ramsakis Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 πριν 3 μέρες πήγα στο πλαίσιο για κάποιες αγορές.. βλέποντας από το site 3 κάρτες ήχου πήγα με σκοπό να αγοράσω 2 από αυτές..οι τιμές τους ήταν διαφορετικές με αυτές που γράφανε στο site και είχαν μονο ένα μοντέλο από τις τρεις ενώ γράφανε διαθέσιμο προϊόν.. βεβαια αυτό μου έχει ξανατύχει με έναν cpu και μια 1800gto που ήταν ακριβότερα..ίσως να μην είχε ενημερωθεί το site και να είχαν ανεβεί οι τιμές.. ακόμα όμως είναι οι ίδιες!και εκτος των άλλων όταν τελικά δεν πήρα τίποτα και επικοινώνησα με έναν φίλο μου που μου είχε προτείνει τα συγκεκριμένα hardware είπε περίμενε και έρχομαι.. ήρθε στο πλαίσιο τους χαιρέτισε και τους ζήτησε να του βγάλουν τα συγκεκριμένα κομμάτια.. και τα έβγαλαν από την αποθήκη! επίσης τα πήραμε με έκπτωση διότι είναι τεχνικός και έχει συνεργασία με το πλαίσιο.. πάλι καλά δηλαδή έκανα την δουλειά μου..κάποιος άλλος όμως που θα πάει τι θα κάνει? θα του πουλάνε ότι θέλουν αυτοί λόγω "έλλειψης"? η θα πληρώνει 10 ευρώ παραπάνω από τις τιμές που λένε στο site?πιστεύω είναι πολύ άσχημο αυτό..ξέρει κανένας τίποτα σχετικό? και ακόμη κάτι άλλο.. από που τελικά μπορεί κάποιος να αγοράζει αυτά που θέλει και να υπάρχει εμπιστοσύνη και σοβαρότητα?
Angeldust Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Στο site του Πλαισίου αναφέρεται ΡΗΤΑ οτι σε κάποια προιόντα υπάρχει άλλη τιμή για παραγγελία μέσω internet και άλλη τιμή για αγορά απο το κατάστημα. Αν εσύ δεν το πρόσεξες και ήθελες να αγοράσεις απο το κατάστημα σε τιμές internet, δεν φταίει το Πλαίσιο αλλά εσύ.
question mark Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 οι τιμές τους ήταν διαφορετικές με αυτές που γράφανε στο site Το πλαίσιο έχει κάποιες top web προσφορές. Αυτό σημαίνει ότι αν κάνεις παραγγελιά απ' το site του πλαίσιου τα παίρνεις πιο φθηνά.
ramsakis Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 όχι ευτυχώς δεν είμαι τόσο χαζός..το έχω προσέξει φυσικά και δεν μιλάω για τέτοια περίπτωση! http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=1&category=28&product=797030 μια περίπτωση είναι αυτή που αν και έλεγε 24 ώρες διαθεσιμότητα την είχε και με τιμή 79.90..τα 10 ετρό παραπάνω?τελικά την πήρα 66 αν και πήγα στο κατάστημα..όταν ρώτησα μου είπαν ότι οι τιμές αλλάζουν κάθε μέρα αλλα εγώ μπαίνω στο site τους πάνω από μια εβδομάδα συνεχώς και δεν έχει γίνει αλλαγή..και αν δεν μπορώ να εμπιστευτώ ένα site για αγορά pc τότε τι μπορώ?πάντα για το πλαίσιο μιλάω και αυτό που εννοώ είναι ότι αφού αναφέρονται για τα προϊόντα τους σε χρηστες pc τότε αν δεν έχουν αξιόπιστο site τότε είναι για κλάματα..
stm00192 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Για τη διαθεσιμότητα παντως κανεις ένα σοβαρό λάθος! Άλλη διαθεσιμότητα μπορεί να έχει η αποθήκη του καταστήματος της θεσ/νικης αλλη της Αθήνας και αλλη η αποθήκη που είναι για την εξυπηρέτηση του ηλεκτρονικου καταστήματος! Η διαθεσιμοτητα που ανεφέρεται στο site αφορα τη διαθεσιμότητα στην αποθηκη του ηλεκτρονικού καταστήματος και σε καμιά περιπτωση των φυσικών καταστημάτων! Και αυτο στο λέω με σιγουργια γιατι πηγα σήμερα να πάρω ένα case απο το καταστημα της θεσ/νικης και μου είπαν πως για το συγκεκριμενο υπαρχει αυτή τη στιγμή διαθεσιμότητα μόνο στην αποθήκη του on-line καταστήματος και θα έπρεπε να το παραγγείλω απο το net γιατι τα κομμάτια που δίνονται στο κάθε καταστημα είναι συγκεκριμένα!
ramsakis Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 για την διαθεσιμότητα έχεις δίκιο είμαι λάθος..αλλα γενικότερα αν θεωρήσουμε ότι το πλαίσιο είναι το μεγαλύτερο μαγαζί που μπορεί να πάει κάποιος που θέλει ένα pc τότε μπαίνει και αυτό στους λόγους που είμαστε πολύ πίσω σε θέματα πληροφορικής σε σχέση με άλλες χώρες..και ρωτάω απλά ποιο κατά την γνώμη σας είναι το καλύτερο μαγαζί με αξιοπιστία που εμπιστεύεστε για τις αγορές σας σε ότι αφορά το pc σας..
stm00192 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Κοιτα κατά τη γνώμη μου το μεγάλο ελατωμα του πλαισιου είναι η μικρη ποικιλία σε προιοντα που προσφερει (αν και σιγα σιγα βελτιώνεται) και το μεγάλο του ατου το πολυ καλό ΠΛΕΟΝ service (για παλιοτερα ας μην το συζητησουμε καλύτερα)! Απο την τριπλετα τον μεγάλων καταστημάτων στην Ελλάδα (πλαισιο, e-shop, multirama) πιστευω οτι το πλαίσιο (προσωπικη αποψη) είναι το καλύτερο και πιο αξιοπιστο! Τώρα αμα δεν σε καλύπτουν αυτά τα καταστήματα για οποιονδήποτε λόγο μπορεις να καταφύγεις σε μικρά μαγαζακια (της γειτονιας που λέμε) οπου οι διαπροσωπικές σχέσεις είναι πολύ καλύτερες, η σχέση εμπιστοσυνης χτίζεται πολυ πιο εύκολα, υπο την προυποθεση παντα οτι ο ιδιοκτήτης του καταστήματος είναι σοβαρος επαγγελματίας και τέλος ενισχύεται και η τάξη των μικρομεσαίων καταστημάτων που πάει καταδιαόλου!
Marcos_Aurilius Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Μια μικρή, συνολική διευκρίνηση επί του θέματος: το απόθεμα που εμφανίζεται στο site, είναι αυτό των κεντρικών αποθηκών, από τις οποίες "τραβάνε" τα καταστήματα. Αν τυχαίνει να έχει ήδη (ή να μην έχει) stock ένα συγκεκριμένο κατάστημα, αυτό είναι άλλο θέμα. Δεύτερον, οι τιμές που εμφανίζονται στο site, είναι και οι τιμές που ισχύουν. Μια ανανέωση τιμής, θα εμφανιστεί πιο γρήγορα στο site, παρά στο SAP (το σύστημα που δουλεύουν στα καταστήματα). Ζητάμε πάντα την τιμή που υπάρχει στο site.
S2Katana Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Σωστο.Αλλωστε ειναι αυτο που αποδεικνυεται και πιο ευκολα, με μια ματια στο site.
meganium Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Λοιπον καταρχιν καλησπερα. Ειμαι νεος στο φορουμ. Θα ηθελα να σας εξηγησω καποια πραματακια μιας και ξερω παρα πολυ καλα τι γινεται στο πλαισιο. Καταρχιν ολα τα καταστηματα εχουν αποθηκη ΑΛΛΑ η αποθηκη χρησιμοποιειται αν ειναι μικρη για να εχουν laptop, οθονες, pc απο παραγγελια και τηλεορασεις. ΟΛΑ τα υπολοιπα προιοντα ειναι στους παγκους και δεν κρυβει τιποτα το πλαισιο. Μπορει να πηγατε σε καποιο καταστημα και να μην σας δωσαν καποιο υλικο γιατι τα ειχαν κανει κρατηση πελατες μεσω τηλεφωνου. Μπορει να ηταν κρατημενα απο το service για καποιο μηχανημα. ΑΛΛΑ ποτε δεν θα ειχαν καποιο κρυμενο ετσι απλα για να μην το δωσουν. Οπως γνωριζεται ολα τα καταστηματα να πουλησουν θελουν. Δευτερον τα αποθεματα που κοιταν απο το SAP (προγραμμα πωλητων πλαισιου) αρκετες φορες ισως ειναι λαθος. Πως γινεται το λαθος; Το λαθος προκαλειται κατα την καθημερινη πρωινη παραλαβη προιοντων γινεται καταμετρηση των προιοντων που ηρθαν. Αν για παραδειγμα πηρε το καταστημα 5 HDD 250GB WD και ο πωλητης μετρησε 7 απο λαθος λογικο ειναι το αποθεμα να ειναι λαθος. (Μην ξεχναμε ανθρωποι ειναι και αυτοι) Τριτον οι τιμες που εχουν στον site σε ορισμενα προιοντα ειναι με εκπτωση (π.χ. http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=1&category=28&product=797030 αν δειτε λεει ξεκαθαρα τιμη site οχι καταστηματων και απο κατω εχει την τιμη καταστηματων) (οχι σε ολα) γιατι εχουν μεγαλο αποθεμα στις αποθηκες (συνηθως) (αποθηκες = ασπροπυργος και οχι καταστηματα οπως κανουν λαθος πολλοι πελατες) και σε καμια περιπτωση δεν ειναι υποχρεωμενα τα καταστηματα να δωσουν τιμες site διοτι η εταιρεια θελει να προοθησει καποια προιοντα μεσω site γιατι στα καταστηματα εχουν ζητηση ή γιατι μπορει απο τα καταστηματα να ειναι αργοκινητα προιοντα. Επισης οπως πιθανως εχετε διαβασει στους καταλογους γραφει: "Η εταιρεια δικαιουται την αλλαγη τιμών αν το θελησει" δηλαδη μπορει ο καταλογος να βγηκε αρχες του μηνα και να στειλουν ενημερωση στα καταστηματα στις 14 του μηνα αλλαζει η τιμη σε αυτο το προιον. Αυτα ειχα να πω ελπιζω να σας καλυψα επειδη ξερω πολλα πραματα για το πλαισιο.
PlaStiK Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Εγώ πάντως για να μην κάνω τσάμπα δρόμο κάθε φορά που θέλω να πάρω κάτι απο το Πλαίσιο, έστω και ενα καλώδιο USB που λέει ο λόγος, παίρνω τη γραμμή εξυπηρέτησης και βάζω τον τηλεφωνητή να επιβεβαιώσει πως αυτό που θέλω υπάρχει στο συγκεκριμένο κατάστημα. Ποτέ δεν την έχω πατήσει με αυτή τη μέθοδο, ελπίζω να μην το γρουσουζέψω τώρα
triantis7 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Egw me tin seira mou tha simfwnisw APOLYTA me tous meganium kai Marcos_Aurilius mias kai egw kserw polla pragmata gia to plaisio!!! Einai opws akribws ta lene ta paidia!!! Kai kati akoma ta proionta pou einai alli timi apo to site den einai mono giati mporei na einai argokinita alla kai gia allous logous opws px oti thelei na "xtipisei" ta antagwnistika e-shop kai episis kati poli aplo,gia na agoraseis kati online den apasxoleis proswpiko opote kai auto einai ena ofelos gia tin etaireia kai mporei na exei kaliteres times mesw internet!!!
meganium Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Σοστος ο Τσιαντης γιαυτο πολλες φορες οι πωλητες λενε πριν ερθετε καντε ενα τηλεφωνο στο καταστημα για να σας πω αν υπαρχει το προιον η οχι
ΜΑΝΩΛΗΣ Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Εγω προσωπικα προτιμαω να ψωνιζω απο 2-3 μαγαζια τα οποια ειναι στην Καλλιθεα και Νεο κοσμο και τα οποια εχουν μεγαλη διαθεσιμοτητα σε προϊόντα.Αν δεν εχουν κατι την ιδια μερα μπορουν να μου το φερουν ,τα παιδια που τα εχουν ειναι φιλοι μου και μπορω αν δεν εχω λεφτα που λεει ο λογος εκεινη την στιγμη να τους τα πληρωσω αλλη μερα η να τους δωσω λεφτα μπροστα και τα υπολοιπα αλλη μερα.Προχτες παρηγγειλα μια μητρικη για την εταιρεια που δουλευω και σε μιση ωρα μου την ειχαν φερει στην εταιρεια.Απο πλαισιο και γενικα τετοια καταστηματα εχω να ψωνισω πανω απο 2 χρονια .
pigeon Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2006 Μανώλη πες το ονομα του μαγαζιού στην Καλλιθέα, ειμαι κοντά και ψάχνω μανιωδώς! Στείλε pm αν δεν θες να γράψεις εδω! Thanx
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.