Προς το περιεχόμενο

Εντυπώσεις από Honda Type-R


thanos75x

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μονο και μονο που συμβαινει ειναι φοβερο

 

 

 

το type R εχει 202Nm ροπη στις 7000RPM και κοφτη στις 8000RPM

ενω το RC εχει 202Nm ροπη απο τις 4500RPM και κοφτη στις 7300RPM

 

εξαιρετικό είναι. αλλά να συγκρίνεις ενα evo με ένα rallye είναι ιεροσυλία. θρύλοι αμφότεροι, αλλά καμία σχέση το ενα με το άλλο.

 

όσο για την κόντρα, τα specs που παραθέτεις δεν είναι καν τα εργοστασιακά.

το type-r τη ροπή του τη βγάζει στις 5900. αλλά όπως και να'χει, αν δεις καμπύλη δυναμομέτρησης, έχει μπόλικη ροπή απο χαμηλά.

το type-r ακόμα και απο specs μόνο, είναι ανώτερο στην ευθεία(πχ. αν δεις τα εργοστασιακά νούμερα για το 0-100). στην πραγματικότητα όμως (σε κόντρες) η διαφορά τους είναι πολυ μεγαλύτερη απ'οτι θα φανταζόταν κάποιος βλέποντας μόνο τα specs.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Τοτε θα παω στην κολαση :P

 

ξερω απο δυναμομετρησεις και φτιαχνονται ανετα!!!!!

τα specs τα βρηκα στο νετ.

σιγουρα στον δρομο ολα ειναι διαφορετικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ενταξει το αυτοκινητο ειναι ολα τα λεφτα οπως και η HONDA απλα ενα ειναι το σπαστικο σε αυτην την εταιρεια τα περισσοτερα αυτοκινητα της ειναι πανακριβα στην κατηγορια τους.Απλα οπως και καποιος αλλος ειπε οτι πληρωνεις περνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παλιο type r μου αρεσε πιο πολυ εξωτερικα.Αυτο ειναι σαν χοντροπατατα.Επισης η μηχανη εχει πανω κατω τις ιδιες επιδοσεις με την παλια.Οπως ειπαν μερικοι πιο πανω εχουν γινει βελτιωσεις σε αλλους τομεις οπως οδηγικη συμπεριφορα κτλ.Το θεμα ειναι αξιζει μονο για καποιες μικροβελτιωσεις να το αγορασει κανεις οταν υπαρχουν στην αγορα εξισου δελεαστικες προτασεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη για το άσχετο...

 

άλλα αν δεν οδηγήσετε μηχανή με πολλά άλογα και

τρελή ροπη... δεν έχετε πάρει πρέφα για το που

είναι οι αδρεναλίνες και τα γκάζια.....

 

Οταν οι μόνες δυνατές και πιθανές συγκρίσεις είναι

με κωλοφτιαγμένα εκατομμυρίων ή F1 τότε το

παιχνίδι πάει αλλου... και εκεί μόνο με μεγάλα @@

μπορείς να σταθείς...

 

και πάλι συγνώμη για το off-topic αλλά την έχω

κλεισμένη στο γκαράζ και τώρα τη γούσταρα τη

βόλτα... αλλά είναι αργά... και αύριο έχει πάλι

πήξιμο...

 

Να στε όλοι καλά και πάντα όρθιοι!

 

Μέσα μ αρέσει πολύ.Γενικά είναι πολύ καλό. Το προηγούμενο typeR είχε απίστευτο στήσιμο.Από τα καθίσματα ως το ζύγισμά του ήταν καταπληκτικό.Κάπως έτσι το περιμένω και αυτό.

HONDA είναι μπορεί να μην είναι καλό?:-)

Άσε που 201 ατμοσφαιρικά άλογα στα 2000 κυβικά δε βρίσκεις πουθενά.

 

240+ το S2000 :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όμως η Skoda έχει το μικρότερο ποσοστό βλαβών σε όλο το VW Group...

 

 

 

Ελα πεστο αρχηγε στη μανα μου, που καθε τρεις και λιγο αναβει το λαμπακι για υδραυλικο προβλημα, και μετα απο service κιολας,

 

ασε που στα 30.000 χλμ ηθελε αλλαγη δισκοφρενου γιατι ειχε φαγωθει...

και οχι η μανα μου δεν τραβαει χειροφρενα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα το χειροφρενο δεν φθήρει τους δίσκους (εκτός αν εννοείς τους πίσω) αν άλλαξες γενικότερα δίσκους μετά απο 30.000χλμ μπορεί να είναι για διάφορους λόγους όπως,

 

α. το αμάξι κυκλοφορεί εντός πολής τα περισσότερα χιλιόμετρα απο τα 30Κ.

β. Χρησιμοποιείται (κλασσικό χαρακτηριστικό πολλών γυναικών :) ) το φρένο κάθε 5''.

γ. αστοχία υλικού (και έχεις κάθε δίκιο να φωνάζεις)

δ. υπερβολικά σκληρά τακάκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου άρεσε πάρα πολύ!!!!!

Άκουσα όμως οτι είναι κομματάκι άβολο στην οδήγηση, και κάτι με τα κρατήματα...

Μιλάμε για 200 άλογα ατμοσφαιρικά στα 2000 κυβικά;;;

(και το s2000 έχει 240 ατμοσφαιρικά;;;.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα πεστο αρχηγε στη μανα μου, που καθε τρεις και λιγο αναβει το λαμπακι για υδραυλικο προβλημα, και μετα απο service κιολας,

 

ασε που στα 30.000 χλμ ηθελε αλλαγη δισκοφρενου γιατι ειχε φαγωθει...

και οχι η μανα μου δεν τραβαει χειροφρενα...

 

Άμα είναι να λέμε προσωπικές εμπειρίες δε θα τελειώσουμε ποτε...και που το ξες αν είχες την premium vw δεν θα σου έβγαζε περισσότερα......?

Δισκοι,τακάκια,δίσκος πλατό είναι φυσιολογική φθορά...φθίρονται ανάλογα με την χρήση που τα κανεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα το χειροφρενο δεν φθήρει τους δίσκους (εκτός αν εννοείς τους πίσω) αν άλλαξες γενικότερα δίσκους μετά απο 30.000χλμ μπορεί να είναι για διάφορους λόγους όπως,

 

α. το αμάξι κυκλοφορεί εντός πολής τα περισσότερα χιλιόμετρα απο τα 30Κ.

β. Χρησιμοποιείται (κλασσικό χαρακτηριστικό πολλών γυναικών :) ) το φρένο κάθε 5''.

γ. αστοχία υλικού (και έχεις κάθε δίκιο να φωνάζεις)

δ. υπερβολικά σκληρά τακάκια.

 

Ελα πεστο αρχηγε στη μανα μου, που καθε τρεις και λιγο αναβει το λαμπακι για υδραυλικο προβλημα, και μετα απο service κιολας,

 

ασε που στα 30.000 χλμ ηθελε αλλαγη δισκοφρενου γιατι ειχε φαγωθει...

και οχι η μανα μου δεν τραβαει χειροφρενα...

 

 

εγώ νομίζω οτι το πιο πιθανό είναι λάθος τοποθέτηση τακακιων(αν έγινε αλλαγή και δεν ηταν με τα αρχικά τακάκια).

τα υπόλοιπα που αναφέρει ο timour21 είναι σωστά, αλλα νομίζω οχι πολυ πιθανά στη συγκεκριμένη περίπτωση.

 

ps: δισκόπλακες στα 30000χλμ δεν είναι φυσιολογικη φθορά. είναι υπερβολικά λίγα τα χλμ. για νορμάλ χρήση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ps: δισκόπλακες στα 30000χλμ δεν είναι φυσιολογικη φθορά. είναι υπερβολικά λίγα τα χλμ. για νορμάλ χρήση.

 

για αυτο το ανεφερα...

 

και οχι, η μανα μου δεν χρησιμοποιει το φρενο ανα 5", οχι οτι θελω να την υπερασπιστω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...