sotirakis.net Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2006 Ειλικρινά σας μιλάω, πρώτα φορά βλέπω τέτοιο κράψιμο ! Μα καλά ρε παιδιά, είστε σοβαροί ; Βλέπετε κάποιο παιδί (πείτε το και άμυαλο,ανορθόγραφο παιδάκι) να κάνει ένα Post για την κατάληψη που ξεκίνησε στο σχολείο του και αμέσως να το κράξετε για την ορθογραφία του, για το εν δυνάμει online λιώσιμο που υποθέτετε ότι ρίχνει, για τα αιτήματά του, για το κωλοβάρεμα που ρίχνει (αφού by default το θεωρείτε δεδομένο ότι ΟΛΟΙ οι μαθητές και οι μαθήτριες κωλοβαράνε), για τα ανύπαρκτα αίτια των καταλήψεων τους... Ήμαρτον δηλαδή ! Σε λίγο θα θεωρείτε και άπρεπες να μιλάει κάποιος ενάντια σε κάτι που τον ενοχλεί και που κατά γενική ομολογία έχει προβλήματα ! Ακούστε πρώτα τι έχουν να πουν οι μαθητές, αφαιρέστε το κομματικό παιχνίδι το οποίο σίγουρα θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί η "μόνη αγωνιστική δύναμη του τόπου αυτού", προσθέστε τον ενθουσιασμό των μαθητών, (ξανα)αφαιρέστε τον υπέρμετρο ενθουσιασμό των μαθητών, (ξανα)προσθέστε το (στην ελάχιστη περίπτωση) ενδιαφέρον των μαθητών για το μέλλον τους και στην συνέχεια σχολιάστε (Beware ! Το "σχολιάστε" είναι διαφορετικό από το "πετάξτε την παπαρολογία μήκους 14 λέξεων μαζί με τα emoticons" και από το "ειρωνεύομαι το παιδάκι που θέλει να κάνει κατάληψη για να το παίξει καμπόσος στα γκομενάκια" και στη συνέχεια, θα έχετε ένα normal thread για συζήτηση σχετικά με τις σχολικές καταλήψεις... Μπορεί οι τωρινές καταλήψεις να μην έχουν το ιδεολογικό βάθος και την επαναστική χροιά που είχαν οι καταλήψεις της εποχής του Τεμπονέρα (ο Χριστογιαννόπουλος ήταν νομίζω ο υπουργός) και του Αρσένη, αλλά τουλάχιστον κάτι γίνεται. Ας ακούσουμε, ας δούμε και στην συνέχεια ας σχολιάσουμε...
Petza Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2006 Μπορεί οι τωρινές καταλήψεις να μην έχουν το ιδεολογικό βάθος και την επαναστική χροιά που είχαν οι καταλήψεις της εποχής του Τεμπονέρα (ο Χριστογιαννόπουλος ήταν νομίζω ο υπουργός) και του Αρσένη, αλλά τουλάχιστον κάτι γίνεται. Ας ακούσουμε, ας δούμε και στην συνέχεια ας σχολιάσουμε... Κοντογιαννόπουλος
xtrmsnpr Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Μάλιστα παίδες.Το βράδυ που πέρασε διακόψαμε τν κατάληψη,ο λόγος οι εκλογές που έρχονται.Όμως επι 2 ώρες προσπαθούσαμε να λύσουμε όλα αυτά που με ρωτάτε αν θα ικανοποιηθούν τα αιτήματα μας(που τα μαζέψαμε λίγο κ τα οργανώσαμε).Από 7 λύκεια,τόσα έχουμε όλα κ όλα τα οποία συμμετήχαμε στην κατάληψη,οι οργανωτικές επιτροπές,προσπαθούσαμε να βρουμε τρόπο να τα εξηγίσουμε και να τα λύσουμε.Πιστέψτε με 25 άτομα είναι αρκετά δύσκολο να βρούμε άκρη στα ερωτήματα που κάνετε κ λέτε ότι είναι απλά κ ανούσια(οκ παίκτες,μν μας δίνετε συμμασία).Φυσικά καταλαβένετε ότι δν γίνεται να αποφασίσουμε εμείς τί θα γίνει με τα αποτελέσματα,αυτό θα το κάνει η κάθε κυβέρνιση π είναι πάνω.Με λίγα λόγια σας τα λέω,πάνω-κάτω γιατί είμαι αρκετά κουρασμένος αυτές τις μέρες.Όμως θα σας γράψω τί αποφασίστηκε κ τί θα πούμε στην επόμενη συνάντιση μας.Πάντα φιλικά,Άκης. Κάτι ακόμα για όσους μας τν είπαν για τν κατάληψη που κ***βαράμε κ τρέχουμε στις καφετέριες,ας έρθουν πρώτα από το σχολείο(για το δικό μας κ εμένα λεω) να δούνε με τα μάτια τους ότι αν αυτό που κάνουμε είναι κλβάρεμα κ χάσημο χρόνου,τότε δν ξανακάνουμε τπτ.Αλλά επειδή υπάρχουν χιλιάδες έξυπνοπούλια που θέλουν έτσι να δείξουν κάτι κ ότι οι άλλοι έχουν λάθος,μιλάνε χωρίς να ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ στους ΙΔΙΟΥΣ.Εντάξει δν είναι δυνατόν να υποχρεώσεις τν καθένα να κάνει κατάληψη κ να μείνει στο σχολείο,κάποιοι θα φύγουν.4 μέρες όμως μέσα στο σχολείο,να κοιμόμαστε στα πατώματα σε sleeping-bag,μέσα στο κρυο,το άγχος που είχαμε να προστατέψουμε τον σχολικό χώρο κ εμάς τους ίδιους από επιθέσεις που δεχτήκαμε 2 συνεχόμενα βράδια,το τρέξημο που ρίξαμε στο υπουργείο αιγαίου, στην Δευτεροβάθμια κ στα σχολεία δν περιγράφετε,τα πανό κ όλον τν αγώνα που κάναμε,τα λεφτά κ το σάλιο που ξοδέψαμε σε φυλλάδια κ συμβούλια με τα άλλα σχολεία αλλά κ στους συμμαθητές μας που εξίγούσαμε τν κατάσταση.Τις ώρες που μείναμε ξάγρυπνοι,τν προσπάθια να κρατηθούμε κ να κρατήσουμε άτομα στο σχολείο κ να μν έχουμε προβλήματα,να μείνει καθαρό το σχολειό.Τους εκπροσώπους που είχαμε κ το πόσο δύσκολο είναι να συντονιστείς με άλλους 25 για να αποφασίσεις.Φαγητό κ νερό να φέρουμε για να μν πεινάμε κ κάποια ρούχα.Τις ώρες που βρίσκαμε τα μεσ/ρια διαβάζαμε για τα μαθήματα(ξέρω είναι λίγο άτυπο)Φυσικά όλα αυτά είναι κλβάρεμα,είναι κλβάρεμα να κάνεις όλα αυτά,είναι για εΣαΣ,για μας όχι!Γιατί εγω ξέρω τί έχω τραβήξει κ θα τραβήξω ακόμα αλλά κ κάθε συμμαθητής μ. Όσο αφορά τν ορθογραφία,έξυπνοι!! όταν δν ξέρετε μια κατάσταση δν μιλάτε κ κάνετε υποδείξεις,αλλά ρωτάτε!Μάθετε λοιπόν ότι ο γραφών είναι δυσλεκτικός, κ θα μπορούσα να κάνω ακόμα πιο πολλά λάθη!(ευχαριστώ βρήκα κ τί θα γράψω για τν έκθεση μ πώς είναι ο χαρακτήρας τν σημερινών Ελλήνων) Δν είπα σ όλους να συμφωνήσουν με τν κατάληψη,λογικό είναι.Δν τελειώσαμε όμως,ξανά τν Τρίτη αρχίζουμε.Το μνμ ελπίζω να το κατάλαβαν όσοι έπρεπε. Sotirakis.net ευχαριστώ κ στα άλλα παιδιά.
Critter Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2006 Να ρωτησω κατι ρε παιδια, ενταξει οι μαθητες κολοβαρανε, ειμαστε κατα των καταληψεων κτλ. Να υποθεσω οτι στα προβληματα τις παιδειας η λυση ειναι ο διαλογος ε?. Ποιος το πιστευει αυτο? Καλα, δεν υποστηριζω ιδιαίτερα την καταληψη γιατι ξερω οτι η πλειοψηφια των μαθητων δεν την κανει συνειδητοποιημένα και την κανει για να χασει μαθημα. Πειτε μου ομως οσοι κατακρινεται γενικα τις κινητοποιήσεις στην παιδεια, πως θα λυθουν τα προβληματα. Γιατι αν κατακρινεις κατι σημαινει οτι ξερεις και τον σωστο τροπο. Και μου πει κανεις "ποια προβληματα?"...Ολοι ξερουμε οτι πλεον στην Ελλαδα μπαινεις στο πανεπιστημιο τουβλο και βγαινεις τουβλο. Προφανως πρεπει να αλλαξουν τα πραγματα ριζικα ξεκινωντας απο το δημοτικο. Η παιδεια είναι στο 0. Τα πανεπιστημια της Αγγλιας που κοροιδευουν μερικοι ειναι πολυ καλυτερα απο τα δικα μας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.