Προς το περιεχόμενο

Wiiva la Revolution!! {News Topic}


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

σημαντική η παρατήρησή σου, nkarafo.

 

όντως, εφόσον οι τελικές τιμές έχουν έτσι, ποιό online store στην ελλάδα πιστεύετε ότι αξίζει από θέμα ταχύτητας παράδοσης αλλά και τιμών ?

  • Απαντ. 5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

IGN Wii's Preview 2008

And you thought 2007 was good...

 

Disaster: Day of Crisis

Okami

Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

Final Fantasy Crystal Chronicles: Crystal Bearers

Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2008

SEGA Superstar Tennis

Wii Music

Wii Fit

Alone in the Dark

Super Smash Bros. Brawl

Mario Kart Wii

Δημοσ.

Πραγματικα το Zack & Wicki αξιζει την προσοχη μας.

Δικαια βγηκε απο το ign ως "best game noone played". Ας ελπισουμε ο καλος αποηχος τον review να το προωθησει αγοραστικα.

Δημοσ.

Pro Evolution Soccer 2008 UK Hands-on

The Revolution has arrived! We go hands on with the newest addition to the PES stable.

 

 

"With the belated Wii version of Pro Evolution 2008, Konami is looking to prove once more why its brand has always been regarded the definitive football sim. We had an extended hands-on with the new motion controlled Pro Evolution 2008, and can happily report that it looks like Konami is about to produce one of the biggest leaps forward in the series to date."

 

"What really excites is what is capable when the controls are fully grasped – with such untold control in your hands a whole different skill set is required, and after the relative disappointment of the Xbox 360 and PS3 incarnations, Pro Evolution 2008 on the Wii looks to be the first truly next-generation offering from the series."

 

 

winning-eleven-pro-evolution-soccer-2008-20080121041909154.jpg

winning-eleven-pro-evolution-soccer-2008-20080121041123251_640w.jpg

winning-eleven-pro-evolution-soccer-2008-20080121041910936.jpg

Δημοσ.
Αυτες ειναι απο την SNES εκδοση;

 

Aν πάρεις μια εικονα αναλυσης πχ 320x240 και την προβάλλεις σε ένα πλαίσιο 480x360 η εικόνα θα pixel-ιάσει.

Αυτή πως σου φαίνεται?

 

winning-eleven-pro-evolution-soccer-2008-20071011112221244_640w.jpg

Δημοσ.
το πρόβλημα δεν είναι η ανάλυση, αλλά η περιορισμένη χρωματική παλέτα και τα φτωχά textures

 

Αυτο ακριβως...καλος ο πρωτοποριακος χειρισμος κτλ αλλα δεν γινεται το 2008 να βγαινουν εστω και για το Wii τοσο αθλια οπτικα παιχνιδια!

Δημοσ.

Japan: five million Wii's sold in sixty weeks

Most successful Nintendo console ever so far

 

The latest figures from Famitsu reveal that Wii has broken the five million sales mark in Japan - in just sixty weeks since its launch.

 

This not only makes Iwata's wallet fatter than Jade of Big Brother fame, but also makes the Wii the fastest-selling home console in Nintendo history so far.

 

In comparison, the GameCube only managed 1.68 million units in the same time frame. N64 did 2.31 million, and the Super NES hit a respectable 3.59 million sales, according to the VGChartz report. While no firm NES figures are apparently available, it's eventual success followed what is said to be a fairly weak launch.

 

1.69 million units is where the PS3 stood after sixty weeks of shelf time, and we won't even bother with 360 (which has only sold 330,000 units since its 2005 launch).

 

 

 

Smash Bros 44-character list leaked?

Claimed screenshot of the character select screen reveals a fair few surprises

 

A supposedly leaked screenshot of the Super Smash Bros. Brawl character select screen reveals that the full has got an massive 44 playable fighters.

 

So far only 25 of those have been confirmed on the game's official site, but if this screenshot turns out to be genuine, Nintendo has been keeping a fair bit secret, even when we thought it'd all been revealed.

 

The screen (pictured below) shows characters like Baby Bowser, King K. Rool (DK Country), Krystal (Star Fox Adventure), Ganondorf and more as fully playable characters.

 

Take a look for yourself and get all excited. March 9 is the US date. Europe can't be that far behind (it had better not be).

 

uporg1214234.png

 

 

 

Endless Ocean Review

A hypnotic journey under the sea, but if you're looking for action you've come to the wrong game.

 

picture3hn7.png

Δημοσ.

Τι κρίμα που δε συμμερίζονται κι άλλοι τη ρόδινη εικόνα του Gamespot για το No More Heroes:

 

nomoreheroesqs6.jpg

 

Closing Comments

In the end, No More Heroes is a grab bag of highs and lows, and the end result is going to be different based on your expectations. No More Heroes has one of the most unique, stylistic designs weʼve seen in years (maybe since Killer 7, in fact), as the presentation is made up of pixel art, a retro-themed audio production, and some of the best characters out there. Itʼs hilarious, completely matchless in its design, and hands-down one of the most passionate projects weʼve seen for Nintendoʼs console. On the other hand, itʼs obvious that open world designs arenʼt Grasshopperʼs strong suit, and while you wont be actually fighting or experiencing any “pure action” moments in the world, itʼs a pain to trek through, and a painfully low-tech visual offering. Pop-in is everywhere, control is irritating at best, and the frame rate is all over the charts. Itʼs an absolute mess.

 

For those that can work around it though, No More Heroes delivers snappy combat, hilarious characters, cinematic battles, and some of the most rewarding motion fighting since Godfather: Blackhand Edition. Thereʼs a point in No More Heroes where you realize that even despite all its shortcomings youʼre still having a great time playing the game, and we wonʼt deny that aspect. If you can put up with a lack of polish, No More Heroes is an extremely rewarding product, and a must-have for any Suda fan or hardcore gamer.

 

 

Τονίζω τα παραπάνω για να θέσω τον προβληματισμό μου: Αν και από τα περισσότερο υποσχόμενα 3rd-party games βλέπουμε τέτοια χάλια στα γραφικά, τι πιθανότητες υπάρχουν να βελτιωθεί η κατάσταση; Πρόκειται βέβαια για παιχνίδι πρώτης γενιάς για το Wii, αλλά από dev με εμπειρία στο Gamecube. Τι εξήγηση δίνετε; Δεν πιστεύω τη θεωρία του εύκολου κέρδους, γιατί σε μια αγορά software με πολύ υψηλό ανταγωνισμό (τουλάχιστον σε production values) από 1st-party τίτλους της Nintendo, όλες αυτές οι προσπάθειες καταποντίζονται (όπως και επιβεβαιώνεται από τις οικτρές πωλήσεις του εν λόγω τίτλου στην Ιαπωνία μέχρι στιγμής).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...