Προς το περιεχόμενο

Εντυπώσεις από Honda Type-R


thanos75x

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στον πλανήτη της ευθείας το TypeR είναι το καλύτερο αυτοκίνητο, εκεί που πράγματι ζορίζεται λιγάκι είναι στις στροφές. Αλλά υπάρχει λύση και αυτό, το "τρέχεις" μόνο σε διάδρομο απογείωσης! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

ρε σεις, έχετε τρελαθεί? δε μιλάμε για παλαιότερα civic που όντως τα έβρισκαν σκούρα στις στροφές. το απερχόμενο type-r ΚΑΙ μια χαρα στρίβει ΚΑΙ είναι απ'τα πιο γρηγορα στην ευθεία. (και ως hint για το στρίψιμο να αναφέρω το Μάριο Ξανθάκο με το civic type-r, πρωταθλητή στη Ν3-αν δεν κάνω λάθος στην κατηγορια. λέτε ένα αμάξι που κάνει μονο για ευθείες-πχ fiat uno turbo- να μπορεί να πάρει πρωτάθλημα αναβάσεων?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προηγούμενο type-r έστριβε και παραέστριβε...το θέμα είναι αν το καινούριο μπορεί να το κάνει καλύτερα γιατί οι Ιάπωνες κάναν κάποιους συμβιβασμούς σε κάποια τεχνικά θέματα...

Όσο για το αν μπορεί να συγκριθεί με τον γάλλο...ο ειδικός τύπος άλλα λέει και άλλο βγάζει απο τα καλύτερα μπροστοκίνητα ever...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

BoomBoom εννοω αυτο που ειπε πιο πανω ο/η kattist!

 

Οσο για τα Saxo vts, πεζο 106 rallye κτλ ειναι αυτοκινητα για τρακαρισμα...

 

Εχετε δει Σιτροεν σαξο vts να μπενει κατω απο πουλμαν και να γινεται επιπεδο σαν χαρτι?

 

Εχω δει Πεζο 106, να κανει τουμπες στο δρομο μπροστα μου για να σπειρει τον θανατο...

 

Οχι ευχαριστω, δεν θα παρω...προτιμω το αυτοκινητο ειτε γερμανικο ειτε ιαπωνικο, γιατι απλα αυτα τα αυτοκινητα μπορεις να τα εμπιστευτεις...

 

Και δεν μιλαω για τροπους οδηγησης, γιατι με οποιοδηποτε αυτοκινητο αν δεν ξερεις να το οδηγησεις σωστα, το πιο λογικο ειναι πως θα το κανεις βιδες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δλδ τα γερμανικά/ιαπωνικα τα εμπιστευεσαι περισσότερο?Αν μιλάς για αξιοπιστία πάω πάσο....αλλά μόνο για ιαπωνία μεριά γιατι οι γερμανοί χάλασαν τα τελευταία χρόνια....Γιατί τα λεφτά τα ίδια είναι πάνω κάτω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο λεω και εγω...

 

απλα τεθηκε θεμα συγκρισης...

 

κοιτα φιλε μου να δεις, τα γερμανικα αυτοκινητα τα τελευταια χρονια οντως εχουν χαλασει, και βγαζουν κατι ηλεκτρονικα προβληματα απιστευτα...

 

δεν μιλω για αυτοκινητα που ανηκουν σε ομιλο γερμανικων εταιριων,

 

πχ. Skoda...

 

αλλα μηχανολογικα μπορω να τα εμπιστευτω περισσοτερο απο οτι τα γαλλικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι οι γερμανοι χαλασαν το εχουμε ακουσει και δει...

Ο ιαπωνας σε σχεση με τον Ιταλο και Γαλλο, προσφερουν μεγαλυτερη αξιοπιστια και ποιοτητα πιστευω (απ'οσο εχω δει, αν ξερετε κατι αλλο παω πασο). Μιλαω χωρις να ειμαι πορωμενη με καποια μαρκα....

Απλα εχω δει οτι ο ιαπωνας εχει πιο αξιοπιστο κινητηρα, δυσκολο θα σου βγαλει κατι... και απο ποιοτητα στα αμαξια εχω δει οτι εχουν πιο ομορφα και καλα υλικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όμως η Skoda έχει το μικρότερο ποσοστό βλαβών σε όλο το VW Group...

Συμφωνω λοιπόν για την ποιότητα των Ιαπώνων αλλά όταν υπάρχουν και άλλοι παράγοντες εκτός της αξιοπιστίας εκεί αλλάζουν τα πράγματα...και εδώ μιλάμε για το type-r που απευθύνετε σε ανθρώπους που τους ενδιαφέρει η ευχαρίστηση της οδήγησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

punto saxo kai rallye Παίρνουν μόνο οι κουλοί !!

:D

 

όχι τώρα χωρίς πλάκα, τα γαλλικά είναι για σχολείο.

Από εκεί και πέρα, όταν αποκτήσεις skills κοιτάς για κάτι άλλο.

στο χέρι του καθενός είναι αν τα 2 χιλιόμετρα κατάβαση τα κάνει 200 μέτρα ελεύθερη πτώση

 

εχεις οδηγησει γαλλικο στο οριο??? ειναι πιο δυσκολο απο το evo που εχει ενεργο διαφορικο και ενα καρο βοηθηματα!

 

καλα μου εξισωνεις το punto με saxo/106?? εισαι σοβαρος?τα punto ειναι βαρκες!!

 

 

Ξερει κανεις οτι στα μεγαρα στο GTCC ενα 106 ηταν πιο γρηγορο απο EVO?

 

Στον πλανήτη της ευθείας το TypeR είναι το καλύτερο αυτοκίνητο, εκεί που πράγματι ζορίζεται λιγάκι είναι στις στροφές. Αλλά υπάρχει λύση και αυτό, το "τρέχεις" μόνο σε διάδρομο απογείωσης! :)

 

στον πλανητη της ευθειας το RC ειναι πιο γρηγορο απο τα Type-R (συμπερασμα απο πολλες κοντρες!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχεις οδηγησει γαλλικο στο οριο??? ειναι πιο δυσκολο απο το evo που εχει ενεργο διαφορικο και ενα καρο βοηθηματα!

 

καλα μου εξισωνεις το punto με saxo/106?? εισαι σοβαρος?τα punto ειναι βαρκες!!

 

 

Ξερει κανεις οτι στα μεγαρα στο GTCC ενα 106 ηταν πιο γρηγορο απο EVO?

 

 

 

στον πλανητη της ευθειας το RC ειναι πιο γρηγορο απο τα Type-R (συμπερασμα απο πολλες κοντρες!)

 

ναι αλλά το όριο του saxo ειναι Α και του evo 5A.

 

άλλους προσανατολισμούς τα punto, άλλους τα saxoralla.

 

τι 106 ήταν πιο γρήγορο απο evo? σασμανομένο, σώβρακο και με semislick λάστιχα? μην τα ισοπεδώσουμε όλα...

 

206rc είναι πιο γρήγορο απ'το type-r στην ευθεία? να δούμε τι άλλο θ'ακούσουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όμως η Skoda έχει το μικρότερο ποσοστό βλαβών σε όλο το VW Group...

 

Χωρις να θελω να σε αμφισβητησω,εχεις καποια πηγη για αυτο?Γιατι θελω να το δειξω σε ενα φιλο μου.:mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

τι 106 ήταν πιο γρήγορο απο evo? σασμανομένο, σώβρακο και με semislick λάστιχα? μην τα ισοπεδώσουμε όλα...

 

μονο και μονο που συμβαινει ειναι φοβερο

 

206rc είναι πιο γρήγορο απ'το type-r στην ευθεία? να δούμε τι άλλο θ'ακούσουμε...

 

το type R εχει 202Nm ροπη στις 7000RPM και κοφτη στις 8000RPM

ενω το RC εχει 202Nm ροπη απο τις 4500RPM και κοφτη στις 7300RPM

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς δεν μπορώ να θυμηθώ που το είχα διαβάσει....

Παρολαυτα εδώ μπορείς να δείς οτι είναι πρώτη και αν θυμάμαι καλα και στο topgear.com είχαν κάνει και εκεί μια έρευνα και εκεί είχε βγεί πρώτη-δεύτερη...

Είναι ένα καλό δείγμα νομίζω....:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...