Lucifer Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Μόνο εμένα μου φαίνεται άβολη η θέση των ταχυτήτων?
Cromb Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Luci, στο παλιό μοντέλο μόλις το έβλεπες έλεγες το ίδιο πράγμα.Εργονομικά, στη πράξη, είναι σε απίστευτο σημείο.Βολεύει πάρα πολύ.
Highlander Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Έχω οδηγήσει το προηγούμενο Type-R. Απίστευτο ! (Ο αδερφός μου δουλεύει σε μάντρα αυτοκινήτων)
kostastnt Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Το αμάξι είναι κορυφαίο! Και κάπου διάβασα ότι θα έχει 25.000 Ευρώ. Αλλά και 30.000 να έχει όπως το παλιό δεν είναι τόσο άσχημα τα πράματα. Όσο για την θέση των ταχυτήτων είναι απίστευτα βολική. Πήρα σε μια ευθεία το προηγούμενο Type-R ενός φίλου μου και βόλευε πάρα πολύ.
kostasplak1986 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Άσε που 201 ατμοσφαιρικά άλογα στα 2000 κυβικά δε βρίσκεις πουθενά. Το rx-8 νομιζω βγαζει 231 αλογακια στα 1308 κυβικα!
KWSN_Men Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Το rx-8 νομιζω βγαζει 231 αλογακια στα 1308 κυβικα! Ναι μόνο που είναι σα να συγκρίνεις πορτοκάλια με μήλα. εμένα μαρέσει πααααααααααρα πολύ αυτό που βλέπω.ένα φιλαράκι μου είπε όμως πως η ποιότητα κατασκευής του σαλονιού (πλαστικά κτλ) δεν είναι τόσο καλή Άλλο η ποιότητα κατασκευής και άλλο το πόσο ακριβά είναι τα υλικά. Πίστεψέ με, σε Honda δεν πρόκειται να σου χαλάσει κάτι στο σαλόνι ποτέ...
Forensick Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 ωραιο μεσα, εξω η αποτυχια σε αυτοκινητο.
strassenmeister Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2006 Το rx-8 νομιζω βγαζει 231 αλογακια στα 1308 κυβικα! Mονο που το ενα εχει ροτορα και το αλλο πιστονια...
thanos75x Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Ε ναι το 1308 vankel αντιστοιχει σε 2616cc κλασικο κινητηρα ειναι διπλασιο δλδ. Παιδιά οσο κι αν φαινεται αβολη η θεση οδηγησης ο λεβιες ταχυτητων ειναι σε παρα πολυ καλη θεση. Απλα οδηγηστε το. Εγω το οδηγησα (το προηγουμενο) και ξετρελαθηκα!!!
kostasplak1986 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Ε ναι το 1308 vankel αντιστοιχει σε 2616cc κλασικο κινητηρα ειναι διπλασιο δλδ. Παιδιά οσο κι αν φαινεται αβολη η θεση οδηγησης ο λεβιες ταχυτητων ειναι σε παρα πολυ καλη θεση. Απλα οδηγηστε το. Εγω το οδηγησα (το προηγουμενο) και ξετρελαθηκα!!! Πωπω μια κουβεντα ειπα και με φαγατε! Δηλαδη το rx-8 καιει οτι και ενα αμαξι 2600 κυβικων? Δε το εχω ψαξει το θεμα για να πω την αληθεια!
^BOOMBOOM Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Τα κυβικά του βάνκελ δνε αντιστοιχούν σε τίποτα, ειναι απλά διαφορετική σχεδίαση κινητήρα. Η αντιστοίχηση με διπλάσιο κυβισμό είναι φορολογικό θέμα ή κανονισμών για αγώνες (όπου και αν ισχύει), τίποτα άλλο.
the_end Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Πωπω μια κουβεντα ειπα και με φαγατε! Δηλαδη το rx-8 καιει οτι και ενα αμαξι 2600 κυβικων? Δε το εχω ψαξει το θεμα για να πω την αληθεια! το rx-8 καέι το βώλο του.σε κάποιο περιοδικό(μάλλον το drive) στο ίδιο τεύχος είχαν οδηγήσει rx-8 και corvette c6(τη μικρή,με τα 400 άλογα). ε, το rx-8 είχε γραψει αντίστοιχη μέση κατανάλωση(ίσως και μεγαλύτερη)!!!
KWSN_Men Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Πωπω μια κουβεντα ειπα και με φαγατε! Δηλαδη το rx-8 καιει οτι και ενα αμαξι 2600 κυβικων? Δε το εχω ψαξει το θεμα για να πω την αληθεια! Άμα το πιέσεις, και λίγο παραπάνω... :wink:
Strategos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2006 To wv gold gti den einai pio polla apo to st? Πωπω μια κουβεντα ειπα και με φαγατε! Δηλαδη το rx-8 καιει οτι και ενα αμαξι 2600 κυβικων? Δε το εχω ψαξει το θεμα για να πω την αληθεια! nai alla skepsou plironis ligotera teloi gia forous ktlp
the_end Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2006 To wv gold gti den einai pio polla apo to st? αν και δεν είμαι σίγουρος οτι έπιασα την ερώτηση focus st 225 άλογα, 2,5lt κινητήρας golf gti V 200 άλογα, 2,0lt κινητήρας (αν και οι τελευταίες παρτίδες-δε θυμάμαι κωδικό κινητήρα-ακούγεται οτι παίζουν γυρω στα 220 άλογα)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.