Προς το περιεχόμενο

Wiiva la Revolution!! {News Topic}


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
όπως ελεινός είναι ο χειρισμός κάθε FPS παιχνιδιού με dual analog sticks για ένα PC gamer

Πολλοί όμως pc gamers (πρώην και νυν) που ασχολούνται πλέον και με FPS στις κονσόλες δεν έχουν βρει καθόλου ελεινό τον χειρισμό... άρα δε φταίει ο χειρισμός, είναι πως έχει μάθει και τι γουστάρει ο καθένας.

Δημοσ.

Α να μπράβο ρε Miltoz, τουλάχιστον εσύ έπιασες το νόημα αυτού που ήθελα να πώ.

 

Άλλο πράγμα να λές "Ξέρεις ρε φιλαράκι, μιά ζωή παίζω με dual analogs και δεν πάω καθόλου το χειρισμό με keyboard-mouse"

 

ή

 

"Μιά ζωή παίζω με keyboard-mouse και τα FPSs με dual analogs τα μισώ"

 

Και άλλο να βγάζεις ετυμηγορία " To Wii κάνει μόνο για rail shooters", επειδή εσύ δεν πιάνεις το χειρισμό, ή δεν τον γουστάρεις ή επειδή προτιμάς να δώσεις βάση στα πρώτα "πειραματικά" παιχνίδια τύπου Red Steel, COD3 κλ και να απορρίπτεις από τη λογική σου παιχνίδια όπως Godfather, Scarface, Resident Evil όπου υπάρχουν σαφείς και σημαντικές βελτιώσεις.

 

Πάντως, η προσωπική μου άποψη για τα FPS με dual analogs είναι μία. Τarget Lock και άγιος ο Θεός.

Δημοσ.

Ναι, αλλά εγώ περιμένω τα παράπονά σου από το χειρισμό του Wii στα FPS παιχνίδια, ουτως ώστε να πιστεύεις ότι κάνει μόνο για rail shooters.

 

Να σου πώ εγώ για τα dual analogs? Φίλε μου νιώθω λές και οδηγώ τανκ, με τη μόνη διαφορά ότι μπορεί και χοροπηδάει.

 

Για να στοχεύσω δεξιά πρέπει να κουνήσω το μοχλό δεξιά. Σαν να γυρνάω τη μανιβέλα από το άρμα για να στραφεί το κανόνι δεξιά. Για να στραφεί επάνω, γυρνάω τη μανιβέλα για το πάνω.

 

Ευτυχώς που το άρμα όμως αυτό έχει αυτόματατο lock στο στόχο και δυνατότητα πυρ εν κίνηση, αλλιώς δεν θα παλευόταν.

 

Καμία απολύτως σχέση με την αμεσότητα που έχεις με το keyboard-mouse.

 

Κάθομαι και παιδεύομαι με τα FPS στις κονσόλες, αφιερώνω όσο περισσότερο χρόνο μπορώ αλλά αυτή η ηλίθια αίσθηση είναι αδύνατο να την βγάλω από πάνω μου. Με το που πατάω το Target Lock όλη η μαγεία έχει χαθεί, αφού δεν είμαι εγώ που στοχεύω. Το σύστημα είναι που στοχεύει αυτόματα.

 

Κάθισα να παίξω το μετριότατο Red Steel που οι περισσότεροι το θάψανε από πάνω μέχρι κάτω και στα πρώτα 5 λεπτά έκανα ο ίδιος το ένα headshot μετά το άλλο, χωρίς να χρειάζομαι ούτε το υποτιπόδες Target Lock που είχε, ούτε το ελεινό Zoom in/out.

 

Το ίδιο ισχύει και για τα COD3 και Metal of Honour που έπαιξα στο Wii. Απλώς το Red Steel το τερμάτισα, τα άλλα τα βαρέθηκα γιατί βαριέμαι τα FPS παιχνίδια και ειδικά τα WW2 FPSs.

Δημοσ.

Οπως σου ειπα,θα τα βρω σε κανα Mall να δω...

Τωρα για το PC ως gaming πλατφορμα (εννοω PC οχι computers γενικοτερα) εχω ενστασεις που αφορουν το original experience (κατι που υπηρχε απο την αρχη των video games στους υπολογιστες εως χοντρικα και την Amiga) αλλα αυτο μπορουμε να το αναπτυξουμε σε αλλο thread..

Δημοσ.

Σίγουρα θα ήταν ενδιαφέρουσα συζήτηση.

 

Αλλά δεν μιλάω για original experience. Μιλάω για την αμεσότητα που έχεις με το παιχνίδι. Το να νιώθεις ότι το όπλο που κρατάς στο FPS παιχνίδι είναι προέκταση του χεριού σου.

 

Πέρα από το ποντίκι, μόνο το Wiimote επί του παρόντως μπορεί να μου δώσει αυτή την αμεσότητα. Τα dual analogs απορρίπτονται από μένα για τους προαναφερθέντας λόγους.

Δημοσ.

Ολα συνηθιζονται...εδω το Exhumed που το επαιζα με μονο digital pad και το ειχα...

Προσωπικα με τα dual-analogs οταν εχουν σωστη υλοποιηση (πχ HALO) τα θεωρω ως "προεκταση"...

δεν το τραβαω παρακατω διοτι προβλεπω PC-console wars :D

Δημοσ.

Panther αυτο που λες για το target-lock δεν ισχύει. Η συντρηπτική πλειοψηφία των fps's στις κονσόλες δεν έχoυν target-lock και κάποια έχουν ένα στοιχειώδες target-lock με την επιλογή οn/off. Αυτό θα το βρεις σε πιο action παιχνίδια, σε sandbox κλπ.

Δημοσ.

"Wii Software" downloadable titles due in Europe in 2008

 

Nintendo is inviting developers large and small to produce new downloadable games to be sold through the Wii Shop Channel.

 

The initiative, called "Wii Software" here and "WiiWare" in the US, was announced at a private developers' conference this week and confirmed to press in Europe this afternoon.

 

"Wii Software provides developers with big ideas - rather than big budgets - an easy and very accessible way to create new games and bring them to the marketplace," European marketing director Laurent Fischer explained.

 

The service would also offer "great additional value for Wii owners who will be able to download fresh new games," Fischer added.

 

The first Wii Software titles will launch in early 2008. Users will pay for games using Wii Points.

 

Nintendo has always said it intended for the Wii Shop to host original downloadable games, but until now the company has only offered budget-priced downloads from the back catalogues of NES, SNES and N64 consoles - as well as SEGA's Megadrive and Hudson's TurboGrafx-16 - through its "Virtual Console" initiative.

 

Bringing new-game downloads online in 2008 will put the platform holder belatedly into line with Sony and Microsoft, whose PS3 and Xbox 360 consoles already support the option.

 

Nintendo, however, will be hoping that the Wii's unique motion-sensing control options will inspire developers to produce more interesting software than can be found on either of its competitors' platforms.

Δημοσ.

Majesco unveils Blast Works Wii

 

Making games is obviously more boring than we thought - so much so that Majesco's decided you should make your own ships and levels in forthcoming Wii shooter Blast Works, due out in Q1 2008.

 

We jest of course. Badly. It's no wonder people hate us. Blast Works: Build, Fuse & Destroy (if it's not too late to save the item) is a side-scrolling shooter where you absorb fragments of destroyed enemies to grow your ship, with a bundled level editor.

 

 

From your Hangar base you can access a separate set of upgrades, edit ships and levels, and defend the place from enemies using the Wiimote "like an anti-aircraft turret". We're not sure either.

 

What we are sure of, because it says so in black and white, is that there are 15 missions on land, sea and in the air, and that you will be able to engage in two-player co-operative shootering-them-up should the need take you.

 

"Gamers can literally build their own shooter experience via Blast Works' easy-to-use, multiple in-game editors," says John Merchant, Majesco Europe's marketing manager.

 

"This exceptional customisation combined with the unique 'stickiness' of enemy debris and bright geometric graphics delivers a standout game that never plays the same way twice." And that sounds a bit like Katamari Damacy: The Shoot-'Em Up, for that matter.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...