wiimaniac Δημοσ. 15 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2007 parakaleitai o kyrios privater opws parathetei kai tin elliniki metafrasi twn kinezikwn-japwnezikwn apospasmatwn periodikwn poy didei sti dimosiotita. kai as min anaferthei ws dikaiologia oti den exei xrono... kai rwsika prolavainei na mathei...
Freakster Δημοσ. 15 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2007 parakaleitai o kyrios privater opws parathetei kai tin elliniki metafrasi twn kinezikwn-japwnezikwn apospasmatwn periodikwn poy didei sti dimosiotita. kai as min anaferthei ws dikaiologia oti den exei xrono... kai rwsika prolavainei na mathei... Παρακαλειται ο κυριος wii maniac να αφησει την πληρωμη για τις υπηρεσιες του privateer στο ταμειο. Μηπως τα θελουμε ολα;
panther_512 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2007 Καλά, αντί να ευχαριστούμε το privateer που κρατάει το τόπικ ζωντανό με νέα, όταν εμείς οι ορκισμένοι Nintendo fans κωλοβαράμε κανονικά τις τελευταίες μέρες, ζητάμε και τα ρέστα??? Wiimaniac, ελπίζω να κάνεις χιούμορ φίλε μου, διότι είσαι λάθος πέρα για πέρα... Να παραθέσω με τη σειρά μου μερικά νέα μαζεμένα: Το Sadness από την Nibris αρκετοί από εμάς το περιμένουμε με ανυπομονησία. Δυστυχώς σε πρόσφατη δήλωσή τους, δήλωσαν ότι το παιχνίδι δεν θα βγεί πρίν από το τέλος του 2008- αρχές 2009. Ζήσε Μάη να φάς τριφύλλι. Ένα Mario & Sonic at the Olympic Games preview Star Soldier R on Hudson Japanese tour Metroid Prime 3: Corruption Preview Boogie review Madden NFL 08 Review (Score 8/10)
sheik Δημοσ. 16 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2007 15.11.07 Red Steel 2???? Ποτε ανακοινωθηκε αυτο? Και γιατι ουτε ενα screenshot δεν εχει δωθει στη δημοσιοτητα..
panther_512 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2007 Ορισμένς ημερομηνίες είναι απλώς placeholders και δεν ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ισχύει η ημερομηνία που είδες. Το σίγουρο είναι ότι το sequel άρχισε να σχεδιάζεται αμέσως μετά τη κυκλοφορία του πρώτου και πιστεύω ότι μόνο καλύτερο θα μπορεί να είναι. Ειληκρινά θα χρειαστεί προσπάθεια για να το κάνουν χειρότερο από το πρώτο...
wiimaniac Δημοσ. 16 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2007 agatha christie... to exw termatisei sto pc... wraio itan... oso gia ton privater den exei anagi... ekei sta voreia exoyme faei mazi pswmi kai alati...(einai poly cool typos gia osoys den ton xerete...)
privateer Δημοσ. 17 Αυγούστου 2007 Μέλος Δημοσ. 17 Αυγούστου 2007 http://gametrailers.com/player/23587.html http://gametrailers.com/player/23588.html
privateer Δημοσ. 17 Αυγούστου 2007 Μέλος Δημοσ. 17 Αυγούστου 2007 http://gametrailers.com/player/23628.html
privateer Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Μέλος Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 GamesRadar: Metroid Prime 3 My impressions from the first 17 minutes: - Graphical impressions are hard to make due to the poor quality of the video. But clearly, it looks better especially in terms lighting and texture clarity. - Samus' eyes looked better in this video, but might just be the video quality. - You can very faintly hear Samus' theme when she's in the ship. - The ship controls are all awesome and very interactive. - Voice acting for the most part is good. I saw one line repeat, but overall it's definitely not bad. - The samus model is absolutely awesome. - The cursor is smaller than it used to be. - The map screen is pretty nice and unique. Features a cursor which should make things easier. - The new morph ball bomb effect is very nice. - Faces look a bit iffy close up. - I think i saw a repeating character model. - You can't shoot friendly characters - the cursor changes when you place it over a friendly character. - If you scan a creature, it says creature scanned with the Samus symbol next to it. - The captain's name is Admiral Dane. - The blue glow from the charge beam remains, which looks awesome. - I'm getting KOTOR vibes from bypassers talking to Samus. It's good stuff. - Scanning is like a mix between Prime 1 and Prime 2. It looks great, especially with Samus' eyes in the background. No more 3D models - it's back to the Prime 2D art. - Samus has to enter her own code - first she has to find it out, then she presses buttons with the wii remote. - The three hunters appear early on. They speak like transformers. Ghor is the first to be shown. I'm not a huge fan of his design, it looks a bit stupid. I love Rundus' though. - Samus has to go through scanning to ensure it's her and that she's not corrupted with anything. Makes things even more immersive. - This guy uses A to jump and B to shoot. Sounds good to me. - Turning still looks a tad slow at times. But overall seems great. - Gandrayda IS a shapeshifter. Awesome. - Mother Brain speaks. Same voice as from the Wii videos. - Rundus is huge. - Admiral Dane's character model has been improved massively - he used to look ridiculous. - When space pirates hit, great use of atmosphere. Lots of chaos. - I love the exchange between Dane and Samus. - This game truly is built for Wii. - Loading on specific doors is a bit slow - Looking out the window, seeing the battles in space - omfg. - THOSE ACHIVEMENT THINGS ARE REAL. - Troops sucked into space = omfg again.
panther_512 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2007 To πρώτο review του Metroid Prime 3 είναι στο περιοδικό Nintendo Power με score 10/10 Φυσικά το ότι το εν λόγω score δίνεται από ένα περιοδικό αφιερωμένο στα περι Nintendo δεν μπορεί να μας ενθουσιάσει ιδιαίτερα. Το ενδιαφέρον όμως είναι ότι το περιοδικό αυτό δεν δίνει εύκολα τα 10-άρια. Το μόνο άλλο παιχνίδι που πήρε 10/10 είναι το Resident Evil 4 στο GameCube. To Zelda :TTP είχε πάρει 9.6 Metroid Prime 3 receives a perfect 10 from Nintendo Power (Maxconsole discussion) Metroid Prime 3 Corruption for the Wii has been reviewed by Nintendo Power and they have awarded it a score of 10/10 - a.k.a PERFECT. According to NP, it is the first Wii game that you couldn't mistake for being on a last gen platform, it has great artwork, ab incredible feel of immersion, a flawless level design and integrates great platforming into the FPS genre. From NP magazine: - First Wii game that you couldn't confuse graphically with last-gen - Great artwork - Incredible feeling of immersion - Flawless level design; tons of freedom to explore but you always have the feeling that you're at the right place at the right time. Sounds like the game does a remarkable job of nudging you as to what to do without giving it away. - As much an adventure/platformer/puzzle game as FPS (also talks about how the platforming is the best in any FPS). - Gestures for pulling levers, etc markedly improved from earlier demos
privateer Δημοσ. 21 Αυγούστου 2007 Μέλος Δημοσ. 21 Αυγούστου 2007 http://www.gametrailers.com/player/23739.html http://www.gametrailers.com/player/23740.html http://www.gametrailers.com/player/23749.html http://www.gametrailers.com/player/23750.html http://www.gametrailers.com/player/23751.html http://www.gametrailers.com/player/23752.html http://www.gametrailers.com/player/23753.html http://www.gametrailers.com/player/23754.html http://www.gametrailers.com/player/23757.html http://www.gametrailers.com/player/23758.html
panther_512 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2007 Nα πατήσω ή να μή πατήσω το play στα παραπάνω βίντεο? Ειδού η απορία. NiGHTS: Journey of Dreams (Wii) Screens
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα