Προς το περιεχόμενο

Μέχρι 45 euro οι παραγγελίες για Ελλάδα απο play?


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

κρίμα ρε γαμώτο, σταύρωση θέλουν όλοι οι 'έξυπνοι'

 

τουλάχιστον να μην ακούσω καμία γκρίνια για την κατάντια των μαγαζιών/υπηρεσιών, αυτά αξίζουμε σαν καταλανωτικό κοινό και δυστυχώς τους πέρνει όλους η μπάλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα δέματα με ποια εταιρία έρχονται; Πόσες μέρες κάνουν; Έχω παραγγείλει το LOCO ROCO από την προηγούμενη Τετάρτη (5/10) και δεν μου έχει έρθει ακόμα

.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα ότι έχω πάρει από Play, μου έχουν έρθει με ταχυδρομείο σε περίπου 10 μέρες από την παραγγελία.

 

τουλάχιστον να μην ακούσω καμία γκρίνια για την κατάντια των μαγαζιών/υπηρεσιών, αυτά αξίζουμε σαν καταλανωτικό κοινό και δυστυχώς τους πέρνει όλους η μπάλα

 

Πόσο δίκιο έχεις.... Από τη μια μας ενοχλούν τα λάθη που κάνουν, ή οι λαμογιές, αλλά από την άλλη σαν καταναλωτές ψάχνουμε να βρούμε την κομπίνα.... Αυτά συγκρούονται σαν συμφέροντα όμως.... :-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Απο πέρυσι ισχύει αυτό και ίσως και πιο παλιά

http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=122956

 

Έτρεφα την αμυδρότατη ελπίδα ότι έχει αλλάξει το καθεστώς.

 

Δεν βαριέσαι, αν δεν παίξει το play.com υπάρχει και το ezydvd.co.au - έχει το συγκεκριμένο box set (Lost Season 2) γύρω στα 50 ευρώ μαζί με έξοδα αποστολής.

 

Απλώς θα'θελα να μου πουν ρητά ότι ακυρώθηκε η παραγγελία μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω προπαραγγείλει κάποιο προϊον απο Play που κανει 33 λίρες = 50 ευρω (καποιοι θα μαντεψουν τι ειναι :wink: ) αλλα ακομα δεν μου εχουν στειλει καποιο email ακυρωσης. Υπάρχει περιπτωση να μου στείλουν το email τοτε που θα έρθει σε αυτούς το προϊον?

Αν ναι, να μην περιμενω αδικα, να παραγγειλω απο αλλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν διαβάσεις την δικιά μου περίπτωση θα δεις οτι δε θα σε ενημερώσει κανείς απλά κάποια στιγμή θα γίνει ακύρωση της παραγγελίας σου χωρίς λόγο και αιτία.

 

Το μόνο που έχω να πώ είναι οτι το ποιο επαγγελματικό online store είναι το hmv το οποίο έχει σχεδόν ίδιες τιμές με το play και πάνω απ'όλα είναι σωστοί επαγγελματίες. Εμένα ειδηκά σε 2 περιπτώσεις με αφήσαν κάγκελο με την εξυπηρέτησή τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν παραγγελνεις κατι απο amazon και το παραλαμβανεις στις 28 Αυγουστου, ενω στο ειδοποιητηριο γραφει οτι τα ΕΛΤΑ το παρελαβαν στις 7 Ιουλιου τι να πει κανεις για τα ελληνικα μπουρδελα/ταχυδρομεια?

Μετα εσυ φταις που ξανακανεις αιτηση στο Amazon γιατι δεν το παρελαβες?

Ασχετο, αλλα ηθελα να το γραψω απο καιρο αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη αλλά νομίζω ότι κατηγορούμε κάπου άδικα λίγο τα ελληνικά ταχυδρομεία. Ίσως να ξεχνάμε ότι ό,τι έρχεται από χώρα εκτός ΕΕ περνάει πρώτα από το τελωνείο (για να φορολογηθεί)... και εκεί δυστυχώς είναι πιστεύω ο τόπος του εγκλήματος. Για παράδειγμα εγώ σήμερα αναζητώντας κάτι που περιμένω από U.S. έπεσα σε μία υπάλληλο των ΕΛΤΑ που με άφησε απόλυτα ικανοποιημένη με την εξυπηρέτησή της, ανακάλυψε λοιπόν ότι το δέμα μου είναι στο τελωνείο και μου έδωσε εκεί το τηλέφωνο να επικοινωνήσω μαζί τους. Όταν πήρα εκεί τηλέφωνο μία "ευγενική" κυρία όταν της είπα ότι ψάχνω ένα δέμα που έχει φύγει από αμερική στης 05/10 μου απάντησε έκπληκτη "και με παίρνετε από τώρα;" και μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα. Μήπως λοιπόν εκεί "χάνονται" όλα....;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Συγνώμη αλλά νομίζω ότι κατηγορούμε κάπου άδικα λίγο τα ελληνικά ταχυδρομεία. Ίσως να ξεχνάμε ότι ό,τι έρχεται από χώρα εκτός ΕΕ περνάει πρώτα από το τελωνείο (για να φορολογηθεί)... και εκεί δυστυχώς είναι πιστεύω ο τόπος του εγκλήματος. Για παράδειγμα εγώ σήμερα αναζητώντας κάτι που περιμένω από U.S. έπεσα σε μία υπάλληλο των ΕΛΤΑ που με άφησε απόλυτα ικανοποιημένη με την εξυπηρέτησή της, ανακάλυψε λοιπόν ότι το δέμα μου είναι στο τελωνείο και μου έδωσε εκεί το τηλέφωνο να επικοινωνήσω μαζί τους. Όταν πήρα εκεί τηλέφωνο μία "ευγενική" κυρία όταν της είπα ότι ψάχνω ένα δέμα που έχει φύγει από αμερική στης 05/10 μου απάντησε έκπληκτη "και με παίρνετε από τώρα;" και μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα. Μήπως λοιπόν εκεί "χάνονται" όλα....;

 

Το κύριο πρόβλημα δεν είναι τα Ελληνικά Ταχυδρομεία - προσωπικά, έχω κάνει πάνω από 100 on-line αγορές (βιβλία, CD, DVD) και δεν έχω χάσει τίποτα. Τίποτα! Τώρα πώς γίνεται αρκετοί συμπατριώτες μας να χάνουν συστηματικά δέματα από το play.com, αυτό παραμένει μυστήριο για μένα... :evil:

 

Ιδίως όσον αφορά το play.com, ό,τι στέλνει έρχεται ουσιαστικά από ΕΕ οπότε τα περί τελωνείων δεν έχουν εφαρμογή σε αυτό.

 

______________________

 

Ενημερωτικά πάντως, μόλις είδα το παρακάτω στο site του play:

 

picture1mw4.th.png

 

Το οποίο ενδεχομένως να σημαίνει ότι η πολιτική περί αποστολών στην Ελλάδα να "παίζει".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οντως. Εδω ταχυδρομήθηκε παραγγελία 67 ευρώ.

Και να σας πω και κατι. Θα ειναι κακο και για το play να 'κοψει' τις ακριβες αποστολές προϊόντων προς τους καλους καταναλωτές στην Ελλάδα (δηλαδή οχι αυτους που συστηματικά δηλώνουν απώλεια προϊόντος).

 

Εμένα μου'χαν στειλει λανθασμένο προϊον, που μάλιστα ηταν λιγο πιο ακριβο απο εκεινο που ειχα παραγγείλει. Τους το επεστρεψα ομως και αυτοί μου βάλαν τα ταχυδρομικά στο λογαριασμό μου και μου έστειλαν το κανονικό προϊόν πριν καν προλάβω να τους ταχυδρομήσω το λάθος.

Για ποιο λόγο οταν καποιος πελάτης έχει τέτοια συμπεριφορά, να κοπεί απο τις υψηλές παραγγελίες?

Θα σας απαντήσω βέβαια το Δεκέμβρη (βλ. Zelda:) ) αν μου ακύρωσαν τη παραγγελία ή όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...