vwpolo Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2006 Καλημέρα σας. Είμαι συνδρομητής της κιου και οπως καταλαβαίνεται έχω πρόβλημα με τα εισερχόμενα μηνύματα. Μπήκε φραγή εισερχόμενων μηνυμάτων (στο καρτοκινητό μου) χωρίς να το ξέρω και απευθύνθηκα στην εταιρεία. Μου έδωσαν τον κωδικό 1111 για να την απενεργοποιήσω και αυτός δεν λειτουργεί. Τους ενόχλησα ξανά και η απάντηση τους ήταν να τους στείλω όλα τα στοιχεία μου (φακέλωμα) με φαξ για να μου ενεργοποιήσουν τον κωδικό 1111. Υπάρχει άλλος τρόπος για να μπορω να πάρω τα μηνύματα χωρίς φυσικά φακέλωμα;;; Εξαιρείται η περίπτωση να αλλάξω νούμερο λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Ευχαριστώ
sam sam Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 kapou stis ri8miseis (ston fakelo minimata) exei kapoion ari8mo toy kentrou pou stelnis ta minimata dokimase na ton diagrapsis kai na ton ksanagrapsis pali. kane epanekinisi to kinito soy kai dokimase na dis ti egine.ayto isxiei stin periptosi pou den exeis kanei ontos 8ragi kliseon kai aplos iparxi kapio la8os...tora den xaneis kai tipota an to dokimasis... mia fora se mena poy eixa problima me tin frog (sta minimata) molis to ekana li8ike to problima.... dokimase den exeis na xaseis kai tipota... :-D
vwpolo Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2006 Το πρόβλημα δεν είναι οτι δεν μπορώ να στείλω μηνύματα, αλλά το ότι δεν μπορώ να πάρω τα μηνύματα. (Τους τα ακουμπάμε και αυτοί αντί να μας εξυπηρετήσουν με τον ταχύτερο δυνατό τρόπο μας ζητάνε διαδικασίες και φακελώματα. Αρε Ελλάδα πως κατάντησες!!!!!)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.