thief7710 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Η κυριαρχια μας απασχολει, ή να εχουμε τιτλους που να καλυπτουν πολλους τομεις και να μας ευχαριστουν-καλυπτουν; +1 απο μενα.μακαρι να μην αγορασει κανενας αλλος απο εδω και περα Wii.Δεν θα κερδισω τπτ εγω αν πουληθουν 100.000.000 Wii.Θα κερδισω αν βγουν ωραια παιχνιδια...
spinnet Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 To GOW 2 λέει άλλα πράγματα. Όπως και το Shadow of Colossus κλ. Δεν χρειάζεσαι ούτε τρομερής υποδύναμης μηχάνημα αλλά ούτε και τέλειο φωτορεαλισμό για να έχεις "mature" τίτλους. Αυτό ισχύει σήμερα (και πάλι, οριακά). Πιστεύεις ότι θα ισχύει από το 2008 και μετά; Θα πείθει ένας ρεαλιστικός τίτλος στο Wii δίπλα στην πληθώρα ρεαλιστικών τίτλως στα Χ360/PS3; Μήπως με τα απανωτά ps2/wii games που θα δούμε φέτος θα δημιουργηθεί μια εικόνα ενός upgraded ps2 με πρωτότυπο χειρισμό για το Wii; Αν συμβεί αυτό, ο μόνος τρόπος να βρει την ταυτότητα του το Wii θα είναι να στηριχτεί (κλασικά) στα first-party games και εκεί αρχίζει και στραβώνει το πράγμα. Επίσης, καταλαβαίνεις ότι το Manhunt 2 θα πάρει διαστάσεις χιονοστοιβάδας στο Wii έτσι? Διαστάσεις που μπορεί να αλλάξουν για καλύτερο ή χειρότερο το image του Wii πολύ γρήγορα. Το ότι θα γίνει ντόρος είναι γεγονός, το έχουμε αναφέρει ήδη. Αυτό που λέω είναι ότι λόγω του user base του Wii δεν θα πουλήσει πολύ. Δε θα μπορέσει δηλαδή να εκμεταλλευτεί θετικά αύτον τον ντόρο, συν τοις άλλοις είναι πιθανόν να κάνει και ζημιά, δεδομένης της εικόνας και του userbase της κονσόλας. Αυτή είναι η δική μου εκτίμηση.
xrest Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 οι πωλησεις τις κονσολας καθοριζουν και τι τιτλοι θα βγουν.οποτε ολοι να παρακαλουν για πολλες πωλησεις
panther_512 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Η κυριαρχια μας απασχολει, ή να εχουμε τιτλους που να καλυπτουν πολλους τομεις και να μας ευχαριστουν-καλυπτουν; Δυστυχώς αυτά είναι λίγο αληλένδετα. Πολύ καλές πωλήσεις κονσόλας---> Καλύτερο support από developers----> Περισσότερα και καλύτερα παιχνίδια----> Πολύ καλές πωλήσεις κονσόλας. Είναι κύκλος το όλο θέμα. Αν δεν πουλήσει καλά η κονσόλα και δεν ξεχωρίσει, μή περιμένεις και πολλά παιχνίδια που να καλύπτουν όλους τους τομείς.
spinnet Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 +1 απο μενα.μακαρι να μην αγορασει κανενας αλλος απο εδω και περα Wii.Δεν θα κερδισω τπτ εγω αν πουληθουν 100.000.000 Wii.Θα κερδισω αν βγουν ωραια παιχνιδια... ...και φυσικά αυτά τα δύο πράγματα είναι τελείως άσχετα μεταξύ τους, έτσι...;
asmilon Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Αμα πουληθουν 100.000.000 Wii τοτε καθε developer θα θελει να φτιαξει παιχνιδια για το Wii, θα αυξηθει ο ανταγωνισμος και θα βγουν καλυτερα και πιο πρωτοτυπα παιχνιδια. Απλα ειναι τα πραγματα. Πιστευω το DS με την κυριαρχια του πλεον εχει τιτλους που καλυπτουν αρκετα γουστα. Το ιδιο θα γινει με το Wii, oσο μεγαλυτερο hype δημιουργειται τοσο περισσοτερο θα ασχοληθουν οι εταιριες βγαζοντας νεα παιχνιδια.
spinnet Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 παραθέτω ένα τμήμα άρθρου από το Gamelife, σχετικό με τους προβληματισμούς μας για τα mature games, με αφορμή το Manhunt 2: Α) Είναι απόγευμα. Βρισκόμαστε στο σαλόνι μιας οικογένειας, όπου δυο παιδιά παίζουν διπλό στο Wii Sports Tennis. Επιστρέφοντας από τη δουλειά, οι γονείς μπαίνουν στο σαλόνι και βλέπουν τα παιδιά να παίζουν και να γυμνάζονται ταυτόχρονα, σε έναν τίτλο που δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις, απλά μια γενική αίσθηση του πως χειρίζεται κανείς μια ρακέτα. Πολύ σύντομα, ολόκληρη η οικογένεια χωρίζεται σε δυο ζευγάρια και ξεκινά ένα ματς τένις. Γέλια, χαρά και διασκέδαση για όλους. Το όραμα της Nintendo. Είναι απόγευμα. Βρισκόμαστε στο σαλόνι μιας οικογένειας, όπου ένα παιδί παίζει το Manhunt 2 στο Wii, ενώ το άλλο παρακολουθεί και ενθαρρύνει. Επιστρέφοντας από τη δουλειά, οι γονείς μπαίνουν στο σαλόνι και βλέπουν το ένα παιδί να κρατά το Wiimote σηκωμένο ψηλά, σαν ρόπαλο, ενώ με το άλλο του χέρι χρησιμοποιεί το μοχλό του nunchuck προκειμένου να πλησιάσει τον αντίπαλό του χωρίς να γίνει αντιληπτός. Μόλις βρεθεί στη σωστή απόσταση, ο μικρός κατεβάζει με δύναμη το Wiimote, ανοίγοντας το κεφάλι του ψηφιακού αντιπάλου του, ενώ ο άλλος αδερφός ζητωκραυγάζει από τον καναπέ. Οι γονείς κοιτάζονται μεταξύ τους απορημένοι και τρομοκρατημένοι. Κλάματα, τιμωρίες και τηλέφωνα στα κανάλια. Όχι το όραμα της Nintendo.
thief7710 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 ...και φυσικά αυτά τα δύο πράγματα είναι τελείως άσχετα μεταξύ τους, έτσι...; οχι σε καμια περιπτωση δεν ειναι ασχετα.οπως εγραψαν ολοι παραπανω "οσες περισσοτερες πωλησεις ->τοσο μεγαλυτερη υποστηριξη απο τις εταιριες". απλα εγω λεω τι με ενδιαφερει εμενα σαν gamer.με ενδιαφερει να βγουν καλα παιχνιδια και οχι να βγαινω και να λεω σε οσους εχουν PS3 οτι η κονσολα μου πουλησε 2.000.000 κομματια περισσοτερα απο την δικη τους.
Freakster Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Και το ds ρε παιδια σαρωσε αλλα οι περισσοτεροι τιλοι που εχω ειναι λιγο kiddy αν και καθολα διασκεδαστικοι..
panther_512 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Αυτό ισχύει σήμερα (και πάλι, οριακά). Πιστεύεις ότι θα ισχύει από το 2008 και μετά; Θα πείθει ένας ρεαλιστικός τίτλος στο Wii δίπλα στην πληθώρα ρεαλιστικών τίτλως στα Χ360/PS3; Μήπως με τα απανωτά ps2/wii games που θα δούμε φέτος θα δημιουργηθεί μια εικόνα ενός upgraded ps2 με πρωτότυπο χειρισμό για το Wii; Αν συμβεί αυτό, ο μόνος τρόπος να βρει την ταυτότητα του το Wii θα είναι να στηριχτεί (κλασικά) στα first-party games και εκεί αρχίζει και στραβώνει το πράγμα. Κοίτα,ότι εκτιμήσεις και αν κάνουμε, ο χώρος του video-gaming είναι έτσι διαμορφωμένος που τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν τελείως από τη μιά μέρα στην άλλη. Ότι συγκρίσεις και να κάνουμε, πέφτουν στο κενό και το αν θα βγούμε σωστοί ναί ή όχι είναι πιό πολύ θέμα τύχης παρά οτιδήποτε άλλο. Εντάξει, λίγο υπερβολικό αυτό, αλλά ο παράγοντας τύχη δεν είναι αμελητέος. Πάντα χρησιμοποιώ το παράδειγμα DS Vs PSP. Οι ομοιότητες της μάχης Wii Vs XBOX360 Vs PS3 με το DS Vs PSP είναι αρκετά πολλές για να τις αγνοήσουμε. Ότι ομοιότητες και διαφορές έχει το DS με το PSP, τις ίδιες περίπου έχει και το Wii με τις άλλες κονσόλες. Επειχηρήματα μπορούμε να δώσουμε άπειρα, τόσο υπέρ όσο και κατά της παραπάνω σύγκρισης. Απλώς αυτό που θέλω να πώ είναι ότι τα φαινόμενα χιονοστοιβάδας είναι εύκολο να δημιουργηθούν και να ανατρέψουν τις όποιες εκτιμήσεις κάνουμε. Ένας ακόμα τίτλος μαζικής απείχησης τύπου Wii Sports ή Brain Training είναι αρκετός να εκτινάξει τις πωλήσεις σε ακόμα μεγαλύτερα ύψη και το 3rd party support να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο.
thief7710 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 chat το καναμε εδω μεσα.δεν μαζευομαστε ολοι στο mIRC η στο DC++ να τα πουμε?
stefan123 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Poli oraio,omorfo kai diaskedastiko deixnei to mario galaxy... Simfona me to ign.com vgainei 03/03/07 eno simfona me to play.com stis 01/06/2007.............Eidomen..... Kai mia texniki erotisi: Aytos o: PowerPC based "Broadway" processor, made with a 90 nm SOI CMOS process, reportedly clocked at 729 MHz se poion pentium4 i athlon antistoixei pano kato? Episis o: ATI "Hollywood" GPU made with a 90 nm CMOS process, reportedly clocked at 243 MHz se poia simerini karta grafikon antistoixei eite ati eite nvidia?
panther_512 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 παραθέτω ένα τμήμα άρθρου από το Gamelife, σχετικό με τους προβληματισμούς μας για τα mature games, με αφορμή το Manhunt 2: Α) Είναι απόγευμα. Βρισκόμαστε στο σαλόνι μιας οικογένειας, όπου δυο παιδιά παίζουν διπλό στο Wii Sports Tennis. Επιστρέφοντας από τη δουλειά, οι γονείς μπαίνουν στο σαλόνι και βλέπουν τα παιδιά να παίζουν και να γυμνάζονται ταυτόχρονα, σε έναν τίτλο που δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις, απλά μια γενική αίσθηση του πως χειρίζεται κανείς μια ρακέτα. Πολύ σύντομα, ολόκληρη η οικογένεια χωρίζεται σε δυο ζευγάρια και ξεκινά ένα ματς τένις. Γέλια, χαρά και διασκέδαση για όλους. Το όραμα της Nintendo. Είναι απόγευμα. Βρισκόμαστε στο σαλόνι μιας οικογένειας, όπου ένα παιδί παίζει το Manhunt 2 στο Wii, ενώ το άλλο παρακολουθεί και ενθαρρύνει. Επιστρέφοντας από τη δουλειά, οι γονείς μπαίνουν στο σαλόνι και βλέπουν το ένα παιδί να κρατά το Wiimote σηκωμένο ψηλά, σαν ρόπαλο, ενώ με το άλλο του χέρι χρησιμοποιεί το μοχλό του nunchuck προκειμένου να πλησιάσει τον αντίπαλό του χωρίς να γίνει αντιληπτός. Μόλις βρεθεί στη σωστή απόσταση, ο μικρός κατεβάζει με δύναμη το Wiimote, ανοίγοντας το κεφάλι του ψηφιακού αντιπάλου του, ενώ ο άλλος αδερφός ζητωκραυγάζει από τον καναπέ. Οι γονείς κοιτάζονται μεταξύ τους απορημένοι και τρομοκρατημένοι. Κλάματα, τιμωρίες και τηλέφωνα στα κανάλια. Όχι το όραμα της Nintendo. Η Nintendo ενσωμάτωσε στο Wii ένα σύστημα που λέγεται Parental Control. Είναι ευθύνη των γονέων από κεί και πέρα. Μου θύμησες τώρα που διάβαζα στα forums του imdb.com για μιά μητέρα που πήρε τα παιδιά της να δούνε το "Pan's Labyrinth" και φώναζε μετά για την βιαιότητα της ταινίας, διότι νόμιζε ότι η ταινία ήταν με θέμα τον Peter Pan. Άσχετο το ότι η ταινία έχει ένα τεράστιο "Ακατάλληλο κάτω των 18" επάνω της. Της έφταιγε η ταινία κατα τα άλλα. Nintendo comments on Manhunt 2 Manhunt 2 is not developed or published by Nintendo. It is one of many titles released by third party publishers for our system that appeal to people of all ages and interests. Just as with movies, television, and books, different video games appeal to - and are appropriate for - different audiences. Video game retailers and purchasers are strongly encouraged to follow the age-specific ESRB ratings when considering what software to sell or buy. If parents are concerned about kids having access to inappropriate Wii games, we encourage them to utilize the PIN-operated Parental Control features built into Wii.
bartbrains Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Nomizw oti to la8os pou exei ginei stin sigekrimeni periptwsi einai oti apo ta tooosa mature games, to Manhunt brikan na baloun mesa stous prwtous mature titlous? Diladi isws ena apo ta pio "enoxlitika" apo ola ? Oute epitides na to ekanan!
Daredevil Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2007 Wii is for Kids says Capcom Christian Svensson, Sr. Director of Strategic Planning & Research at Capcom has commented that they are not making many 'mature' titles for the Wii. He does not believe the Wii will have a big audience beyond the early adopters and if a 'core base' develops, it will consist largely of younger players.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα