Προς το περιεχόμενο

Wiiva la Revolution!! {News Topic}


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

H φώτο που πόσταρε ο rebel21 είναι 1000% target render και όχι πραγματικό.

 

Δημοσιεύθηκε τον Οκτώβριο, μαζί με την ανακοίνωση του παιχνιδιού.

 

Το πρόβλημα με τις screenshots είναι ότι στα διάφορα sites τις έχουν μπερδεμένες μαζί με PS2 screenshots και δεν βγάζεις άκρη ποιές είναι ποιές.

 

Οι τελευταίες φώτος που πόσταρε το IGN και που έβαλα εδώ, υποτίθεται είναι Wii screenshots, όμως δεν υπάρχει σε καμία από αυτές HUD, σε αντίθεση με τις παλαιότερες.

 

Επίσης, τα βίντεο που δημοσιεύσαν,είναι χαμηλής ποιότητας, αποτελούν presentations και δεν αναφέρουν ποιά έκδοση είναι.

Δημοσ.

Graphics DO matter damnit!

 

“Theyʼre talking nonsense. Itʼs ridiculous to say that graphics donʼt matter. Thatʼs like saying, ʽThe quality of my TV screen doesnʼt matter.ʼ Oh really? So then in that case, you can go watch 24 in black-and-white on a seven-inch screen. It is a fair criticism to say that sometimes graphics have been applied, not at the expense of gameplay, but without equal consideration to it. Itʼs nonsense to say graphics donʼt matter. I think we can do a lot better, but I think weʼd like to see graphics encompassing the gameplay.”

 

Who made those comments you ask? Well it was Roy Taylor, VP of content at Nvidia.

 

Προσωπικό σχόλιο: XAXAXAXAXAXAXAXA!!!!!!

Δημοσ.

φυσικα και μετρανε.αυτο ελειπε.αν ηταν να γυρισουμε στα sprites.τα δυνατα γραφικα παραγονται απο δυνατο συστημα,το οποιο βοηθα και το gameplay και γενικοτερα την εμπειρια.τωρα το θεμα ειναι πως σου πλασαρουν το θεμα,και το τι υποστηριζει ο καθενας..

Δημοσ.

Φυσικά και μετράνε τα γραφικά αλλά δεν είναι η Νο1 προτεραιότητα σε ένα παιχνίδι. Το κυριότερο είναι να νιώθεις έναν ρεαλισμό άσχετα αν έχει ή όχι αληθοφανείς γραφικά. Για παράδειγμα και το Animal Crossing με τα απλά γραφικά και το GTA με τα ρεαλιστικά γραφικά σε βάζουν μέσα στο πόλη, μέσα στο παιχνίδι.

Δημοσ.

Ντάξει ρε συ, δεν είπε κανένας το αντίθετο.

 

Αλλά όταν τα λέει αυτά ο Vise President of content της Nvidia, με αυτό το τρόπο, σε κάνει να νιώθεις λές και έχει τρομοκρατηθεί από τα σχόλια των απανταχού Ninted-άκιδων. ΧΑΧΑΧΑΧΑχα

Δημοσ.

Link ICE

 

DSC01894-thumb.jpg

 

 

Sonic and the secret rings trailer

 

http://www.youtube.com/watch?v=yCplzkpFeCo&eurl=

 

Δεν ειναι καλής ποιότητας βίντεο αλλά νομίζω αντιλαμβάνεται κανείς τα πολύ ωραία γραφικά και εφέ του παιχνιδιού.

 

Kάτσε να το βάλω εδώ να φαίνεται...

 

Δημοσ.

H EA σχεδιάζει 15 τίτλους για το Wii

 

EA to Ramp up Nintendo Support

15 Wii games in development.

 

.....it's important to note that EA's relationship with Nintendo has grown substantially over just the last few months, primarily because of the release of Wii. In just a matter of months, the company has helped Nintendo launch the system with Madden 07, and Need for Speed Carbon, and is already working to keep support continuing with the addition of SSX Blur, Tiger Woods 07, The Godfather: Blackhand Edition, and Medal of Honor Vanguard for just the first half of 2007 alone.

 

To top things off, the CEO stated that EA already has 15 titles in development for Wii at this point. From the looks of it, Wii may be just what the doctor ordered for Nintendo sports fans.

 

 

 

H Square σκέφτεται να βγάλει καινούργιους τίτλους για το Wii?

"... there are possibilities that we will make other games for Wii as well; original games, not necessarily remakes as with this game. It really all depends on what kind of game we are looking to make..."

 

 

 

O Ιwata μιλά για την επιτυχία του Wii

 

apan's Yukan Fuji blog recently scored an interview with Nintendo's man in charge, Satoru Iwata. The Nintendo president discussed the success of the Wii, the problems it's been having with meeting DS demand, and even his own recent DS-based obsession.

 

Despite having shipped over a million units to Japan last year, Iwata isn't celebrating the Wii's success just yet. "Any system will sell well following launch," said the Nintendo president, "but there will definitely come a time where it will stop selling. Even the DS hit a rough spell after selling 1.5 million units a month after launch. The flame was really lit a year after launch, after Nintendogs and Brain Age became big hits. With the Wii, we have to make good software just as we did with the DS."

 

We tend to make a note of this in every report we do from the Japanese front lines, but the DS is still sold out at retail in Japan. The site pointed this out to Iwata, who recalled a quote from a member of the worldwide press: "In Japan, every week is Christmas." Iwata continued Nintendo's corporate line of being apologetic over the shortages, stating, "We're making and shipping 700,000 units per month domestically, but even then we're unable to clear up the shortages."

 

Finally, the site made a comment suggesting that Nintendo would from this year on be the industry leader, with others chasing from behind. "That's not the case," replied Iwata. "So long as we continue the fight against the lack of interest in games from the general consumer, Nintendo will always be the challenger. For example, one challenge is in developing software that keeps people from saying they're no longer interested in swinging the Wiimote."

 

Iwata, incidentally, finds himself currently occupied by a DS game. The Nintendo leader revealed to the site that he's been using Nintendo's Japan-only DS cooking software, Cooking Navi, to cook every weekend.

 

 

H μετριοπάθεια στις δηλώσεις του Iwata πιστεύω έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις υπερβολικές δηλώσεις που ακούμε από άλλους και άλλους....

Δημοσ.

Exclusive: Dewy's Adventure for Wii

 

The Elebits team returns with a ground-up Wii game designed for the controller.

 

Konami on Thursday revealed to IGN Wii its original new Wii title, Dewy's Adventure. Don't let the name fool you, though, because the game is built by the same team responsible for the critically-acclaimed action effort, Elebits -- a title that IGN selected as best Wii action project of last year.

 

In Dewy's Adventure, gamers take control of a recently incarnated water droplet, Dewy, whose Elder Tree master has fallen ill at the hands of the evil Don Hedron. It's up to Dewy to find a way to save the Elder Tree and restore order to the once-flourishing forests.

 

Players use the Wii remote to navigate the character through an assortment of environments and harness his special abilities. In terms of control, gamers tilt the Wii remote to angle and rotate the landscapes in order to position Dewy in the correct spots for puzzle-solving. Dewy can also modify the temperature of his immediate surroundings, changing ice to mist, for example. Using his elemental powers, Dewy can freeze or heat different parts of the worlds in order to trigger a variety of puzzles and advance. In addition, players can induce earthquakes, lightning bolts or even damaging gusts of wind, among other things, by shaking and waving the Wii remote respectively during certain situations.

 

The title features six massive stages, each with its own unique visual style. On top the single-player experience, Dewy's Adventure boasts an Elebits-like edit mode that enables players to build complete stages with fully customizable puzzles, different landscape types and enemies. According to Konami, the stages can be played alone or cooperatively with a friend.

 

"Dewy's Adventure emphasizes Konami's commitment to creating innovative software for the Wii with one of a kind gameplay, unique motion sensitive controls, and a colorful game world packed with memorable characters," said Wilson Cheng, product manager with Konami. "Building upon the success of Elebits, Dewy's Adventure is poised to deliver another exciting and accessible gaming experience that is only possible through the immersive Wii hardware."

 

 

Περιληπτικά από τη συνέντευξη:

 

- Το παιχνίδι σχεδιάζεται από την ομάδα του Elebits

 

- Ο κεντρικός χαρακτήρας είναι ο Dewy, ο οποίος είναι μιά σταγόνα νερού

 

- Το παιχνίδι ελέγχεται αποκλειστικά με το Wiimote. To κρατάτε σαν τιμόνι και γυρνώντας το δεξιά-αριστερά-μπρός-πίσω, αλλάζετε τη κλίση του περιβάλλοντος για να κουνηθεί ο χαρακτήρας (Super Monkey Ball, Mercury Revolution).

 

- Ο ήρωας μπορεί να παγώσει ή να εξατμιστεί ανα πάσα στιγμή για να αντιμετωπίσετε εχθρούς και γρίφους.

 

- Θα μπορείτε να πετάτε αστραπές και να δημιουργείτε σεισμούς.

 

- Πολλές δυνατότητες του χαρακτήρα δεν αποκαλύπτονται στη συνέντευξη.

 

- Το παιχνίδι σχεδιάζεται ήδη πάνω από ένα χρόνο. 30 άτομα ασχολούνται μαζί του. Κατ'ακρίβεια, ο σχεδιασμός του ξεκίνησε ταυτόχρονα με το Elebits.

 

- Θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2007

 

- Έχουν δώσει τεράστια σημασία στα γραφικά σε αντίθεση με το Elebits. Αποτέλεσμα: Το Dewy's adventure ίσως είναι το ΠΡΩΤΟ παιχνίδι στο Wii που χρησιμοποιεί τεχνολογία normal mapping. Πολλοί νομίζαν ότι το Wii δεν είναι ικανό για κάτι τέτοιο.

 

- 480p δεν είναι σίγουρο ακόμα. 16:9 όμως είναι

 

- Το παιχνίδι θα έχει Level editor

 

- Θα υποστηρίζει το Wiiconnect24.

 

- Προσπαθούν να το κάνουν up to 4 players multiplayer. Αν αποδειχθεί δύσκολο για τους gamers, θα το κάνουν up to 2.

 

- Οι developers πιστεύουν ότι το Wii είναι πολύ ικανή κονσόλα και μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα πράγματα απ'ότι έχουμε δεί μέχρι στιγμής.

 

dewys-adventure-screens-20070201014252103.jpg

 

dewys-adventure-screens-20070201014259025.jpg

 

dewys-adventure-screens-20070201014305025.jpg

 

dewys-adventure-screens-20070201014306728.jpg

 

dewys-adventure-screens-20070201014308212.jpg

 

To παιχνίδι είναι εξαιρετικά όμορφο και καλοσχεδιασμένο.

 

Καθ'ότι οι φώτο το αδικούνε, μπορείτε να κατεβάσετε το gameplay trailer από εδώ.

Δημοσ.

Flashback creator working on Wii title with Eric Viennot

 

As far as news goes, this is one of the most exciting bits of news for us in recent memory. See, Flashback was one of our very favorite games on the SNES during our pre-teen years, as we helped a man with no memory navigate the dangers of New New York. It was an amazing title and now, with the confirmation of its creator Paul Cuisset working on a new Wii title alongside Eric Viennot, we're pretty sure we'll have to go on a murderous rampage should something prevent this great union of minds from creating their proposed game on the Wii.

Δημοσ.

Eκτος απο παιχνιδακια με χαρουμενα χρωματα,πολυχρωμα και με "παιδικο υφος" δεν βλεπω κατι αλλο.Ελεος....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...