Προς το περιεχόμενο

Wiiva la Revolution!! {News Topic}


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
ο ματ μαλακασας μπορει να λεει οτι θελει. αφου ο gamespy λεει οτι καθε παιχνιδι θα εχει τους δικους του, διαφορετικους κωδικους, η nintendo μπορει να παει να κουρευτει, μην πω τιποτα αλλο.

 

τελειως ΑΧΡΗΣΤΟ.

Ε αυτο ηταν, αφου εβγαλε τετοιο πορισμα ο p3tran εγω θα πεταξω αυτη την στιγμη το Wii μου απο το μπαλκονι και θα ριξω και ενα πιανο απο πανω για να ειμαι σιγουρος οτι θα καταστραφει αυτο το αχρηστο πραγμα!!

  • Απαντ. 5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Κωστα, αφου υποτιθεται οτι το gamespy εχει τον ελεγχο του online στο wii (τουλαχιστον αυτο καταλαβα :P )..

 

Και αφου το ιδιο λεει οτι τα friends, ειναι game specific, τι παραπανω θα μας πει αυτος απο το ign?

Δημοσ.

*δεν λεει οτι καθε παιχνιδι θα εχει τους δικους του κωδικους, λεει οτι θα εχει τη δικια του friendlist. Δεν μπορουμε να εχουμε μια ενιαια friendlist για ολα τα παιχνιδια.

(τουλ. αυτο καταλαβα εγω)

 

Τωρα αν γινει και χρειαζεται ξεχωριστος κωδικος για καθε game,οι κυριοι της Ν ας τιμησουν την ιαπωνικη παραδοση κανοντας χαρακιρι....

Δημοσ.
Τωρα αν γινει και χρειαζεται ξεχωριστος κωδικος για καθε game,οι κυριοι της Ν ας τιμησουν την ιαπωνικη παραδοση κανοντας χαρακιρι....

 

Ε ναι, ελπιζω να μην αποδειχτει κατι τετοιο. Οτι χειροτερο θα ηταν.

Δημοσ.

Ρε παιδια ο Matt απο το IGN δεν ειπε πως θα λειτουργει το online αλλα οτι σε λιγο καιρο θα αρχισουν να βγαινουν τα online παιχνιδια.

 

Οποτε σε λιγο καιρο θα μπορεσουμε να κρινουμε μονοι μας πως θα λειτουργει το online στην πραξη και να μην το "θαβουμε" απο τωρα στην θεωρια.

Δημοσ.

κι εγω ειπα ασε τον ματ κασαντιπαστα να λεει τα δικα του!

 

ΙGN POKEMON WII PREVIEW:

Strangely, despite the Wii hardware having its own friend list, Battle Revolution uses its own, independent friend list. Each game includes a unique 12-digit friend code, different from your Wii system number. To create a friend, both sides have to input the other's code. How you actually go about exchanging these codes is a mystery, as the information is not included on your battle pass. Once again, I presume Nintendo wants you to only exchange codes with your real life friends.

 

 

The actual online play also has some problems, primarily with lag. Every menu selection seems to be accompanied by a couple of seconds of lag. Select the command to fight, wait two seconds, select an attack, wait two seconds, select a target, wait two seconds, then repeat for the second Pokemon in your party. Menu-based games shouldn't have this problem.

http://wii.ign.com/articles/750/750994p1.html

 

 

δεν θα παρω, ευχαριστω.

Δημοσ.

p3tran και Daredevil να σας ρωτησω κατι απλο;

 

Γιατι ασχολειστε με μια κονσολα οπου δεν σας αρεσει τιποτα απολυτως σε αυτην...;

Δημοσ.

Οι πωλησεις μεχρι στιγμης συμφωνα με http://www.vgcharts.org/

 

ΧΒΟΧ 360 -9.55m

 

Wii - 5.73m

 

PS3 - 2.13m

 

Media Create Sales 3/5 - 3/11: Japan

 

01. (NDS, Nintendo) Yoshi's Island DS - 303,114 / NEW

02. (PSP, Capcom) Monster Hunter Portable 2nd - 93,099 / 936,231

03. (NDS, Level 5) Prof. Layton and the Mysterious Village - 45,344 / 266,017

04. (PS2, Spike) Kenka Bancho 2: Full Throttle - 42,131 / NEW

05. (NDS, Banpresto) Super Robot Wars W - 36,310 / 175,620

06. (WII, Nintendo) Wii Sports - 35,298 / 1,165,674*

07. (PS3, Bandai-Namco) Gundam Musou - 31,145 / 201,869

08. (NDS, Square-Enix) Dragon Quest Monsters Joker - 26,452 / 1,228,264

09. (WII, Nintendo) Wii Play - 26,340 / 1,002,628*

10. (NDS, Nintendo) More Brain Age - 20,716 / 4,060,566

 

11. (NDS, Nintendo) New Super Mario Bros.

12. (NDS, Nintendo) Animal Crossing Wild World

13. (NDS, Square-Enix) Seiken Densetsu: Heroes of Mana

14. (NDS, Nintendo) Mario Kart DS

15. (NDS, Bandai-Namco) Iron Left Brain: Mistake Museum 2

16. (NDS, Nintendo) Common Knowledge Training

17. (NDS, Sega) Doraemon's New Magic World Adventure DS

18. (NDS, Nintendo) Picross DS

19. (PS3, Sega) Power Smash 3

20. (NDS, Nintendo) Brain Age

21. (NDS, Marvelous Interactive) Harvest Moon: The Island I Grew Up On

22. (NDS, Pokemon) Pokιmon Diamond

23. (WII, Nintendo) Fire Emblem: Goddess of the Dawn

24. (NDS, Nintendo) Hotel Dusk: Room 215

25. (NDS, Nintendo) English Training

26. (WII, Nintendo) Wario Ware Smooth Moves

27. (PS2, Konami) GuitarFreaks & DrumMania Masterpiece Gold

28. (PS2, Nippon Ichi Software) Amagoushi's Mansion

29. (NDS, Pokemon) Pokιmon Pearl

30. (WII, Nintendo) Eyeshield 21: The Gridiron's Strongest

 

NDS - 19

WII - 5

PS2 - 3

PS3 - 2

PSP - 1

 

Nintendo=24/30

 

*το Wii εχει ηδη δυο million sellers στην ιαπωνια(το gamecube ειχε καταφερει σε ολη την πορεια του μονο ενα(smash bros melee))

Δημοσ.
p3tran και Daredevil να σας ρωτησω κατι απλο;

 

Γιατι ασχολειστε με μια κονσολα οπου δεν σας αρεσει τιποτα απολυτως σε αυτην...;

 

δηλαδη εσενα σου αρεσει αυτο που φαινεται οτι θα ειναι το "wii online"?

 

για να καταλαβω ποιος εχει το προβλημα δηλαδη..

 

εκτος κι αν ειναι καλυτερο να μην εβαζα το αρθρο που εβαλα και να το αφηναμε στο: 'θα μας πει ο ματ πιτσικοκος πως θα ειναι στο μελλον'

 

 

να στο πω κι αλλιως: στην ομαδα ειμαι γαυρος. αυτο ομως δεν σημαινει οτι παιρνω βημα απο τον υπευθυνο τυπου του ολυμπιακου ;)

Δημοσ.

Μάλιστα... Αν παίζει online μόνο με friend list είναι μεγάλη π@π@ρι@. Δηλαδή πρέπει να κάτσουμε να γράψουμε 500 κωδικούς χειροκίνητα; Γιατί αν θέλει κάποιος να παίξει online στις 4 το πρωί τι θα γίνει;

 

Ωραίο σύστημα. Μπράβο. :roll:

Δημοσ.

να στο πω κι αλλιως: στην ομαδα ειμαι γαυρος. αυτο ομως δεν σημαινει οτι παιρνω βημα απο τον υπευθυνο τυπου του ολυμπιακου ;)

 

Είσαι γαύρος???

 

Έτσι εξηγούνται όλα.......

Δημοσ.

Orchestra not needed in Twilight Princess, says Kondo

Would Twilight Princess have sounded better with orchestrated music? Kondo doesn't think so

 

Nintendo's game music guru, Koji Kondo, says that he "didn't see the need" for fully orchestrated music in Twilight Princess.

 

According to the highly respected composer, who's responsible for much of the music in Mario and Zelda games, the decision not to use an orchestra was not influenced by a lack of cash or time.

 

"In the end it was not about the time or budget; we had the time and the budget, and it wasn't a Nintendo philosophical stance", Kondo told IGN.

 

"Basically while we were working on the game and creating the music, we never really felt that this was a place that needed a full orchestra. We never got the feeling that 'Oh this would be a place that could make more of an impact with a full orchestra'. We just didn't see the need for it this time," he explained.

 

 

The only orchestrated piece in the whole game is the powerful score that backs the "attract" movie, which you can see if you leave the game idle for a few moments on the title screen (or watch it here on CVG). It's an awesome piece, too - which leads us to wonder how amazing the game would have sounded were it entirely orchestrated.

 

What do you think? Would TP have been an even more immesive experience with an orchestra? Let us know in the comments section below.

Δημοσ.

Blazing Angels Wii looking better than expected

First Wii screenshots of WWII flight blaster

Everyone's favourite French publisher, Ubisoft, has released the first Wii screenshots of WWII flight action game Blazing Angels - and it's looking better than we expected.

 

There's not much info around on the Wii version at the moment, though we're expecting some remote flight aiming mischief much in the style of fellow Wii fligh-sim Heatseeker.

 

Blazing Angels is expected on Wii sometime next month. We'll let you know how it turns out.

 

screenshot_176131.jpg

screenshot_176129.jpg

screenshot_176130.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...