kyrnikos Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Διαβάστε μια ιστορία τρέλλας με πρωταγωνιστή μεγάλο κατάστημα-δίκτυο πώλησης Η/Υ και ειδών πληροφορικής.Είναι μακροσκελής αλλά εξαιρετικά ενδεικτική της κατάστασης στην Ελλάδα. Κάπου στις αρχές του καλοκαιριού με παρακαλεί ένα φιλαράκι να τον βοηθήσω να αγοράσει ένα pc για το σπίτι με μόνο περιορισμό το κόστος να είναι περι τα 600 ευρά και να μπορεί να επεξεργάζεται video που έχει γράψει στην videocamera του. Παρά τις αντιρήσεις του τον ψήνω να μην αγοράσει από τοπικά καταστήματα και μια μεγάλη αλυσίδα στην περιοχή αλλά να παραγγείλουμε online από μεγάλη φιρμα. Καθόμαστε λοιπόν μαζί και συνθέτουμε ένα αξιοπρεπές πισάκι (με ενσωματωμένη vga και firewire για την camera) στην online φορμα. Επειδή το παλλικάρι δεν εμπιστεύεται τα online καταστήματα (πόσο δίκιο είχε !!!) τυπώνουμε τη συνθεση και πάει σε γειτονική πόλη που υπάρχει υποκατάστημα της αλυσίδας και κάνει την παραγγελία πρόσωπο με πρόσωπο. Σε μια βδομάδα παέι και παραλαμβάνει το pc. Το ίδιο βράδυ προσπαθούμε μάταια να περάσουμε windows .Κολλήματα ,μπλέ οθόνες και τελικά τίποτα.Ψιλιάζομαι πρόβλημα στη μνήμη. Επικοινωνεί (με το υποκατάστημα) κάτι του λένε για sata drivers ,κατεβάζουμε από το site της seagate τα χρειαζούμενα ,ξανά τζίφος. Τσεκάρουμε το manual της μητρικής (asus) όπου λέει ότι είναι ασύμβατη με την μνήμη που έχουμε επιλέξει (twinmos 1024 dual sided ) .Ρωτάμε την twinmos και το επιβεβαιώνει . Το λέει στα τσακάλια του μαγαζιού και λένε 'φέρε το να αλλάξουμε μνήμη'. Και το πήγε. Η μόνη του απαίτηση ήταν να βάλουν ότι μνήμη χρειάζεται για να δουλέψει το pc ,χωρίς απαίτηση για ταχύτητα ,μάρκα ή έξτρα κόστος. Μετά από μια εβδομάδα και μερικά τηλεφωνήματα του κανένα νέο. "Ελλειψη προσωπικού λόγω αδειών καλοκαιριού ". Λογικό ,οπότε υπομονή. Δευτερη εβδομάδα ακόμα τίποτα ."Δεν υπάρχει συμβατή μνήμη στο στοκ". Online βέβαια φαίνεται να υπάρχει διαθεσιμότητα. Τρίτη εβδομάδα .Τιποτα. Απειρα τηλεφωνήματα στο υποκατάστημα και στο κεντρικό την Αθήνας , ατελείωτη αναμονή στη γραμμή και αντίστοιχα γειώματα. Στο μεταξύ έχει πάει και διακοπές μια εβδομάδα και έχει γυρίσει. Αφού περνά και η τέταρτη εβδομάδα και βρίζει όλους και κυρίως εμένα και την ιδέα μου,στέλνουμε ένα e-mail στο κεντρικό με έντονα παράπονα και κάποιες καλυμένες απειλές . Την επόμενη μέρα τον παίρνουν τηλέφωνο στο κινητό. Είναι (και καλά ; ) ο επικεφαλής του service δίνει το όνομα του και λέει ότι θα το αναλάβει προσωπικά το θέμα. Λέμε έντάξει ,έστω και αργά τελείωσε το θέμα. Αμ δε...περνάνε 3-4 μέρες ακόμα, πάλι άπειρα τηλεφωνήματα ,ο παραπάνω κύριος είναι μόνιμα εκτός γραφείου και δεν υπάρχει καμιά ενημέρωση. Το φιλαράκι τα παίρνει κυριολεκτικά στο κρανίο .Με πίεση γύρω στα 25 παίρνει τηλέφωνο στη γραμμή καταναλωτή ή κάτι τέτοιο σε κάποιο υπουργείο (λόγω εργασίας ξέρει το που και πως). Μετά από 10 λεπτά παίρνουν τηλέφωνο από το κεντρικό και του λένε το απίστευτο : " το pc σας είναι εδώ και μέρες στο υποκατάστημα και μπορείτε να το παραλάβεται" !!! "Μα καλά " ,μου λέει, "αφού πήρα τηλέφωνο προχτές στο υποκατάστημα και δεν ήξεραν τίποτα" Παίρνει τηλέφωνο στο υποκατάστημα και του λένε ότι το pc είναι εκεί από μέρες αλλά δεν τον έβρισκαν γιατί έλειπε διακοπές. Το φιλαράκι τα έχει πάρει άγρια με το δούλεμα . Αφού δεν έχει δώσει σταθερό τηλέφωνο αλλά κινητό και τους έχει πάρει τηλέφωνο σχεδόν κάθε μέρα του λένε ότι δεν τον έβρισκαν !!! Τέλος πάντων πάμε μαζί (για να τον καλμάρω) να παραλάβουμε το pc. Έχουν βγάλει την asus και έχουν βάλει μια msi ,γιατί δεν είχαν συμβατές μνήμες ,και μια κάρτα γραφικών pci-e αφού δεν είχε ενσωματομένη. Χειρώτερη μητρική σίγουρα και δεν έχει firewire !!! ένα δηλαδή από τα βασικά που ήθελε να έχει !!! Μάλιστα έχει μόνο ένα διαυλο ide. Στην παρατήρηση αυτή ο υπάλληλος-ιδιοκτήτης λέει το θεικό : "πάρε μια εξωτερική κάρτα firewire ή άσε το pc να σου βάλουμε μια μητρική gigabite " Και όταν του είπα "μα τι πράγματα είναι αυτά ; αυτά κάνετε και χαλάτε την φήμη που έχει η αλυσίδα" παίρνει ένα υφάκι και μου λέει : "εγώ ξέρω ότι είχαμε αυξηση πωλήσεων xx% αυτό το χρόνο και εγώ αυτό το μήνα θα βάλω στη τσέπη μερίδιο xxxx ευρώ !!!" Τα παίρνω και του λέω ,πάντα σε χαμηλούς τόνους και πολιτισμένα,ότι στο απέναντι κατάστημα (άλλη αλυσίδα) η εξυπηρέτιση που είχα ήταν καλύτερη .Και η απάντηση : "ε τότε να πάτε σε αυτούς ,αλλά είναι πιο ακριβοί " !!! Μετά από αυτό προσπαθεί ο άλλος να με ηρεμίσει και αποφασίζει να πάρει το pc και να ρίξει μαυρη πέτρα πίσω του. Το ξεπακετάρουμε και παρατηρούμε ότι το τροφοδοτικό είναι άλλο (σίγουρα γιατί αυτό έχει διακοπτάκι on-off ενώ πριν δεν είχε και μου είχε κάνει εντύπωση). Ρωτάω αν άλλαξαν τροφοδοτικό και μου λέει "όχι,μόνο μητρική " Επιμένω ,κοιτάει (;;; ) κάτι χαρτιά και λέει "ναι ,γιατί δεν σήκωνε το προηγούμενο την κάρτα γραφικών" Με μάτια κόκκινα από τη πίεση παίρνουμε το pc και φευγουμε. Δίνουμε ραντεβού για το βράδυ να περάσουμε τα windows. Το απογευματάκι σκάει τηλέφωνο από το φιλαράκι : "Ρε μ@λ@κα ,άλλο pc μου δώσανε !!!" "ελα μωρέ τώρα ,τι λες ;" "θυμάσε που το κουτί είχε θύρες usb στο πλάι δεξιά ;" "ναι" "ε αυτό τις έχει μπροστά ,στη μέση !!!" Πάω από το σπίτι και στο δρόμο σκέφτομαι όσα δεν σκέφτηκα από τα νευρα μου το πρωί 1.δεν μας έδωσαν κουτί,manual και cd με drivers για την νέα μητρική !!! 2.δεν μας ζήτησαν κουτί,manual και cd με drivers για την παλιά μητρική !!! (άραγε σε ποιόν κακομοίρη θα τη φορτώσουν ;;; ) Ανοίγουμε το (διαφορετικό κατ'ελάχιστον) κουτί και : Αντί για seagate 120GB έχει ένα WD 160GB H μνήμη είναι 533 αντί για 667 Το καλώδιο sata είναι spiral ενώ πριν ήταν πλακέ Αλλη μητρική (το ξέραμε) Αλλο τροφοδοτικό (το είδαμε επιτόπου) Ο επεξεργαστής ίδιος όπως και τα dvd-rom ,dvd-rw. Όλα χωρίς ίχνη μεταχειρισμένου ,ευτυχώς. Μετά από αυτό μας έπιασαν νευρικά γέλια !!! Δεν ξέραμε τι να κάνουμε . "Να το κρατήσω ή να το πάρω και να τους το κοπανίσω στο κεφάλι ;;;" Τελικά υπολογίζουμε το κόστος και είναι ίδιο με το προηγούμενο ενώ και στα χαρακτηριστικά έρχεται μια η άλλη. Και αποφαζίζει να το κρατήσει για να μπεί ένα τέλος στην ιστορία. Περάσαμε λειτουργικό ,του κατέβασα drivers και βάλαμε και λειτουργεί μια χαρά 2 μήνες τώρα. Τελικά ακόμα δεν έχω καταλάβει τι έγινε.Πιθανότατα τους γκάζοσαν άγρια από τη γραμμή καταναλωτή και μέσα στον πανικό τους του έδωσαν το πρώτο παρόμοιο pc που βρήκαν εύκαιρο στο υποκατάστημα. Οπότε κάποιος θα περίμενε για μέρες το pc που είχε παραγγείλει και πήραμε εμείς !!! ΥΓ. Δεν του έδωσαν νέα παραστατικά οπότε αφού στην απόδειξη φαίνονται άλλα (πχ σκληρός) από αυτά που έχει δεν ξέρω αν έχει εγγύηση. ΥΓ2.Επειδή εκτέθηκα με την επιμονή μου στο να αγοράσει από το συγκεκριμένο κατάστημα είπα να ψιλοεπανορθώσω και να του κάνω δώρο μια κάρτα firewire . Παράγγειλα λοιπόν μια από (άλλο) online κατάστημα. Και ναι καλά το υποψιαστήκατε ...δεν είναι συμβατή με το pc του !!! (στο δικό μου δουλεύει μια χαρά !) Ακόμα μια φορά βγήκα αρχιμ@λ@κ@ς !!!Τελικά πήρε μια από κατάστημα της πόλης μας και έχει ξεσκιστεί να γράφει video .
damis72 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Αυτό με τους φίλους που δεν ξέρουν και πολλά από "Internet-Computer" και βρίσκουν "εμένα - εσένα" που είμαστε και λίγο ειδικοί και πρόθυμοι είναι μεγάλη ΠΑΓΙΔΑ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΚΡΙΑ!!! Στην παροιμία του "Κάνε το καλό και ρίχτο στο γιαλό" απαντάμε "'Ασε έχω δουλειά ... θα πάω στο βουνό". Την έχω πατήσει παρομοίως ... δηλαδή ο φίλος την "πάτησε" εγώ τα άκουσα. Η Ιστορία πάντως με τα μεγάλα και τρανά ηλεκτρονικά καταστήματα στην ελλάδα έχει καταντήσει ΜΥΘΟΣ ... σαν τους Μύθους του €-ΣΟΠου .... χεχεχεχεχεχεχεχε :-)
panraf Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Nα μαντέψω φυσικά σε ποιό e-κατάστημα αναφέρεσαι...
PeiramatoZwo Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Πάνε και αυτοί... Απλώς να αναφέρω για αυτές τις "γραμμές καταναλωτή" κτλ κτλ, ότι πραγματικά είναι το τελευταίο πράγμα που φοβίζει αυτές τις μεγάλες αλύσιδες...
kyrnikos Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Nα μαντέψω φυσικά σε ποιό e-κατάστημα αναφέρεσαι... Ναι ,ναι σε αυτό !!! Κρίμα ρε γαμώτο ,τους είχα σε εκτίμιση. Ειδικά μετά την επέκταση ανά την επικράτεια έχουν χάσει την μπάλα για τα καλά. Απλώς να αναφέρω για αυτές τις "γραμμές καταναλωτή" κτλ κτλ' date=' ότι πραγματικά είναι το τελευταίο πράγμα που φοβίζει αυτές τις μεγάλες αλύσιδες...[/quote'] Και εγώ αυτή την εντύπωση είχα αλλά φαίνεται ότι έγινε δουλειά γιατί σε 10 λεπτά πήραν τηλέφωνο σε κατάσταση πανικού. Μάλιστα από την υπηρεσία αυτή (νομίζω είναι στο υπουργείο εμπορίου,αν λέγεται ακόμα έτσι) είπαν στο φίλο μου να τους ξαναπάρει να ενημερώσει για την εξέληξη της υπόθεσης. Ίσως επειδή και ο ίδιος δουλέυει σε δημόσια υπηρεσία να το είδαν το θέμα 'πατριωτικά'
jimware Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 opos kala proanefere proigoumenos o filos, oi gnostoi einai i katastrofi mas. tora gia to thema tis eggisis pithanon xoris parastatika agoras sta xeria toy mallon tha exei provlima. i diafora sto pc profanos proerxetai apo toys koftes pou epiasan ta konter toys apo ta gazidia k etsi opos kiniotan me megali taxitita ta ekana mpaxalosalata... Distixos den einai i proti trelli istoria k sigoura oute i teleytaia ston xoro ton e-agoron tis elladas...
wert Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Πριν δύο μήνες είχα παραγγείλει τα εξαρτήματα για να φτιάξω υπολογιστή. Αφού είδαν την παραγγελεία ότι είναι ολοκληρωμένο PC προσφέρθηκαν και με πήραν τηλέφωνο για να κάνουν το καλό να το δέσουν. Πονηρούληδες. Ευκαιρία να ξεφωρτοθούν κάνα ανοιγμένο εξάρτημα. Τους απάντησα ότι ήθελα την παραγγελία μου όπως την έκανα και το κάθε κουτί κανονικά τυλιγμένο στη ζελατίνα του. Τίποτα ανοιγμένο. Προφανός την γλύτωσα εεεεε... Όλα πήγαν κατ'ευχήν και το PC αστέρι. Το κατάστημα πάντως βλέπω πάει για ρεκόρ γκίνες. Αφού τα κατάφεραν και έδωσαν άλλα για άλλα σε εσάς πάνε μια χαρά. Δυστηχός έχουν καλές τιμές και σε συνδυασμό με τα υποκαταστήματα που γλυτώνεις τα μεταφορικά δεν είναι εύκολο για κάποιον που είναι στην επαρχία να αλλάξει μαγαζί. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί κάνουν δέκα μέρες να στείλουν κάτι λίγα CD kai DVD και δύο τρεία καλώδια που έχω παραγγείλει τώρα.
TaeDoc Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Aν και εγω εχω καταλαβει σε ποιο καταστημα αναφερεσαι, καλα θα κανεις να το γραψεις και μαλιστα με κεφαλαια. Ετσι για να δει ο τεχνικος ποσα θα παρει του χρονου σε μεριδιο απο ποσοστα πωλησεων. Πρεπει να θυμισω που καταληγουν μερικες φορες οι μεγαλες εταιρειες μου φαινεται: Sparknet, Πουλιαδης κλπ. Αν και για διαφορετικους λογους η καθεμια. Εντελως ενημερωτικα εγω ψωνιζα μεχρι και περσι σχεδον μονο απο το shop που αναφερεις, αλλα τα πραγματα αλλαξανε και ετσι αλλαξα και εγω γνωμη...
nicksoti Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Δεν μου κάνουν εντύπωση όλα αυτά. Είναι η XXXX φορά που αναφέρονται. Εγώ έχω ανάμικτες εμπειρίες από το κατάστημα, και καλές και κακές. Αλλά στο θέμα της συμπεριφοράς, είναι μακριά από το χαρακτηριστούν άψογοι.
pigeon Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 και τωρα που ...ψωνάμε; πρεπει να βγει κατι δυνατο στην αγορα να παρει τους δυσαρεστημένους!
Ardov Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Υπάρχει σχετικό thread για αυτό το θέμα εδώ: http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=160374 Ας μην ανοίγουμε κι άλλα threads για το ίδιο θέμα. Ποστάρετε στο παραπάνω thread παρακαλώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.