apple64 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Από το Betamax στο Blu-ray μέσω PS3 Όποιος έχει περιηγηθεί ποτέ σε Ιαπωνικά εταιρικά εργαστήρια και έχει ρωτήσει τους εκεί μηχανικούς βρίσκει από όλους τον κοινό σεβασμό για μία εταιρεία ηλεκτρονικών. Η Sony πάντα ξεχωρίζει προσπαθώντας να ξεπεράσει την ίδια, σχεδόν σαν να μην θεωρεί άλλους σοβαρούς ανταγωνιστές πλην του εαυτού της. Στη διαδικασία αυτή η Sony δημιουργεί αριστουργήματα όπως το Walkman, η τηλεόραση Trinitron, το Betamax, η κάμερα Passport και η κονσόλα παιχνιδιών Playstation 2. Το μειονέκτημα αυτής της προσέγγισης όμως είναι πως, από καιρό σε καιρό, η Sony αυτοπυροβολείται. Παρασυρμένη από την τεχνολογία μπορεί να αγνοήσει αξιοσημείωτα τα σημάδια της αγοράς. Το πιο διάσημο τέτοιο λάθος ήταν με το Betamax όταν η Sony ηττήθηκε κατά κράτος στους πολέμους των βίντεο από τα πιο φιλικά VHS-recorders. Κατά κοινή ομολογία, η Sony πρόκειται να πάθει τα ίδια με τη νέα κονσόλα του Playstation 3, η οποία ξεκινά να πωλείται στο Τόκιο στις 11 Νοεμβρίου, στην Αμερική στις 17 ενώ στην Ευρώπη κάπου μέσα στον Μάρτιο 2007. Κανένας δεν αμφισβητεί την τεχνολογική υπεροχή του PS3. Ο εγκέφαλος του μηχανήματος, ένας μικροεπεξεργαστής Cell μεγέθους νυχιού και σχεδιασμένος από κοινού από την Toshiba και IBM σε φερόμενο κόστος $400 εκ, έχει έξι εσωτερικούς υπολογιστές και μπορεί ανέτως να κάνει υπολογισμούς 12 φορές γρηγορότερα από το ισχυρότερο PC. Εξίσου σημαντικά, το PS3 ενσωματώνει το Blu-ray format της Sony για ανάγνωση high-definition δίσκων βίντεο. Επίσης η Sony υπόσχεται στο μέλλον ταινίες και τηλεοπτικές σειρές που θα κατεβάζονται στο μηχάνημα από το Ίντερνετ. Η Sony ελπίζει πως ο συνδυασμός Blu-ray, μεγάλου σκληρού και ευρυζωνικών συνδέσεων θα αναδείξει το αξίας $599 κορυφαίο PS3 ως το υπέρτατο ολοκληρωτικό κέντρο διασκέδασης για το σαλόνι, ή κατʼ ελάχιστον ως το μοναδικό παιχνιδομηχάνημα. Η επιτυχία του στοιχήματος αυτού θα κρίνει το μέλλον της Sony για δύο λόγους. Πρώτον, η Sony ποντάρει στα παιχνίδια βίντεο να αναπληρώσουν άλλες απώλειες: το PS3 πρέπει να είναι ο νικητής εάν πρόκειται να αντικαταστήσει επιτυχώς τα έσοδα του PS2, του ʽγερασμένουʼ όμως απίστευτα επιτυχούς προγόνου του. Δεύτερον, η Sony ποντάρει στο PS3 να συμβάλει στην επικράτηση του Blu-ray έναντι του HD-DVD συστήματος που προωθεί η αντίπαλος Toshiba. Όπως παλιότερα το Betamax, το Blu-ray είναι τεχνικώς εξυπνότερο από τον αντίπαλό του, αλλά ταυτόχρονα και πιο πολύπλοκο και ακριβότερο. Όλοι οι παράγοντες, από στούντιο παραγωγής ταινιών μέχρι τα video clubs γνωρίζουν πως δεν υπάρχει χώρος για δύο HD formats. Ενδεχόμενες τεράστιες πωλήσεις του PS3 συνεπώς θα αντισταθμίσουν το χαμηλότερο κόστος του HD-DVD καθώς θα εμπεδώσουν το Blu-ray στην αγορά με την Sony να κερδίζει από τα δικαιώματα χρήσης του Blu-ray για πάρα πολλά χρόνια. Αυτό όμως είναι ένα πολύ μεγάλο «αν». Τα κατασκευαστικά προβλήματα του Blu-ray ανάγκασαν τη Sony να καθυστερήσει την πώληση του PS3 για έξι μήνες. Μόνο 100,000 μονάδες είναι διαθέσιμες προς πώληση στην Ιαπωνία αυτήν την εβδομάδα (11-18 Νοεμβρίου), και μόλις 400,000 μονάδες για την επερχόμενη εκκίνηση πωλήσεων στις ΗΠΑ. Λίγοι αναμένουν τη Sony να εκπληρώνει στο στόχο πώλησης 6 εκ. μονάδων μέχρι την άνοιξη 2007. Και όσο η Sony καθυστερεί, η αγορά παιχνιδιών εξελίσσεται. Προς έκπληξη όλων, ʽmustʼ κονσόλα παιχνιδιών έγινε ξαφνικά η Nintendo DS Lite αξίας $125, με το πλήθος «μη-παιχνιδιών παιχνιδιών (non-game games)» δημοφιλών τόσο σε έφηβους όσο και ενήλικες. Ως συσκευή status και προβολής το Nintendo DS έρχεται πλέον δεύτερο μόνο σε σχέση με το iPod. Σύμφωνα με όλες τις αναλύσεις, η Nintendo πρόκειται να επαναλάβει αυτόν τον θρίαμβο με τη νέα κονσόλα Wii η οποία θα βγει στην αγορά στις 19 Νοεμβρίου. Όπως το μικρό DS, το αξίας 250euro Wii κάνει απλά πράγματα με καταπληκτικό τρόπο, χρησιμοποιώντας ένα ασύρματο controller σαν μαγικό ραβδί. To Wii αναμένεται να καταλάβει ένα μεγάλο μερίδιο των προσδοκώμενων πωλήσεων του PS3. Συν τοις άλλοις, οι καθυστερήσεις της Sony στο εργοστάσιο έχουν δώσει το πλεονέκτημα ενός χρόνου στη Microsoft και το Xbox 360, μία ισχυρή παιχνιδομηχανή αξίας $399. Το Xbox 360 κέρδισε πολλούς οπαδούς από τους σκληροπυρηνικούς gamers χάρη στην εκπληκτική βιβλιοθήκη παιχνιδιών που διαθέτει, σε μία μεγάλη online κοινότητα και ένα καλοσχεδιασμένο controller. Η Microsoft αναμένεται πως θα έχει πουλήσει 10 εκ. Xbox 360 κονσόλες μέχρι το τέλος 2006. Ίσως ακόμα χειρότερα, από την σκοπιά της Sony, το Xbox 360 έχει γίνει το επίκεντρο διασκέδασης παιχνιδιών βίντεο καταλαμβάνοντας το μερίδιο αγοράς που η Sony προόριζε για το PS3. H online κοινότητα της Microsoft για το Xbox, Xbox Live, έχει ήδη 4 εκ. μέλη που συζητούν, παίζουν, δοκιμάζουν νέο λογισμικό και αγοράζουν διάφορα accessories. Η Microsoft επίσης θα έχει σύντομα περισσότερες από 1000 ώρες τηλεοπτικών προγραμμάτων διαθέσιμα για κατέβασμα μέσω του Xbox Live. Επίσης, στα accessories του Xbox 360 θα προστεθεί και ένα HD-DVD player αξίας $199. Μόνο η Apple προσφέρει αντίστοιχης ποιότητας υπηρεσία video downloading. H Sony μπορεί να διαθέτει ανώτερη τεχνολογία αλλά ο τρόπος που διατίθεται στην αγορά δεν είναι και ο εξυπνότερος. Όπως με το Betamax, το PS3 φαίνεται να καταβαραθρώνεται από την πιο πρακτική marketing υλοποίηση των ανταγωνιστών του. Το αποτέλεσμα αυτό θα είναι πολύ σοβαρό για την πιο δημιουργική εταιρεία στον κόσμο με την πιο σεβαστή μάρκα προϊόντων. Πηγή: The Economist
winmik2kx Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Το έπιασα στα χέρια μου !! Σήμερα ήταν η ενημέρωση για το event στο Hilton, και υπήρχε και πλήρες πακέτο Wii, το περιεργαστήκαμε (κονσόλα, wiimote+nunchuck, sensor bar) offline και για λίγο συνδεδεμένο, λίγο στο menu για τη δημιουργία Mii. εντυπώσεις: - το βάρος του wiimote είναι αρκετά καλό για τα γούστα μου - η κονσόλα δεν κρύβει καμιά μεγάλη έκπληξη (λίγο πιο βαριά απ'ότι φαίνεται), η σχισμή για τα dvd έχει γύρω γύρω μαλακό υλικό για να μη μπαίνει σκόνη - αίσθηση του wiimote: δυστυχώς το είχα μόνο σε φάση μενού, παιχνίδι δεν μας άφηναν. Στην αρχή ήμουν σχετικά κοντά στη τηλεόραση (<2μ) και ψιλοαγχώθηκα να πω την αλήθεια, δεν μου άρεσε πολύ. Μετά που απομακρύνθηκα λίγο ωστόσο όλα ok, πιστεύω μετά από 5min επαφής θα είναι πολύ βολικό. Και από γωνία είχε μια χαρά απόκριση. Γενικά συζητήθηκαν πολλά (από το θέμα με τα καλώδια composite μέχρι και το πρόσφατο petition), αλλά περνάω στα του event: - 20 stand, δεν έχουν καθοριστεί ακόμα πλήρως τα παιχνίδια, σίγουρα 2*Twillight Princess, 4*Wii Sports, 4*Wii Play, Super Mario Galaxy, Metroid 3, Rayman, Red Steel. - Τα άτομα θα εναλλάσονται στα stand, οπότε δεν ξέρω να σας πω και σε ποιο θα είμαι. Την πρώτη μέρα ωστόσο (16, ανοιχτή μόνο για δημοσιογράφους & αγοραστές), θα έχω το Twillight Princess!! -...το οποίο δεν θα είναι τελική έκδοση, αλλά demo(πραφανώς). Γενικά τα περισσότερα παιχνίδια θα είναι τέτοιο στυλ, demo με περιορισμένο χρόνο και όχι απαραίτητα τελικών εκδόσεων των παιχνιδιών. Δεν έχει αποφασιστεί ποια θα είναι διαθέσιμα και για διπλό Σε πρώτη φάση νομίζω αυτά είναι τα σημαντικά. Οποιεσδήποτε ερωτήσεις, αν ξέρω (και "μπορώ"), ευπρόσδεκτες!
poromenos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 simera htan to event gia tous dimosiografous? dld dn htan playable h konsola?
panther_512 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Πές μας σε παρακαλώ όσο πιό αναλυτικά μπορείς το hands-on που είχες με το χειριστήριο. Δεν πειράζει αν δεν το έπιασες για πολύ ώρα. Είπες ότι όταν ήσουν κοντά δεν σου άρεσε. Πόσο κοντά ακριβώς ήσουν? Γιατί δεν σου άρεσε? Μετά σε τί απόσταση ήσουν και σου άρεσε? Γιατί σου άρεσε? Πώς ένιωθες τη σχέση ματιού-χεριού-κέρσορα στην οθόνη? Υπήρχε καθυστέρηση μεταξύ των κινήσεών σου και της κίνησης του κέρσορα? Πώς ένιωθες την ανταπόκριση? Σαν light-gun ή σαν mouse? Αν το ένιωθες σαν light-gun, αυτό θα σήμαινε ότι ακριβώς εκεί που στόχευες εκεί ήταν και ο κέρσορας. Σαν Mouse θα σήμαινε ότι δεν είναι ο κέρσορας απαραίτητα εκεί που στοχεύεις, αλλά μετακινείται αναλόγως των κινήσεών σου.
winmik2kx Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 simera htan to event gia tous dimosiografous?dld dn htan playable h konsola? Καμία σχέση, το event για τους δημοσιογράφους & τους αγοραστές όπως λέω και πιο πάνω είναι την Πέμπτη 16, οι υπόλοιπες μέρες 17-21 για το κοινό. Σήμερα απλά ήταν η ενημέρωση από τη Nortec για τα άτομα που θα παρουσιάζουν/βοηθάνε με το Wii στο event.
winmik2kx Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Πές μας σε παρακαλώ όσο πιό αναλυτικά μπορείς το hands-on που είχες με το χειριστήριο. Δεν πειράζει αν δεν το έπιασες για πολύ ώρα. Είπες ότι όταν ήσουν κοντά δεν σου άρεσε. Πόσο κοντά ακριβώς ήσουν? Γιατί δεν σου άρεσε? Μετά σε τί απόσταση ήσουν και σου άρεσε? Γιατί σου άρεσε? Πώς ένιωθες τη σχέση ματιού-χεριού-κέρσορα στην οθόνη? Υπήρχε καθυστέρηση μεταξύ των κινήσεών σου και της κίνησης του κέρσορα? Πώς ένιωθες την ανταπόκριση? Σαν light-gun ή σαν mouse? Αν το ένιωθες σαν light-gun, αυτό θα σήμαινε ότι ακριβώς εκεί που στόχευες εκεί ήταν και ο κέρσορας. Σαν Mouse θα σήμαινε ότι δεν είναι ο κέρσορας απαραίτητα εκεί που στοχεύεις, αλλά μετακινείται αναλόγως των κινήσεών σου. Στην αρχή ήμουν αρκετά κοντά, ίσως στο 1,5m, άλλα τώρα που το σκέφτομαι ίσως να έφταιγα και εγώ που δεν "ένιωθε" ok ο χειρισμός, εξηγώ: επειδή ήμουν πολύ κοντά, υποσυνείδητα ένιωθα ότι πρέπει να αφήσω αρκετό χώρο από τη sensor bar, με αποτέλεσμα να έχω το wiimote σχεδόν κολλητά στο στήθος μου, κάνοντας τις κινήσεις πιο δύσκολες και με μικρότερη ακρίβεια. Όταν άρχισα να απομακρύνομαι, προέτεινα λίγο το χέρι μου και είχα καλύτερο έλεγχο, τα κουμπιά κλπ από το μενού τα πετύχαινες αρκετά γρήγορα, αν και το λίγο τρέμουλο του χεριού (από τη συγκίνηση ήταν? δεν ξέρω! ) φαινόταν και στην οθόνη. Σε κάθε περίπτωση από τη στιγμή που πήγα σε φυσιολογική απόσταση Η μεγαλύτερη από αυτή, η αίσθηση ήταν πολύ καλή, ίσως και επειδή "έδειχνα" καλύτερα με ελαφρώς τεντωμένο το χέρι. Δεν έχω βγάλει ωστόσο καθαρό συμπέρασμα, αφού όπως είπα τριγύρισα μόνο σε menu και για πολύ λίγο, 2-3 λεπτά μόνο. Έτσι για να υπάρχει, η απόκριση ήταν η ίδια είτε από κοντά, είτε από 5 μέτρα μακριά περίπου και υπό γωνία. Καθυστέρηση δεν υπήρξε. Στην ερώτηση περί αίσθησης mouse/light gun, μάλλον δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά, καθώς πάνω στον ενθουσιασμο δεν το πρόσεξα πολύ, θα έλεγα μάλλον σαν mouse, με επιφύλαξη όμως. Την Πέμπτη το βράδυ που θα έχω παίξει για ώρα (ελπίζω να μην έχει πολύ κόσμο να το έχω δικό μου...) θα ξέρω με σιγουριά... --WinMik--
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 megali apogoiteusi to dragon quest γιατι ρε συ xrest?μια χαρα φαινεται στις εικονες παντως.το συστημα μαχης δεν ξερω πως θα ειναι λογο χειριστηριου.
poromenos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 esi eisai to palikari pou tha pigene san Ambassador?? efxaristoume poli gia tis prwtes edipwseis kai perimenoume oso to dinaton sidomotero nea:D:D [alithia sas plirwnoun tpt san Ambassadors?]
winmik2kx Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Εγώ είμαι, ναι. Και εννοείται ότι είναι επί πληρωμή...
xrest Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 New Wii in 2007 to Enable DVD Playback Sonic Solutions signs on to develop updated console for last next year. In a curiously timed announcement, Sonic Solutions revealed it had been chosen by Nintendo to provide DVD movie playback on a future version of the Wii. According to the release, Nintendo plans to offer a new version of the Wii in the fall or winter of 2007. Sonic's CinePlayer CE DVD Navigator, a standard in DVD playback software, allows for anamorphic widescreen video, motion menus and alternate camera angles. "To be involved in Nintendo's ground-breaking gaming console is extremely gratifying and a testament to the efficiency, flexibility and dependability of Sonic's technology," said Jim Taylor, senior vice president and general manager of Sonic's Advanced Technology Group. "Game consoles represent a fresh market and platform where we can introduce a new audience of potentially millions to the quality of our brand and the power of our digital media applications." It is unknown if there is an add-on DVD player is also planned. If not, those who purchase a Wii this holiday would need to buy a brand new system next fall in order to enjoy DVDs. With the Wii launch coming this Sunday, the announcement of an updated console shipping late next year doesn't seem very beneficial to Nintendo. But that won't stop us from lining up on launch day. http://wii.ign.com/articles/745/745515p1.html
heyou Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2006 Marvel Ultimate Alliance Wii trailer http://www.youtube.com/watch?v=aDLo-yKqkUY&eurl=
Braveheart1980 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2006 “Heavy Gamers” Prefer Nintendo Wii – Report. Mainstream Gamers Would Purchase PlayStation 3 Category: Multimedia by Anton Shilov [ 11/13/2006 | 02:47 PM ] According to a recently released report by NPD Group, the vast majority of those who plan to acquire a game console are mostly concerned about appealing content and backwards compatibility rather than by some special console features. The report – which is based on a survey – also claims that the most anticipated game console is Sony PlayStation 3, however, so-called hardcore gamers feel more enthusiasm about Nintendo Wii. For about 87% of NPDʼs respondents appealing game titles are “the most important feature” of game consoles followed by backwards compatibility at 68%. Only for “some” consumers specific “must-have” features are so important that they would be willing to buy a next generation video game console as soon as it becomes available, regardless of price, according to NPD. “Price is definitely a factor, but not as much as is content. Iʼve long been a believer that it isnʼt any particular technical capability that will win this next console battle. The story continues to be content,” said Anita Frazier industry analyst, The NPD Group. According to the report, males and those under age 35 are the most passionate about the overall features of the next generation systems, but Heavy Gamers, those who spend the most time and money on video games, are more likely than all other segments to emphasize the importance of these systems having appealing game titles, backward compatibility, wireless controllers, Wi-Fi capability, and the ability to play online. “Infrequent” and “Secondary” gamers, as well as “Prefer Portable” gamers, have expressed an interest in purchasing a next-gen system – all above 40% for the Sony PlayStation 3 and Wii. Heavy Gamers show a stronger interest in purchasing a Wii than a PS3, 79% and 70%, respectively, among those aware of each system. However, among those interested in purchasing only one of the next-generation game systems, 62% are interested only in purchasing a PlayStation 3, whereas the Xbox and Wii share 38% of audience. Data was collected via an online survey emailed to a representative sample of 16 670 NPD Consumer Panel members ages 6 to 44 (ages 6-12 were captured via surrogate reporting, with respondents having more than one child in this age range asked to answer the survey as it relates to only one randomly selected child) with the final survey data weighted to represent the U.S. population of individuals ages 6 to 44. Fieldwork was conducted from July 11-28, 2006. State of Play: Nintendo Wii Related entries: Games & Gear Wiimote Nintendo is the last dedicated games company. There aren't any others. Microsoft, a vast software maker, and Sony, a troubled electronics giant, are the principle makers of games hardware these days. Nintendo can't hope to compete with these enormous companies, can it? Well, maybe. It certainly seems to have a very strong grip on the handheld gaming market -- the lovely DS Lite is outselling Sony's PSP all over the world, largely because it continues to offer great games that appeal to all sorts of people. Dr Kawashima's Brain Training is a remarkable title that has sold millions of copies to people who would normally be doing the Sudoko on the back of the paper. So a philosophy of offering a different experience to the guns 'n' cars formula espoused by the Xbox 360 and PlayStation 3, and completely ignoring the willy-waving, I-can-push-more-polygons-than-you arms race, seems to be a viable way forward for Nintendo. Its latest console, the Wii, is the embodiment of this ethic. Yes, it's got a silly name. Say it out loud, it's pronounced 'wee'. Have a chuckle. Right, can we move on? Because everyone else has -- to the controls. The main control is a motion-sensitive TV remote lookalike called the 'Wiimote'. You point it at the TV, you press a button and your character shoots where you pointed. You wave it around and your character brandishes a sword or a fishing rod or a tennis racquet. Hit a ball onscreen and a little speaker on the Wiimote makes a 'twang' noise. Or you hold both ends and tilt it like a steering wheel. Very simple, very intuitive. Well, not quite. There's a globulous 'nunchuk' add-on that plugs into the Wiimote, with a joystick and a few buttons to add more sophisticated controls, including more motion sense. You can also plug the remote into a Zapper gun, to make shooting games more intuitive, and you can plug it into a more conventional gamepad to control multi-platform games (ie titles that have versions for the Xbox and PS3). The Wii, at £180, is less than half the price of the PlayStation 3 and £100 less than the high-end Xbox 360 -- a massive selling point. And there will be plenty of Wiis to go around, we're promised, because it's simple to manufacture. It's Internet-enabled, so you can play and download games on the Web. It's a terrific proposition that should appeal to party gamers, hardcore completists and children alike. Do we have reservations? Certainly. Early reports suggest it will tire your arms to hold up the Wiimote if you play for a long time. And even if loads of them are sold, they'll end up in the bottom of cupboards if compelling games for all ages don't continue to appear. Nintendo has to deliver on that promise, or it may be swallowed up. -NH
Braveheart1980 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2006 SEGA announces 2006 Virtual Console line-up SEGA today announced the first round of titles from its SEGA Genesis library that will be available via download on Wiiʼs Virtual Console Shop Channel on November 19th. Prices will start at 800 Wii Points to download the SEGA Genesis titles. Wii Points can be purchased online or at retail at an price of $20 for 2,000 points. Spanning all the popular genres, the titles available at launch include SEGA Genesis classics such as Sonic The Hedgehog, Altered Beast, Golden Axe, Columns, Ecco the Dolphin, Gunstar Heroes, Space Harrier II, Toe Jam & Earl, Ristar and Dr. Robotnikʼs Mean Bean Machine. Sonic The Hedgehog - (1991) - Rocket Sonic, the fastest blue hedgehog on earth, through hair-raising loop-de-loops and dizzying dives past bubbling lava, waterfalls and on as you gather up Rings and stop Dr. Ivo Robotnikʼs schemes for world domination! Altered Beast - (1989) - When Zeus, the legendary Greek God, brings you back to life, you set forth on a mission to rescue his daughter Athena from the underworld. Along the way, collect the Spirit Balls dropped by enemies to increase your strength and transform into a variety of mythical creatures with powerful attacks. Columns - (1990) - Test your hand at the ancient Phoenician game of Columns. Multi-colored gems fall down from the top of the screens and it is up to you to quickly arrange the order of the jewels as they fall into lines. If your gems pile up and reach the top, the game is over. Golden Axe - (1988) - Three mighty heroes have a score to settle with the evil Death Adder in this classic action game. As a powerful fighter, a female amazon, or a mighty dwarf, youʼll fight through Adderʼs henchman with weapon and magic attacks or ride the fearsome, fire-breathing beasts to your advantage. Ecco the Dolphin - (1993) - Help Ecco the dolphin find his missing friends by exploring his vast ocean world. You must surface for air and keep an eye out for enemies as you search the depths. Eccoʼs unique sonar ability will give you helpful information from other sea creatures. Gunstar Heroes - (1993) - The Gunstar 9 planet was peaceful for many years until the vicious dictator, Colonel Red, kidnapped the Gunstar twinsʼ older brother and used mind control to make him his slave. Youʼll face many different enemies and bosses as you battle to stop the dictator from unleashing “Golden Silver the Destructor” with apocalyptic consequences! Space Harrier II - (1988) - Fantasyland has been taken over by destructive forces and a call for help comes from deep in the universe Space Harrier is quick on the scene armed with his laser to defeat wave after wave of destructive forces through twelve thrilling stages, with a dangerous boss waiting at the end of each round. Toe Jam and Earl - (1992) - Toe Jam and Earl are two fun-loving aliens who accidentally crash on earth when their spaceship collides with a meteorite! They must find 10 pieces of the spaceship so they can get back home to Planet Funkotron, but not all levels have the pieces. Once you find a piece of the ship, youʼll receive a hint as well. Ristar - (1995) - Greedy, an evil space pirate, has corrupted the kings of Valdi Systemʼs seven planets and enslaved the people who live there. The plea for a hero is answered by Ristar who uses his amazing extendable arms and courage to save Valdi from Greedy. Dr. Robotnikʼs Mean Bean Machine - (1993) - Dr. Robotnik is stamping out music and fun in Mobius with his giant, robotizing Mean Bean Steaming Machine. Before he turns all the citizens of Beanville into robots, you must save the day by gathering up beans in matching colors and defeating Robotnikʼs guards!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα