Προς το περιεχόμενο

Wiiva la Revolution!! {News Topic}


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
epeksa: nfl

 

Οκ... Please θέλω λεπτομέρειες για αυτό. Αυτός είναι ένας ΠΟΛΥ μεγάλος λόγος για τον οποίο θα τσιμπήσω το Wii :lol: Αν μπορείς πες κάτι παραπάνω... Πώς ήταν τα γραφικά, η κίνηση, το Wiimote; :-D

  • Απαντ. 5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μετά από πολύύύ κάψιμο με Wii, οι εντυπώσεις μου:

 

Σημειώσεις:

-τόσο από άποψη hardware (wiimotes, κονσόλες) αλλά και software(όλα ήταν demos και μάλλον όχι τα πιο πρόσφατα..), αυτά που υπάρχουν στο event δεν είναι τελικές εκδόσεις, μας το τόνισαν αρκετά αυτό και υπάρχουν πολλά fixes/updates στα καινούρια revisions/versions.

-τα demo που είναι διαθέσιμα(αν δεν ξεχνάω κανένα...): Wii Play, Wii Sports, Twillight Princess(dungeon & fishing), Rayman, Excitetruck, Red Steel, Cars, Metroid 3, Warioware: smooth moves, monster 4x4, δεν υπήρχε τελικά το Mario, αφού μας είπαν ότι γίνονται μεγάλες αλλαγές τελευταίας στιγμής και δεν θέλουν να δείξουν το demo.

 

Εντυπώσεις

-γενικά: δεν έπαιξα όλα τα παιχνίδια, αλλά από αυτά που έπαιξα και από την ώρα που είδα και τα υπόλοιπα, μπορώ να βγάλω συμπέρασμα πιστεύω για το χειρισμό. Σε ορισμένα παιχνίδια η ακρίβεια του χειριστηρίου απλά εντυπωσιάζει, σε ένα μόνο δεν μου άρεσε, στα υπόλοιπα είναι συνολικά ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ, με μερικά σημεία όμως που πρέπει να γίνουν πιο προσεκτικές ρυθμίσεις, οι οποίες άμα γίνουν δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα.Αναλυτικά ανά παιχνίδι:

 

-

-Wii Sports

-Tennis: μακράν imho το πιο διασκεδαστικό στο event, έπεσε πολύ ώρα διπλό, και πάντα γενικά το stand των wii sports έχει τον πιο πολύ κόσμο. Ο χειρισμός απλά τέλειος, κουνάς τα χέρια σου σα να παίζεις tennis (forehand, backhand, smash, service) και δεν έχεις γενικά κανένα πρόβλημα. Από τη πρώτη στιγμή το μαθαίνεις τέλεια, πολύ εύκολο και πολύ αποτελεσματικό.

-Baseball: πολύ καλός και εδώ ο χειρισμός, αν και δεν κατάφερα να ελέγξω καλά τα χτυπήματα με το bat. Το ρίξιμο της μπάλας πολύ εύκολο, η ροπαλιά με λίγο συγχρονισμό επιτυγχάνεται, αλλά δύσκολα καθορίζεις που πάει η μπάλα.

-Golf: δεν έπαιξα, αλλά τα υπόλοιπα παιδιά το διασκεδάζαν αρκετά. Φαινόταν αρκετά εύκολο.

-Box: Εκ πρώτης όψεως το πιο εντυπωσιακό από τα Sports. Έπαιξα πολύ λίγο, και ήταν το μόνο παιχνίδι που δεν μου άρεσε ο χειρισμός. Ίσως να μην έκανα κάτι καλά, αλλά δεν κατάφερα να το χειριστώ όπως ήθελα, και η απόκριση δεν ήταν πολύ καλή. Είχε χαβαλέ σαν διπλό, αλλά μόνο και μόνο λόγω της ανταγωνιστικής φύσης του αθλήματος, τίποτα παραπάνω.

-Βowling: απλά respect. Απίστευτη ακρίβεια στο χειρισμό, η παραμικρή κλίση στο χέρι μεταφράζεται σε φάλτσο, απλά δεν το πίστευα. Το μόνο που διαφέρει από το κανονικό είναι ότι δεν κρατάς μπάλα μερικών κιλών, αλλά το wiimote.

 

-Twillight Princess (το βασικό παιχνίδι που είχα σήμερα)

-Dungeon: έχεις τόξο, boomerang, iron boots, και νομίζω και γάντζο που όμως δεν χρειάζεται στο demo. Ο χειρισμός γενικά είναι πολύ εύκολος, όποιος είχε παίξει zelda στο παρελθόν το συνήθιζε αμέσως, με εξαίρεση το τόξο και το boomerang, όπου γυρνάει σε πρώτο πρόσωπο και στοχεύεις(πρέπει να δείχνεις την οθόνη) με το wiimote. Τα τελευταία θέλουν εξοικείωση, ίσως και λίγες ρυθμίσεις στη sensitivity, αλλά πιστεύω γρήγορα συνηθίζονται. Το dungeon δεν είναι τίποτα μεγάλο, λίγο training by midna, λίγοι εχθροί, 3-4 γρίφοι και ένας boss στο τέλος.

-Fishing: απλά κορυφαίο, σαν αληθινό ψάρεμα. Η εικόνα ενός ανθρώπου που στον αέρα με το δεξί κρατάει το wiimote (καλάμι - σα να βάζει κόντρα) και με το nunchuck αριστερό "μαζεύει" (όπως στο κανονικό καλάμι) το ψάρι, τραβάει κόσμο από παντού και κοιτάνε. Πολύ καλό.

Πολύ σπαστικό στο demo ότι έχει time limit (20min νομίζω) και κάνει αυτόματα reset...

 

Τα υπόλοιπα παιχνίδια τα κοίταξα πολύ λίγο, ή καθόλου:

 

-Excitetruck

Πολύ arcade για τα γούστα μου, imho μόνο για ένα μισάωρο (σε multiplayer εννοείται) και μετά θα το βαριόμουν. Ο έλεγχος αλά virtual τιμόνι είναι αρκετά ευαίσθητος ωστόσο, και συνηθίζεται γρήγορα. Μέτρια γραφικά, πολύ πιξέλιασμα.

 

-Metroid

Δεν το έπαιξα, αφού μη έχοντας εμπειρία με metroid δεν θα καταλάβαινα πολλά. Ο υπόλοιπος κόσμος πάντως ήταν ενθουσιασμένος, σε φάση wow.

 

-Red Steel

δυστυχώς αν και ήθελα πολύ, δεν μπόρεσα να το παίξω. Όσο είδα ωστόσο, έχω τις επιφυλάξεις μου, ο χειρισμός φαινόταν αρκετά "αργός". Ελπίζω να έκανα λάθος, ή η τελική έκδοση να είναι βελτιωμένη.

 

-Cars

Είδα λίγο, πολύ "λίγα" γραφικά, δεν είχα καν την επιθυμία να το παίξω.

 

-WarioWare

Η έκπληξη. Αν και φαινόταν ότι το demo ήταν πάρα πολύ "κομμένο", νομίζω έχει πολύ potential. Πολύ μικρά mini-games με διαφορετικούς τρόπους "κρατήματος" του wiimote, τελικά αρκετά διασκεδαστικό.

 

-4χ4

Όπως και το cars, δεν μπήκα καν στον κόπο να το παίξω, δεν είναι το στυλ μου.

 

-Rayman

Δεν το έπαιξα, αλλά φαινόταν πολύ διασκεδαστικό!

 

-Wii Play

Κοίταξα λίγο το table tennis, το μπιλιάρδο, και το άλλο με την αγελάδα. Αρκετά διασκεδαστικό, περισσότερο για να μάθεις καλά το χειριστήριο.

 

 

Συνοψίζοντας: από τα παιχνίδια που υπήρχαν δεν ήταν πολλά του γούστου μου. Μακράν το πιο διασκεδαστικό στο event είναι το Wii Sports, με αποκορύφωση το διπλό tennis και το bowling. Δείτε τα και θα με θυμηθείτε. To zelda φαίνεται αρκετά δυνατό, αλλά από ένα "κομμένο" demo δεν βγαίνει καθόλου η μαγεία του παιχνιδιού, Να πω την ιεροσυλία μου, το βαρέθηκα πολύ, έπαιξα το dungeon 2-3 φορές, ψάρεψα για αρκετή ώρα, αλλά γενικά δεν έχει πολλά να σου δώσει σαν demo. Από τα υπόλοιπα παιχνίδια αξιόλογα φαίνονται το warioware, ελπίζω το red steel(όπως είπα δεν έπαιξα αλλά φοβάμαι το χειρισμό...), το metroid και το rayman. Cars, Excitetruck, 4x4 monster, απλά δεν με τραβήξαν καθόλου.

 

--Wii nMik--

Δημοσ.

New Miyamoto interview: "Originally, I wanted a machine that would cost $100."

 

Was making a console that would cost $250 or less the goal from the start?

 

Miyamoto: Originally, I wanted a machine that would cost $100. My idea was to spend nothing on the console technology so all the money could be spent on improving the interface and software. If we hadn't used NAND flash memory [to store data such as games and photos] and other pricey parts, we might have succeeded.

 

To answer your questions, yes, we set out to design a console that would sell for less than 25,000 yen ($211). It was a tall hurdle. But unless you start off with a target, you can't control costs and you'll inevitably lose money. Also, we thought a low-cost console would make moms happy.

 

http://www.businessweek.com/technology/content/nov2006/tc20061116_750580_page_2.htm

Δημοσ.

Τίποτα, όλοι το ίδιο θα κάνανε... ;)

 

Α και πριν το ξαναξεχάσω, όλοι οι Wii ambassadors έχουμε καρτελάκια με το όνομά μας, εγώ είμαι ο Μιχάλης, οπότε όσοι insomniacs έρθουν από αύριο στο event, ας πούνε το "σύνθημα" να τους προσέξω... :)

Δημοσ.
Τίποτα, όλοι το ίδιο θα κάνανε... ;)

 

Α και πριν το ξαναξεχάσω, όλοι οι Wii ambassadors έχουμε καρτελάκια με το όνομά μας, εγώ είμαι ο Μιχάλης, οπότε όσοι insomniacs έρθουν από αύριο στο event, ας πούνε το "σύνθημα" να τους προσέξω... :)

 

Χμμμ, να σε έχω στα υπ'οψιν μου...:mrgreen:

 

Ήδη κανονίσαμε ένα... σεβαστό ποσοστό της συντακτικής ομάδας του "PC Master" (τουλάχιστον 4-5 άτομα θα είμαστε) να περάσουμε το απογευματάκι του Σαββάτου, μετά τις 17:00...

Δημοσ.

Rayman Raving Rabbids IGN Review

 

Presentation 8.0

One of the funniest games we've ever encountered. The bunnies are fabulous. Loads of compelling mini-games, but there are some dudgs. Slick menus, but there are some brief load times.

 

Graphics 7.5

The lack of progressive-scan support is puzzling, which is why our graphics score took a hit. Still, the game features beautiful art and superb bunny character design.

 

Sound 9.0

Hilarious bunny sound effects and surreal remakes of songs like Girls Just Want to Have Fun. Everything runs in Dolby Pro Logic II.

 

Gameplay 8.0

It's not a platformer, but it's really fun all the same. The majority fo these minis are great -- even in single-player. They really utilize Nintendo's new controllers.And they'll make you laugh, too.

 

Lasting Appeal 8.0

70 mini-games will keep you comiing back for more and support for four players is impressive. Unfortunately, many of the minis aren't compatible with simultaneous play.

 

Overall: 8.3 Impressive

 

rayman-raving-rabbids-20061116035611735-000.jpg

Δημοσ.

The Wii: One Small Step for Nintendo, One Giant Leap for Gaming

Απιστευτος τιτλος και εκπληκτικα αυτα που γραφει ο τυπος απο το Fox News σε αυτες τις 7 γραμμες...

 

 

When Nintendo's Wii home video-gaming console debuts in North America early Sunday morning, it will put to rest any fears that it won't be able to compete with Sony's super-powered PlayStation 3 and Microsoft's already established Xbox 360.

 

Amid the bespectacled, 20-something tech journalists gathered at a Nintendo media demonstration in New York last month, a clump of mesmerized gamers huddled around a Wii (pronounced "Whee!") running a baseball game.

 

Periodically, the group burst into furious cheering, hysterical giggling and petulant whining: "So-and-so is taking too long. It's my turn. No, it's my turn. Hey, quit hogging the controller."

 

A couple of times, it looked as if they were going to come to blows.

 

But the commotion wasn't coming from a gaggle of 6-year-olds.

 

It was a group of middle-aged men dressed in smart three-piece-suits, mostly marketing executives, who were easily old enough to be the fathers of the children they had become.

 

It was the power of the Wii, and it was unreal.

Δημοσ.
Αγαπητε κυριε ambassador

Θα σου ερθω αυριο το πρωι-μεσημερι (12-1-2)

 

Εισαι ο μονος Μιχαλης ? (Μη γινουμε και ρομπα...)

 

Έστειλα και pm, είμαι ο μόνος Μιχάλης.

Δημοσ.

Super Monkey Ball: Banana Blitz Gamespot Review

 

Banana Blitz stands as one of the first, best proofs of what the Wii is capable of.

 

The Good: Single-player game makes intuitive use of Wii Remote; incredible variety of multiplayer minigames; gameplay initially more approachable, but can still present a potent challenge; gives series much-needed visual makeover.

 

The Bad: Lack of camera control can be frustrating in some boss battles; quality of multiplayer minigames wildly inconsistent; single-player game a little short.

 

Gameplay: 8

Graphics: 8

Sound: 8

Value: 8

Tilt: 9

Overall: 8.3 Great

 

932708_20061103_screen002.jpg

 

 

 

 

Trauma Center: Second Opinion Gamespot Review

 

You don't need a surgeon's patience or precision to appreciate this quirky, inventive, very likable remake of a remarkable Nintendo DS game.

 

The Good: Fast-paced puzzle action gameplay shows off a lot of what the Wii Remote can do; surprisingly engaging storyline rife with the best kind of anime melodrama; multiple difficulty settings make the high level of challenge more manageable; controls do a great job of simulating some surgical procedures.

 

The Bad: While the presentation looks good, it feels dated--no support for widescreen 480p displays; some scenarios demand trial and error or punishing degrees of precision.

 

Gameplay: 8

Graphics: 6

Sound: 6

Value: 7

Tilt: 10

Overall: 8.0 Great

 

933018_20061116_screen002.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...