Προς το περιεχόμενο

Εγγυήσεις προϊόντων Intersys


freenet

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας

 

Το ποστ αυτό αναφέρεται στην κυνικοτητα και την καταφανή κατα την αποψη μου παραβιαση της νομοθεσιας απο την εταιρια Intersys που ειναι αντιπροσωπος πολλων ηλεκτρονικών προιόντων στην Ελλάδα.

Βρήκα το νόμο 3043 του 2002 που οριζει σαφως οτι για κινητά προιοντα (οπως πχ μια φωτογραφικη μηχανη) η εγγυηση πρεπει να ειναι τουλαχιστον 2 χρονια.

Το παραθυρακι που εχουν παρομοιες εταιριες για την αρνηση παροχης εγγυησης οταν το προιον χαλασει ειναι ο ισχυρισμος οτι δεν ηταν ελαττωματικο αλλα καταστράφηκε με ευθυνη του καταναλωτη.Κοινως ο νομος ειναι φτιαγμενος στα μετρα τους παρολο που αναφερει ρητα την διαρκεια της εγγυησης.

Η φωτογραφικη canon powershot A95 που αγορασα τον Αυγουστο του 2005 παρουσιασε προβλημα στο κυριο κυκλωμα οπως μου ανεφεραν απο εξουσιοδοτημενο service της canon (οχι προφανως της intersys) και θέλει αλλαγη με κοστος 150-160ευρώ.

Αυτό είναι καραμπινάτη περίπτωση ελαττώματος μιας και το κεντρικο κυκλωμα δεν ειναι ευκολο κανεις να το ανοιξει ή να το φθειρει μεσα σε ενα χρονο παρα μονο αν εχει το ιδιο προβλημα.

Η εταιρια intersys με απιστευτη αλαζονεια αρνηθηκε να μου δωσει και γραπτως την απαντηση οτι δινουν μονο ενα χρονο εγγυησης και μου απαντησαν οτι δεν τους ενδιαφερει να απαντανε σε καθε καταναλωτη παρο μονο σε αρχες που ενδεχομενως μπορουν να επιβαλλουν προστιμα ή άλλα μέτρα.

Χρειαζομαι αυτη την απαντηση για επισημη καταγγελια στο υπουργειο και στο ινστιτουτο καταναλωτων και προειδοποιω ολους τους πιθανους αγοραστες προιοντων canon απο την εταιρια intersys οτι η διαρκεια εγγυγησης κατα παραβαση του νομου 3043 του 2002 ειναι ενας χρονος και ειναι ισος με την διαρκεια ζωης των αντιστοιχων προιοντων...

 

Αναγκάζομαι να δημοσιεύσω το ποστ αυτό σε καποια φορουμ για να γνωστοποιηθει το προβλημα με παρομοιες εταιριες και του ποσο παιζουν με τα νευρα μας τα χρηματα μας και το νομο...

Δημοσ.

Απλά τα πράγματα. Δεν επιλέγουμε πλέον τέτοιες εταιρείες. Μόνο έτσι θα "στρώσουν" αλλά και να "στρώσουν" πλέον θα μας είναι αδιάφορο...

Εγώ τουλάχιστον αυτήν την τακτική ακολουθώ και πιστεύω πως είναι το μόνο όπλο που έχουμε ως καταναλωτές, πέρα από τις όποιες κινήσεις μετά την εμφάνιση του προβλήματος σαν τις δικές σου freenet.

Βέβαια θα μου πεις πως να το ξέρεις πριν να το αγοράσεις...

Δημοσ.

Η Intersys ειναι απο τις χειροτερες εταιριες οσον αφορα το after sales service. Οσες φορες εστειλα κατι για επισκευη εκει το εχανα για 3-4 βδομαδες και δεν απαντουσαν καν στα τηλεφωνα! Και αν τελικα τους βρεις σου ζητανε ενα καρο λεφτα οποτε δε συμφερει να το επισκευασεις και πας κατευθειαν για καινουριο.

 

Δε μπορω να καταλαβω τι πολιτικη ειναι αυτη που εχουν, παντως παντα αποφευγω τα προιοντα τις Canon λογω του απαραδεκτου service τους και το ιδιο προτεινω σε καθε γνωστο μου...

Δημοσ.

στείλε μέιλ στα κεντρικά ευρωπαϊκά γραφεία της Canon και περιέγραψε τους τι έγινε ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΕ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ!!

 

Και αμα σου δώσουν αυτοί το OK, εκτύπωσε το μέιλ και πήγαινε κ τρίψτο στη μούρη της Intersys!

Δημοσ.
στείλε μέιλ στα κεντρικά ευρωπαϊκά γραφεία της Canon και περιέγραψε τους τι έγινε ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΕ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ!!

 

Και αμα σου δώσουν αυτοί το OK' date=' εκτύπωσε το μέιλ και πήγαινε κ τρίψτο στη μούρη της Intersys![/quote']

 

Από όσο έχω διαβάσει, έχουν γίνει παρόμοιες κινήσεις, αλλά δεν υπήρχε κανένα σοβαρό αποτέλεσμα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...