SAGOND Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Johnny Chung Lee > Projects > Wii Head Tracking for Desktop VR Displays using the Wii Remote http://www.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw ALSO Tracking Your Fingers with the Wiimote Low-Cost Multi-point Interactive Whiteboards Using the Wiimote
sheik Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Το παλικαρι αυτο εχει ξεφυγει,ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ. Κατα τη γνωμη μου,οποιος απο οποια εταιρια ειδε αυτα τα βιντεακια και δεν τον προσελαβε μεσα σε 1 λεπτο,ειναι βλακας....
spinnet Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Εαν αρκεί η επεξεργαστική ισχύς του Wii για το απαραίτητο processing (που μάλλον αρκεί) τότε μιλάμε για κάτι που μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα! Βέβαια, το πρόβλημα που αναφέρει ο τύπος (το VR λειτουργεί μόνο για ένα άτομο) κοντράρει στη multiplayer φιλοσοφία του Wii. Ας ελπίζουμε πάντως το επόμενο Metroid Prime να χρησιμοποιεί αυτή την τεχνολογία...
xvagos Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Κοίτα να δεις τι κάνει John Lee με ένα Wii remote! Δείτε την ταινία Johny Mnemonic .... Ολόκληρη Nintendo δεν το είχε σκεφτεί; Να πάνε να κουρευτούν... Τι άλλο να πω...
spinnet Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Κοίτα να δεις τι κάνει John Lee με ένα Wii remote! Δείτε την ταινία Johny Mnemonic ....Ολόκληρη Nintendo δεν το είχε σκεφτεί; Να πάνε να κουρευτούν... Τι άλλο να πω... Δύσκολο να βγει επίσημα από τη Nintendo κάτι τέτοιο, αν δε λυθεί πρώτα το πρόβλημα του multiplayer...
geogeogr Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Κοίτα να δεις τι κάνει John Lee με ένα Wii remote! Δείτε την ταινία Johny Mnemonic ....Ολόκληρη Nintendo δεν το είχε σκεφτεί; Να πάνε να κουρευτούν... Τι άλλο να πω... Έτυχε να το δω πριν καμιά εβδομάδα. Πραγματικά, όποιος δεν έχει παρακολουθήσει το παραπάνω video, ας το κάνει.
xalara87 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 http://www.cs.cmu.edu/~johnny/projects/wii/ αυτο ειναι το σαιτ το johnny εχει αλλα 2 projects τα οποια ειναι πολυ πιο εντυπωσιακά αλλα και πιο δυσκολα αυτο που δειχνει στο βιντεο το έκανα χθες (σου εξηγεί πως στο σαιτ) πολύ έξυπνη σαν ιδέα
klainmaingr Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Αν όλοι καταλάβαμε καλά... λίγες γραμμές πιο πάνω είδαμε το μέλλον (βασικά το ανεκμετάλευτο παρόν) των video-games... Welcome... Enjoy... Μόλις αδειάσω λίγο θα δοκιμάσω το vr tracking το οποίο αναμένω να μου αλλάξει forever την προοπτική μου για τα βιντεοπαιχνίδια... Μπράβο και πάλι μπράβο στον κινεζούλη που είδε αυτό που εμείς δεν είδαμε..
FILIM0N Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Ειναι το λιγοτερο εντυπωσιακο! Μενει να δουμε ποιο παιχνιδι θα εκμεταλλευτει αυτη τη δυνατοτητα.
nkarafo Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δεν θέλω να φανώ πεσιμιστής αλλά ποιός θα ήθελε να κάνει στο μέλλον κινήσεις μπρος πίσω με το κεφάλι ή με το σώμα; Ή να κουνάει συνέχεια τα δάχτυλά του στο κενό; Και πες ότι σου αρέσει να κάνεις διάφορες κινήσεις και υποθέσουμε ότι έχουμε το Metroid Prime 4 και θέλουμε να περπατήσουμε στο διάδρομο. Πως θα το κάνουμε; Εφώσον θα πρέπει να κινηθούμε μόλις λίγα τετράγωνα στο δωμάτιο. Επομένως θα περπατήσουμε και λίγα βήματα στο παιχνίδι. Αλλά και ας υποθέσουμε ότι κουνάμε την Samus με τον μοχλό. Δεν θα είναι και δύσκολο στην υλοποίηση για να φτιάξει κάποιος ένα 3D παιχνίδι με κανονικό βάθος αλλά ταυτόχρονα να φαίνεται και ρεαλιστικό; Με high-res textures, πολύγωνα, μοντέλα και διάφορες ιστορίες. Δε νομίζω ότι μπορεί να εφαρμοστεί αυτό στα παιχνίδια.
Evangelos Anagnostou Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2008 Η παραπάνω υλοποίηση του head tracking παρότι είναι εντυπωσιακή νομίζω ότι μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα σε παιχνίδια πρώτου προσώπου. Για όσους μπερδεύτηκαν δεν αφορά την κίνηση του χαρακτήρα στο χώρο (αυτή γίνεται με τον αναλογικό μοχλό), αλλά μια πειστική ψευδαίσθηση του τρισδιάστατου χώρου λόγω του ότι μπορούμε πχ. σκύβοντας αριστερά ή δεξιά να βλέπουμε πίσω από αντικείμενα (πχ. το κλασικά κιβώτια στα fps) δίνοντας απίστευτο βάθος και στο gameplay. Όποιος έχει την δυνατότητα (και το χρόνο) να δοκιμάσει το demo αξίζει τον κόπο. Νομίζω η nintendo άνοιξε τους ασκούς του αιόλου στον χειρισμό videogames και η μεγάλη εμπορική επιτυχία θα κάνει τους αντιπάλους να εκμεταλλευτούν και αυτοί νέες ιδέες στον χειρισμό. Η επόμενη γενιά κονσολών πιστεύω θα είναι η πραγματική νέα γενιά στην βιομηχανία.
heyou Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2008 Master System, Sega Mark III Και Game Gear στη Virtual console link
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα