Προς το περιεχόμενο

Τριτοκοσμικό service στο e-shop


Ardov

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

iccon, το πλαίσιο απλα ακουει τα παράπονα και εναρμονίζεται συνέχεια με τις ανάγκες της σύγχρονης αγοράς.

το εχω ξαναγράψει, κάποτε κόλλαγαν αυτοκόλητα πισω απο το κουτί και έχανες την εγγύηση αν το ανοιγες να δεις το λογικο τι πράγματα σου έχουν βάλει.

σημερα ειναι στο ακριβώς αντίθετο άκρο γιατί το απαίτησαν οι καταναλώτες. πιστεύω θυμάσε και εσύ ποστ που το έθαβαν γιαυτο τον λόγο.

 

σαν κατάστημα το eshop εχει αισθητα μικρότερα έξοδα λειουργίας απο το πλαίσιο που έχει ρίξει και φράγκα για κτιρια κλπ. κανεις δεν απαγόρεψε στο eshop να κάνει δικιά του εισαγωγή και να προσφέρει καλή εγγύηση. απλα η καραμέλα της αντιπροσωπείας εχει παραμασηθεί. οσο για το αφηστε το και θα το δούμε εκει να δείς. φιλος πηγε με gpu doa, με dvd με αποσπασματα απο παιχνιδια και 3dmark Που φαινόταν και ζητησε το αυτονόητο την αλλάγη. του ειπάν αφηστε το και θα δουμε κλπ κλπ . τελίκα του πηρε 3 η 4 μερες και σε σχεση με τις τιμές πλασίου του βγηκε ακριβότερα αν βάλεις και βενζίνες, αττική οδός, καφεδες στην αναμονη κλπ.

 

τεσπα ειναι ελευθερος ο κοσμος, μυαλό εχουμε και αποφασίζουμε απο που θα αγοράσουμε.

 

 

ps1.

το after sales support οσο πάει και το καταλαβαίνουν οτι είναι σημαντικό. παράδειγμα η διαφήμιση του Multirama περι επιστροφής χρημάτων

 

ps2. η ποικιλία στο πλαίσιο ολο και φτιάχνει

 

 

ps3. ειλικρινά χαιρομαι που βλέπω το πλαίσιο να σκοτώνει στοκ κάρτες οταν έρχεται καινούριο μοντέλο. το καλόκαιρι έφτιαξε κόσμο με τις 7800gtx και τους socket 939 amd πριν κανα μηνα με 1900gt Και τις τελευταίες μέρες 7900gt. μακαρι να ακολουθήσουν και άλλα μαγαζια και να βλέπουμε στοκαρισμένες κάρτες σε εξωφρενικές τιμες

  • Απαντ. 260
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Πραγματικά μου κάνει εντύπωση το πόσα προβλήματα έχει ο κόσμος με το e-shop. Είμαι στα Χανιά λόγω δουλειάς πάρα πολλά χρόνια και πραγματικά έκανα τούμπες όταν έμαθα ότι άνοιξε υποκατάστημα τους εδώ. Γιατί ? Γιατί η διαφορά στις τιμές ήταν απλά μεγάλη. Έχω κάνει πάρα πολλές παραγγελίες με κάποιες από αυτές όντως να έχουν πρόβλημα διαθεσιμότητας αλλά συνήθως έρχονταν σε 1 - 2 βδομάδες ή μου τηλεφωνούσαν και το άλλαζα με κάτι άλλο. Όπως επίσης και με τα παιδιά που το δουλεύουν εδώ να φαίνονται εντάξει. Βέβαια δεν μου έχει τύχει στραβή ακόμα, αν και μετά από το διάβασμα αυτού και ενός άλλου (για το e-shop πάλι) thread κατάλαβα ότι δεν ήμουν τρελός ως προς το γιατί δεν απαντούν σε e-mails μου και που δεν ήταν απο την Hotmail μου (για να πηγαίνουν στα junk τους) αλλά της OTEnet.

 

Θα μείνω με μια υποψία για το μέλλον... Δυστυχώς όμως όπως βλέπω στην Ελλάδα πολλά πρέπει να αλλάξουν...

Δημοσ.

Το μόνο πρόβλημα που έχω με το e-shop.γρ ναι ακριβως...γρρρ...είναι και συνηθισμένο πιστευω....διαθεσιμότητα! Κατα τα άλλα μια χαρά, εκτός μια φορά που τους ζήτησα ακύρωση παραγγελίας και δεν το έκαναν.

Δημοσ.

Φιλε dimitris74 σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου.

Υπάρχουν όμως "αλλά" απο την μεριά μου..

 

Για τα PS.x

#1. Για multirama και για την επιστροφή χρημάτων εχει γίνει μεγαλος ντόρος..

Τους όρους τους εχει δει κανεις???

 

Αυτο το κάνουν και στο e-shop (με τους ίδιους όρους) εδω και 6 μηνες περίπου.

(το αναφέρω σαν προσωπική εμπειρία κ οχι .. το άκουσα ή.. μου το είπανε κτλ..)

 

#2,#3. Η ποικιλία αυξάνει στο πλάίσιο αλλά οχι κ σε τοσο brand names!

(καταλαβαίνουμε ολοι μας τι θα πει αυτό. Μπορεί η καρτα γραφικών να έχει το chip πχ 7800gtx αλλά με τι μνήμες και με τι χρονισμούς?? Μουφα!! 256 ή 512ΜΒ και οτι κ να είναι αυτό.. Εμ δεν είναι έτσι.... Μπορεί μια 64 ΜΒ να βάλει κάτω ανετα μια 256 ! (οποιος είναι λιγάκι σχετικός με χρονισμούς κτλ θα καταλάβει...)

 

Έχω ξαναγράψει. Προσοχή τι αγοράζουμε και με τι όρους εγγύησης αγοράζουμε !

Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά

 

Ψωνίζω περίπου 5 χρόνια απο το e-shop και πραγματικά δεν είχα ιδέα για το τι τρέχει πριν το διαβάσω στις προηγούμενες σελίδες. Έχω κάνει συνολοικά αγορές αρκετών χιλιάδων ευρώ (για μένα και για φίλους) και οφείλω να ομολογίσω οτι 8 / 10 παραγγελίες ήταν στο σπίτι μου την 2η εργάσιμη και (δόξα το θεό με αυτά που διαβάζω) δεν ήταν τίποτα ελατωματικό (ούτε 1 προϊόν). Έχω κάνει εχτές μια παραγγελία αξίας 1000ε++, δεν θα την ακυρώσω αλλά μετά από όλα αυτά που γράφτικαν ξέρω πως ακριβώς θα πρέπει να συμπεριφερθώ στους εν λόγω κυρίους.

 

ΥΓ. Εξυπηρετούμαι απο το eshop point θεσ/νίκης αν αυτό έχει καμια σημασία...

 

ΥΓ2. Υπάρχει λύση αν και τραβιγμένη δουλέυει.. δοκιμάστε να κάτσετε έξω απο το μαγαζί και να λέτε στον κάθε πελάτη που μπαίνει πόσο απατεώνες είναι. Θα σας εξυπηρετήσουν σίγουρα.. δυστηχώς έτσι πρέπει να συμπεριφέρεσαι για να σε προσέξουν

Δημοσ.

την προσφατη εμπειρια μου απο e- shop την ανεφερα στη σελ. 3.

Θελω να προσθεσω κατι ακομη καθως διαβασα ολα τα επομενα ποστς.

 

Εχοντας προσεγγισει τον 2ο μηνα αναμονης για αντικατασταση του switch kvm και εχοντας παρει απειρα τηλ. χωρις αποτελεσμα με τη στερεοτυπη απαντηση το αναμενουμε απο την αντιπροσωπεια , πηρα τελικα τηλ. την αντιπροσωπεια ( D - LINK) γυρω στα τελη Αυγουστου ηταν , αν θυμαμαι καλα , οπου μου απαντησαν οτι ειχαν επιστρεψει αλλαγμενα κομματια στο e- shop προ 10 ημερου

 

( λιγο πριν το τηλ. αυτο ειχα μιλησει για τελευταια φορα με το service του e-shop που .. ανεμενε την επιστροφη !! )

 

πήρα καπακι τηλ. στο λογιστηριο εξοργισμενος , ζητησα να μιλησω με καποιο διευθυντικο στελεχος , φυσικα δεν τα καταφερα , αλλα η κοπελα με διαβεβαιωσε για αμεση προωθηση προς επιλυση του προβληματος μου και μου υποσχεθηκε να επικοινωνησει μαζι μου την επομενη μερα για τα περαιτερω ...

δεν επικοινωνησε ποτε και 3 - 4 μερες μετα τους εστειλα το e- mail που μπαινω στον πειρασμο να σας δειξω !!

 

 

<< Προς E – Shop

 

 

Κύριοι

 

Επειδή τα μισά σχεδόν από τα προϊόντα που έχω αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα σας είναι ελαττωματικά

 

Επειδή το service σας και η after sales πολιτική σας είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ και μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορούν να εκληφθούν

 

Επειδή , καθώς φαίνεται , αδιαφορείτε παντελώς για την οικοδόμηση μιας σχέσης αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας και συμπεριφέρεστε ωσάν να αντιμετωπίζετε υποανάπτυκτους « κάφρους » στο σύγχρονο πληροφοριακό Ελντοράντο του ελλαδιστάν

 

Επειδή , επειδή , επειδή …… βαρέθηκα όλες αυτές τις αθλιότητες που ορίζουν την δήθεν επιχειρηματική λογική στην Ελλάδα , στις οποίες πρωταγωνιστείτε με μεγάλη διαφορά από κάθε άλλο συναφές κατάστημα …

 

Σας χαιρετώ οριστικά και σας δηλώνω ότι εκτός από εμένα θα χάσετε πολλούς ακόμη πελάτες που μπορώ να επηρεάσω μέσα από τον κοινωνικό μου κύκλο και μέσα από το web , σε ανάλογα sites , όπου θα φροντίσω να δημοσιοποιήσω την άποψη μου για σας . Επιπλέον , θα προχωρήσω σε επώνυμη καταγγελία σε βάρος σας στο ΙΝ. ΚΑ. , όπως άλλωστε σας είχα εγκαίρως προειδοποιήσει

 

Θυμηθείτε , κύριοι, τη λαϊκή σοφία : καιρός φέρνει τα λάχανα .. καιρός τα παραπούλια.. και η ηλεκτρονική αγορά της πληροφορικής ανοίγει και στην Ελλάδα με νέους παίχτες …..

 

 

 

Αντώνης ...............

---------------

................

-----------

 

Y.Γ. Δεν θα αναφερθώ αναλυτικά στους λόγους της αγανάκτησης μου απέναντι σας ,φαντάζομαι θα πρέπει να το γνωρίζουν οι ατσίδες υπάλληλοι σας με τους οποίους είχα άπειρες συνομιλίες από τηλεφώνου με μηδενικό αποτέλεσμα .

 

( Αν ωστόσο θελήσει κάποιος πιο υπεύθυνος να επικοινωνήσει μαζί μου , πράγμα που δεν έγινε ποτέ μέχρι τώρα παρά τις επίμονες οχλήσεις μου στους τηλεφωνητές σας , τα στοιχεία μου υπάρχουν ήδη στο πελατολόγιο σας .. )

 

Μια μικρή επισήμανση όμως μπαίνω στον πειρασμό να κάνω ακόμη και τώρα : Θαυμάζω την επιχειρηματική σας ευφυΐα και οξυδέρκεια , όταν προτιμάτε να ταλαιπωρείτε πελάτες σας 2 μήνες τώρα για αντικατάσταση προϊόντος ευτελούς αξίας ( 35 ευρώ ) και δεν προβαίνετε σε αντικατάσταση του με άλλο μεγαλύτερης αξίας , όπως επανειλημμένως πρότεινα – φυσικά με το αζημίωτο –

Για 35 ευρώ χάνετε όχι μόνο έναν ,αλλά δυνάμει 50 πελάτες άμεσα και έπεται και συνέχεια …. >>

 

 

τη συνεχεια τη γνωριζετε αγαπητοι φιλοι , την αναφερω στη σελ. 3 .....

 

 

- οσο για το πλαισιο ... πριν ενα χρονο αγορασα κατι ηχεια αλτεκ λανσινγκ

και οταν μου ηρθε το κουτι διαπιστωσα .. με πραγματικη φρικη ... οτι

 

- το γουφερ ηταν χτυπημενο , με τσαλακωμενο το χαρτι του ηχειου και χωρις προστατευτικη σιτα και οι δορυφοροι εμφανως μεταχειρισμενοι με σκονισμενα και κιτρινισμενα αυτοκολητα .....

 

- τετοιο λαθος πια ?

 

Ομως , κι αφου καταλαβαινετε πως αντεδρασα , σε 2 μερες - μενω επαρχια - ηρθε ολοκαινουργιο , σφραγισμενο κουτι με αψογα ηχεια και μου ζητησαν και 10 φορες συγνωμη ...

 

- οτι αλλο εχω παρει απο πλαισιο δεν ειχε προβλημα ..

 

Κλεινοντας να πω οτι τελικα το ζητουμενο στη σχεση καταστηματος - πελατη

( κι οχι μονο στα ειδη πληροφορικης ) ειναι η αμοιβαια εμπιστοσυνη , που δυστυχως για την Ελλαδα ακομη , απεχει πολυ ως πραγματικοτητα εμπεδωμενη στις οικονομικες συναλλαγες - πλην ελαχιστων εξαιρεσεων -

 

Αυτα , ευχαριστω και συγνωμη για το μακροσκελες ποστ μου .......

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί και μου διέφυγε ,αλλά ξέρει κανείς το καθεστός λειτουργίας των e-shop points ;

Δηλαδή αν είναι υποκαταστήματα με υπαλλήλους και ανήκουν στον όμιλο ή

είναι φρανσαιζ ;

Δημοσ.

οτι και να πούμε...

Εμεις χαλάμε τα δακτυλα μας πληκτρολογώντας κι αλλοι γεμίζουν τσέπες:

 

Στα 20.25 εκ € έφθασαν οι πωλήσεις του e-shop.gr το πρώτο εξάμηνο του 2006

 

Τα 20.25 εκ € έφθασαν οι πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2006 για την e-shop.gr Α.Ε. σημειώνοντας σχεδόν διπλασιασμό σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2005 που η εταιρεία είχε πετύχει πωλήσεις 11.2 εκ €. Η πολλή μεγάλη άνοδος των μεγεθών της εταιρείας οφείλεται στην σταθερά αυξανόμενη εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού λόγω της αναγνώρισης των μοναδικών πλεονεκτημάτων της e-shop.gr: τις καθημερινά χαμηλές τιμές, την πολλή μεγάλη ποικιλία προϊόντων και την ευκολία στην παραγγελία. Ειδικά στο κομμάτι της ευκολίας σημαντική συνεισφορά στην αύξηση των μεγεθών έπαιξε η μεγάλη ανάπτυξη σε e-shop points.

 

Τα e-shop points σε όλη την Ελλάδα μέχρι τον Αύγουστο του 2006 είχαν ξεπεράσει τα 30 εξυπηρετώντας με αυτό τον τρόπο με φυσική παρουσία πάνω από το 95% του ελληνικού πληθυσμού. Παράλληλα τα μεγέθη των πωλήσεων ευνόησε η ενίσχυση των πωλήσεων σε laptops, προϊόντα ήχου εικόνας: φωτογραφικές μηχανές, τηλεοράσεις, κινητά, mp3 players αλλά και συνδέσεις ADSL. Με την τάση αύξησης των πωλήσεων όπως αυτή έχει διαφανεί το πρώτο οκτάμηνο η εταιρεία θεωρεί δεδομένη την υπέρβαση των 45 εκ € σαν ετήσιο κύκλο εργασιών για το 2006 περιμένοντας περίπου διπλάσια μεγέθη σε σχέση με τα 25.4 εκ € κύκλο εργασιών του 2005.

 

(απο εδω: http://www.eshop.gr/news_article.phtml?id=23)

Δημοσ.
οτι και να πούμε...

Εμεις χαλάμε τα δακτυλα μας πληκτρολογώντας κι αλλοι γεμίζουν τσέπες

Όντως. Με ένα καλό όνομα + τα υποκαταστήμτα που έχει ανοίξει παντού το e-shop σίγουρα κερδίζει πολλούς πελάτες (ειδικά στην επαρχία είναι σαν να παίζει μπάλα σε άδειο γήπεδο).

Τώρα μέχρι πότε θα κρατήσει η κερδοφορία του...

Δημοσ.

Είναι πολύ περίεργος ο τρόπος αντιμετώπισης από το eshop. Αγόρασα μεταξύ πολλών άλλων και μια DVB-USB 2 κάρτα TV (pinaccle και 100€) που δεν "καθόταν" με τίποτα στο σύστημά μου. Την επέστρεψα, μου την αντικαταστήσαν.. Ξανά επιστροφή, ελέγχθηκε και μου επιστρέψαν την ίδια.. ξανά επιστροφή...ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.. τέλος πάντων, έγινε 4-5 φορές αυτό και τώρα έχω την ΤΡΙΤΗ (3) καινούρια υποτίθεται συσκευή.. μόνο που δεν έχω κουράγιο πια να ασχοληθώ με την εγκατάσταση της, είναι με τη ζελατίνα στο κουτί της, ένα 6μηνο μετά την αρχική αγορά! Σε κάθε περίπτωση αρνήθηκαν κατηγορηματικά το πιστωτικό ώστε να μου επιτρέψουν απλά να αγοράσω κάτι άλλο.

Μα όοολη αυτή η διαδικασία δεν τους κόστισε παραπάνω? κι εγώ τελικά να μην είμαι"ικανοποιημένος πελάτης". Το πρόβλημα τους έιναι πως κάθε εργαζόμενος είναι διεκπεραιωτής, ή αισθάνεται "ταχυδρόμος" καθώς μόνο διανομή κάνει! Ατέλειωτη γραφειοκρατία. Προσωπικά δεν αγοράζω ποτέ κάτι σημαντικό (και ακριβούτσικο) από εκεί πλέον. Αντίθετα για μικροπράγματα, όπως μια κάρτα μνήμης είναι ότι πρέπει. ΣΥΜΒΟΥΛΗ: επιστρέψτε στο κλασικό ΜΑΓΑΖΙ, που θα γνωρίζετε το "αφεντικό" (και όχι μόνο το βαριεστημένο υπάλληλο) και γίνετε ΠΕΛΑΤΕΣ (το κάθε eshop δεν σας θεωρεί ΠΕΛΑΤΕΣ του, όσες δεκάδες τιμολόγια και αν σας έχει κόψει). Και θα διαπιστώσετε πως οι διαφορές στις τιμές (και value/money) είναι ασήμαντες αν όχι ανύπαρκτες, όταν αγοράζετε κάτι αξίας, όπως όλοκληρο PC (και αυτό που λέμε "υποστήριξη" στην ανάγκη θα το βρείτε από τον κάθε μικρομαγαζάτορα αλλά ποτέ από το "γραφειοκρατικό σύστημα" ή τον, αδαή 8 φορές στις 10, πωλητή (που είναι κακοπληρωμένος και βρίσκεται εκεί έχοντας σαν προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία την καφετέρια ή το delivery). Θα δείτε αντίθετα ότι ο πιτσιρικάς του μικρομάγαζου και μόνο από χόμπυ διαθέτει σαφώς καλύτερη γνώση και όρεξη να βοηθήσει.

Αυτά και αλπίζω να συμφωνείτε. για μένα πάντως έτσι δουλεύει η αγορά από δω και πέρα. Σημειώνω ότι ζω στο Βόλο, πιστεύω πως σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη οι επιλογές σας είναι πολύ περισσότερες.

Δημοσ.

Να προτείνω επίσης.. Ας μην ξεθυμαίνουμε εδώ και συνεχίζουμε να είμαστε "θύματά τους". Απλά σταματήστε να αγοράζετε από το κατάστημα αυτό για ένα διάστημα (πράγματα δικά σας & για τους γνωστούς "μη κομπιουτεράδες" φίλους σας.. το πελατολόγιό τους δεν το έχουν από κάποιον μαρκετίστα ή ειδικό της αγοράς! Το έχουμε φτιάξει όλοι εμείς στέλνοντάς τους συνεχώς καινούριους πελάτες). Ειναι ο μόνος και ΑΜΕΣΟΣ αποτελεσματικός τρόπος να τους απαντήσουμε. Εφόσον τους ενδιαφέρουν μόνο οι αριθμοί, ας πάιξουμε με τους δικούς τους κανόνες... η "γραφειοκρατία" τους υποτίθεται πως ήταν το πλεονέκτημά τους και έτσι πρόσφεραν σε εμάς χαμηλότερες τιμές.. ας τη χρησιμοποιήσουμε ακόμη μια φορά, να έιστε σίγουροι πως όταν διαβάσουν τα πτωτικά νούμερα θα πάρουν το μύνημα!...

Δημοσ.
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί και μου διέφυγε ,αλλά ξέρει κανείς το καθεστός λειτουργίας των e-shop points ;

Δηλαδή αν είναι υποκαταστήματα με υπαλλήλους και ανήκουν στον όμιλο ή

είναι φρανσαιζ ;

 

 

Τα μαγαζιά είναι εταιρικά με δικούς τους υπαλλήλους. ΔΕΝ είναι ούτε franchise ούτε δουλέυουν με licencing.

Δημοσ.

Παιδια εγω το mouse του e-shop που εδωσα για αντικατασταση μεσα σε μια μερα απο την ημερα αγορας ακομα το περιμενω.... Εχει περασει 6 μηνο και επειδη δεν μπορουνα να βγάλω ακρη αλλα ουτε και ειχα χρονο εκανα μια καταγγελια και ησυχασα. Και φυσικα με χασανε απο πελατη τους. Οχι πως τους ενοιαξε. Και γιατι να τους νοιαξει. κερδιζουν τοσους πελατες και χανουν ελλαχιστους.!!! Ασχετοι υπαρχουν πολλοι και σε αυτους βασιζονται για να τα βγαζουν τα λεφτατους. Ειναι μακραν το πιο αθλιο ηλεκτρονικο καταστημα στην Ελλαδα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...