαϊδάρα, τάβλι, διαβάζουν αθλητικές εφημερίδες και πάνε με βάρδυες. Το σχολείο κρατείτε καθημερινά από 3 μαθητές η βάρδυα!1 :shock: Όλοι οι υπόλοιποι είναι στα σπίτια τους ή για καφέ!

 

1. Μακρυά γαιδούρα με 3 άτομα, πως γίνεται? :mrgreen: Μήπως είσαι λιγάκι υπερβολική στα νούμερα που δίνεις? :mrgreen:

2. Κατα τη γνώμη μου, η κατάληψη είναι το αντίστοιχο της απεργίας. Όταν, για παράδειγμα, κάνουν απεργία οι δημόσιοι υπάλληλοι πόσοι πάνε στις διαδηλώσεις της ΑΔΕΔΥ? Οι υπόλοιποι μήπως πάνε για καφέ και ψώνια, ή κοιμούνται? Θέλω να σου πω πως δεν βρίσκω τρελλό το ότι δεν κάθονται μέσα πολλοί μαθητές. Οι πλεοψηφία είναι που αποφάσισε τις καταλήψεις και αυτό είναι που μετράει.

 

Με αυτή την εικόνα τώρα εμείς οι μεγαλύτεροι θα πρέπει να τους πάρουμε στα σοβαρά... Αν θες περάσεις αγάπη μου σε σχολή μάθε πρώτα ότι ποτέ το δεύτερο πρόσωπο του ρήματος καλύπτω, δεν λέγεται 'καλύβει'!!!

Μπορεί και να μη θέλει να περάσει.

 

Και επί των αιτημάτων τώρα. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, δε χρειάζονται ιδιαίτερα αιτήματα για να γίνει μία κατάληψη. Θα προτιμούσα οι μαθητές να έβγαιναν και να έλεγαν το εξής:

 

Μας έχετε ξεζουμίσει. Πηγαίνουμε σχολείο και διαβάζουμε και και και... 16 ώρες την ημέρα. Πάμε σχολείο σε αίθουσες χωρίς θέρμανση, χωρίς εργαστήρια, χωρίς, χωρίς..... Τα βιβλία μας είναι τα πλέον απαρχαιωμένα στην Ευρώπη. Εχουμε καταντήσει ψυχάκηδες με το άγχος που μας έχει φορτώσει όλο το εκπαιδευτικό σύστημα. Κάνουμε την κατάληψη για να σας δείξουμε ότι θέλουμε όλα αυτά να αλλάξουν.

 

Αν έλεγαν αυτά τα "αιτήματα", όλη η Ελλάδα θα ήταν μαζί τους. Θα έμπαιναν οι γονείς και οι καθηγητές μέσα στις καταλήψεις για συμπαράσταση. Έχουν κάθε δίκιο να "αγωνίζονται" οι μαθητές στη χώρα μας.

Δημοσ.

Μάλιστα.....Μόνο που δεν τα λένε αυτά......Και αν είναι έτσι,να πουν τότε και ότι αναλαμβάνουν την αποκατάσταση όλων των ζημιών που θα προκληθούν στη διάρκεια του "αγώνα" τους είτε στα κτίρια των λυκείων ή πανεπιστημίων είτε στις τράπεζες,καταστήματα κλπ στη διάρκεια μιας πορείας τους.....Αυτό γιατί δεν το λένε;;;;;;:evil: :evil:

Και αν κάποιοι θέλουν να κοπροσκυλάνε στα γυμνάσια,λύκεια ή πανεπιστήμια,δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα να καθορίζουν και την μοίρα των άλλων μαθητών και φοιτητών.........

Αλλά,όπως είπα,μόνο δικαιώματα,υποχρέωση καμμία.......

Δημοσ.

Θα πρέπει να αναρωτηθούμε ποιοί είναι οι υπεύθυνοι για το γεγονός οτι το φροντιστήριο μεταβλήθηκε στο ουσιώδες σχολείο ενώ το τυπικό σχολείο μεταβλήθηκε σε χάσιμο χρόνου.

 

Απ' τη μεταπολίτευση και μετά ούτε ένας υπουργός, ούτε μία κυβέρνησε δεν μπόρεσε να φτιάξει ένα ανεκτό σύστημα εκπαίδευσης, αντιθέτως, μετέτρεψαν το σχολείο σε στείρα διαδικασία παπαγαλίας.

 

Τα παιδιά όσο ανέμελα και επιπόλαια κι αν είναι (κι εγώ στην Β' Λυκείου που ήμουν όταν έγιναν οι πρώτες καταλήψεις το '88 το είχα γραμμένο το σχολείο και πήγαινα και έπαιζα μπιλιάρδο. Με τον καιρό καταλαβαίνεις κάποια πράγματα καλύτερα) έχουν κριτήριο και βλέπουν τί συμβαίνει γύρω τους.

 

Όταν ένας θεσμός είναι πλήρως απαξιωμένος όπως το σημερινό σχολείο, θα πρέπει το παιδί να έχει αποκτήσει μεγάλες αντιστάσεις ώστε να το εκτιμήσει και να του δώσει την αξία που κάποτε είχε. Όταν έχουν μάθει όλοι να θεωρούν το φροντιστήριο πηγή γνώσης, οι περισσότεροι ακολουθούν την πεπατημένη....

Δημοσ.

The_Edge δεν είμαι υπερβολική... διότι το πρωί μαζεύονται όλοι οι μαθητές οπότε μέχρι να αποφασίσουν ποιοι θα κάνουν τους επιστάτες η απόφαση λαμβάνεται όσο η γαϊδούρα μεγαλώνει!!! Μετά αφού πλέον οι λιγοστοί έχουν αποφασίσει όλοι οι υπόλοιποι φεύγουν και μένουν οι 3-4 μαθητές!

 

Ως προς τα αιτήματα που παραθέτεις σε βρίσκω σωστό! Και εγώ μαζί τους θα ήμουνα!

 

Σωστός και ο Kandinsky και πάλι. Εμείς θυμάμαι τότε το λέγαμε 'λευκή αποχή'. Δεν κάναμε κατάληψη στο σχολείο απλά δεν μπαίναμε στις αίθουσες για μάθημα, συνήθως επειδή δεν μας πήγαιναν περιπάτους ή επειδή αντιδρούσαν οι καθηγητές στα πάρτυ για τις 5ήμερες! Και θυμάμαι ότι η βάση δεν ήταν 10 για τις Πανελλήνιες, αλλά 13! Και αν το έπιανες πήγαινες παραμεθώριο, να βοηθάς τους φαντάρους στις σκοπιές! Μην το παρεξηγήσεται, εννοούσα ότι περνούσες σε σχολή που ήταν η τελευταία της επιλογής σου και σε απομακρυσμένη περιοχή (συνήθως η επιλογή γινόταν επειδή οι γονείς είχαν τον κάλο να περάσεις κάπου κι όπου να'ναι αρκεί να λέγανε στο σόι ότι πέρασες στο πανεπιστήμιο)!

Δημοσ.

Το θέμα είναι η δική σου διαμαρτυρία για οποιοδήποτε θέμα να μην καθορίζει και την τύχη των υπολοίπων.........Γιατί αλλιώς καταλύεται ο σεβασμός στα δικαιώματα του άλλου.....Συν του ότι η κατάληψη δεν έχει καμμιά σχέση με την απεργία.Στην απεργία δεν εμποδίζεις το συνάδελφό σου να δουλέψει,όπως γίνεται στις καταλήψεις με τους άλλους φοιτητές.Μη λέμε ό,τι θέλουμε.....:-|

Φιλικά πάντα.....

Δημοσ.

Βρε nontasg ποιος αναφέρθηκε σε απεργεία; Εγώ αναφέρω τι γινόταν στα χρόνια τα δικά μας... Τότε αν η τυρόπιτα ήταν στρογγυλή κι όχι τετράγωνη, απλά δεν μπαίναμε στις αίθουσες μέχρι το κυλικείο να φέρεις τις τετράγωνες' σήμερα γίνεται κατάληψη για αυτό!

 

Έθεσα μια διαφορά που υπάρχει του τότε με του σήμερα... ίδια αιτήματα διαφορετικές αντιδράσεις! ;)

Δημοσ.
Βρε nontasg ποιος αναφέρθηκε σε απεργεία; Εγώ αναφέρω τι γινόταν στα χρόνια τα δικά μας... Τότε αν η τυρόπιτα ήταν στρογγυλή κι όχι τετράγωνη, απλά δεν μπαίναμε στις αίθουσες μέχρι το κυλικείο να φέρεις τις τετράγωνες' σήμερα γίνεται κατάληψη για αυτό!

 

Έθεσα μια διαφορά που υπάρχει του τότε με του σήμερα... ίδια αιτήματα διαφορετικές αντιδράσεις! ;)

 

Maria άλλος είπε για απεργία,όχι εσύ....Παρεξήγησες,γιατί ξέχασα να κάνω quote......:oops:

Τέσπα,εγώ ό,τι είχα να πω το είπα.Δε νομίζω να χρειάζεται να συνεχίσω την κουβέντα,γιατί βρωμάει μπαρούτι.....

Καλό μεσημέρι Μαρία.

 

ΥΣ:το σουφλέ ελπίζω να σου άρεσε.....:mrgreen:

Δημοσ.

Όλα σχετικά είναι κύριοι και κυρίες. Όταν πηγαίναμε εμείς σχολείο (καθόμασταν στο διπλανό θρανίο, κλπ, κλπ :mrgreen: ) το επίπεδο ήταν σε ένα συγκεκριμένο σημείο το οποίο αν το συγκρίνουμε με τους προηγούμενους από εμάς ήταν σίγουρα χειρότερο.

 

Θυμάμαι πχ χοντρές πλάκες σε καθηγητές, να έχουμε δέσει πχ με πετονιά τις εικόνες και να τις κουνάμε ή να τις ρίχνουμε στην ώρα του παπά, να γίνεται χαμός μέσα, ο άλλος να ρίχνει ροχάλες στο κουστούμι του καθηγητή όταν γύρναγε την πλάτη, να αλλάζουμε αίθουσες, να ντύνονται αγόρια σαν κορίτσια για να μπερδέψουν κάτι γέρους καθηγητές, να φωνάζουμε όλοι μαζί και να ακούγεται σε όλο το Λύκειο "από απουσίες έχουμε γεμίσει μα όλους τους καθηγητές τους έχουμε γαμήσει" και γενικά αρκετά τα οποία αν τα έλεγες σε έναν μαθητή του 1960 ή του 1970 να τράβαγε τα μαλλιά του και να έλεγε "τί αληταριά ειν' αυτά, τί νεολαία είν' αυτή". Παρεμπιπτόντως, στο συγκεκριμένο σύνθημα που ανάφερα παραπάνω, ο καθηγητής με τον οποίο είχαμε μάθημα μετά είχε απίστευτο χιούμορ και είπε ένα "πότε έγινε αυτό ρε παιδιά και δεν το πήρα χαμπάρι?" Και φυσικά τουλάχιστον ως προς αυτόν γίναμε ρόμπες.

 

Κάθε γενιά κατακρίνει την επόμενη, αυτό είναι αξίωμα. Κοιτάμε μόνον τα μειονεκτήματα τους και όχι τα πλεονεκτήματα τα οποία είναι μεγαλύτερη αντίληψη, καλύτερη πληροφόρηση, κλπ.

 

Τα παιδιά είναι πηλός, πλαστελίνη. Όσο σκληρά κι αν είναι αν κάποιος τα χειριστεί καλά θα τον εκτιμήσουν.

Δημοσ.
Το θέμα είναι η δική σου διαμαρτυρία για οποιοδήποτε θέμα να μην καθορίζει και την τύχη των υπολοίπων.........Γιατί αλλιώς καταλύεται ο σεβασμός στα δικαιώματα του άλλου.....Συν του ότι η κατάληψη δεν έχει καμμιά σχέση με την απεργία.Στην απεργία δεν εμποδίζεις το συνάδελφό σου να δουλέψει,όπως γίνεται στις καταλήψεις με τους άλλους φοιτητές.Μη λέμε ό,τι θέλουμε.....:-|

Φιλικά πάντα.....

 

Ρε Νώντα, υπάρχουν και απεργίες που έχουν καθολική συμμετοχή, ενώ για να αποφασιστούν απαιτείται απλά η σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας των υπαλλήλων. Πχ, όταν απεργεί το "μετρό", μπορεί να πει ένας οδηγός που δε συμφωνεί με τα αιτήματα "εγώ δεν απεργώ, παίρνω το τραινάκι μου και κάνω το δρομολόγιο μου"? Όχι βέβαια.

Δημοσ.
Ρε Νώντα, υπάρχουν και απεργίες που έχουν καθολική συμμετοχή, ενώ για να αποφασιστούν απαιτείται απλά η σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας των υπαλλήλων. Πχ, όταν απεργεί το "μετρό", μπορεί να πει ένας οδηγός που δε συμφωνεί με τα αιτήματα "εγώ δεν απεργώ, παίρνω το τραινάκι μου και κάνω το δρομολόγιο μου"? Όχι βέβαια.

 

Εντάξει εν μέρει έχεις δίκιο...Γι'αυτό και είπα νωρίτερα ότι είναι μαλάκες οι φοιτητές που θέλουν να κάνουν μάθημα αλλά δεν πηγαίνουν στις συνελεύσεις να δηλώσουν την άποψή τους....Δυστυχώς η εύκολη λύση είναι πάντα πιο αρεστή.....:evil:

Βέβαια είναι πολλοί οι λόγοι γι'αυτό που κάνουν,αλλά τέσπα.....

 

Λοιπόν καλή συνέχεια σε όλους σας στη συζήτησή σας,εγώ επισήμως αποχωρώ.:)

Δημοσ.
Ρε Νώντα, υπάρχουν και απεργίες που έχουν καθολική συμμετοχή, ενώ για να αποφασιστούν απαιτείται απλά η σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας των υπαλλήλων. Πχ, όταν απεργεί το "μετρό", μπορεί να πει ένας οδηγός που δε συμφωνεί με τα αιτήματα "εγώ δεν απεργώ, παίρνω το τραινάκι μου και κάνω το δρομολόγιο μου"? Όχι βέβαια.

 

Αν κάποιος γνωρίζει το νομικό του θέματος θα ήταν καλό να μας διαφωτίσει.

 

Παρ'ολα αυτά, αδυνατό να καταλάβω πως γίνεται η πλειοψηφία να αποφασίζει για τα θεμελιώδη και συνταγματικά δικαιώματα ενός πολίτη. Η πλειοψηφία και μάλιστα σε τέτοιο επίπεδο (συντονιστικού σχολικού ιδρύματος) έχει μονο κανονιστική ισχύ. Που θα πάμε διακοπές, θα παίζουμε μπάλα ή μπάσκετ κτλ.

Η πλειοψηφία στον σχολείο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να απαγορέψει στον Γιαννάκη να πηγαίνει σχολείο, ούτε να αποφασίσει ομόφωνα να παίρνουν ολα τα αγόρια την Μαρία στις τουαλέτες κάθε πρωί. Σε δημοκρατικό καθεστώς λοιπόν, κανείς δεν μπορεί να μου απαγορέψει να πάω σχολειο όπως και εγώ δεν μπορώ να του απαγορέψω να ΜΗΝ πάει (και η Μαρία εχει δικαίωμα να το δίνει σε όποιον θέλει εκείνη :) ).

Δημοσ.

Εμείς που κάναμε κατάληψη στο λύκειο πήγανε τα παιδιά το βράδυ και το κλείσανε (λουκέτα κλπ) και κρεμάσανε μερικά πανο κλπ. Μας δώσανε και ενα χαρτί με αιτήματα από το ΚΚΕ μαζέψανε υπογραφές και είναι κλειστό εδώ και μια βδομάδα και απο οτι φαίνεται θα συνεχίσει ποιος ξέρει για πόσο ακόμα. Είναι οργανωμένοι. Έχουν φέρει τηλεόραση plasma, καφετιέρες, σόμπες, τσιγάρα, dvd player και ο,τι μπορεί να φανταστεί κανείς.

Δημοσ.

Σοβαροί λόγοι για κατάληψη

 

- Συμπαράσταση σε γειτονικά σχολεία

- Συμπαράσταση στους καθηγητές/δασκάλους που δουλεύουν 3-4 ώρες την μέρα και πληρώνονται χριστούγεννα-πάσχα-καλοκαίρι

 

- Να μπουν μεγαλύτερα καλαθάκια στις τουαλέτες (γι'αυτό τα πετάμε έξω)

- Να καταργηθούν οι τούρκικες τουαλέτες και να μπει κανονική λεκάνη

- Να μάθει ο καντινιέρης να φτιάχνει σωστό φραπέ/νες και να πάρει μηχανή espresso

- Parking μέσα στο σχολείο για αυτοκίνητα/μηχανάκια μαθητών

- Να περνάνε στο πανεπιστήμιο όλοι οι αριστούχοι με απολυτήριο πάνω από 4 (τέσσερα)

- Αύξηση ορίου απουσιών (γιατί έχουμε και άλλες δουλειές να κάνουμε εκτός από το σχολείο)

- Περισσότερες κάσες στην παρέλαση

- Η μαθηματικός να φοράει κοντότερο μίνι

- Η φιλόλογος να φοράει σουτιέν... (την έχουμε και 1η ώρα)

- Να επιτραπεί το κάπνισμα την ώρα του μαθήματος

- .....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...