xrest Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 μπα μη το λες.ειμαι τρελος fan toy halo,αλλα πιστευω οτι απο gameplay το prime3 μπορει ανετα να το ξεπερασει.απο σεπτεμβρη θα ειμαστε δω να πουμε πιο εμπεριστατωμενες αποψεις. Tωρα γενικοτερα σαν fps εχω τις ενστανσεις μου.οπως επισης εχω ενστασεις οτι το halo,να δεχτουμε οτι για κονσολες ηταν,τεσπα,επαναστατικο.Ομως νομιζω οτι για να πεις επαναστατικο κατι πρεπει να ειναι καλο σε ολους γενικα του τομεις.και υπαρχουν τομεις στο halo που το prime δε μπορει να ξεπερασει.story,music, γενικα την "κινηματογραφικη" ροη που εχει.το prime ειναι αλλο ειδος.poy θεωρω οτι ναι σε gameplay θα ειναι επανασταση.αυτη την εντυπωση μου αφησε και τοτε στο hilton που επαιξα prime,και τρελαθηκα
panther_512 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 Ξέρεις τί είναι αυτό που με ανησυχεί xrest? Σίγουρα το MP3 θα είναι ένα εξαιρετικό παιχνίδι. Δεν νομίζω να το αμφισβητήσει κανένας αυτό. Δεν με ενδιαφέρει αν είναι επαναστατικό ή όχι, αν και νομίζω ότι το "επαναστατικό" που αναφέρει το play πρέπει να είναι στο χειρισμό και ίσως (πολύ ίσως) στη πλοκή? Όπως και να έχει όμως, αυτό που με ανησυχεί είναι το εξής: Υποθέτοντας ότι το MP3 είναι τέλειο από πλευράς γραφικών, χειρισμού κλ κλ Αν η ίδια η Nintendo, η οποία γνωρίζει τα πάντα περί του hardware του Wii κάνε τόσο πολύ καιρό για να βγάλει ένα άψογο από πλευράς γραφικών, χειρισμού κλ κλ παιχνίδι, τότε τί ελπίδες έχουν οι 3rd party devs να βγάλουν τίτλο ισάξιο? Νομίζω καμία. Στη περίπτωση που το παιχνίδι δεν είναι τέλειο, αλλά αντίθετα έχει flaws, τότε τα πράγματα είναι ακόμα πιό σκούρα. Μακάρι, αν και το βρίσκω πολύ δύσκολο, να δώσει τουλάχιστον το κώδικα για το χειρισμό στους 3rd party devs, ώστε όλα τα μελλοντικά FPS/FPA να έχουν μιά καλή βάση για το ξεκίνημα του σχεδιασμού τους. Αλλά κάτι τέτοιο ίσως και να είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας....
xrest Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 σχετικα με αυτο που λες για κωδικες και tools προς 3rd parties,για την Ν ειναι παλια μου τεχνη κοσκινο.ποτε δεν τα εδινε απλοχερα.Γενικα γιαυτο και εχει την φημη της ποιοτητας στα παιχνιδια της. Ισως μετα το Μp3 οι devs να ριξουν μια ματια στο στυλακι του,και να γινει η βαση για τα μελλοντικα παιχνιδια του συστηματος.ισως ακομα αναζητουν την φορμουλα για κατι πετυχημενο.και το mp3 μπορει να θεωρηθει η φορμουλα
sheik Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 Ε τοτε ας το βγαλει ASAP μπας και δουμε ασπρη μερα και το σκηνικο αλλαξει αρδην...
MiltoZ Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Play feels motion controls work better than dual joystick Δεν έχω λόγο να αμφισβητίσω ότι το ΜP θα είναι διαφορετικό, όμως αυτό που λέει το έχουμε διαβάσει για όλα ανεξαιρέτως τα fps που έχουν βγει στο wii μέχρι τώρα και είναι πολύ μακριά από την πραγματικότητα. Αμα δεν υπήρχε και η τοποθέτηση του xrest που έχει πάρει μια γεύση από πρώτο χέρι θα έλεγα μια από τα ίδια. Ίσως τελικά το MP να είναι σε καλό δρόμο για την σωστή φόρμουλα.
Pytzamarama Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Tουλαχιστον οπως φαινεται θα εχει free-look πλεον... Oταν το πηρα στο Cube εψαχνα σαν τρελος να βρω που το εχει...δεν το ειχε Θα φωναζει παλι ο Πανθηρας..αλλα δεν νομιζω να μπορει να συγκριθει πουθενα με την "επικοτητα" του Halo...not in a thousand years
cassidy Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Αμα δεν υπήρχε και η τοποθέτηση του xrest που έχει πάρει μια γεύση από πρώτο χέρι θα έλεγα μια από τα ίδια. Ίσως τελικά το MP να είναι σε καλό δρόμο για την σωστή φόρμουλα. Το είχα παίξει κι εγώ στο Hilton. Το παιχνίδι που με εντυπωσίασε περισσότερο μπορώ να πω. Δυστυχώς όταν αργότερα έπαιξα τα Call of Duty 3 και Red Steel, απογοητεύτηκα από το χειρισμό. Περιμένω πολλά από αυτόν τον τίτλο. ΥΓ: ενώ στο pc παίζω κυρίως fps, στις κονσόλες ποτέ δεν το φχαριστήθηκα
EKTELESTES Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Το είχα παίξει κι εγώ στο Hilton. Το παιχνίδι που με εντυπωσίασε περισσότερο μπορώ να πω. Δυστυχώς όταν αργότερα έπαιξα τα Call of Duty 3 και Red Steel, απογοητεύτηκα από το χειρισμό. Περιμένω πολλά από αυτόν τον τίτλο. ΥΓ: ενώ στο pc παίζω κυρίως fps, στις κονσόλες ποτέ δεν το φχαριστήθηκα Πρέπει να παίξεις πολύ με την ευαισθησία του wiimote στα fps. Πχ, στις ρυθμίσεις που το είχα, το Cod έπαιζε χάλια, τo Medal of Honour όμως 1 χαρά ^^ Αλλά ναι, θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν πολύ περισσότερο το wiimote. Πχ, περιμένω ακόμα shooters του στυλ Time crysis, vampires, house of the dead klp, αφου θα ΣΚΙΖΟΥΝ με το wiimote.
Daredevil Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Αλλά ναι, θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν πολύ περισσότερο το wiimote. Πχ, περιμένω ακόμα shooters του στυλ Time crysis, vampires, house of the dead klp, αφου θα ΣΚΙΖΟΥΝ με το wiimote.lightgun games? giati?
Pytzamarama Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 rail shooters...εκει βλεπω να περιοριζεται τελικα η καλη χρηση του Wiimote...
panther_512 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Με ποιά βάση βγάζεις αυτό το συμπέρασμα Pytzamarama? Ποιά FPS παιχνίδια έπαιξες στο Wii και ποιά τα παράπονά σου επι του χειρισμού τους? Επίσης, το Halo ήταν ένα πάρα πολύ καλό FPS για κονσόλες. Στο PC υπήρχαν εκείνο το καιρό πολύ καλύτερες προτάσεις. Επίσης, η οποιαδήποτε σύγκρηση με το Metroid είναι το λιγότερο ατυχής, μιάς και μιλάμε για τελείως διαφορετικά παιχνίδια. Τέλος, τα Metroid Prime 1 και 2 δεν τα έπαιξα παραπάνω από 1-2 ώρες το καθένα, για τον απλούστατο λόγο ότι ο χειρισμός τους είναι ελεινός, όπως ελεινός είναι ο χειρισμός κάθε FPS παιχνιδιού με dual analog sticks για ένα PC gamer. Μόνο το Metroid Prime Hunters στο DS ευχαριστήθηκα, διότι ο χειρισμός του ήταν σχεδόν όπως το mouse-keyboard.
Pytzamarama Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Ρε Panther ειχα παει στο Hilton εκεινη την αποφραδα ημερα Επαιξα σχεδον τα παντα (εκτος απο το Zelda που ειχε ουρα). Τωρα,θεωρω oτι στα rail shooters με fixed camera καλα θα τα παει το Wiimote Αλλα οταν παραπονιομαστε οτι οι διπλοι μοχλοι δεν εχουν ακριβεια για FPS και το βγαζουμε offside τι πρεπει να πουμε για τα assisted Wiimote schemas? Παντως κρινεις απο την πλευρα του PC gamer γι αυτο εχεις και τοσο κολλημα με το Wii...ΙΜΗΟ
Georgio4ever Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Ase ton Pytzamarama, edo koroideue ti Nintendo pou den afinei to Manhunt 2 na bgei milontas gia "prasina aimata k malakies" enw gia tin Sony pou krataei idia stasi oute logos...
Pytzamarama Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 η δηλωση της δεκαετιας Ουτε τη Sony συμπαθω αλλα εκεινο το ρημαδοκουτο της εχει και κανα adult τιτλο. Απλα μας ειχατε φαει τα συκωτια οτι το Wii θα εχει adult τιτλους και ειχατε το Manhunt2 σημαια (και το Heatseeker παλιοτερα για διαφορετικο λογο)... Ποσταρε κανα στατιστικο...μου ελειψαν...ειναι ψηλα το Cooking Mama BTW
panther_512 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Και επαναλαμβάνω: Ποιά τα παράπονά σου επί του χειρισμού στα FPS παιχνίδια στο Wii? Γιατί τα παράπονά σου θα πρέπει να είναι πολύ σοβαρά ώστε να αποκλείεις πλήρως τα FPS παιχνίδια από το Wii. Επίσης για το MP3, αυτό που παίξατε στο Hilton και συγκεκριμένα ο χειρισμός, ήδη είχε αλλάξει τότε με τη προσθήκη δυνατότητας ρύθμισης bounding box και ευαισθησίας του στόχου. Αλλά εσείς παίξατε την προηγούμενη έκδοση όπου δεν υπήρχαν αυτές οι ρυθμίσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα