pigeon Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2006 Ηρθε η ωρα να φτιαξετε ενα subforum για Μαγαζια. Δεν ξερω αν θα το λένε "Εμπειρίες απο την Ελληνική Αγορά Πληροφορικής" ή "Προβλήματα με καταστήματα", "Ευαγγελάτος online" ή "ο Τριανταφυλλόπουλος πήρε τ'οπλο του", πάντως ηρθε η ωρα γιατι εχουν γεμίσει 300 θέματα παντού και ουτε μπορούμε να τα παρακολουθήσουμε ουτε και ειναι ωραιο εκει που διαβάζεις τεχνικά θέματα και να πετάγεσαι στις καταγγελίες και τ'αντίθετο. Καλως η κακως πριν αγοράσουμε απο κάπου, συμβουλευόμαστε τις εμπειρίες των υπολοίπων , και ειναι αδύνατο να γίνει αυτο με το search.... Ευχαριστω...
antonl Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 +1 για το παραπάνω request. Σίγουρα είναι πολύ χρήσιμες και κατατοπιστικές οι κατηγορίες των forum όπου μπορείς να ρωτήσεις «τι» να αγοράσεις. Αλλά πολύ χρήσιμο θα ήταν να υπάρχει και μια κατηγορία για το «πού» θα δώσεις τα χρήματά σου. Δεν είναι ανάγκη φυσικά να υπάρχουν μόνο αρνητιά σχόλια για τα καταστήματα, τα θετικά θα ήταν εξίσου χρήσιμα. Επίσης ίσως θα μπορούσαν να υπάρχουν σαν sticky κάποια threads που να αναφέρουν τα δικαιώματά μας σαν αγοραστές τόσο σχετικά με τα θέματα των εγγυήσεων όσο και λοιπές πληροφορίες για το after-sales service που δικαιούμαστε. Έχω δει αρκετά posts που αναφέρονται σε αυτά τα θέματα αλλά δυστυχώς χάνονται στην πληθώρα των υπόλοιπων posts/threads.
antreaslam Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 δεν ξερω ποσο ευκολο-δυσκολο ειναι να γινει κατι τετοιο,αλλά κ εμένα θα μου άρεσε να φτιαχτεί αυτό. κ για την ακρίβεια,ακόμα καλύτερα,ενα sub-forum μαγαζιών,που να περιέχει υποκατηγορίες φορουμς (πλαισιο,e-shop,κλπ).... (αν κ νομιζω οτι θα πεσει η προπαγανδα του αιωνα,αλλα τελος παντων)!
SCidER Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 +1 (oλo + και + ειμαστε αλλα δε βλεπω να γινετε τπτ )
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 +1(oλo + και + ειμαστε αλλα δε βλεπω να γινετε τπτ ) Με 2 + τι να περιμενεις... Εχουμε 47.713 μελη οποτε θελουμε 23857+ για να γινει...
SCidER Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 δεν ασχολειται κανεις ρε φιλε, το 50% εχει μπει μια φορα μονο και μονο να λυσει κανα προβλημα που ειχαν με το pc... και allo ena 25% ποσταρει ανεκδοτα και συνταγες...
_BASSstarlet_ Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Kαι ποιό το όφελος για τέτοιο θέμα? Οποιος έχει κάποια συγκεκριμένη κακή εμπειρία με κατάστημα μπορεί να ανοίξει θέμα(κάτι που ήδη γίνεται)το να δημιουργηθεί ξεχωριστό section για "μαγαζιά" είναι overkill.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Είναι μια πολύ καλή ιδέα. Προσκαλώ λοιπόν τους υποστηρίζοντες αλλά και κάθε άλλο μέλος που βλέπει θετικά αυτήν την ιδέα να απαντήσουν στα ακόλουθα απλά ερωτήματα: 1.- Πώς θα διασφαλιστεί το forum από τον κάθε ανώνυμο χρήστη που μπαίνει και γράφει "είναι κλέφτες το Χ μαγαζί" ή "είναι λαμόγια το Ψ μαγαζί" ή "είναι απατεώνες το Ω μαγαζί"; (οι χαρακτηρισμοί είναι δυστυχώς πραγματικοί, κάντε ένα search με τις παραπάνω λέξεις-κλειδιά και θα δείτε αποτελέσματα) 2.- Πώς θα διασφαλιστεί το forum αλλά και τα μέλη του από τον κάθε ανώνυμο χρήστη που μπαίνει και γράφει "η τάδε επιχείρηση πάει για φούντο" ή "έμαθα ότι πουλάνε μούφες προϊόντα" ή "μου είπανε ότι πουλάνε σκάρτα γιατί αυτά τους μείνανε"; 3.- Πώς θα διασφαλιστεί το forum αλλά και τα μέλη του από τον κάθε ανώνυμο χρήστη που μπαίνει και γράφει ό,τι θέλει χωρίς φυσικά να είναι επώνυμη η καταγγελία και χωρίς δυνατότητα να ελέγξουμε το αληθές της "καταγγελίας"; Πώς μπορούμε να γνωρίζουμε ότι δεν είναι κάποιος ανταγωνιστής που γράφει ψευδείς καταγγελίες για να δυσφημίσει το Α κατάστημα και να προωθήσει το Β κατάστημα; Αυτά προς το παρόν. Όταν τα παραπάνω ερωτήματα απαντηθούν επαρκώς, θα επανέλθω.
billpeppas Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Χωρίς να θέλω να γίνω επιθετικός ( αν και σίγουρα θα το εκλάβεις ως επίθεση και ας μην είναι ), αλλά όλη μέρα κάθε μέρα όλη σου η σκέψη πάει στο θέμα των καταστημάτων ? Όποτε δω post σου εδώ pigeon είναι μόνο για θέματα εξυπηρέτησης από καταστήματα ( βασικά μόνο όπου γράφει e-shop σε βλέπω ). Αρκετές φορές ξεκίνησες είτε ηθελημένα είτε όχι flame wars & διαμάχες σε τέτοιου είδους threads, και κατέληξαν σε lock, etc. Και αν δεν το έκανες εσύ, σίγουρα υπάρχουν αρκετοί που μπορούν/έκαναν την ίδια δουλειά σε αυτά τα thread. Οι απόψεις έχουν χιλιοειπωθεί πλέον, που σε λίγο ο HAL θα υπογράψει σε καμμιά χαρτοποιία και θα τυπώνουν κωλόχαρτο με αυτά τα threads, δεν βαρεθήκατε πλέον ?
Forensick Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 αγαπητε σκυλε, λογικες οι αποριες/ενδοιασμοι σου, αλλα με μια αυστηρη επιτηρηση και αυστηρους κανονισμους στο εν λογω subforum ολα μπορουν να γινουν. ως γνωστον σε καθε φορουμ υπαρχουν κανονισμοι. ας πουμε ο εξτρα κανονισμος στο "μπλα-μπλα" ειναι να μην γραφουμε γκρικλις. ε, αντιστοιχα στο συγκεκριμενο θα πρεπει να τεθουν τετοιοι κανονες οπως ας πουμε "υπιοι χαρακτηρισμοι κλπ κλπ". και σε περιπτωση που δεν τους ακολουθει καποιο μελος, επιτοπου ban για 1-2 μερες και βλεπετε. θα μπορουσε να ξεκινησει δοκιμαστικα και με καταλληλους χειρισμους(δεν μου φαινεται οτι θα ειναι πιο δυσκολο το mod σε αυτο)θα μπορει να λειτουργησει κανονικα. ειναι κατι το οποιο θα βοηθησει αρκετα στην ερευνα αγορα και στα μειονεκτηματα/πλεονεκτημα καθε καταστηματος.
billpeppas Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Δεν καλύπτεις κάτι από αυτά που είπε ο Paredwse mr Forensick. Τι εμποδίζει ( εμένα π.χ. ) να κάνω 50 user accounts, και να αρχίσω να κάνω threads κλπ για το Πλαίσιο π.χ. Που θα πάμε με το εντελώς ατεκμηρίωτο και δίχως αποδείξεων κατηγορώ που θα έρχεται χαλασμός κυρίου ?
Forensick Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 ετσι κι αλλιως το ιδιο ατεκμηριωτα ειναι και τωρα. δεν εχει απολυτως καμια διαοφορα. απλα σε αυτη την περιπτωση θα εχουμε ειτε sticky ειναι subforum, το οποιο ειναι μια διευκολυνση και για τους χρηστες και για τους μοδερατορες, γιατι δεν θα ανοιγονται καθε μερα και διαφορετικα τοπικ που στην ουσια λενε τα ιδια. το να κανεις εσυ 50 λογαριασμους 1ον) δεν ειναι δικο μου θεμα 2ον)γινεται ετσι κι αλλιως. προσφατο παραδειγμα εχει στο μπλα-μπλα αν δεν κανω λαθος οπου ο λουσι μπαναρε καποιον. δεν εχει λοιπον σχεση το φαινομενο με το παρον θεμα. για να απαντησω συγκεκριμενα: 1)αν θελουμε εμεις οι χρηστες, κατι το οποιο ειναι προς οφελος μας, τοτε πιστευω οτι μπορουμε να δεχτουμε κατα καποιον τροπο, μια λογοκρισια. δηλ διαφοροι χαρακτηρισμοι μεσα στο ποστ, κατευθειαν σημαινει οτι διαγραφεται.κατα εξακολουθηση "κακη" συμπεριφορα μελους? μπαν απο το φορουμ για καποιες μερες. ετσι κι αλλιως εχουμε αποδειξει, οτι μπορουμε να λειτουργησουμε ως κοινοτητα και να μην συνεχιζουμε τα "παρατραγουδα"(καποιες φορες ναι, και καποιες φορες οχι). 2)αυτο ειναι θεμα της κριτικης ικανοτητας καθε χρηστη. ετσι κι αλλιως γραφονται αυτα, ακομα και τωρα, οποτε δεν μπορω να καταλαβω γιατι να γινει θεμα εαν υπαρξει καποιον τετοιο σαμπ-φορουμ.ανουσια αυτη η απορια. 3)αν ηταν να ελεγχαμε το αν λεει ο καθενας τι ειναι σωστο, τοτε πρεπει να κλεισουμε το ινσομνια γιατι οι περισσοτεροι λεμε παραριες. αυτο δεν γινεται. ουτε καν οταν ειμαι στο ιδιο το μαγαζι ας πουμε και θελω να κανω κατι, δεν μπορουν να εξακριβωσουν αν αυτα που λεω ειναι αληθεια η ψεματα. -θα μπορουσαν να μην επιτρεπονται μηνυματα σε στυλ "καταγγελιας". γιατι ειναι ανουσιο. εδω μπορεις να κανεις ΜΟΝΟ παραπονα η να πεις τον "πονο" σου σε αλλους.αν ηθελα να κανω καταγγελια, δεν θα την εγραφα στο ινσομνια, αλλα στο ΙΝΚΑ.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Αγαπητέ Forensick, Η σύντομη αλλά περιεκτική απάντηση του billpeppas με κάλυψε. Επέτρεψέ μου να απαντήσω πιο αναλυτικά στις επιμέρους τοποθετήσεις σου: ετσι κι αλλιως το ιδιο ατεκμηριωτα ειναι και τωρα. δεν εχει απολυτως καμια διαοφορα. απλα σε αυτη την περιπτωση θα εχουμε ειτε sticky ειναι subforum, το οποιο ειναι μια διευκολυνση και για τους χρηστες και για τους μοδερατορες, γιατι δεν θα ανοιγονται καθε μερα και διαφορετικα τοπικ που στην ουσια λενε τα ιδια. το να κανεις εσυ 50 λογαριασμους 1ον) δεν ειναι δικο μου θεμα 2ον)γινεται ετσι κι αλλιως. προσφατο παραδειγμα εχει στο μπλα-μπλα αν δεν κανω λαθος οπου ο λουσι μπαναρε καποιον. δεν εχει λοιπον σχεση το φαινομενο με το παρον θεμα. 1. Το να κάνεις ένα subforum ειδικά για καταγγελίες ή, όπως το έθεσε ο topic starter, για να γίνεις "Τριανταφυλλόπουλος" είναι σαν να προ(σ)καλείς τους κάθε λογής 'αδικημένους' (με ή χωρίς εισαγωγικά) να πουν τον πόνο τους. Είναι σαν να βγάλεις διαφήμιση "Εδώ μπορείς να πεις τον πόνο σου". Μαγνήτης μπελάδων, όπως θα εξηγήσω παρακάτω. Οπότε η ανυπαρξία του συγκεκριμένου subforum είναι συνειδητή επιλογή για να αποφύγουμε δεκάδες topic. Δείχνει την απροθυμία της διοίκησης του forum (λέγε με Hal9000) να ενθαρρύνει τέτοια topics. 1)αν θελουμε εμεις οι χρηστες, κατι το οποιο ειναι προς οφελος μας, τοτε πιστευω οτι μπορουμε να δεχτουμε κατα καποιον τροπο, μια λογοκρισια. δηλ διαφοροι χαρακτηρισμοι μεσα στο ποστ, κατευθειαν σημαινει οτι διαγραφεται.κατα εξακολουθηση "κακη" συμπεριφορα μελους? μπαν απο το φορουμ για καποιες μερες. ετσι κι αλλιως εχουμε αποδειξει, οτι μπορουμε να λειτουργησουμε ως κοινοτητα και να μην συνεχιζουμε τα "παρατραγουδα"(καποιες φορες ναι, και καποιες φορες οχι). Αγαπητέ Forensick, κακά τα ψέματα, η "λογοκρισία" για την οποία ομιλείς, δεν έχει αποφέρει μέχρι τώρα αποτελέσματα. Μπαίνουν μέλη με 1, 2 post και αρχίζουν να καθυβρίζουν επιχειρήσεις, ενίοτε πετώντας ονόματα υπαλλήλων ή προϊσταμένων ή κι εγώ δεν ξέρω τι. Χρειάζονται τουλάχιστον δύο moderators επί 24ωρης βάσης να ελέγχουν κάθε μήνυμα που μπαίνει στο forum. Άσε που για την "λογοκρισία" για την οποία ομιλείς, έχουμε δεχθεί κατά καιρούς διάφορες φιλοφρονήσεις. Τι φασίστες, τι χουντικοί, τι κολλητοί των καταστηματαρχών, τι αυταρχική και απολυταρχική συμπεριφορά, είμαι σίγουρος ότι κατά καιρούς έχεις παρατηρήσει τέτοια ωραία κοπλιμέντα για τη διαχείριση του forum. Κι άντε μετά να αποδείξεις ότι δεν είσαι τεράστιο γκρι ζώο με προβοσκίδα... Και όταν μερικοί flamers αποκλειστούν προσωρινά ή μόνιμα από το forum, τίποτα δεν τους εμποδίζει να φτιάξουν ένα νέο account, να μπουν από άλλο PC και να αρχίσουν από την αρχή - άλλωστε έτσι φαίνεται ότι γίνεται μπούγιο για το συγκεκριμένο κατάστημα που, δικαίως ή αδίκως, υβρίζεται. The more, the merrier ούτως ειπείν... 2)αυτο ειναι θεμα της κριτικης ικανοτητας καθε χρηστη. ετσι κι αλλιως γραφονται αυτα, ακομα και τωρα, οποτε δεν μπορω να καταλαβω γιατι να γινει θεμα εαν υπαρξει καποιον τετοιο σαμπ-φορουμ.ανουσια αυτη η απορια. Λυπάμαι που βρίσκεις ανούσια την απορία μου. Όσον αφορά το τι θα γίνει αν φτιαχτεί subforum, σου απάντησα στην εισαγωγή. Για τη σημερινή κατάσταση, προσπαθούμε (στο μέτρο του δυνατού) να κάνουμε edit στις υβριστικές ή συκοφαντικές εκφράσεις - όσες προλαβαίνουμε δηλαδή! Και δεν έγκειται απλώς στην κριτική ικανότητα κάθε χρήστη, εδώ παίζεται και η βιωσιμότητα του forum. Μην νομίζεις, δεν είναι δύσκολο να σου στείλω ένα εξώδικο ή να σου κάνω μια αγωγή ή μια μήνυση. Ξέρεις πόσο χρόνο θέλεις για να συντάξεις μία μήνυση; Γύρω στα 15-20 λεπτά. Κι άλλα τόσα για να την καταθέσεις (με παράβολο που δεν ξεπερνά τα 5 ευρώ). Αυτήν όμως δεν θα την φας εσύ. Θα την φάει μόνο όποιος είναι επώνυμος εδώ, όλοι οι άλλοι είμαστε ανώνυμοι. Κι από εκεί που φτιάχνω κάτι για το μεράκι μου και την πλάκα μου, να τρέχω πανικόβλητος; Όχι ευχαριστώ, καλύτερα να το κλείσω το ρημάδι να πάει στο καλό. 3)αν ηταν να ελεγχαμε το αν λεει ο καθενας τι ειναι σωστο, τοτε πρεπει να κλεισουμε το ινσομνια γιατι οι περισσοτεροι λεμε παραριες. αυτο δεν γινεται. ουτε καν οταν ειμαι στο ιδιο το μαγαζι ας πουμε και θελω να κανω κατι, δεν μπορουν να εξακριβωσουν αν αυτα που λεω ειναι αληθεια η ψεματα. Παπαριές μπορεί να λέμε, αλλά οι περισσότερες είναι νομικά ακίνδυνες παπαριές. Το να σου πω "κάνε format ρε, δεν τρέχει τίποτα" δεν μου κοστίζει τίποτα κι εσύ δεν έχεις αγώγιμη αξίωση εναντίον μου αν κάτι πάει στραβά. Το να σε αποκαλέσω "ΚΛΕΦΤΗ" και να πω το όνομά σου (ενώ εγώ θα παραμένω ανώνυμος φυσικά), είναι κάτι το τελείως διαφορετικό. -θα μπορουσαν να μην επιτρεπονται μηνυματα σε στυλ "καταγγελιας". γιατι ειναι ανουσιο. εδω μπορεις να κανεις ΜΟΝΟ παραπονα η να πεις τον "πονο" σου σε αλλους.αν ηθελα να κανω καταγγελια, δεν θα την εγραφα στο ινσομνια, αλλα στο ΙΝΚΑ. Τότε ποιό το νόημα της ύπαρξης τέτοιου subforum. Για να βγω να πω "ρε παιδιά, πήγα στο μαγαζί του Forensick και μου έδωσαν καμμένη κάρτα;". Αυτό δεν είναι καταγγελία; Ότι δηλαδή πουλάνε μεταχειρισμένα ή άχρηστα πράγματα; Ελπίζω να απάντησα σε όλα. Αν όχι, εδώ είμαστε.
spirosta Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Παρόλο που σαν ιδέα είναι ωραία και το έχω δει σε forum που ασχολούνται με άλλα όμως θέματα όπως το aquazone.gr Κάτι τέτοιο εδώ θα ήταν κατα τη γνώμη μου αδύνατο. Για να γίνει σωστά θα πρέπει να είναι υπάρχουν εξεκριβωμένοι αντιπρόσωποι των καταστημάτων, κάτι που είναι εξεραιτικά δύσκολο να γίνει ιδιαίτερα για μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων. Ο καλύτερος τρόπος μάλιστα είναι να γίνει κάτι σαν υποστήριξη πελατών. Έχουμε πρόβλημα ή απορία με κάποιο προιόν ή προσφορά, να την διατυπώνουμε και επίσημα κάποιος να απαντάει. Αλλά για πείτε μου ποιος υπεύθυνος θα κάτσει να το κάνει αυτό ή θα πληρώσει κάποιον να το κάνει?Κανένας φυσικά αφού όλοι κοιτάνε πως θα την βγάλουν λαμογιά. Τεσπά. Μόνο έτσι πιστεύω να γίνει κάτι.. Αλλιώς αν απλά ανοίξουμε κατηγορία για μαγαζιά και/ή τα κατηγοριοποιήσουμε θα είναι ουσιαστικά σαν να τακτοποιούμε topic παραπόνων. Τη στιγμή μάλιστα που επειδή δεν υπάρχει ο κατάλληλος έλεγχος ο καθένας λέει ότι θέλει. Αλλά ακόμη και λάθη στους τίτλους των topic θα είναι μοιραία. Δεν μου αρέσει έτσι η ιδέα..
giankyr Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2006 Ξέρετε πόσες φορές ήθελα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο για να του πώ τι σκατά μου είπε ένας πωλητής στο Π, στο Χ, στο Μ μαγαζί? Αλλά πού να πάρω, πού να απευθυνθώ? Στα 800* τους, που άμα θέλω να αγοράσω κάτι περιμένω 25 λεπτά - φαντάσου πόσο θα περίμενα για να κάνω ένα παράπονο και μια καταγγελία! Ο μόνος τρόπος για να συζητιούνται τα προβλήματα αυτού του τύπου κατά τη γνώμη μου είναι το κάθε κατάστημα να ανοίξει forum στη σελίδα του. Φυσικά και θα είναι ελεγχόμενα από τα ίδια τα κατάστηματα, κερδοσκοπικές επιχειρήσεις είναι. Αν θέλουν όμως να δείξουν ένα ειλικρινές πρόσωπο, δε θα ακυρώνουν ούτε θα μπλοκάρουν (όλα τα) θέματα με "δυσφημιστικό" περιεχόμενο - αλλά θα αναλαμβάνουν να διασταυρώνουν τις πληροφορίες (όταν μιλάμε για αλυσίδες με καταστήματα σε άλλες πόλεις), να παίρνουν τα κατάλληλα μέτρα ενάντια στον υπάλληλο που χειρίστικε "λάθος" το θέμα, και να φροντίζουν να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.