kostacurtas Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 Manhunt 2 Wii Boxart and New Images Medal of Honor: Vanguard Wii New Images The Godfather: Blackhand Edition New Images Dragon Quest Swords New Images Sonic and the Secret of the Rings New Images Eledees New Images
APatewnas Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 Ap oti fainetai allaksane poly to sonic... Egw ithela to palio klasiko sonic. To "The Godfather: Blackhand Edition New Images" fainetai kalo... ti lete eseis? Plaka tha exei to gameplay.
kostacurtas Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 Guitar Hero comes to the Wii! Thatʼs right, during Activisionʼs conference call on Wednesday, CEO Mike Griffith stated that Guitar Hero will be making itʼs way to the Wii: "The key difference in our strategy versus the prior cycle, is that in addition to full support on Sony and Microsoft platforms, we will aggressively target the Nintendo platforms consistent with our multi-platform strategy and Nintendoʼs expected growth. In fiscal 2008, we will double our offerings on the DS and the Wii, including Spider-Man, Shrek, Transformers, and Guitar Hero." No other details were given during the 60+ minute conference call. Since the announcement was given by the President of Activision, I think the chances are high for an official press release in the future. If you wish to hear the announcement for yourself, check out the conference call below and skip ahead to around the 28-minute mark. Activisionʼs Conference Call Link Activision Doubles Nintendo Support Fiscal year 08 to see Activision ramp up game releases for Wii and DS In response to the commercial success of Wii and DS, Activision, the company which had the most Wii titles available at launch, will double its support for Nintendo consoles. During a conference call to analysts, Activision CEO, Bobby Kotick, said: "Activision recognised the Wii opportunity, and we had one of the largest lineups at launch. In fiscal 08, we will double our product offerings on Wii and DS as we plan to be even more successful on these platforms." Along with announcing that the currently Wii-exclusive Tony Hawks Downhill Jam will be ported to Wii, he goes on to say: "To date, there has been strong consumer response to all three next-generation consoles, which truly are delivering new gaming experiences to broader, more diverse audiences than ever before."
Pytzamarama Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 και πως το ξέρεις αυτο...? επισης ξερω οτι ακομα και τα hardware pixel shaders που εχει ειναι πρωτογωνα σε σχεση με τα αντιστοιχα του DirectX,oτi ξεχνας εντελως displacement και paralax mapping και ουσιαστικα δεν εχεις ουτε normal (τουτεστιν ξεχνας Doom3 xbox1 αποτελεσματα..per-pixel lighting κτλ). Να συνεχισω με την απουσια floating point color precision και frame buffer effects? Eλπιζω παντως σε πιο ευφανταστους τροπους χρησης του wii-mote (που πιστευω οτι αν η Ν εβαζε κανα χερι στη τσεπη και εβγαζε συγχρονο hardware θα ειχαμε απο τωρα πολυ εξυπνα implementations) διοτι τοτε θα ειναι με διαφορα η καλυτερη επιλογη αγορας ως δευτερη κονσολα
p3tran Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 Φήμη ή αλήθεια; Στα σκαριά port της Unreal Engine 3 για το Wii. Απόσπασμα συνέντευξης του Mark Rein στο Wired: WN: Itʼs also tough to ignore the success of the Wii at this point. Do you guys have any plans to be in that space? MR: Hey, weʼre in that space! Red Steel, Splinter Cell — those use our previous engine technology. Thereʼs a Brothers in Arms game as well. There will be quite a few games on the Wii that we get a little involvement from us. But itʼs not in our plans to bring Unreal Engine 3 to the Wii. Itʼs really designed for next-gen, high-definition. One of our licensees has been porting it, and they might be successful at that, and that would be great if they do it. Itʼs doable, but not something that weʼre going to focus on. Με λίγα λόγια λέει ότι οι ίδιοι δεν ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με ένα τέτοιο port διότι η engine έχει σχεδιαστεί για next-gen γραφικά, όμως εταιρεία που έχει πάρει τα δικαιώματα της engine προσπαθεί να την κάνει port στο Wii. Επίσης, το IGN ανακοίνωσε τη φήμη ότι η Gearbox πειραματίζεται με την engine, προσπαθώντας να την "κατεβάσει" στις δυνατότητες του Wii. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λέπτομέρειες εδώ. το να κανουνε ολοκληρο το scheme ενος nextgen τιτλου να γινεται απευθειας port στο wii δεν ειναι κακη ιδεα. επισης σιγουρα το ue3 θα εχει καλυτερο toolset απο το ue2. (αν και τα UE games θα γινονται κατα βαση port, αλλα λεμε τωρα) ομως περα απο αυτους τους 2 λογους, δεν μπορω να σκεφτω τριτο ουσιαστικο λογο για να επιχειρηθει κατι τετοιο. α! ειναι και το marketing. φιλικη συμβουλη: μην περιμενετε θαυματα..
Rebel21 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 επισης ξερω οτι ακομα και τα hardware pixel shaders που εχει ειναι πρωτογωνα σε σχεση με τα αντιστοιχα του DirectX,oτi ξεχνας εντελως displacement και paralax mapping και ουσιαστικα δεν εχεις ουτε normal (τουτεστιν ξεχνας Doom3 xbox1 αποτελεσματα..per-pixel lighting κτλ).Να συνεχισω με την απουσια floating point color precision και frame buffer effects? Eλπιζω παντως σε πιο ευφανταστους τροπους χρησης του wii-mote (που πιστευω οτι αν η Ν εβαζε κανα χερι στη τσεπη και εβγαζε συγχρονο hardware θα ειχαμε απο τωρα πολυ εξυπνα implementations) διοτι τοτε θα ειναι με διαφορα η καλυτερη επιλογη αγορας ως δευτερη κονσολα file otan elega kai egw gia tis tsigounies tis nintendo kai oti pswnise oti xeirotero vrike apo tin ATI me vrizane kai apo panw.telos pantwn den einai anangi na exei trella grafika kai to sonic mia xara einai apla ta paixnidia na einai kala.san deyteri consola einai kali pantws. The Godfather: Blackhand Edition Video http://streamingmovies.ign.com/wii/article/762/762493/godfather_trailer1_wmvlowwide.wmv Sonic and the Secret Rings Homepage http://www.sega.com/gamesite/sonicrings/index.php Fire Emblem TV Spot http://wii.com/jp/movies/wii-cm-soft21/
thief7710 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 φιλικη συμβουλη: μην περιμενετε θαυματα.. giati oxi? edo esi pires Wii! :-D :-D :-D
p3tran Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 giati oxi? edo esi pires Wii! :-D :-D :-D ε αφου το θετεις ετσι, τοτε θα χαρεις να μαθεις οτι το Red Steel, launch game του Wii, ητανε ηδη φτιαγμενο με UE2.5 οποτε η UE3 ειναι κοντα! 8)
thief7710 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2007 ε αφου το θετεις ετσι, τοτε θα χαρεις να μαθεις οτι το Red Steel, launch game του Wii, ητανε ηδη φτιαγμενο με UE2.5 οποτε η UE3 ειναι κοντα! 8) telika mesa stis m@l@kies mou leo kai kanena sosto kata lathos:-D :-D
Pytzamarama Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Unreal 2.5 ΑΚΑ unreal2 + self shadowing
spinnet Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Επαναπαύονται στον πρωτότυπο χειρισμό και τα ξύνουν στον τεχνικό τομέα οι developers στο Wii; Από τα παιχνίδια που έχουμε δει μέχρι στιγμής και το γεγονός ότι το Wii ευκολύνει πολύ την ανάπτυξη παιχνιδιών αφού τεχνικά μοιάζει πολύ με το Gamecube, αυτό φαίνεται να ισχύει. Αυτό πιστεύει εξάλλου και ο πρόεδρος της Factor 5 (Rogue Squadron games), Julian Eggebrecht: IGN: Resident Evil 4 was a beautiful GCN title. Rogue Squadron was doing things at launch that developers still haven't done on Wii. Why do you think that is? Are studios getting sloppy on Wii? Julian: Yes. I'm so disappointed knowing exactly what the Wii can do -- and I still think nobody knows it better than we (no pun intended) [laughs]. I really have to say, boy, am I disappointed! They all have finally figured out, five years into the hardware's life cycle, how to do at least basic shaders and a rim light, but that's what everybody does. But I still don't see enough bump and normal-mapping, if any. I still don't see enough post effects, although you would have insane fill-rates with Wii. I don't see any of that. I was digging out Rebel Strike the other day and was looking at it, and we had some people who were visiting ask, "Why isn't anybody else doing this on Wii?" And I am at a loss. I really am.
heyou Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Εχει δίκιο ο ανθρωπος. Κάνουν φτηνές παραγωγές για να τα οικονομήσουν γρήγορα, αλλά με αυτόν τον τρόπο θα το τελειώσουν το μηχάνημα! Πρέπει να σφίξει τα λουριά η Nintendo. Πάλι καλά που θα δούμε ωραία γραφικά στο Sonic και στο SSX blur μέχρι το Μάρτη.
kostacurtas Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Zelda Tops One Million on Wii In North America alone. Nintendo's new Wii console has its first million-seller. In an interview with IGN Wii on Thursday, NOA's VP of marketing and corporate affairs, Perrin Kaplan, said that The Legend of Zelda: Twilight Princess has sold more than one million copies "in the Americas alone." Kaplan also said that Nintendo is well on target to sell through six million Wii systems around the world by the end of March. The Legend of Zelda: Twilight Princess is an epic adventure from director Eiji Aonuma, best known for the N64 Majora's Mask and GameCube Wind Waker Zelda titles before it. In the game, players take on the role of Link on a new quest to save Hyrule from the creeping Twilight realm. The title features old and new characters and classic-style puzzle-solving. IGN Wii rated the game a 9.5 out of 10 and selected it as our Wii Game of the Year. It was picked as overall Game of the Year by the majority of online and print outlets. The edgier Twilight Princess is easily on track to blow the rooftop off sales of the stylistic Wind Waker, which was oftentimes called overly cartoony by critics and fans. MLB 2K8 on Wii You have to wait a year, but itʼs coming. A developer on 2k7 explains why there is no Wii version this year. Q: How come you have MLB 2K7 on all platforms except for the Wii? Do you have any plans to put the game on the Wii this year at all? TIA A: We donʼt have MLB 2K7 on Wii this year. We want to spend some time to really utilize the controls and this year wasnʼt going to provide us that time. Look for MLB 2K8 on Wii. Sonic And The Secret Rings Website Launched Sonic and the Secret Rings trial version in Japan
Rebel21 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Εχει δίκιο ο ανθρωπος. Κάνουν φτηνές παραγωγές για να τα οικονομήσουν γρήγορα, αλλά με αυτόν τον τρόπο θα το τελειώσουν το μηχάνημα! Πρέπει να σφίξει τα λουριά η Nintendo. Πάλι καλά που θα δούμε ωραία γραφικά στο Sonic και στο SSX blur μέχρι το Μάρτη. poli swsta ta les file.akoma kai to SSX blur einai metrio apla to xexwrizoume se grafika toulaxiston logo tou oti ta alla games einai gia ta mpaza. prepei na diskoleftike poli to IGN na vgalei game of the year to zelda.
Rebel21 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2007 ZootFly CEO Bostjan Troha sto gamespot GS: Let's talk about TimeO for a second. Can you give us an overview of the game? BT: It's a third-person action game for the Xbox 360, PS3, and hopefully for the Wii. It's an upbeat story about two diehard urban explorers who got trapped deep in the shadow world of a parallel New York. The city itself is a war machine threatening to wipe out our world. Zed Condor and Violet Munro have three days to stop it. TimeO is in part based on a true story about two urban explorers that disappeared in New York City in August 2006, while exploring a Harlem basement rumored to house an ancient portal into the parallel world. GS: You've told us that in addition to the PS3, Xbox 360, and PC, you may bring the game to the Wii. What are your thoughts on that system? BT: I love the Wii. And I have enormous respect for the courage Nintendo showed by going ahead with such a revolutionary concept and the most incredible name. In my view, the Wii is not in competition with either the Xbox 360 or PS3. It's a complementary platform; it seems to be more a toy than a console, which is great. an telika to paixnidi vgei isws na einai to prwto next gen multiplatform (ps3,xbox,wii).ektos kai an i ekdosi tou wii einai aftonomi.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα