Προς το περιεχόμενο

Ποια είναι καλύτερη;


Θοδωρής

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Koitakse paizeis se diafwretikes katigwries kartwn...H X1600XT mpwrei na einai poio psula xrwnismenh alla oi mnhmes exoun interface sta 128bit h de xfx6800gs einai me memory interface sta 256bit pou voithaei kamposo thn katastash as einai kai h GS ekdosh...

PS:Tha sou lega na exeis kata nou sou oti h x1600xt exei kai Shader Model 3.0...

Δημοσ.

Και η 6800GS έχει sm3.0 οπως λέει και το site της nvidia εδω, έτσι για να μην λέτε οτι λεω αερολογίες!

Οσο για το ποσο καλύτερη έιναι η 6800GS από την Χ1600ΧΤ δες εδώ, επιδόσεις σε όλες της μετρησεις απο 25% μεχρι 50% πανω η 6800GS!

 

Δεν παιζουν μονο οι συχνοτητες ρολο στην απόδωση μιας καρτας!

Δημοσ.

File stm00192 exeis dikio telika gia ta SM 3.0 den to eixa psaksei gia thn sugkekrimenh karta kai toso kala, alla auta pou pragmatika kanoun thn diafora einai to memory interface sta 256bit opws eipa kai parapanw..

Δημοσ.
File stm00192 exeis dikio telika gia ta SM 3.0 den to eixa psaksei gia thn sugkekrimenh karta kai toso kala, alla auta pou pragmatika kanoun thn diafora einai to memory interface sta 256bit opws eipa kai parapanw..

 

To πρόβλημα της Χ1600 δεν είναι το εύρος μνήμης της, αλλά η έλλειψη ρυθμού πλήρωσης στα σημερινά παιχνίδια. Αν ήταν έτσι όπως τα λες γιατί τότε η 6800GS δεν ρίχνει της 7600GT στα αυτιά παρόλο τον 128-μπιτο δίαυλο στην δεύτερη;

Δημοσ.

NV73.....oeo?!

 

GeForce 6800 GS Specs:

Manufacturer:nVidia

Series:GeForce 6

GPU:NV42

Release Date:2005-11-07

Interface:PCI-E x16

Core Clock:425 MHz

Memory Clock:500 MHz (1000 DDR)

Memory Bandwidth:32 GB/sec

Shader Operations:5100 Operations/sec

Pixel Fill Rate:.....3400 MPixels/sec....!!!

Texture Fill Rate:......5100 MTexels/sec.....!!!

Vertex Operations:637.5 MVertices/sec

Framebuffer:256 MB

Memory Type:GDDR3

Memory Bus Type:64x4 (256 bit)

DirectX Compliance:9.0

OpenGL Compliance:2.0

PS Version:3.0

VS Version:3.0

Process:110 nm

Fragment Pipelines:12

Vertex Pipelines:6

Texture Units:12

Raster Operators:8

 

NV42....= Manufacturer: nVidia

Series: GeForce 6

Interface:PCI-E x16

Supported Memory Types: DDR, GDDR3

Memory Bus Type:64x4 (256 bit)

DirectX Compliance:9.0

OpenGL Compliance:2.0

PS Version:3.0

VS Version:3.0

Fragment Pipelines:12

Texture Units:12

Raster Operators8

Vertex Pipelines:6

Manufacturing Details

Transistors:190 million

Process:110 nm

Fabricator:TSMC

 

3DMark05 Points : 5100

 

GeForce 6600 GT Specs :

Manufacturer:nVidia

Series:GeForce 7

GPU:G73

Release Date:2006-03-09

Interface:PCI-E x16

Core Clock:560 MHz

Memory Clock:700 MHz (1400 DDR)

Memory Bandwidth:22.4 GB/sec

Shader Operations:6720 Operations/sec

Pixel Fill Rate:......4480 MPixels/sec.....!!!

Texture Fill Rate:......6720 MTexels/sec....!!!

Vertex Operations:700 MVertices/sec

Framebuffer:256 MB

Memory Type:GDDR3

Memory Bus Type:64x2 (128 bit)

DirectX Compliance:9.0

OpenGL Compliance:2.0

PS Version:3.0

VS Version:3.0

Process:90 nm

Fragment Pipelines:12

Vertex Pipelines:5

Texture Units:12

Raster Operators:8

 

NV73....:Manufacturer: nVidia

Series: GeForce 7

Interface:PCI-E x16

Supported Memory Types: DDR, GDDR3, DDR2

Memory Bus Type:.....64x2 (128 bit)....!!!!

DirectX Compliance:9.0

OpenGL Compliance:2.0

PS Version:3.0

VS Version:3.0

Fragment Pipelines:12

Texture Units:12

Raster Operators:8

Vertex Pipelines:5

Manufacturing Details

Transistors:177 million

Process:90 nm

Fabricator:TSMC

 

3DMark05 Points : 5760

3DMark06 Points : 3055

 

ATi Radeon X1600 XT Specs :

Manufacturer:ATi

Series: Radeon X1K

GPU:RV530

Interface:PCI-E x16

Core Clock:590 MHz

Memory Clock:690 MHz (1380 DDR)

Memory Bandwidth:22.08 GB/sec

Shader Operations:7080 Operations/sec

Pixel Fill Rate:.....2360 MPixels/sec....!!!

Texture Fill Rate:......2360 MTexels/sec...!!

Vertex Operations:737.5 MVertices/sec

Framebuffer:256 MB

Memory Type:GDDR3

Memory Bus Type:32x4 (128 bit)

DirectX Compliance:9.0

OpenGL Compliance:2.0

PS Version:3.0

VS Version:3.0

Process:90 nm

Fragment Pipelines:12

Vertex Pipelines:5

Texture Units:4

Raster Operators:4

 

ATi RV530:

Manufacturer: ATi

Series: Radeon X1K

Maximum Framebuffer: MB

Interface:PCI-E x16

Supported Memory Types: DDR, GDDR3

Memory Bus Type:......32x4 (128 bit)....!!!

DirectX Compliance:9.0

OpenGL Compliance:2.0

PS Version:3.0

VS Version:3.0

Fragment Pipelines:12

Texture Units:4

Raster Operators:4

Vertex Pipelines:5

Manufacturing Details

Transistors:157 million

Process:90 nm

Fabricator:TSMC

 

3DMark05 Points : 5293

3DMarks06 Points : 2350

Δημοσ.
Φαντάζομαι να κατάλαβες ότι μόλις επιβεβαίωσες αυτό που ισχυρίστηκα πιο πάνω.

 

Nai file Ailoure...Den to eixa psaksei kai polu na sou pw me tis sugkekrimenes kartes kai ta GPU pou xreisimopoiooun..Afou ola panta allazoun kai sunexeia exoume kai kainourgia kaloudia sto emporio twn PC`s...

Pantws se genikes grammes o diaulos twn 256bit anekathen voithaei...Gia fantasou thn 7600GT me diaulo 256bit?!

Δημοσ.
Nai file Ailoure...Den to eixa psaksei kai polu na sou pw me tis sugkekrimenes kartes kai ta GPU pou xreisimopoiooun..Afou ola panta allazoun kai sunexeia exoume kai kainourgia kaloudia sto emporio twn PC`s...

Pantws se genikes grammes o diaulos twn 256bit anekathen voithaei...Gia fantasou thn 7600GT me diaulo 256bit?!

 

Σε γενικές γραμμές όσες διαφορές και αν έχουν μεταξύ τους οι διάφορες ανταγωνιστικές λύσεις, οι εταιρίες όταν τις σχεδιάζουν προσπαθούν πάντα να έχουν μια ισορροπία μεταξύ των διαφόρων δυνατοτήτων τους. Μια 7600 θα σου έκανε μηδαμινή διαφορά με διπλό δίαυλο γιατί απλά πριν καταφέρει να εκμεταλλευτεί το επιπλέον εύρος μνήμης θα περιορίσει η υπολογιστική ισχύς και ο ρυθμός πλήρωσής της.

 

Εν αντιθέση η Χ1600 δεν αποτελεί οξύμωρο σχήμα με το παραπάνω. Απλά τυγχάνει ο σχεδιασμός της σειράς R5x0/RV5x0 να είναι λίγο πιο πρωτοποριακός από ότι ίσως χρειάζεται. ΄Εχουν μικρό ρυθμό πλήρωσης και τριπλάσια και πλέον αριθμητική επάρκεια. Στο high end λειτουργεί όπως βλέπεις μια χαρά, εκεί που νοσεί η φόρμουλα είναι στην μεσαία κατηγορία με τις Radeon, αλλά τίποτα το τραγικό.

 

Για να επανέλθω στο θέμα 7600: με την επερχόμενη G8x γενιά θα δούμε διπλάσιο εύρος μνήμης και πλατύτερους διαύλους στην μεσαία κατηγορία, αλλά και διπλάσια αριθμητική επάρκεια.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...