smilefreeware Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2006 Το παρακάτω το έστειλα στο ΙΝΚΑ με mail. ------------------------------------------------------------------- Αγόρασα από το e-shop 1 mp3-player [AMSTRAD MP 160] 5-10-05. Από την αρχή ήταν χαλασμένα τα ακουστικά και στην πορεία χάλασε 2 φορές όπου και μου το έφτιαξαν. Χάλασε και τρίτη φορά σχεδόν αμέσως μετά τη δεύτερη. Τώρα θέλουν να μου το ξαναφτιάξουν και απ'ότι λένε θα μου το φτιάχνουν μέχρι τέλος της εγγύησης. Νομίζω ότι είναι λογικό να γίνει αντικατάσταση. Επίσης τον τελευταίο καιρό δεν σηκώνουν το τηλέφωνο με τίποτα, μιλάω για προσπάθειες ωρών επί 4-5 μέρες. Δεν είναι θέμα χαλασμένων γραμμών αν χρειαστεί μπορώ να αναφέρω διάφορους λόγους. Η καταγγελία αφορά το service με S/P STOCK HOUSE ELECTRIC ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΕΜΠΟΡΙΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ 24 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΦΜ 047382848 ΔΟΥ Β ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΤΗΛ.2105724160 ΦΑΞ 2105724180 και συγκεκριμένα το υποκατάστημα ΑΓ.ΙΩΑΝΝΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ 2 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΚ 1213 ΤΗΛ.2105776092 ------------------------------------------------------------------- Το παραπάνω προιόν είχε εγγύηση από την INP service και ήταν αγορασμένο από το e-shop. Τελικά παίζοντας μπάλα μεταξύ [e-shop], [iNP service] και [s/P STOCK HOUSE ELECTRIC] κατάφερα να βρω ότι πίσω απο όλους αυτούς ήταν η LAYTONCREST A.E. όπου τελικά μου το αντικατέστησαν και μου είπαν ότι διέκοψαν την συνεργασία τους με την [iNP service]. Μη νομίζετε ότι βρήκα εύκολα την LAYTONCREST, απλά μέσα στα τόσα τηλ. έπεσα πάνω σε μια κοπελίτσα η οποία πιθανώς δεν ήξερε πολλά και μου είπε για την LAYTONCREST. Συμπέρασμα δικό μου, μη τυχόν αγοράσετε προιόν με εγγύηση INP service.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.