Θοδωρής Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2006 GECUBE RADEON X1600XT, Dual DVI, 256MB GDDR3, AVIVO Edition ή XFX6800GS 256mb ποια είναι η καλύτερη και με ποση διαφορά;
Θοδωρής Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2006 τοσο μεγάλη διαφορά; αφου η 1600 ειναι ποιο καινουργια και ειναι και η ΧΤ εκδοση με μεγαλύτερους χρονισμους.
cy{B}er Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2006 Koitakse paizeis se diafwretikes katigwries kartwn...H X1600XT mpwrei na einai poio psula xrwnismenh alla oi mnhmes exoun interface sta 128bit h de xfx6800gs einai me memory interface sta 256bit pou voithaei kamposo thn katastash as einai kai h GS ekdosh... PS:Tha sou lega na exeis kata nou sou oti h x1600xt exei kai Shader Model 3.0...
stm00192 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2006 Και η 6800GS έχει sm3.0 οπως λέει και το site της nvidia εδω, έτσι για να μην λέτε οτι λεω αερολογίες! Οσο για το ποσο καλύτερη έιναι η 6800GS από την Χ1600ΧΤ δες εδώ, επιδόσεις σε όλες της μετρησεις απο 25% μεχρι 50% πανω η 6800GS! Δεν παιζουν μονο οι συχνοτητες ρολο στην απόδωση μιας καρτας!
cy{B}er Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2006 File stm00192 exeis dikio telika gia ta SM 3.0 den to eixa psaksei gia thn sugkekrimenh karta kai toso kala, alla auta pou pragmatika kanoun thn diafora einai to memory interface sta 256bit opws eipa kai parapanw..
Ailuros Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2006 File stm00192 exeis dikio telika gia ta SM 3.0 den to eixa psaksei gia thn sugkekrimenh karta kai toso kala, alla auta pou pragmatika kanoun thn diafora einai to memory interface sta 256bit opws eipa kai parapanw.. To πρόβλημα της Χ1600 δεν είναι το εύρος μνήμης της, αλλά η έλλειψη ρυθμού πλήρωσης στα σημερινά παιχνίδια. Αν ήταν έτσι όπως τα λες γιατί τότε η 6800GS δεν ρίχνει της 7600GT στα αυτιά παρόλο τον 128-μπιτο δίαυλο στην δεύτερη;
cy{B}er Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2006 NV73.....oeo?! GeForce 6800 GS Specs: Manufacturer:nVidia Series:GeForce 6 GPU:NV42 Release Date:2005-11-07 Interface:PCI-E x16 Core Clock:425 MHz Memory Clock:500 MHz (1000 DDR) Memory Bandwidth:32 GB/sec Shader Operations:5100 Operations/sec Pixel Fill Rate:.....3400 MPixels/sec....!!! Texture Fill Rate:......5100 MTexels/sec.....!!! Vertex Operations:637.5 MVertices/sec Framebuffer:256 MB Memory Type:GDDR3 Memory Bus Type:64x4 (256 bit) DirectX Compliance:9.0 OpenGL Compliance:2.0 PS Version:3.0 VS Version:3.0 Process:110 nm Fragment Pipelines:12 Vertex Pipelines:6 Texture Units:12 Raster Operators:8 NV42....= Manufacturer: nVidia Series: GeForce 6 Interface:PCI-E x16 Supported Memory Types: DDR, GDDR3 Memory Bus Type:64x4 (256 bit) DirectX Compliance:9.0 OpenGL Compliance:2.0 PS Version:3.0 VS Version:3.0 Fragment Pipelines:12 Texture Units:12 Raster Operators8 Vertex Pipelines:6 Manufacturing Details Transistors:190 million Process:110 nm Fabricator:TSMC 3DMark05 Points : 5100 GeForce 6600 GT Specs : Manufacturer:nVidia Series:GeForce 7 GPU:G73 Release Date:2006-03-09 Interface:PCI-E x16 Core Clock:560 MHz Memory Clock:700 MHz (1400 DDR) Memory Bandwidth:22.4 GB/sec Shader Operations:6720 Operations/sec Pixel Fill Rate:......4480 MPixels/sec.....!!! Texture Fill Rate:......6720 MTexels/sec....!!! Vertex Operations:700 MVertices/sec Framebuffer:256 MB Memory Type:GDDR3 Memory Bus Type:64x2 (128 bit) DirectX Compliance:9.0 OpenGL Compliance:2.0 PS Version:3.0 VS Version:3.0 Process:90 nm Fragment Pipelines:12 Vertex Pipelines:5 Texture Units:12 Raster Operators:8 NV73....:Manufacturer: nVidia Series: GeForce 7 Interface:PCI-E x16 Supported Memory Types: DDR, GDDR3, DDR2 Memory Bus Type:.....64x2 (128 bit)....!!!! DirectX Compliance:9.0 OpenGL Compliance:2.0 PS Version:3.0 VS Version:3.0 Fragment Pipelines:12 Texture Units:12 Raster Operators:8 Vertex Pipelines:5 Manufacturing Details Transistors:177 million Process:90 nm Fabricator:TSMC 3DMark05 Points : 5760 3DMark06 Points : 3055 ATi Radeon X1600 XT Specs : Manufacturer:ATi Series: Radeon X1K GPU:RV530 Interface:PCI-E x16 Core Clock:590 MHz Memory Clock:690 MHz (1380 DDR) Memory Bandwidth:22.08 GB/sec Shader Operations:7080 Operations/sec Pixel Fill Rate:.....2360 MPixels/sec....!!! Texture Fill Rate:......2360 MTexels/sec...!! Vertex Operations:737.5 MVertices/sec Framebuffer:256 MB Memory Type:GDDR3 Memory Bus Type:32x4 (128 bit) DirectX Compliance:9.0 OpenGL Compliance:2.0 PS Version:3.0 VS Version:3.0 Process:90 nm Fragment Pipelines:12 Vertex Pipelines:5 Texture Units:4 Raster Operators:4 ATi RV530: Manufacturer: ATi Series: Radeon X1K Maximum Framebuffer: MB Interface:PCI-E x16 Supported Memory Types: DDR, GDDR3 Memory Bus Type:......32x4 (128 bit)....!!! DirectX Compliance:9.0 OpenGL Compliance:2.0 PS Version:3.0 VS Version:3.0 Fragment Pipelines:12 Texture Units:4 Raster Operators:4 Vertex Pipelines:5 Manufacturing Details Transistors:157 million Process:90 nm Fabricator:TSMC 3DMark05 Points : 5293 3DMarks06 Points : 2350
Ailuros Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2006 Φαντάζομαι να κατάλαβες ότι μόλις επιβεβαίωσες αυτό που ισχυρίστηκα πιο πάνω.
cy{B}er Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2006 Φαντάζομαι να κατάλαβες ότι μόλις επιβεβαίωσες αυτό που ισχυρίστηκα πιο πάνω. Nai file Ailoure...Den to eixa psaksei kai polu na sou pw me tis sugkekrimenes kartes kai ta GPU pou xreisimopoiooun..Afou ola panta allazoun kai sunexeia exoume kai kainourgia kaloudia sto emporio twn PC`s... Pantws se genikes grammes o diaulos twn 256bit anekathen voithaei...Gia fantasou thn 7600GT me diaulo 256bit?!
Ailuros Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2006 Nai file Ailoure...Den to eixa psaksei kai polu na sou pw me tis sugkekrimenes kartes kai ta GPU pou xreisimopoiooun..Afou ola panta allazoun kai sunexeia exoume kai kainourgia kaloudia sto emporio twn PC`s...Pantws se genikes grammes o diaulos twn 256bit anekathen voithaei...Gia fantasou thn 7600GT me diaulo 256bit?! Σε γενικές γραμμές όσες διαφορές και αν έχουν μεταξύ τους οι διάφορες ανταγωνιστικές λύσεις, οι εταιρίες όταν τις σχεδιάζουν προσπαθούν πάντα να έχουν μια ισορροπία μεταξύ των διαφόρων δυνατοτήτων τους. Μια 7600 θα σου έκανε μηδαμινή διαφορά με διπλό δίαυλο γιατί απλά πριν καταφέρει να εκμεταλλευτεί το επιπλέον εύρος μνήμης θα περιορίσει η υπολογιστική ισχύς και ο ρυθμός πλήρωσής της. Εν αντιθέση η Χ1600 δεν αποτελεί οξύμωρο σχήμα με το παραπάνω. Απλά τυγχάνει ο σχεδιασμός της σειράς R5x0/RV5x0 να είναι λίγο πιο πρωτοποριακός από ότι ίσως χρειάζεται. ΄Εχουν μικρό ρυθμό πλήρωσης και τριπλάσια και πλέον αριθμητική επάρκεια. Στο high end λειτουργεί όπως βλέπεις μια χαρά, εκεί που νοσεί η φόρμουλα είναι στην μεσαία κατηγορία με τις Radeon, αλλά τίποτα το τραγικό. Για να επανέλθω στο θέμα 7600: με την επερχόμενη G8x γενιά θα δούμε διπλάσιο εύρος μνήμης και πλατύτερους διαύλους στην μεσαία κατηγορία, αλλά και διπλάσια αριθμητική επάρκεια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.