Kandinsky Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Καλά όλα αυτά που λέγονται περί δημοκρατίας, καλού πολίτη, δικαιώματα, υποχρεώσεις, κλπ αλλά καλό είναι να υπάρχει και ρεαλισμός. Κι ο ρεαλισμός υπαγορεύει ότι την Χ δημοσιογραφάρα που αύριο θα χρησιμοποιήσει τη μέρα για να προβληθεί δεν πρόκειται ποτέ να την καλέσουν εφορευτική επιτροπή. Τον Ψ παράγοντα/επιχειρηματία κλπ αποκλείεται επίσης. Υποχρεώσεις έχει μόνο ο κυρίαρχος λαός, δλδ οι απλοί ηλίθιοι που πληρώνουμε τους φόρους, ακόμα και αν δε θέλουμε θα μας υποχρεώσουν να είμαστε εντάξει στις υποχρεώσεις μας ενώ άλλοι δεν είναι και γενικά είμαστε πάντα οι ριγμένοι σ' αυτή την κοινωνία των 2 μέτρων και σταθμών. Καλά τα λέει ο Νeurotic. Αύριο ο poulinos κι ο κάθε poulinos θα παίρνει τον πουλίνο και κάποιοι άλλοι θα παίρνουν τον φρέντο στη Μύκονο και η μόνη τους έγνοια θα είναι ο αέρας που τους χαλάει τα μαλλιά....
KWSN_Men Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Οχι δεν ειναι το προβλημα τα λεφτα, απλως αν υπηρχε αποζημιωση θα γινοταν κουβεντα απο λιγοτερους.Οχι εδω, γενικα το λεω. Καλά, κάτσε να έδιναν ένα κατοσταρικάκι και θα βάζανε και μέσο οι δυσανασχετούντες.
Kandinsky Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Λογικό είναι αυτό. Στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε ένα κατοσταρικάκι για δουλειά Κυριακής είναι όπως και να το κάνεις βοήθημα. Ένα λιτό γεύμα πολιτικών είναι αυτό που όσο νά'ναι όλο και σε κάποια "διάφορα έξοδα" ή "έκοδα κίνησης" το χώνουν....
agpr Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Οσοι μιλατε για αστικη δημοκρατια και υποχρεωσεις μου φαινεται δεν εχετε αφομοιωσει τι σημαινει δημοκρατια και ελευθερια.Δεν μπορω να σκεφτω χειροτερη δικαιολογια για την εφορευτικη και τον στρατο απο αυτα που εγραψαν μερικοι.Ηθελα να ξερα σε ποσες ευρωπαικες χωρες συμβαινουν αυτα τα πραγματα. Αυτή ήταν η πρώτη σου θέση, στην οποία και είχα αντίρρηση. Ημουνα σαφης οσο και συ, η συμμετοχη των απλων πολιτων στην εφορευτικη επιτροπη γινεται για την διασφαλιση του ανοθευτου του εκλογικου αποτελεσματος και γενικα της διαφανειας της ολης διαδικασιας, σε αυτο συμφωνουμε.Ε πες μου τωρα πως ειναι δυνατον ,ανεξαρτητα αν καταπατουνται τα δικαιωματα του, ενας ανθρωπος με πληρη αδιαφορια για το εργο που του εχουν αναθεσει με την βια να προστατεψει τον θεσμο αυτο.Αν συμφωνεις οτι ειναι αδυνατο τοτε επιστρεφουμε ,χωρις να το θελω , παλι στο 'τσαμπα χαμαλης' , γιατι στην καλυτερη αυτο θα ειναι ο συγκεκριμμενος ανθρωπος .Η συγκριση με την φοροδιαφυγη ειναι ατυχης και την ακουω συνεχεια σε πολλα πραγματα οταν εχουν τελειωσει τα επιχειρηματα του αλλου. Αν λοιπόν αναγνωρίζουμε πως η συμμετοχή είναι δικαίωμα και υποχρέωση των πολιτών, το ερώτημα επανέρχεται: μπορούμε σύμφωνα με τις προτιμήσεις μας να τις αναλαμβάνουμε ή να τις αποποιούμαστε; Όσο για τη φορολογία, ενδεχομένως να το ακούς συχνά, αλλά πώς απαντάς; Έχουμε το δικαίωμα επειδή δε συμφωνούμε να μην πληρώνουμε φόρους; Μπορώ αν θέλεις να εμπλουτίσω τα παραδείγματα: Έχουμε το δικαίωμα να κυκλοφορούμε γυμνοί, επειδή έτσι αισθανόμαστε άνετα; Έχουμε το δικαίωμα να χρησιμοποιούμε τα αγαθά του γείτονα, επειδή δεν πιστεύουμε στην ιδιοκτησία; Έχουμε το δικαίωμα να αφαιρούμε τη ζωή του άλλου, επειδή έτσι μας επιτάσσει η θρησκεία μας; Το γαϊτανάκι μπορεί να συνεχίζεται (σχεδόν) επ' άπειρον. Το βασικό ερώτημα, όμως, είναι: Το άτομο επιλέγει αν θα ασκεί/εκπληρώνει τα δικαιώματα-υποχρεώσεις κατά βούληση ή οι επιλογές του οριοθετούνται από την πολιτεία;
agpr Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Ο τυφλόκουφος, όπως και κάθε άλλος που βρίσκεται σε κατάσταση αναπηρίας, απαλλάσσεται. Εγώ, όμως,αναφέρομαι στις περιπτώσεις που το άτομο επικαλείται προσωπικές προτιμήσεις για να αποφύγει δικαιώματα/υποχρεώσεις. Επίτρεψε μου να επαναλάβω και εγώ αυτό που είπες: Ο νομος το μονο που μπορει να κανει ειναι να σε υποχρεωσει να εισαι καπου, δεν μπορει να σε υποχρεωσει να βαλεις το μυαλο σου να δουλεψει, δεν μπορει καν να σε υποχρεωσει να μιλας με τους υπολοιπους.
Kandinsky Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2006 Βασική προυπόθεση για το σεβασμό προς το νόμο είναι η καθολική ισχύς του. Εφόσον αυτό δεν συμβαίνει δημιουργείται αίσθηση αδικίας κάτι που οδηγεί σε ευθεία αμφισβήτηση του νόμου και προσπάθεια παράκαμψης του. Απλά πράγματα....
kvgreco Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2006 Καί μιάς καί μιλάμε γιά εκλογές, σκεφτήκατε ότι τα ποσοστά αποχής σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης φτάνουν καί στο 60% καί δεν τρέχει καί τίποτα? Μόνο στην Ελλάδα είμαστε εκλογολάγνοι.Άκου υποχρεωτική η ψήφος.Καί μετά ποιός τιμωρήθηκε πού δεν πήγε να ψηφίσει?Άρα οί νόμοι υπάρχουν γιά να παραβιάζονται?Κάπου έχουμε μπερδέψει τα πράγματα στη χώρα της Πρώτης δημοκρατίας. Όταν κάποιος δηλώσει αναρχικός όταν τον καλέσουν σε εφορευτική επιτροπή τι συμβαίνει? Όσο γιά το αν έπρεπε να πληρώνονται όλοι πού συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία θα έλεγα πως θάπρεπε.Όταν γίνεται τόση κατασπατάληση δημοσίου χρήματος, όταν ζούν ανάμεσάμας οί διάφοροι Πανάγοι,λίγα χρήματα γιά όσους χάσουν τον Κυριακάτικο ύπνο τους συν την αρκετή ταλαιπωρία νομίζω ότι τα αξίζουν. Εδώ υπάρχουν δεκάδες επιδόματα αμφίβολης αιτιολόγησης γιά τούς δημόσιους υπαλλήλους καί κυρίως γιά τούς αξιωματούχους(Από την πάνω... γειτονιά μέχρι την κάτω καί παίρνουν εκτός έδρας!) καί ένα μικρό ποσό μιά Κυριακή γιά κάποιους πολίτες,θα ρίξει έξω τον κρατικό προυπολογισμό? Τέσπα αυτά μόνο στο YUNANISTAN συμβαίνουν.
agpr Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2006 Καί μιάς καί μιλάμε γιά εκλογές, σκεφτήκατε ότι τα ποσοστά αποχής σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης φτάνουν καί στο 60% καί δεν τρέχει καί τίποτα?Μόνο στην Ελλάδα είμαστε εκλογολάγνοι.Άκου υποχρεωτική η ψήφος.Καί μετά ποιός τιμωρήθηκε πού δεν πήγε να ψηφίσει?Άρα οί νόμοι υπάρχουν γιά να παραβιάζονται?Κάπου έχουμε μπερδέψει τα πράγματα στη χώρα της Πρώτης δημοκρατίας. Όταν κάποιος δηλώσει αναρχικός όταν τον καλέσουν σε εφορευτική επιτροπή τι συμβαίνει? Μια και αναφέρεσαι στην αρχαία δημοκρατία ως υπόδειγμα, θα έπερεπε να ξέρεις πως η συμμετοχή ήταν υποχρεωτική. Τους αθηναίους πολίτες τους μάζευαν οι ραβδούχοι κυριολεκτικά με ένα σκοινί από την αγορά και τους οδηγούσαν στη συνέλευση του δήμου. Ο Θουκυδίδης δια στόματος Περικλή χαρακτήριζε όσους δε συμμετείχαν ιδιώτες και όποιος σε κρίσιμες στιγμές δε συμμετείχε στις αποφάσεις της πόλης κηρυσσόταν "άτιμος', έχανε δηλαδή τα πολιτικά του δικαιώματα. Αυτά όταν δεν υπήρχε Yunanistan. Υπομονή, θα γίνει και η ψήφος προαιρετική (ήδη έχουν πέσει σε αχρηστία οι διοικητικές κυρώσεις για την αποχή) και όλοι θα μπορούμε να είμαστε υπερήφανοι για τη δημοκρατία του καναπέ. Υπομονή, σύντομα δε θα αναγκαζόμαστε να εκφράζουμε τη γνώμη μας. Υπομονή, σύντομα τίποτα δε θα ταράζει την κυριακάτικη ησυχία μας. Υπομονή, σύντομα με την αποχή θα αλλάξουμε την κοινωνία μας. Μέχρι τότε, όμως, θα βαυκαλιζόμαστε με την αρχαία δημοκρατία, για την όποια δε γνωρίζουμε και πολλά.
geovard Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2006 Μια και αναφλερεσαι στην αρχαία δημοκρατία ως υπόδειγμα, θα έπερεπε να ξέρεις πως η συμμετοχή ήταν υποχρεωτική. Τους αθηναίους πολίτες τους μάζευαν οι ραβδούχοι κυριολεκτικά με ένα σκοινί από την αγορά και τους οδηγούσαν στη συνέλευση του δήμου. Ο Θουκυδίδης δια στόματος Περικλή χαρακτήριζε όσους δε συμμετείχαν ιδιώτες και όποιος σε κρίσιμες στιγμές δε συμμετείχε στις αποφάσεις της πόλης κηρυσσόταν "άτιμος', έχανε δηλαδή τα πολιτικά του δικαιώματα. Αυτά όταν δεν υπήρχε Yunanistan.Υπομονή, θα γίνει και η ψήφος προαιρετική (ήδη έχουν πέσει σε αχρηστία οι διοικητικές κυρώσεις για την αποχή) και όλοι θα μπορούμε να είμαστε υπερήφανοι για τη δημοκρατία του καναπέ. Υπομονή, σύντομα δε θα αναγκαζόμαστε να εκφράζουμε τη γνώμη μας. Υπομονή, σύντομα τίποτα δε θα ταράζει την κυριακάτικη ησυχία μας. Υπομονή, σύντομα με την αποχή θα αλλάξουμε την κοινωνία μας. Μέχρι τότε, όμως, θα βαυκαλιζόμαστε με την αρχαία δημοκρατία, για την όποια δε γνωρίζουμε και πολλά. Ερώτημα Είσαι ευχαριστημένος με ότι ψηφίζεις?Γιατί αν δεν είσαι γιατί πας καί ρίχνεις την ψήφο σου.Από συνήθεια?
agpr Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2006 ΕρώτημαΕίσαι ευχαριστημένος με ότι ψηφίζεις?Γιατί αν δεν είσαι γιατί πας καί ρίχνεις την ψήφο σου.Από συνήθεια? Σίγουρα δεν ψηφίζω από συνήθεια. Ψηφίζω αυτό που πιστεύω πως θα οδηγήσει τον τόπο προς τα εκεί θα ήθελα να πάει. Ψηφίζω αυτόν με τον οποίο αναγνωρίζω συγγένεια κοσμοαντίληψης. Αλλά στην αντίληψη πως κάποιος θα μας οδηγήσει στον επίγειο παράδεισο δεν πιστεύω. Η ζωή δεν είναι τίποτα άλλο παρά η διαρκής πάλη με τις αντιξοότητες[και η προετοιμασία για το τέλος]. Όταν δε θα βρίσκω κάτι να με πείθει, θα ρίξω λευκό. Αλλά από το δικαίωμα μου να συναποφασίζω δε θα παραιτηθώ. Αισθάνομαι, όμως, κολακευμένος που κάποιος νοιάζεται για το πώς νιώθω!
cger Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2006 Παιδιά ακούστε εγώ πήγα να ψηφίσω πριν από λίγο και μου είπαν ότι είμαι εφορευτική επιτροπή. Τι λέτε ρε μ@λ@κες τους λέω εγώ δεν έχω λάβει κανένα απολύτως χαρτί και μου απάντησαν πρέπει να εμφανιστείς έστω για μια ώρα. Αφού μετά διαπίστωσαν ότι έχω αλλάξει διεύθυνση( έχω μετακομίσει εδώ και 4 χρόνια και προφανώς το χαρτί είχε έρθει στην παλία κατοικία) το αφήσαμε στο φλου. Τελικά ρε παιδιά πρέπει να εμφανιστώ. Γ@μώ το δημόσιο και τις υπηρεσίες του μέσα
cger Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2006 Παιδιά ακούστε εγώ πήγα να ψηφίσω πριν από λίγο και μου είπαν ότι είμαι εφορευτική επιτροπή. Τι λέτε ρε μ@λ@κες τους λέω εγώ δεν έχω λάβει κανένα απολύτως χαρτί και μου απάντησαν πρέπει να εμφανιστείς έστω για μια ώρα. Αφού μετά διαπίστωσαν ότι έχω αλλάξει διεύθυνση( έχω μετακομίσει εδώ και 4 χρόνια και προφανώς το χαρτί είχε έρθει στην παλία κατοικία) το αφήσαμε στο φλου. Τελικά ρε παιδιά πρέπει να εμφανιστώ. Γ@μώ το δημόσιο και τις υπηρεσίες του μέσα Παιδιά sorry για να είσαι εφορευτική δεν πρέπει να σε έχουνε ειδοποιείσει και να έχεις υπογράψει κιόλας. Ευχαριστώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.