panther_512 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Παιδιά δε χρειάζεται να το ζορίζετε πολύ το θέμα. Ο χρόνος θα δείξει. Τα τί λέει ο ένας και ο άλλος από το video-game market να τα βλέπετε με λίγη επιφυλακτικότητα, τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά. Όσο για το ποιά κονσόλα θα βγεί νικητής, υπάρχει το ανάλογο topic. Καταθέστε εκεί την άποψή σας και κρατήστε το παρών topic καθαρό. To παρακάτω διάγραμμα συγκρίνει τη πορεία του DS, GameCube και Wii μέχρι στιγμής. Το Wii φαίνεται πιό πολύ να ακολουθεί τη πορεία του DS, παρά του GameCube. Κατ'ακρίβεια, το Wii αυτή τη στιγμή έχει πουλήσει σε λιγότερο από 30 εβδομάδες όσα το GameCube πούλησε σε 110. Το διάγραμμα αφιερώνεται στο νεαρό από τη παρέα μας που είναι πεπισμένος ότι το Wii θα τα πάει χειρότερα από το GC.
xrest Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 πολυ λαθος η συνεχης συγκριση κονσολας με φορητο..τεσπα
panther_512 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Nintendo κονσόλες συγκρίνουμε μεταξύ τους xrest. Και ο λόγος είναι απλός: Πολλοί υποστηρίζουν ότι η επιτυχία του Wii θα είναι όπως του DS. Πώς αλλιώς θα το συγκρίνουμε αυτό? Και αν μή τι άλλο, αν το Wii πουλάει όπως το DS, το οποίο είναι φορητή, αυτό δεν είναι υπέρ του Wii??
xrest Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 oχι το θετικο μονο ειναι οτι πουλαει το wii επειδη ειναι το wii.επειδη υπαρχει το hype,και καλα υπαρχει,για το κατι διαφορετικο.απο κει και περα η αγορα κονσολων ειναι τελειως διαφορετικη.πως να το κανουμε δλδ.δεν υπαρχει καμμια σχεση.βαριεμαι να εξηγω γιατι.ριξε μια ματια στην ιστορια μονο της nintendo και θα καταλαβεις
xrest Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 NPD: Video Game Industry Up Almost 50% in May In what should come as little shock to you by now, Nintendo dominated the U.S. video game industry for another month. Pokemon led the software charts and the DS topped all hardware, followed by the Wii. Get the details... [update: Wii sells 338K, PS3 sells just 81K] Following an April in which software sales were slightly down, in May the video game industry in the U.S. bounced back nicely. Console software was up 31 percent to more than $274 million, and total video game industry sales soared 49 percent to $815.5 million. Year-to-date, video game sales have reached $5 billion, a 47 percent increase over last year's $3.4 billion. A record breaking year would almost seem guaranteed for 2007. Console hardware was a real driver of growth in May as sales climbed 79 percent to $221.4 million. Overall in hardware, the Nintendo DS (at this point, not surprisingly) took top honors... again. Nintendo sold through 423K units during the month. This was followed by Wii, PSP, PS2, Xbox 360, and then PS3. Unfortunately, NPD could not provide a complete hardware sales breakdown as of press time, but directionally it is interesting to see the PSP outselling the PS2, 360 and PS3. On the software side, Nintendo's Pokemon Diamond for the DS once again led all titles. The game sold an additional 331.2K units, bringing total sales of Pokemon Diamond and Pearl in the U.S. to well over 2 million thus far. Diamond and Pearl have already sold over 5 million copies in Japan, and the entire Pokemon franchise has sold over 155 million. Here's the complete top ten list (ranked by units), as provided by NPD. 1. Pokemon Diamond—DS—Nintendo 2. Mario Party 8—Wii—Nintendo 3. Spider-Man 3—PS2—Activision 4. Pokemon Pearl—DS—Nintendo 5. Wii Play w/remote—Wii—Nintendo 6. Forza Motorsport 2—Xbox 360—Microsoft 7. Guitar Hero II w/guitar—Xbox 360—Activision 8. Spider-Man 3—Xbox 360—Activision 9. Command & Conquer 3: Tiberium Wars—Xbox 360—Electronic Arts 10. Guitar Hero II w/guitar—PS2—Activision Note: NPD industry analyst Anita Frazier was not available for comment on this month's data. [uPDATE] More hardware sales numbers are coming in, thanks to Bloomberg. The Wii sold 338K units in May, while the 360 sold a disappointing 155K. The PS3 meanwhile dropped from 82K last month to just 81K sold (81,604 units to be exact, according to SCEA). At least the PSP sold a healthy 221,120 units, according to SCEA. We also found out (via Sony ironically) that the GBA sold 80,554 units and the GameCube sold 10,728 units. SCEA's Sr. Director, Corporate Communications, Dave Karraker issued us the following statement: "According to NPD data, May 2007 showed a 27.5% increase in total retail dollars generated year-over-year by the PlayStation brand in North America with total sales of $284 million. During the month, sales of PS3 were flat at 81,604 units. PSP witnessed a 39% increase in year-over-year sales thanks in part to the April price drop to $169, as well as our new marketing efforts with the 'Dude Get Your Own' campaign. PSP unit sales for May totaled 221,120. The PS2 also continued to be a strong performer during the month with unit sales of 187,765."
panther_512 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 xrest, καταλαβαινω τί θές να πείς. Δεν καταλαβαίνεις εσύ όμως τί θέλω να πώ εγώ και όλοι αυτοί που παραληλίζουν τη πορεία του Wii με του DS. Υπάρχει μία ομοιότητα στη στρατηγική του DS με τη στρατηγική του Wii και αυτή είναι η διεύρηνση της αγοράς μέσω απλού και άμεσου χειρισμού. Επίσης υπάρχει ομοιότητα στην αντιπαράθεση του DS και του Wii με τους αντίστοιχους ανταγωνιστές. Μέτρια τεχνολογία και καινοτόμος(?) χειρισμός έναντι συστημάτων ανώτερης τεχνολογίας και πολλαπλών λειτουργιών. Όσο ανορθόδοξη και αν σου φαίνεται η σύγκριση, υπάρχει η βάση για να γίνει. Τέλος, οι πωλήσεις για το Wii είναι πολυ σημαντικές, διότι ακολουθούν τουλάχιστον επι του παρόντως τη πορεία του DS και μας δίνει ελπίδες για μεγαλύτερη υποστήριξη και περισσότερα ποιοτικά παιχνίδια (που τα έχει μεγάλη ανάγκη) στη κονσόλα αυτή, όπως έγινε και με το DS.
xrest Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Υπάρχει μία ομοιότητα στη στρατηγική του DS με τη στρατηγική του Wii και αυτή είναι η διεύρηνση της αγοράς μέσω απλού και άμεσου χειρισμού. συμφωνω,το ιδιο σκεπτικο υπηρχε Μέτρια τεχνολογία και καινοτόμος(?) χειρισμός έναντι συστημάτων ανώτερης τεχνολογίας και πολλαπλών λειτουργιών δεν συμφωνω 100%,μιας και η N εχει αλλη θεση στα φορητα,αυτη λυνει και δενει.το psp επιασε ενα αλλο κομματι χρηστων,κινηθηκε σε μια αγορα που ειχε χωρο για μια σωστη κινηση με το σωστο brand ωστε να αποκομησει κερδη.κατι αναλογο υπηρχε παλια εποχης nes/master system,snes/genesis.συνολικα η sega δεν ειχε περασει και ποτε σε πωλησεις παγκοσμιως την Ν,αλλα παρολαυτα οι κονσολες τις ειχαν το δικο τους κοινο,και αλλη φιλοσοφια gameplay.(τι ωραια τοτε να ειχες τα arcades απιτι σου) Εγω δεν ασχολουμαι το πως πουλαει η καθε κονσολα.τοχω ξεπερασει πια αυτο.απλα εγω σημειωσα το γεγονος οτι ειναι διαφορετικες αγορες.στις κονσολες υπαρχει software που αλλαζει ολους τους συσχετισμους.εμενα στο συγκεκριμενο κομματι πηγε ο σχολιασμος μου.Μια ανταλλαγη αποψεων γινεται αλλωστε.τπτ περισσοτερο
panther_512 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Γι'αυτό σου λέω ότι καταλαβαίνω τί εννοείς. Το θέμα των πωλήσεων είναι ύψιστης σημασίας για το Wii, διότι είναι το outsider στον αγώνα αυτό και μόνο οι πωλήσεις το σώζουν. Το XBOX360 π.χ δεν έχει τίποτα να αποδείξει. Στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό, έχει όλα τα προσόντα για να το ικανοποιήσει και το software που έχει διαπρέπει. Το Wii, ενώ υστερεί στο θέμα της υποδύναμης, υποτίθεται ότι προσπαθεί να ικανοποιήσει τους πάντες. Τους core, τους casuals και τους non-gamers. Για να υπάρξουν πολλά και καλά παιχνίδια για όλους αυτούς, οι πωλήσεις του θα πρέπει να είναι παραπάνω από καλές. Άλλο να έχεις πουλήσει 10 εκατομμύρια κονσόλες σε 10 εκατομμύρια hardcore gamers και άλλο να έχεις 8 εκατομμύρια κονσόλες μοιρασμένες σε core, casuals και non-gamers.... Βέβαια, πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν ότι το Wii θα γίνει η υπέρτατη casual-console εις βάρος των core gamers. Αρκετοί δε εικάζουν ότι αν το Wii βγεί νικητής στις πωλήσεις, αυτό θα είναι αρνητικό για τη hardcore σκηνή, μιάς και οι ανταγωνιστές πιθανόν να ακολουθήσουν την ίδια τακτική....
xrest Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2007 κοιτα σε περιπτωση νικης του wii δε βλεπω και παλι να αλλαζει τπτ.απλα πλεον παμε σε πολυ μοιρασμενη πιτα των κερδων των πωλησεων. Μη νομιζεις και οι 3 ανταγωνιστες εχουν πολλα να αποδειξουν,και να κερδισουν τα "προσωπικα"τους στοιχηματα.απλα η λιγοτερη χαμενη,σε αυτο το συμπλεγμα θα ειναι η N.
panther_512 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 IGN Wii-k in review highlights - Pre E3 events happened this week. Good things on the way for E3 - Project H.A.M.M.E.R. rumor still a rumor. Casamassina says that another company working on a more traditional title to make it more mainstream - Harry Potter overall very good. Few minor control and cutscene quirks - Wii-k in review crew pushing for people to buy Zack and Wiki. High praise for the game. It may be the most difficult title on the Wii so far. They are asking Capcom to make downloadable levels - The Bigs is fun but has issues. A little bit of lag, and sometimes the Wiimote is over-sensitive - Matt talks about Halo DS and says “nay sayers are about to be owned next week or so”. - More info soon on titles we know of and brand new titles. New titles looking great, Matt hopes to unveil something next week - If you like Godfather you will like Scarface
xrest Δημοσ. 17 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2007 Tunguska Hits Wii, DS My love of adventure games runs deep, so Iʼm always excited to hear about more point and click goodness on any of Nintendoʼs platforms. What makes me even happier is that todayʼs announcment hits both the DS and the Wii. Koch Media has announced ports to both systems of the PC adventure Secret Files Tunguska. Keen Games (1701 DS) will handle the Wii adaptation and 10TACLE will take care of the DS. The PC version got mixed reviews, but I liked it fairly well. The game uses beautiful prerendered backgrounds, so it should look nice on both systems. I am fairly excited to see how Keen uses the Wii controller. The DS version hits fourth quarter 2007 with an early 2008 release on the Wii.
xrest Δημοσ. 18 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2007 Resident Evil 4 Wii Edition Review Maybe I'm being unkind. Maybe this review is nothing more than the out-of-date opinions of a gaming dinosaur, out of touch with the general gamer. Maybe Wii's target audience will take to this like a duck to water, unburdened by hands that are semi-permanently contorted into a dual-stick controller grasp. Maybe it is, as many people are saying, the definitive version of the definitive game in Capcom's superb survival horror series. But they're not writing this review. I am, and in my opinion, bolting on an unwieldy Wii control scheme adds nothing to the game; it just makes it slightly worse. Since it's only £25, you might as well take a punt if you haven't already played it. It's just a shame that one of the best ever action games has become another casualty of the Wii controller. Indeed, for a controller that was supposed to herald a new dawn of inclusive gaming there are a lot of third-party publishers who have yet to get their heads round it. Presumably, when they decided to create a Wii version of Resident Evil 4, Capcom envisaged an even more inclusive version of the best ever action game. What they got What they got is a game that now looks dated, and plays exactly the same but with worse controls. Not exactly a new dawn. 7/10
panther_512 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2007 Resident Evil 4 Wii Edition Reviews Official Nintendo Magazine UK: "The most intense gaming experience on the Wii...It will consume you." Score 9.7/10 Computer and Video Games: "It has the looks, it has the compelling level design, and it has the scary bits. Check, then: this is Resident Evil 4 all over again, but slightly better." Score 9.3/10 Electronic Gaming Monthly "Though they suffer a bit when things get hectic, the Wii-mote-enabled controls generally serve RE4 well: Aiming weapons, swiping your knife, and shaking off face-sucking nasties with real-world moves adds urgency to an already incredibly intense experience." Score 8.7/10 http://www.metacritic.com/games/platforms/wii/residentevil4?q=resident%20evil%204%20wii
xrest Δημοσ. 19 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2007 Boogie 'Grease' trailer HD Dance & sing alone or with a friend on Wii
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα