Προς το περιεχόμενο

Τριτοκοσμικό service στο e-shop


Ardov

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Telika to espasa sta 2 .Ta misa apo to plaisio kai ta misa apo to eshop.

Kai ta 2 paragelies on line .Gia na doume pio einai pio kalo.

Kai stis 2 paragelies upotithetai oti ta proionta einai availiable.

 

Ante na doume.

 

Ousiastika mou kostise 100 euro pio panw.An ta eperna ola apo to plaisio tha mou ebgene kamia 200ara pio panw.

 

Kala ti vitsio auto tou plaisiou na sou ta stilei spiti.Akoma kai na ta paragileis on line an pas na ta pareis ap to katasthma tha sou ta xreosoune perisotero apo tin prosfora sto web.

An einai dinaton... milame gia vitsio oxi malakies.

  • Απαντ. 260
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Egw pali apo to e-shop eixa parei ena Muvo to opoio meta apo kanena 3mino stamatise na leitourgei. To paw sto e-shop sto Halandri giati einai to kentriko kai apo ekei pernan ola gia na elegthoun. Mou lene oti tha exw apantisi apo to service entos 10 imerwn. Stin 10 tous pira tilefwno mias kai den mou eixan apantisei kai mou lene oti to exoun steilei stin antiprosopia gia antikatastasi kai tha einai pisw se 10 meres.

Stis 10 meres apo tin deuteri epikoinwnia tous ksanapernw kai mou apantan oti den exoun kamia enimerswsi kai tha mou apantisoun entos tis ebdomadas. Tin Paraskeui tou ksanapernw kai pali den eixan na mou apantisoun kai etsi pame pali gia tin epomeni ebdomada. To idio skiniko synexistike gia alles 2 ebdomades me diafora alla prosximata, oti tous ta steilan alla den ta briskoun kai alles asteies dikaiologies. Otan meta apo 2 mines tous pira kai tous sikwsa stin kyrioleksia apo ton texniko, ton politi mexri kai ton proistameno tin epomeni ws dia mageias me enimerwsan na perasw gia na paralabw tin antikatastasi.

Auto pou poio poly me ekneurise einai oti den eixan pote mia safi apantisi na mou dwsoun, apla kathe fora mou dinan mia anaboli tis mias ebdomadas.

 

Kai to asteio tis ypothesis einai oti to Muvo ksanaxalase...:S:S:S:S

Δημοσ.

Από όλα τα καταστήματα έχω ακούσει παράπονα αλλά τόσα κ τόσο τραγελαφικά γεγονότα μόνο το e-shop μπορούσε να τα κάνει.

Με όσες μαρτυρίες γεγονότων έχουν δει τα μάτια μου σε fora προτείνω ανεπιφύλακτα:

 

 

- να σταματήσετε να ψωνίζετε από το e-shop -

 

 

Το μόνο που θα κερδίσετε είναι ταλαιπωρία, προσβολές προσωπικότητας, κ υποτίμηση της νοημοσύνης σας.

Ακόμα κ να μην σας τύχει ότι έχει τύχει σε τόσες εκατοντάδες μέλη συνεχίζετε να διαιωνίζετε την νοοτροπία ασέβειας του πελάτη είτε αυτός ακουμπάει 10Ε είτε 1000Ε. Νοοτροπία την οποία περισσότερο έντιμα καταστήματα πασχίζουν να αποβάλλουν κ να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του πελάτη τους. Εμπιστοσύνη που κάθε μέρα φαίνεται να την χάνει όλο κ περισσότερος κόσμος στο e-shop.

 

Κατάστημα ή αλυσίδα που δεν με σέβεται σαν πελάτη της δεν το τιμάω να αγοράζω από εκεί, κ αντιπροτείνω την αγορά προϊόντων στους υπόλοιπους.

Μόνο έτσι γίνεται δουλειά.

 

Αν όποιος *πραγματικά* υπεύθυνος του e-shop έχει πρόβλημα με την άποψη μου pm/msn me αν επιθυμεί να το διευθετήσουμε. Κ να το διευθετήσουμε όχι για μένα κ για τον κολλητό μου αλλά για όποιον πατάει το πόδι του μέσα στο κατάστημα real ή virtual. Και αυτό επειδή γνωρίζω ότι μας διαβάζετε, γνωρίζω ότι εμείς ( τα fora ) σας κάναμε αυτό που είστε.

 

Αν δεν επιθυμείτε επικοινωνία για διευθέτηση, ή να διορθωθείτε κανένα πρόβλημα, θα έχουμε πάρει ήδη απάντηση για την στάση σας.

 

 

 

/sc

Δημοσ.
Από όλα τα καταστήματα έχω ακούσει παράπονα αλλά τόσα κ τόσο τραγελαφικά γεγονότα μόνο το e-shop μπορούσε να τα κάνει.

Με όσες μαρτυρίες γεγονότων έχουν δει τα μάτια μου σε fora προτείνω ανεπιφύλακτα:

 

 

- να σταματήσετε να ψωνίζετε από το e-shop -

 

 

 

Συμφωνώ απολύτως. Έχω σταματήσει πάνω από ένα χρόνο (μπορεί και περισσότερο) να κάνω συναλλαγές με το εν λόγω κατάστημα αφού πάει από το κακό στο χειρότερο.

 

Βέβαια έχω και εγώ κάποια προσωπική εμπειρία από το φοβερό support τους. Όταν ακόμα ψώνιζα από εκεί είχα πάρει ένα ocz psu για έναν φίλο και μόλις το έβαλα πάνω στο pc ακουγότανε συνεχώς ένας έντονος ήχος τικ τικ τικ που τον καταλάβαινες ακόμα και στα 3-4 μέτρα. Από ένα ψάξιμο που έκανα στο internet διαπίστωσα ότι υπήρχε όντως κάποιο τέτοιο ζήτημα με μια σειρά της ocz και το πήγα πίσω την επόμενη μέρα και μου είπαν ότι θα το ελέγχανε. Ως εδώ όλα καλά έλεγα, όταν πήγα να το παραλάβω μου λένε ότι είναι μια χαρά και δεν ακούγεται κανένας ήχος όταν λειτουργεί, εκεί ήταν που τα ψιλοπήρα αρχικά αλλά είπα δεν πειράζει ποτέ δεν ξέρεις ας το ξαναδοκιμάσω. Τι το ήθελα όμως με το που μπαίνει πάνω στο pc μια από τα ίδια. Εννοείται την ίδια μέρα κιόλας πάω πίσω στο κατάστημα και τελικά μετά από πολλά και μετά από επικοινωνία με τον υπεύθυνο του καταστήματος λέγοντας του ότι θα το πάω νομικά το ζήτημα κτλ κατάφερα να πάρω πίσω τα χρήματα. Η όλη ταλαιπωρία κράτησε περίπου 2 εβδομάδες εάν θυμάμαι καλά.

Δημοσ.
Από όλα τα καταστήματα έχω ακούσει παράπονα αλλά τόσα κ τόσο τραγελαφικά γεγονότα μόνο το e-shop μπορούσε να τα κάνει.

Με όσες μαρτυρίες γεγονότων έχουν δει τα μάτια μου σε fora προτείνω ανεπιφύλακτα:

 

 

- να σταματήσετε να ψωνίζετε από το e-shop -

 

 

Το μόνο που θα κερδίσετε είναι ταλαιπωρία, προσβολές προσωπικότητας, κ υποτίμηση της νοημοσύνης σας.

Ακόμα κ να μην σας τύχει ότι έχει τύχει σε τόσες εκατοντάδες μέλη συνεχίζετε να διαιωνίζετε την νοοτροπία ασέβειας του πελάτη είτε αυτός ακουμπάει 10Ε είτε 1000Ε. Νοοτροπία την οποία περισσότερο έντιμα καταστήματα πασχίζουν να αποβάλλουν κ να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του πελάτη τους. Εμπιστοσύνη που κάθε μέρα φαίνεται να την χάνει όλο κ περισσότερος κόσμος στο e-shop.

 

Κατάστημα η αλυσίδα που δεν με σέβεται σαν πελάτη της δεν το τιμάω να αγοράζω από εκεί, κ αντιπροτείνω την αγορά προϊόντων στους υπόλοιπους.

Μόνο έτσι γίνεται δουλειά.

 

Αν όποιος *πραγματικά* υπεύθυνος του e-shop έχει πρόβλημα με την άποψη μου pm/msn me αν επιθυμεί να το διευθετήσουμε. Κ να το διευθετήσουμε όχι για μένα κ για τον κολλητό μου αλλά για όποιον πατάει το πόδι του μέσα στο κατάστημα real ή virtual. Και αυτό επειδή γνωρίζω ότι μας διαβάζετε, γνωρίζω ότι εμείς ( τα fora ) σας κάναμε αυτό που είστε.

 

Αν δεν επιθυμείτε επικοινωνία για διευθέτηση, ή να διορθωθείτε κανένα πρόβλημα, θα έχουμε πάρει ήδη απάντηση για την στάση σας.

 

 

 

/sc

 

 

 

ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΗΚΑΡΙ +1 ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

 

ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ e-shop

Δημοσ.

Κάποτε το eshop ήταν ένα υπόγειο σε μια πολυκατικία στο Μαρούσι. Τώρα μέσω του φρανσάιζ έχουν ανοίξει καμιά 30ρια. Μήπως τα προβλήματα που αναφέρετε περιορίζονται σε 2-3 υποκαταστήματα της εταιρίας; (πχ της Στουρνάρη). Γιατί είναι κρίμα για κάποιον πχ στα Χανια που συνεργάζετε με το ΕShop και είναι ΟΚ με τους πελάτες του, να τον παίρνει η μπάλα...

Δημοσ.

Εγώ παιδιά είμαι ευχαριστημένος απο όλα τα online shops που έχω αγοράσει κάποιον προιον. Οσον αφορά το e-shop είχα επιστρέψει ένα ελλατωματικό router της US και μέσα σε 20 μέρες μου είχαν πίστωση και αγόρασα το καινούριο μοντέλο. Αυτά απο μένα :-D

Δημοσ.

Εγω εχω αγορασει 3-4 πραγματα απο το e-shop,ολα καλα αν εξαιρεσεις οτι το e-mail τους ειναι αποκλειστικά διακοσμητικου χαρακτηρα.

 

Επειδη ομως διαβαζοντας συνειδητοποιήσα οτι στην παραμικρή βλάβη θα εχω αντιμετωπιση απο αλλες εποχες,αποφασισα να το διαγραψω απο την λιστα μου.Γιατι ο χρονος μου και η ψυχικη μου υγεία στοιχίζουν πολυ περισσότερο από μια μικρή χρηματικη διαφορά.

Δημοσ.

λοιπόν εγώ το γράφω και όπως το ξαναέγραψα στο παρακάτω topic.

 

http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=161117

 

ήσαστε πάρα πολύ, με το γράφετε εδώ δεν κάνετε τίποτα. Μαζευτείτε όσοι περισσότεροι μπορείτε και μιας το θέμα έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις ένα Σαββάτο κάντε καταγγελία στο ΙΝΚΑ. Όχι ομαδική καταγγελία αλλά ο καθένας ατομικά. Μετά αφού τελειώσετε πηγαίνετε στο e-shop και κάντε φασαρία. Προσέξτε όμως μην παρεκτραπείτε και γυρίσει μπούμερανγκ.

 

Εγώ νόμιζα πως ήσαστε καμιά δεκαριά άτομα αλλά εδώ μαζεύεστε χαλαρά 30+. αν σκάσετε με τις καταγγελίες και μετά όλοι μαζί σε κάποιο κατάστημα θα χεστούν επάνω τους. Αυτή είναι η μόνη λύση και διέξοδος σας. Αλλιώς κάτσετε να σας δουλεύουν ένα ένα. Όλους μαζί όμως δεν μπορούν.

 

Μπορείτε να ζητήσετε ακόμα και αποζημίωση για δουλειές που δεν μπορούσατε να κάνετε στο διάστημα που δεν είχατε pc. Αν ρωτήσετε στο INKA υπάρχει συγκεκριμένο χρονικό όριο που μπορεί μία επιχειρήσει να αλλάξει ένα ελαττωματικό προϊών μετά την πάροδο του χρόνου αυτού είναι υποχρεωμένοι να σας δώσουν τα λεφτά σας πίσω όχι πιστωτικά και μαλακίες. Και εδώ κάποιοι μιλάνε για καθυστερήσεις ακόμα και για χρόνο. Μην κάθεστε με σταυρωμένα τα χέρια.

 

ότι είχα να πω το είπα απο δω και πέρα κύριοι δικαίωμα σας να κάνετε ότι θέλετε..........................

Δημοσ.
είχα πάρει ένα ocz psu για έναν φίλο και μόλις το έβαλα πάνω στο pc ακουγότανε συνεχώς ένας έντονος ήχος τικ τικ τικ που τον καταλάβαινες ακόμα και στα 3-4 μέτρα.

 

Αυτό το πρόβλημα ήταν ο εφιάλτης της OCZ.

Και υπήρχε στα PowerStream & ModStream, και ήταν massive πρόβλημα.

Βασικά το tic παραγόταν από το τμήμα του μετασχηματιστή.

Πρόβλημα στην πραγματικότητα δεν προκαλούσε ( πέραν του ενοχλητικού θορύβου ).

Ακόμα και σε μερικά GameStream εμφανίζεται αυτό.

Στο ModStream 520 που μου είχαν στείλει για review στους πρώτους 3 μήνες δεν είχε κάνει κιχ...ξαφνικά άρχισε και το έκανε για λίγες μέρες.

Μετά το έκανε ανά καιρούς, και ξαφνικά κάποια στιγμή σταμάτησε να το κάνει εντελώς :D

 

Sorry για το off-topic :)

Δημοσ.

Loipon paidia ORGANWTHITE den tha mas trelanei kanenas apo dauytous. Egw gia na katathesw kai ligo thn prosopikh mou empeiria otan epsaxna gia laptop eixa steilei ena e-mail sto e-shop kai san apanthsh phra ta ar@@@ia mou.

 

Den eixe tyxh na parw kati apo to e-shop kai opws fainetai den paizei na ginei oute kai sto mellon. Telos, me mia othonh eizo pou phra twra teleutaios apo ena topiko magazi kai talaipwrithika ligo ena pragma tha sas pw o ypeuthinos tou magaziou mou thn edwse to meshmerakh na thn parw spiti mou na thn checarw kai ean mou ekane tote tha thn eperna.

 

Y.G

Xsereis kaneis pio dieuthinei pleon to e-shop;

kai mhn mou pei kaneis apo sas ta 3 paidakia (2 aderfia +1) pou xsekinhsan apo to upogeio sto marousi kai h kokinoskoufitsa...

Δημοσ.
Loipon paidia ORGANWTHITE den tha mas trelanei kanenas apo dauytous. Egw gia na katathesw kai ligo thn prosopikh mou empeiria otan epsaxna gia laptop eixa steilei ena e-mail sto e-shop kai san apanthsh phra ta ar@@@ia mou.
Δεν σου απάντησαν;;;; Πάμε όλοι για καταγκελία στο ΙΝ.ΚΑ. που δεν απάντησαν στον φίλο μας! Λοιπόν μπορεί τα γεγονότα να είναι πολύ σοβαρά αλλά μην πετάγετε και η βούρτσα να κατηγορεί τους πάντες και τα πάντα... Υπάρχει και νομική διέξοδος για όποιον ενδιαφέρετε και δεν βρίσκω τον λόγο κάποιος που τρέχει για 2 μήνες με το eshop να τον κουράσει μια απλή υποβολή καταγγελείας. Δεν είμαι κανα τσιράκι του eshop, απλά είμαι ένα ικανοποιημένος πελάτης σε αρκετές αγορές μου και 2-3 αλλαγές-service που χρειάστηκαν και πάντα πίστευα στην πολυφωνία :)

 

Και χωρίς παρεξήγηση ρε παιδιά αλλά τον τελευταίο καιρό πολλά ακούγονται και αρχίζω και μπένω σε υποψίες σχετικά με την ορθοτητά τους... δεν αναφέρομαι σε κάποιον απλά διατυπώνω μία σκέψη.....

 

edit:

ego pou thelo diladi na kano mia synthesi na protimisw to plaisio??
οι υποψίες που σας έλεγα..... ;)
Δημοσ.

dterzakis,

 

Μπορεί να είσαι ενας ευχαριστημένος πελάτης του e-shop, εδώ όμως υπάρχουν 60 αγανακτησμένοι πελάτες του e-shop. Δεν μου αρέσει το επιθετικό ύφος σου στο φίλο μας που ανέφερε την περιπέτειά του. Εαν εσύ είσαι ευχαριστημένος, απλά ανάφερέ το όπως έκαναν και άλλοι πριν απο εσένα. Μην επιτίθεσαι όμως και μην ειρωνεύεσαι γιατί εαν είχες περάσει ενα 10% όσων έχουμε περάσει εμείς, άλλα θα έλεγες τώρα. Ας ήσουν και εσύ στο χορό και θα σου έλεγα εγώ πόσο διαφορετικά θα μιλούσες τώρα...

 

 

 

Όσο για τις υποψίες σου, θεωρώ προσβλητικό αυτό που κάνεις.

 

Είπες: "...Και χωρίς παρεξήγηση ρε παιδιά αλλά τον τελευταίο καιρό πολλά ακούγονται και αρχίζω και μπένω σε υποψίες σχετικά με την ορθοτητά τους... δεν αναφέρομαι σε κάποιον απλά διατυπώνω μία σκέψη....."

 

 

Δηλαδή όλοι εμείς είμαστε βαλτοί από το ΠΛΑΙΣΙΟ για να θάψουμε το e-shop? Το thread ασχολείται με αυτό το ζήτημα. Εαν δεν σου αρέσει, μπορείς απλά να μην δημοσιεύεις μηνύματα. Αλλά οι υποψίες σου πιστεύω είναι προσβλητικές, αν όχι για μένα , για τους υπόλοιπους 70 ανθρώπους που έχουν δημοσιεύσει την άσχημη εμπειρία τους.

 

Και εαν θέλεις να ξέρεις, το ΠΛΑΙΣΙΟ μπορεί να έχει άσχετους ανθρώπους στο προσωπικό του και διάφορα άλλα αρνητικά, αλλά στο service είναι αμεσότατοι. Προσωπικά δεν ψωνίζω απο εκεί λόγω ακριβών προϊοντων και μικρής γκάμας.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...