Προς το περιεχόμενο

DirectX 10 games(Must see!!!)


Wintermute23

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

8 stous 10 sou lew egw...

kai egw yper twn xp imouna xwris na dw vista. ta doulepsa sto grafeio k meta elew dx10 ->lost planet k crysis + tin gtx pou pira eprepe na kanw to "neo" bima. k den einai asxima alla ena service pack to xreiazontai. kata t'alla einai se kalo dromo pisteyw

  • Moderators
Δημοσ.

Εμενα που στο pc μου που δε μπαινουν ενω κανονικα σήκωνε ανετα Aero κτλ κτλ κτλ τι να πω?

Βγαζουν ολη την ωρα σφαλματα...

Δημοσ.
ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΓΡΑΦΙΚΑ ΛΙΓΟ Gameplay

 

Ε, μα έλεος πια. Μαζί σου!

Δημοσ.

""""DirectX, στο παρελθόν γνωστά ως παιχνίδι SDK, είναι ένας όρος που δίνεται για μια συλλογή των παραθύρων APIs (διεπαφή πρωτοκόλλου εφαρμογής) για τους εύκολα διαχειριζόμενους στόχους σχετικούς με τον προγραμματισμό παιχνιδιών στο λειτουργικό σύστημα παραθύρων της Microsoft. Αυτό το σύνολο βιβλιοθηκών ανάπτυξης για τα παιχνίδια υψηλής απόδοσης επιτρέπει στους υπεύθυνους για την ανάπτυξη λογισμικού τη "άμεση πρόσβαση" στις χαμηλού επιπέδου λειτουργίες των περιφερειακών μονάδων PC. DirectX η πρόσβαση είναι το στρώμα αφαίρεσης υλικού στα παράθυρα.

 

Το Direct X 9.L θα είναι η έκδοση του DirectX 10 για τα XP

 

Tο The Inquirer δίνει περισσότερες πληροφορίες για την επικείμενη έκδοση του DirectX 9.0L. Σύμφωνα με το τεχνολογικό ειδησεογραφικό site, πρόκειται ουσιαστικά για μια μετονομασμένη και ελαφρώς τροποποιημένη έκδοση για τα XP του DirectX 10 των Vista. Μετά την εγκατάστασή του σε συστήματα με Windows XP SP2 θα είναι δυνατή η εκτέλεση παιχνιδιών που βασίζονται στο DirectX 10.

 

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα όσον αφορά στην απόδοση των τίτλων DirectX 10, είναι ότι τόσο η ΑΤΙ όσο και η Nvidia δε θα παρουσιάσουν κάρτα γραφικών με DirectX 10 στις κατηγορίες mainstream/entry level μέχρι και τα μέσα του πρώτου τριμήνου του 2007.

 

Εταιρείες ανάπτυξης games, όπως η Electronic Arts, προσδοκούν πως οι τίτλοι τους DirectX 10 [π.χ. Crysis] θα πουλήσουν χιλιάδες ή ακόμη και εκατομμύρια αντίτυπα, ωστόσο είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα μπορέσουν οι ATI και Νvidia να ανταποκριθούν στην αναμενόμενη αυξημένη ζήτηση καρτών γραφικών συμβατών με DirectX 10 μέσα στην πρώτη χρονιά. Παράλληλα, με την έλευση των Vista θα μας λυθεί μια ακόμα απορία: αν τα παιχνίδια DirectX 10 θα είναι διαφορετικά και πόσο διαφορετικά, στα νέα Windows σε σχέση με τα XP."""

 

Tα παραπάνω απο ελληνικό site me torrents.Ισχύουν η θα κάνω καμια πατάτα αν το κάνω εγκατάσταση?

Δημοσ.
Το κόστος των προγραμματιστών σε ένα παιχνίδι είναι περίπου το 10%-15% του προϋπολογισμού κατά την γνώμη μου.

Τα υπόλοιπα πάνε σε φόρους, γραφίστες, περιουσία της εταιρείας (κτίρια, αυτοκίνητα), σε διαφήμιση, λογιστές, μουσικούς, διοικητικό ποσοστό και κέρδος των μετόχων.

 

Άρα το να πληρώσουν μια ομάδα να κάνει port δεν είναι και τόσο μεγάλη επιβάρυνση.

 

Το port ειναι η κλασσικη μεταφορα σχεδον αυτουσια απο μια πλατφορμα σε μια αλλη. Το προβλημα δεν ειναι ουσιαστικα το budget για να γραφτει ο κωδικας (αν και το εξτρα development στοιχιζει), το προβλημα ειναι οτι δεν τους συμφερει απο αποψη χρονου. Οταν εχουν ετοιμο ενα game για το 360, φυσικα και θα προτιμησουν την λυση του port για το PC.. Και ως γνωστον ο χρονος ειναι χρημα για τις εταιρειες.. ;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...