rebellion Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 ειναι προφανες οτι το να βλεπουμε με εμπαθεια μια κονσολα και την στρατηγικη μιας εταιρειας μας οδηγει σε κριτικη και συμπερασματα αν μη τι αλλο ..κουλα.. βεβαια υπρχει και η προοπτικη της παντελους αγνοιας εκ μερους καποιων της στρατηγικης μιας εταιρειας και συγκεκριμενα της nintendo.. οταν λοιπον ολοι κατεκριναν στις πρωτες του μερες το ds ως κονσολα kidy που δεν θα ειχε καποια τυχη στον ανταγωνισμο με το psp ηταν προφανες οτι ειχαν παντελη αγνοια της μελετης της εταιρεια πανω στις αγοραστικες τασεις του κοινου και στο τι ειναι αυτο που το ευρυ κοινο γουσταρει να (ξανα)δει στα video games..αυτο δεν ηταν αλλο απο τη φρeσκαδα στο gameplay..κατι που μονο μια συσκευη που εχοντας επαναστατικα-καινοτομικα χαρακτηριστικα σε σχεση με τις προυπαρχουσες θα μπορουσε να προσφερει... (touch screen).. το να αγνοει καποιος αυτη τη βασικη ομοιοτητα του wii με το ds τον κατατασει μαλλον σε αυτους που ξυνουν τα κεφαλια για την εντυπωσιακη πορεια μεχρις στιγμης του πρωτου.. και οντως νομιζω οι περισοτεροι θα πρεπει να ανατρεξουμε στην παιδικη ηλικια για να θυμηθουμε οτι τα γραφικα και ο ρεαλισμος τους ηταν το πρωτο κριτηριο που οδηγουσε στην αγορα ενος game..μετα(οι περισοτεροι) καταλαβαμε οτι το gameplay καθοριζει στον μεγαλυτερο βαθμο ποσο δισκεδαζουμε μ αυτο.. απο εκει και περα το να απαιτουμε κορυφαια γραφικα και επαναστατικο gameplay μαζι ειναι λογικο..ομως ποια θα ηταν η τιμη μιας τετοιας κονσολας αραγε τη στιγμη που ενα ps3 (θα) κανει 600 Ε?ποσο αποδεκτη θα ηταν μια τετοια κοσνολα στην ευρεια μαζα των gamers και κυριως στους non gamers?
Rebel21 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Επισης κανενας δε χαρακτηρισε "αχαρο" το gamepad, αλλα ολοι μας συμφωνουμε πως το wiimote δινει νεες δυνατοτητες στο gameplay. Το οτι ακομα δεν εχει εκμεταλλευτει πληρως ή σωστα απο τους τιτλους πρωτης γενιας, δε σημαινει πως ειναι αχρηστο. Σημαινει πως θελει περισσοτερη δουλεια ωστε να αξιοποιηθουν οι δυνατοτητες που ανοιγονται. Η κονσολα δεν ειναι ενα Gamecube με wiimote ωστε να μιλαμε για τεχνολογια 5 ετων. Δε φτανει τα αλλα 2 θηρια, αλλα μπορει να εχει ενα καλο αποτελεσμα σε αυτο που θελει να αποδωσει. Σιγουρα παντως δε μπορει να πει κανεις πως δε μπορουν να βγουν mature παιχνιδια στο Wii λογω των γραφικων του. sigoura file asmilon to wiimote exei polles dinatotites kai oloi xeroume ta pleonektimata tou wiimote.to thema sto wii gia emena den einai toso ta grafika panw katw xeroume ti na perimenoume kai den sinfwnw katholou me tin apospi oti enas mature titlos exei proipothesi ta grafika.edw kanoume mia sizitisi den einai anangi na arxizoume gia empathies kai mpourdes oute epidei milisame gia kiddy koino na anoigoume topic me tis ilikies twn katoxwn wii.
Pytzamarama Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 πρεπει να κοιταμε πλεον το "πακετο"! Με τη παραπανω λογικη (του Asmillon) πρεπει να παιζω Berzerk και για αλλα 22 χρονια χωρις να ψαξω και για κατι πληρεστερο? Δεν πρεπει να καλυπτουμε ουτε την εταιρεια με το super duper hardware που δεν κανει τα προσδοκομενα (πλατφορμα,συμμαχιες,φραγκα) για να κατασκευαστουν καλα games,ουτε την εταιρεια που ξαναζεσταινει φαι (hardware) και ανακυρησεται σε μεντορα του gameplay
Rebel21 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 πρεπει να κοιταμε πλεον το "πακετο"!Με τη παραπανω λογικη πρεπει να παιζω Berzerk και για αλλα 22 χρονια? Δεν πρεπει να καλυπτουμε ουτε την εταιρεια με το super duper hardware που δεν κανει τα προσδοκομενα (πλατφορμα,συμμαχιες,φραγκα) για να κατασκευαστουν καλα games,ουτε την εταιρεια που ξαναζεσταινει φαι (hardware) και ανακυρησετε σε μεντορα του gameplay egw exw to wii san paketo me kapoio allo systima opote ta grafika tou den me endiaferoun.apo tin alli oloi xeroun exarxis oti to wii den exei san dinato tou simeio ta grafika opote an to pairnoun kai meta klaine gia ta grafika tou tote einai axioi tis moiras tous.sigoura to paketo metraei kai gia afto perimenoume paixnidia me kalitera grafika opws to sonic.allwste an den metrage to paketo tha evgaza kai egw to dreamcast na paixw kana paixnidi tis prokopis.ta grafika kai to hardware prepei na akolouthoun tis taseis tis epoxis paei kai teleiwse twra i nintendo me tin emmesi listeia tis irthe gia na kataripsei oso xerame ws twra.alla afto pleon perase stin istoria opoios thelei mporei na apodextei to wii etsi opws einai i alliws na parei kati allo.egw toulaxiston thewrw to wario fantasstiko paixnidi kai ta grafika tous kanoun teleia tin douleia tous perimenw antistixous titlous sto mellon kai den me endiaferei toso na vgoun 1000 titloi skoupidia.liga kai kala. to pan gia emena den einai ta grafika sto wii na einai vovera apla na kanoun kala tin douleia tous kai na min fenonte asxima opws px to wario.an den mporeis na kaneis kati swsta tote min to kaneis katholou px farcry.
panther_512 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δεν πιστεύω ότι βγαίνει η οποιαδήποτε άκρη απο τη παρούσα συζήτηση. Ο καθένας έχει τις απόψεις του και αυτές θα μείνουν μέχρι αποδείξεως του εναντίου. Εγώ από πλευράς μου αυτό που λέω είναι να περιμένουμε και αργά ή γρήγορα θα μάθουμε πώς θα πάνε τα πράγματα. Άλλο ο σκεπτικισμός όμως και άλλο ο αρνητισμός. Γιατί αυτό που βλέπω από πολλούς είναι ο υπέρμετρος αρνητισμός. Σε κάθετι θετικό που ανακοινώνεται για τη νέα κονσόλα της Nintendo, πάντα θα υπάρχουν οι μονίμως ανικανοποίητοι οι οποίοι και θα αρχίσουν το έμμεσο ή άμεσο θάψιμο. Θεωρώ απλώς γελοίο να αγόρασε κάποιος το Wii περιμένοντας το απόλυτο mature παιχνίδι, ώστε να μένει και παραπονεμένος όταν βλέπει προσπάθειες όπως τα παιχνίδια που προανέφερα. Με ποιό κριτήριο είστε παραπονεμένοι, όταν οι "mature' τίτλοι στο GameCube ήταν απειροελάχιστοι και αργήσαν πολύ να εμφανιστούν? Άσχετα από το αν είναι ports ή όχι αυτές οι προσπάθειες στο Wii, με ποιό γνώμονα διαμαρτύρεστε και θεωρείτε αρνητικές αυτές τις ειδήσεις?
asmilon Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Τι αλλο να κοιτας φιλε Pytzamarama, αν δε κοιτας μια κονσολα για το πακετο των δυνατοτητων της? Να κοιτας πχ μονο το ποσο καλα γραφικα εχει ή το ποσο δυνατο brand name κουβαλα? Ανουσιο το βρισκω. Κοιτας το συνολο, βλεπεις τα δυνατα σημεια και τα αδυνατα και επιλεγεις. Αν ενα παιχνιδι ειναι καλο θα παιζεται ειτε εχουν περασει 6μηνες ειτε 20 χρονια, οπως πχ με το tetris ή το pacman. Δε σου λεω να μεινουμε εκει περα οσον αφορα τα παιχνιδια ή τα γραφικα, αλλα το οτι ακομα παιζονται με μανια σημαινει κατι, σε αντιθεση με τους πιο πολλους τιτλους που βγαινουν τωρα και σε 2-3 βδομαδες σκονιζονται στα ραφια. Η Nintendo δε ξαναζεστανε το φαγητο, επενδυσε πολυ στην τεχνολογια του Wiimote και ειναι πραγματικα ενα πολυ καλο και ακριβες κομματι harware. Απλα οπως ανελυσε ο rebellion πιο πανω, δε μπορεις να τα εχεις ολα και να περιμενεις το κοστος να ειναι προσγειωμενο. Κατι πρεπει να μετριασεις. Η Nintendo επελεξε μπροστα στο gameplay να περιορισει τις γραφικες δυνατοτητες. Το ποσο σωστη ή λαθος κινηση ειναι αυτη το βρισκω λιγο ανουσιο να το συζηταμε τωρα, αφου ο καθενας μπορει να λεει οτι να 'ναι, σε 1-2 χρονια θα ειναι ολα πολυ πιο ξεκαθαρα.
panther_512 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Ώρες ώρες rebel21 με εντυπωσιάζεις με αυτά που λές. Αυτό που θέλω να προσθέσω εγώ είναι ότι: Άλλο πράγμα ο σκεπτικισμός και άλλο ο υπέρμετρος αρνητισμός. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος που αγόρασε το Wii και να περίμενε να παίξει τον απόλυτο mature/βίαιο ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε τίτλο. Είναι λοιπόν δυνατόν να έχουμε ανακοινώσεις τέτοιου τύπου τίτλων τόσο γρήγορα στο ξεκίνημα αυτής της κονσόλας και να παραπονιόμαστε και από πάνω? Ας είναι ports, είναι κάποιες πρώτες προσπάθειες σε μιά κονσόλα μιάς εταιρίας που κουβαλάει επί σειρά ετών τη ταμπέλα του "kiddy". Πώς είναι δυνατόν λοιπόν, εσείς που διψάτε τόσο πολύ για τέτοιους τίτλους να παραπονιέστε και από πάνω αντί να επικροτείτε έστω τη κίνηση για εμφάνιση mature τίτλων στο Wii?
Rebel21 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Ώρες ώρες rebel21 με εντυπωσιάζεις με αυτά που λές. ti eipa pali pou se peiraxe?
panther_512 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 ti eipa pali pou se peiraxe? Τίποτα. Αυτό ήταν που με εντυπωσίασε.
Olorin Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2007 otan mia apo tis 2 3 korifaies etairies leei oti i consola einai gia paidakia den nomizw oti einai ameliteo.gia afto ta sxolia typou "epidei enas dev eipe" kai tetoia einai akyra.i capcom den einai enas dev alla i etairia me to kalitero game overall gia to 2006 kai me A titlous sxedon panta. Θα σε ρωτήσω κάτι και θέλω να μου απαντήσεις ειλικρινά... Αν το Okami (το οποίο όπως πολύ σωστά παραθέτεις, το ανακήρυξε το IGN και ορισμένα ακόμα ειδησεογραφικά sites ως το καλύτερο του 2006 και προσωπικά το τοποθετώ στο ΤΟΡ-3 των αγαπημένων μου τίτλων ολων των εποχών...), δεν κυκλοφορούσε για PS2, αλλά για Wii (που κακά τα ψέμματα, αν το έχεις δοκιμάσει θα ξέρεις οτι είναι ένα παιχνίδι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του Wii και από τώρα καταριέμαι την άτιμη την Capcom που έκλεισε την Clover και δεν θα δούμε ποτέ sequel αυτού του αριστουργήματος!!!:evil:), αμφιβάλλεις ότι το 95% των forum-ιστών θα το αφόριζε ως "kiddy"??? Μήπως λοιπόν ορισμένοι (δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά, απλώς εσύ μου έδωσες την αφορμή επειδή ανέφερες το Okami) είναι προκατελημμένοι και βλέπουν εξαρχής μια kiddy εικόνα σε καθετί που έχει να κάνει με την Nintendo??? Αν μη τι άλλο, είναι το λιγότερο ανώριμο να χαρακτηρίζουμε το κοινό στο οποίο απευθύνεται ένα παιχνίδι αποκλειστικά από το αν έχει καρτουνίστικα ή ρεαλιστικά γραφικά, κάτι που οι περισσότεροι εδώ μέσα κάνουν... Μου θυμίζετε τους γονείς μου που οταν βλέπουν κάποιο comic το χαρακτηρίζουν εκ προοιμίου παιδικό (μόνο και μόνο επειδή είναι comic) και όταν το ξεφυλλίσουν αναρωτιούνται "πώς γίνεται ένα 8χρονο να βλέπει σκίτσα με βία, γυμνό κ.λπ.???", γιατι πολύ απλά δεν μπορούν να καταλάβουν ότι ένα comic δεν σημαίνει ότι απευθύνεται απαραίτητα σε 8χρονα... Μην κρίνετε λοιπόν κι εσείς κάποια πράγματα από το περιτύλιγμα... Η προκατάληψη είναι ο χειρότερος τρόπος να ξεκινήσει μια κριτική... Άλλο ο σκεπτικισμός όμως και άλλο ο αρνητισμός. Γιατί αυτό που βλέπω από πολλούς είναι ο υπέρμετρος αρνητισμός. Couldn't agree more...
panther_512 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2007 Heatseeker interview Itʼs known that the Wii version shows better modelled planes. Which other graphical improvements have been included compared to the PS2 version? Because the Wiiʼs just got more power under the hood, we were able to improve the explosions, the missile trails, the clouds, we added better water effects –you can see the crest of the wave when you fly really low-… and then you get also a better resolution of the planes, and have been added self-shadowing. But not just that. We also then looked to the colour palette that we use: the Wii, coming from Nintendo, has got a really rich -lush, you know- colour spin. We wanted brilliant skies, that wonderful seas in the Caribbean. Itʼs a fairly saturated game, itʼs more colourful, more appealing, just more striking to the eye. What about possible future downloadable content? Not in Heatseeker 1, but in Heatseeker 2… maybe. Do you consider the Wii version the main one? Why? The Wii version is certainly the lead platform. Itʼs “the one” graphically, itʼs got the most innovative control methods of all, and. yeah, so it certainly is the lead. I always think of the PS2 as kind of being at home, where it all started but… thanks to Nintendo, when in May they released that video, you know, all the actors playing with the controller, it just made our jaws go and a huge smile on our faces when we could do with it, so certainly yeah, the Wii is the lead platform. How does Codemasters feel about the Wii launch? Are you publishing any other Wii title this year? ........I think with games like Heatseeker, weʼre offering something not just to the casual gamer but more for the hardcore, who likes a really good arcade experience. We got to use the controller in whole new ways. And yes, Codemasters does have other titles in development, with just the next one Emergency Mayhem, which is something like racing through cities with emergency vehicles, lost of crazy mini-games in there and lots of racing and driving challenges. And the game can use the Wiimote in also interesting ways
panther_512 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2007 Perrin Kaplan talks Wii: No MMO games on Wii. Online gaming a priority A less violent Prince? Sonic and the Secret Rings gets reviewed Sonicʼs Wii adventure gets reviewed by the video game TV show Game On. Here is a summary of their review. 9.2 out of 10 Pros- Fast, enjoyable gameplay Tons of replay value Good camera Good controls that-once you get used to them-work with the game nicely Story that is funny on purpose Enjoyable Multiplayer Japanese voices available Cons- English VAʼs Annoying helper Shahra Some level up powers seem like they should of been available from start” Only problem? They gave Sonic the Hedgehog (360, PS3) an 8.7.
Pytzamarama Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2007 Heatseeker (built with renderware engine (burnout)) -Wii version will have better explosions, missile trails, clouds, water effects, compared to PS2, PSP -Wii version will have better resolution for planes and self shadowing, see above -96 different unlockables -35 different planes -Wii is "lead plattform" -Might get ported to X360, PS3
panther_512 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2007 Nα σε διορθώσω λίγο Pytzamarama, με renderware είναι σχεδιασμένη η έκδοση για PS2. Οι εκδόσεις Wii και PSP είναι επανασχεδιασμένες από την αρχή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα