xrest Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2006 silmarillion (έτσι γράφεται) se euxaristw pou me diorthwneis stin orthografia megale... to sirmarilion,pou les,einai pragmatiko ergo texnis k dimiourgias enos fantastikou kosmou,dld mia kosmogoneia,k dikaia thewritai to kalitero.kala to hobbit asto. bebaia autes einai gnwmes opws i diki m gia to zelda(pou den simfwnw diafwnontas apla den exeis piasei gw ti ennow story,k ti exei to zelda),i diki sou gia to lord(pou den sigkrinitai to concept tou tolkien pou ksekina apo tin prwti epoxi k teleiwnei stis arxes tis tetartis ousiastika) k gia to gears pou des se videaki k ekrines epeidi monopolisame to topic,k de maresei,oti dieukrinisei thes steile pm
FILIM0N Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2006 Μηπως μπορουμε να επικεντρωθουμε στο θεμα της δημοσιευσης? (αυτονοητο αλλα προφανως για καποιους δεν ειναι)
Material_Defender_1032 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2006 Μετά απο ποσες μέρες σε πήραν τηλέφωνο για επιβεβαίωση παραγγελίας? 3-4 ημέρες? Κάπου εκεί. Material Defender 1032
apple64 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2006 to sirmarilion,pou les Μάλλον για άλλο έργο (του Tolkien; ) μιλάς. Εγώ λέω για το Silmarillion. Το βιντεάκι είναι στο IGN.
heyou Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 3-4 ημέρες? Κάπου εκεί. Material Defender 1032 Eυχαριστώ. Trauma Center: Second Opinion Review Closing Comments Now that the Wii launch is truly underway, is Trauma Center worth another dose? Yeah, it is. Putting aside the fact that Second Opinion is a retelling of the DS version, the game is absolutely perfect as an introductory game for Wii players. Thereʼs a ton of diversity in the missions, an all-new Hard mode for previous fans of the series, and an entirely new sixth chapter of the game to appease the “been there, done that” attitude of the hardcore crowd. Trauma Center has a charming style, decent graphical and audio presentation, but really excels in the control department. The franchise has been given a rebirth on Wii, and it has never been better. Everything from interface navigation to tool switching and actual surgical actions is made easier with the Wii-mote/nunchuk combination, and that alone makes it worth your launch dollars. Under the Knife showed players what DS was all about, and now weʼre seeing Second Opinion doing the same thing as it ushers Nintendo fans into a new era of innovation and control. 7.0 Presentation Second Opinion has a solid style, but it still has a hint of “DS” to it as well. Storytelling is done via storyboards and text. 6.0 Graphics Trauma Center has a great look, though the lack of widescreen support is sorely missed. It has a great style, but still looks very last-gen. 6.0 Sound The musical composition is beautiful, but the game needed more VO work. A larger library of songs would have helped as well. 8.0 Gameplay Solid. Second Opinion may be a “Wii-make” but it plays very, very well. More depth in tools would have been nice, but itʼs still an awesome introduction to Wii control. 7.5 Lasting Appeal In addition to over 10 hours of play, Second Opinion adds a new chapter, a few side-quests, and addicting gameplay. The new Hard mode will bring much pain as well. 8.0 OVERALL Impressive (out of 10 / not an average)
panther_512 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Όσον αφορά το Zelda και την ιστορία του κάθε Zelda, σε σχέση με άλλα RPG ή action-adventure, νομίζω υπερβάλουμε λίγο ή πολύ όλοι μας. Δεν ξέρω τί ακριβώς ζητά ο xrest, ίσως την πολυπλοκότητα ενός Neverwinter Νights ίσως, δεν ξέρω, αλλά καταλαβαίνω τί εννοεί. Από κεί και πέρα όμως νομίζω ότι απλώς μπερδευτήκαμε ενώ πάνω κάτω λέμε όλοι το ίδιο πράγμα. Όι περισσότερες ιστορίες των διαφόρων RPGs και action-adventures είναι σχετικά βασισμένες σε έναν απλοϊκό σκελετό, ο οποίος όμως κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού εμπλουτίζεται από διάφορα στοιχεία, όπως στο παράδειγμα του Άρχοντα των δαχτυλιδιών που έδωσα παραπάνω. Αυτό όμως κάνει την ιστορία ώς σύνολο απλοϊκή? Δεν θα το έλεγα. Επειδή η βασική ιδέα είναι απλή, αυτό δεν σημαίνει ότι και η εκτέλεση της όλης ιστορίας θα είναι το ίδιο απλή. Θα μπορούσε παραδείγματος χάρη, ο Φρόντο να πάρει από τον Γκάνταλφ κάνα teleportation spell, και κατευθείαν από το σπίτι του να μεταφερθεί στην Μόρτορ, να πετάξει το δαχτυλίδι στη λάβα και να τελειώσει η τριλογία σε 1 σελίδα. Τότε όμως, όλοι μας θα λέγαμε ότι η ιστορία είναι μάπα. Έτσι δεν είναι? Η στο Syberia, που η γκόμενα ψάχνει τον παπούλη με εκείνο το τρομερό τραίνο που χρειαζόταν κούρδισμα κάθε τρείς και λίγο. Αν δέν ήθελε κούρδισμα, η ιστορία θα ολοκληρωνόταν σε 1 λεπτό. Ή στο Gothic, ο ήρωάς μας με το που μπαίνει στην φυλακή, να βρεί τον καλό μάγο, να του κάνει ένα δυναμωτικό spell και να σκοτώσει τον δαίμονα σε χρόνο ρεκόρ. Όλες οι παραπάνω ιστορίες βασίζονται σε απλές ιδέες. Η εκτέλεσή τους όμως και το ταξίδι για τον τερματισμό είναι που κάνει την ιστορία πραγματικά καλή. Έτσι είναι και τα Zelda. Απλές ιδέες που εξελίσονται όμως σε πανέμορφες ιστορίες, καθώς ξεκινάς το ταξίδι για το τερματισμό. Εφόσον όμως τα Zelda προορίζονταν μέχρι τώρα για όλες τις ηλικίες, ευνόητο είναι να απουσιάζουν πολύπλοκες δολοπλοκίες, ανατροπές, backstabs κλ κλ. Τώρα το νέο Zelda θα τα έχει αυτά τα πράγματα και τα reviews μιλάνε για το πιό συγκλονιστικό και "σκοτεινό" Zelda που έχουμε δεί μέχρι τώρα. Όσον αφορά το Silmarilion, εγώ προσωπικά το βρίσκω παγερά αδιάφορο, μιάς και δεν είναι μυθηστόρημα όπως η τετραλογία του δαχτυλιδιού. Απλώς είναι συγκεντρωμένες οι σημειώσεις του Tolkin από το γιό του και μαζεμένες όλες μαζί σε ένα βιβλίο. Να εξαιρέσω μόνο την αρχή του βιβλίου, όπου περιγράφεται η δημιουργία του κόσμου και των φυλών, καθώς και η πρώτη και η δεύτερη εποχή. Μετά πέρνει την κατιούσα... Μακάρι να βρεθεί κάνας ταλαντούχος συγγραφέας να μας φτιάξει μιά τριλογία για κάθε εποχή.... Όσον αφορά το Χόμπιτ apple64, έπρεπε να το διαβάσεις πρώτο από όλα και όχι τελευταίο. Η ιστορία, η πλοκή και η δράση κλιμακωνόταν από βιβλίο σε βιβλίο. Οπότε το να τελειώσεις τον Άρχοντα και μετά να πάς πίσω στην αρχή όλων σίγουρα σε αφήνει με κάποια πικρία, μιάς και απουσιάζει το επικό στοιχείο, εκτός από τις τελευταίες μάχες που και πάλι είναι μικρότερης κλίμακας.
ilos Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Η στο [\b]Cyberia[\b], που η γκόμενα ψάχνει τον παπούλη με εκείνο το τρομερό τραίνο που χρειαζόταν κούρδισμα κάθε τρείς και λίγο. Αν δέν ήθελε κούρδισμα, η ιστορία θα ολοκληρωνόταν σε 1 λεπτό. Panther μόλις χειρούργησες ένα από τα καλύτερα adventure της τελευταίας δεκαετίας(πίσω μόνο από Grim fandago-Longest Journey).Διόρθωσε το σε παρακαλώ, δεν μπορώ να το βλέπω είναι [\b]Syberia[\b].
telegamesvg Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 6.0 Graphics Trauma Center has a great look, though the lack of widescreen support is sorely missed. It has a great style, but still looks very last-gen. Το να μην υπαρχει επιλογη widescreen στα παιχνιδια ειναι μια σοβαρη ελλειψη....Ελπιζω να μην εναι ο κανονας στα παιχνιδια του Wii ...
panther_512 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Το να μην υπαρχει επιλογη widescreen στα παιχνιδια ειναι μια σοβαρη ελλειψη....Ελπιζω να μην εναι ο κανονας στα παιχνιδια του Wii ... Τα περισσότερα παιχνίδια που θα βγούν θα υποστηρίζουν 16:9 και 480p. Super Monkey Ball: Banana Blitz Review Closing Comments Super Monkey Ball: Banana Blitz is a great Wii launch title and I highly recommend picking it up if you at all liked the previous games (discounting Adventure, which was an unfortunate departure). This is also an ideal choice for casuals looking to play Wii with friends or family. The title's easy-to-learn controls make it immediately accessible to newcomers or the uncoordinated among us. However, like with all solid Monkey Ball games, the puzzle arenas grow increasingly more difficult and later stages are downright insane – hence, although everybody can enjoy the experience on some level, only the skilled and dedicated will beat the title. If you've been on the fence about the Wii controls, put those fears to rest. True, there is a different technique involved, but once you get the hang of it you will be flying through levels with precision and speed. Now that I've played through Banana Blitz, I would not want to go back to the older control configurations. IGN Score: 8.4/10
heyou Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Χαμός απο reviews! Για να ξέρουμε και τι αγοράζουμε. Ενθαρρυντικό πάντως είναι οτι τα παιχνίδια του Wii παίρνουν μέχρι τώρα απο 7.5 και πάνω. Call of Duty 3 Review Closing Comments Call of Duty 3 for Wii is a bit of a mixed bag. For starters, the gameʼs control is pretty solid, and while there are a few issues with the battle actions, the pin-point aiming and Call of Duty driving feels great, adding a ton of immersion in to the game. If the gameplay isnʼt your primary focus for FPS games though, Call of Duty 3 may be a bit of a downer, as thereʼs no multiplayer, and the visuals are pretty weak. If youʼre expecting anything more than a solid single player adventure and GCN/Xbox graphics, you may be disappointed. Still, Call of Duty 3ʼs control is definitely something to experience, and seems to be second only to Metroid. If youʼre looking to try the FPS genre on Wii during launch, Call of Duty 3 is the game to show the system off. 6.5 Presentation The Call of Duty series has always done a fine job of showing just enough story to push the gameplay, and COD3 for Wii is no different. No multiplayer hurts. 7.0 Graphics The game still isnʼt up to snuff graphically, but the sheer amount of destructible environments and constantly active world definitely helps. So does 480p and 16:9 display. 8.0 Sound Surround sound is definitely missed from the 360 and PS3 version, but the audio is still essentially the same. 7.0 Gameplay The main Wii control is about 90% there, but the game offers a mixed bag of battle actions. Some are fine, while others seem almost broken. 7.5 Lasting Appeal In a game thatʼs nearly all about multiplayer, the lack of online (due to Nintendo) and split screen (due to Treyarch) is a spit in the face of Wii gamers. Luckily the single player mode is sol 7.7 Good OVERALL (out of 10 / not an average)
spinnet Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν υπάρχει ελευθερία επιλογής να ρυθμίσει ο κάθε παίκτης το bouncing box και το sensitivity... Σκοτώνουν τα 1st person στο Wii χωρίς λόγο... Ελπίζω να μην κάνουντο ίδιο τραγικό λάθος και στο Metroid (που εντάξει θα έχει 3 mode, αλλά και εκεί δεν έχει πει κανείς ξεκάθαρα ότι μπορείς να ρυθμίσεις το χειρισμό κατά βούληση).
p3tran Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 ...και αυτα σχετικα με το οτι η εκδοση WII του Call of Duty 3 και καλα θα ηταν η καλυτερη εκδοση.. weak graphics (xbox1 caliber), weak gameplay (single only), σχεδον weak controls ( the game offers a mixed bag of battle actions. Some are fine, while others seem almost broken)(!!!!!!!!!!) we wouldn't go as far as to say any and every player out there is going to enjoy it more than the traditional dual-analog setup. When working in hallways or around staircases, however, it's difficult to move and turn at the same time, and the quick feel that we're used to in a dual-analog setup isn't quite there. και παλι λοιπον η καλυτερη εκδοση και αυτου του call of duty, ειναι στο 360.. ποιος να το περιμενε? (panther στο'χα πει ) κατα τη γνωμη μου, το COD3 του Wii παλευει με την εκδοση για xbox1, απο την οποια ΧΑΝΕΙ σε κοντρολ (καλυτερο το dual analog), σε gameplay (Wii no multi, xbox1 full multi online xbox live), ενω σε γραφικα παιζονται μεταξυ τους.
Braveheart1980 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Παιδες πριν μερικες σελιδες ψαχναμε πως θα συνδεσουμε 2-3 πηγες component σε μια εισοδο τηλεορασης Μετα απο λιγο ψαξιμο στο ebay http://cgi.ebay.co.uk/4-way-HDTV-SWITCH-Component-S-Video-Xbox-360-PS2-HD-TV_W0QQitemZ110055378831QQihZ001QQcategoryZ73390QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem ή http://cgi.ebay.co.uk/MULTI-COMPONENT-SPLITTER-SWITCHER-4-X-BOX-360-PS2-DVD_W0QQitemZ280046891449QQihZ018QQcategoryZ109015QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Θα κανω και καμμια γυρα σε τοπικα μαγαζια και θα ποσταρω αποτελεσματα.
panther_512 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 ...και αυτα σχετικα με το οτι η εκδοση WII του Call of Duty 3 και καλα θα ηταν η καλυτερη εκδοση.. weak graphics (xbox1 caliber), weak gameplay (single only), σχεδον weak controls ( the game offers a mixed bag of battle actions. Some are fine, while others seem almost broken)(!!!!!!!!!!) και παλι λοιπον η καλυτερη εκδοση και αυτου του call of duty, ειναι στο 360.. ποιος να το περιμενε? (panther στο'χα πει ) κατα τη γνωμη μου, το COD3 του Wii παλευει με την εκδοση για xbox1, απο την οποια ΧΑΝΕΙ σε κοντρολ (καλυτερο το dual analog), σε gameplay (Wii no multi, xbox1 full multi online xbox live), ενω σε γραφικα παιζονται μεταξυ τους. Μάλλον πρέπει να ξαναδιαβάσεις το review p3tran. Απ'ότι φαίνεται, ο χειρισμός στις περισσότερες περιπτώσεις είναι κατά πολύ ανώτερος αυτού των last-gen, last-decade χειριστηρίων, απλώς στο σύνολο χάνει λόγω κάποιων συγκεκριμένων σημείων, σε πολύ συγκεκριμένες καταστάσεις (melee battles, heavy guns). Είχες δίκιο βέβαια τελικά που υποστήριζες ότι το XBOX360 (αν και αυτό το θεωρώ απλώς τύχη από μέρους σου, μιάς και τα hands-on λέγαν άλλα πράγματα) θα έχει τη καλύτερη έκδοση, αλλά να είσαι βέβαιος ότι αυτά που διαβάζουμε στους launch FPS τίτλους του Wii, οδηγούν σε ένα μόνο ευνόητο αποτέλεσμα: Ότι οι επόμενοι FPS τίτλοι θα είναι κλάσης ανώτεροι από οποιοδήποτε FPS σε άλλη κονσόλα, όσον αφορά το θέμα του χειρισμού. Αρκεί βέβαια να πέσει η ανάλογη δουλειά από τους devs. Αλλά μου αρέσει, που όταν τα ΙΔΙΑ sites λένε ότι το Wii υπερέχει των άλλων κονσολών σε συγκεκριμένα σημεία, πετάγεσαι και λές ότι είναι promotion, ότι είναι απλώς προσωπικές απόψεις από άτομα που δεν έχουν ιδέα, ΑΛΛΑ, όταν βγάλουν οι ίδιοι κάποιο δημοσίευμα που σε συμφέρει, ξαφνικά μετατρέπονται σε αντικειμενικότατους κριτές. Ή μήπως κάνω λάθος??? Τέσπα, εγώ σε αντίθεση με σένα δίνω μεγάλη βάση στα reviews του IGN, οπότε αν δε δω κάποια άλλη καλύτερη άποψη από κάποιο άλλο έγγυρο site, το review αυτό και μόνο είναι υπέραρκετός λόγος να μήν αγοράσω το συγκεκριμένο παιχνίδι. Αυτό που με ενοχλεί πραγματικά όμως είναι ότι ο Boson λέει ότι το COD3 στο Wii έχει το "φυσικότερο" χειρισμό για FPS στο Wii μέχρι στιγμής. Τί να σημαίνει αυτό για το Red Steel άραγε???
heyou Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2006 Wii Sports Review Closing Comments Wii Sports is a successful showpiece for Nintendo's new hardware and a fantastic means to get non-gamers talking about Wii. Not all of the games are spectacular. Given the choice, I'd prefer not to play either boxing or golf, which is disappointing because both sports seem like a fine fit for the remote. But the games that do work really work. Baseball is good in short bursts. Tennis is a lot of fun, especially with two or more. And bowling is fantastic – I can't wait for Nintendo to use these mechanics and release the inevitable (and much deeper) Mario Bowling. What you're going to find in Wii Sports is a title that demonstrates the potential of the Wii remote, but comes up short in depth and visuals. Play it for an hour with friends and you'll love it. Your non-gamer friends will be dazzled by the immediately intuitive controls and the imported Miis. But the title sacrifices incredible depth and visuals for an immediately accessible experience. 7.0 Presentation A solid compilation of sports games, great use of Mii characters, and slick interfaces that make navigating with the Wii remote easy. 4.0 Graphics We realize it's a style choice, but the visuals powering Wii Sports are both generic and so simple that they're archaic. The Mii characters add color. It runs in 16:9 and pro-scan at 60 frames. 7.0 Sound Charming background music and good sound effects drive home the crashing strikes in bowling and the smashing home runs in baseball. 8.0 Gameplay Fun. Best as a multiplayer affair and in short bursts. Bowling is amazing. Baseball and tennis are good. And the others need work. All the modes lack depth. 7.0 Lasting Appeal Despite being a shallow affair, the simple controls work well with the games and nurture return multiplayer bouts. 7.5 Good OVERALL (out of 10 / not an average)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα