Προς το περιεχόμενο

Τριτοκοσμικό service στο e-shop


Ardov

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ που επέστρεψα το καλοκαίρι ενα router της US για ελλατωματικό σε 20 μέρες μου είχαν βγάλει πιστωτικό. Αλλα το ότι εχει χαλάσει η συμπεριφορά απέναντι στους πελάτες ειναι γεγονός.

  • Απαντ. 260
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Αν η βίδα ήταν μέσα στο κουτί ,αυτή έκανε το πρόβλημα (βραχυκύκλωμα)

 

Πολυ πιθανο. Αλλα δεν ξερω αν εφυγε απο καπου. δηλαδη οσο εχω ψαξει δεν εχω δει κανενα μερος που να εχει φυγει.

Δημοσ.
Πριν απο καμιά εβδομάδα πήγα στον ίδιο άνθρωπο που συνεχίζει να εργάζεται εκεί στο ίδιο κατάστημα και ζήτησα να μου φέρει μια κάρτα DVD/DivX την Xcard της Sigma Designs πάλι και μου απάντησε "Η πολιτική της εταιρίας μας πλέον απαγορεύει κάθε είδους ειδική εισαγωγή πλέον και δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι όσο και να θέλω".

 

Κοίτα εδώ δεν είναι και τόσο παράλογο, γιατί αν το δείς και από την μεριά του ιδιοκτήτη θα καταλάβεις ότι δεν είναι και τόσο ρόδινα τα πράγματα [ στο λέω εκ πείρας, επειδή έχω δουλέψει σε θέση PM+CM { διαλογή προϊόντων που θα φέρνει το μαγαζί, καθώς και επικοινωνία + διακανονισμός με τους κατασκευαστές & distributors } ]

 

1) Δεν είναι εύκολο να φέρει κάποιος ένα προϊόν με δικιά του εισαγωγή ( αφού δεν υπάρχει αντιπρόσωπος/εισαγωγέας στην Ελλάδα ) για έναν πελάτη.

Πόσο λογικό είναι να φέρει από εξωτερικό ΜΙΑ κάρτα για έναν μόνο πελάτη ?

α) Πολλοί κατασκευαστές έχουν είτε ελάχιστο χρηματικό ποσό ανά παραγγελία { π.χ. δεν σου αποστέλλουν παραγγελίες κάτω των X euro } είτε ποσοτικά όρια { πρέπει να παραγγείλεις X συνολικά προϊόντα ή ακόμα χειρότερα minimum κομμάτια ανά προϊόν }

β) Έστω ότι δέχονται να στείλουν μόνο ένα προϊόν.Ξέρεις πόσο πάνε τα μεταφορικά + το τελωνείο ?

Κάρτα που έξω θα την βρίσκεις 300 ευρώ θα πρέπει να στην δώσει 450 ευρώ ο άνθρωπος, και αυτό με ένα κέρδος 5%.

γ) Αν τώρα θέλουν ελάχιστη παραγγελία, κλπ...ποιός θα φέρει ένα προϊόν σε απόθεμα το οποίο θα μείνει πιθανότατα για πάντα στο ράφι, εκτός του ενός κομματιού που θα έπαιρνες εσύ ?

 

Για αυτό, καλό είναι κάποια πράγματα να μην τα κρίνουμε εκ των έξω.

Δημοσ.

theo37,

 

Δεν κάνουμε παράπονα, απλά παραθέτουμε απόψεις και εμπειρίες και βγάζουμε συμπεράσματα.

 

billpeppas,

 

Υπάρχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, δεν θα αναφέρω το όνομά της. Με ενημέρωσε ο υπάλληλος. Άλλωστε δεν "έκρινα εκ των έξω" όπως είπες. Απλά ενώ πριν απο 5 χρόνια η πολιτική της εταιρίας το επέτρεπε (με την ανάλογη προκαταβολη μέρους του χρηματικού ποσού) τώρα πλέον δεν το επιτρέπει. Απαντώντας λοιπόν με τη σειρά:

 

1)Υπάρχει η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα.

α) Η Sigma Designs (κατασκευαστής) στέλνει και μεμονωμένα κομμάτια (εξακριβωμένο και τότε και τώρα, αφού έτσι έγινε με την Hollywood Plus πριν απο 5 χρόνια)

β) Όντως η τιμή της Hollywood plus ήταν ανεβασμένη λόγω μεταφορικών. Όσο για τα τελωνεία, ο κατασκευαστής έχει και παράρτημα στην Ευρώπη (χώρα σε Ευρωπαϊκή Ένωση) άρα δεν συζητάμε για αυτό. Επίσης εαν η Ελληνική αντιπροσωπεία κάνει 1000000 εισαγωγές έχει πετύχει πολύ καλές τιμές μεταφορικών. Αλλά και πάλι να έρθει αυξημένη η τιμή, δεν αρνήθηκα να πληρώσω παραπάνω.

 

Σχετικά με το κέρδος που είπες, αυτό δεν μου άρεσε. Δηλαδή φέρνουμε προϊοντα τα οποία πουλάνε πολύ για να βγάζουμε κέρδος με μικρότερη ταλαιπωρία? Αυτό καταστρέφει το εμπόριο στην Ελλάδα και πολλές φορές ο καταναλωτής αγοράζει την εναλλακτική λύση που βολεύει το κατάστημα και όχι αυτή που ήθελε. Και φυσικά αποκλείει την εισαγωγή προϊοντων απο μικρότερες μάρκες κλπ. που μπορεί να ταιριάζουν πολύ καλύτερα στις ανάγκες ορισμένων ανθρώπων. Και στην τελική, αυτό κάνει ενα κατάστημα να ξεχωρίζει. Το γεγονός ότι οι άνθρωποι εκεί με εξυπηρέτησαν με μεγάλη τους χαρά, με κάνει να έχω το εν λόγω κατάστημα μονίμως στα υπ'όψιν για μελλοντικές αγορές. Άλλωστε μην αγριεύεις, για τον άνθρωπο μίλησα που με εντυπωσίασε η συμπεριφορά του και η φιλικότητά του, δεν έθιξα κάποια εταιρία.

 

γ) Δέχθηκα να προκαταβάλλω το 60 % της αξίας του προϊοντος. Αρκετό για να το στείλουν πίσω εαν τύχει και δεν το έπαιρνα. Άλλωστε γιατί να μπώ σε τέτοια διαδικασία και στο τέλος να μην το πάρω? Τρελός είμαι?

 

Όλα αυτά λοιπόν για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, εντελώς φιλικά και χωρίς παρεξήγηση.

Δημοσ.

Εγω ρε παιδιά μου έχει σκάσει Δίσκος 2.5" 100GB 1 ώρα αφού τον αγόρασα από το Πλαίσιο. Τον πήγα πίσω επιτόπου και μου έδωσαν καινούργιο χωρίς να με ρωτήσουν "τίποτα".

Εδώ φαίνεται η διαφορά και στην πολιτική, αν έχεις ικανοποιημένο τον πελάτη στην μία στραβή που θα του τύχει τον κάνεις "αφοσιωμένο" και το σκέφτεται διπλά πριν αγοράσει αλλού, άσε την διαφήμιση που θα τους κάνω κι εγώ αν μείνω ικανοποιήμενος (καλη ώρα :) ... ).

Οσες φορές πάντως έχει χρειαστεί να επιστρέψω προϊόν στην συγκεκριμένη εταιρία μου το πήραν χωρίς δεύτερη κουβέντα και αυτό μου το επιβεβαιώνουν και πολλοί φίλοι που έχουν παρόμοια εμπειρία.

Δεν συγκρίνω καταστήματα αλλά πολιτικές ... πάρτο πίσω και φτιάχτο στον χρόνο σου ... εγώ γιατί να περιμένω ?

Δημοσ.

Αν και έχουν αναφερθεί περιστατικά να δίνουν μεταχειρισμένα προϊοντα σαν καινούρια (σε αντικατάσταση μόνο) ή να ανακυκλώνουν τα χαλασμένα, εγώ δεν έχω πάθει το παραμικρό με το ΠΛΑΙΣΙΟ. Τουλάχιστον στο service είναι άψογοι, ταχύτατοι και επαγγελματίες. Υπάρχουν βέβαια και τα περιστατικά απογοήτευσης. Εγώ πάντως είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Πλέον προτιμώ να δώσω 10-15 ΕΥΡΩ παραπάνω στο ΠΛΑΙΣΙΟ για το ίδιο προϊον και σε περίπτωση ελαττωματικού να έχω την αντικατάσταση σε 4 ώρες ή και την επόμενη μέρα ακόμα. (4ωρο service, που ακούστηκε σε άλλη επιχείρηση???)

Δημοσ.
billpeppas,

 

Υπάρχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, δεν θα αναφέρω το όνομά της. Με ενημέρωσε ο υπάλληλος.

 

Εφόσον υπάρχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, θα ήταν δυνατό να την βρείς ή να την παραγγείλεις από αλλού.

Εσύ ζήτησες από το κατάστημα που ήθελες αν μπορούσαν να στην φέρουν.

Είπαν όχι, και δικαίωμά τους ήταν.

 

Off-Topic αλλά πάνω σε σχόλιό σου,

 

Με το κέρδος που αναφέρθηκες:

 

Αν ένας καταστηματάρχης προβλέπει πως το τάδε προϊον δεν θα πουλήσει, είναι επιλογή του και δικαίωμά του να μην το φέρνει.

Δεν έχει ο καθένας την δυνατότητα ( ούτε την όρεξη ) να χρεοκοπήσει ( αν δεν έχει ήδη ) φέρνοντας προϊόντα που ξέρει ότι δεν θα πουλήσει ή δεν θα πουληθούν όλα/δύσκολα.

 

Π.χ. επιλογή μου ήταν να μην φέρουμε Radeon X1800XT όταν γνώριζα ήδη ότι σε ένα μήνα θα μπορούσαμε να βρούμε Radeon X1900XT σε παρόμοια τιμή, και θα είχαμε την δυνατότητα να τις φέρουμε πρώτοι για αρκετό καιρό.

 

Ο κάθε επιχειρηματίας κάνει τις επιλογές του ( καλές ή κακές ), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα της επιλογής.

 

.-

Δημοσ.

Έχεις δίκιο φίλε μου. Είναι δικαίωμα του καταστηματάρχη να δεχθεί ή όχι. Αυτό όμως ξαναλέω κάνει τη διαφορά από κατάστημα σε κατάστημα. Τουλάχιστον χτίζονται διαπροσωπικές σχέσεις με τον πελάτη, πράγμα πολύ σημαντικό στο χώρο αυτό.

 

Όπως και δικαίωμα του καταναλωτή είναι να αγοράσει απο το εξωτερικό σε τιμές αρκετά χαμηλότερες και να πάρει ό,τι θέλει στην κυριολεξία, χωρίς να παίρνει ό,τι και όποτε του πασσάρει ο καταστηματάρχης για να βγάλει παραπάνω κέρδος.

 

(Συγνώμη για το off-topic :-D )

 

Υ.Γ. : Να τονίσω οτι εσύ το γενίκευσες πολύ, λες και τους ζήτησα να κάνουν εισαγωγή 1000 κομμάτια. Μια καρτα των 80 ΕΥΡΩ ζήτησα. Τώρα εαν πρόκειται να χρεοκωπήσει για 30 ΕΥΡΩ, (που δεν υπήρχε λόγος να μην του τα έδινα (θα έδινα 50 ΕΥΡΩ προκαταβολή)). Άρα πρόκειται καθαρά για θέμα όρεξης να βοηθήσει. Σκέφτεται ως εξής: "Εγώ εισάγω μόνο όσα πωλούνται μαζικά και τίποτε άλλο". Έχω δεί και περιστατικά που ενα κατάστημα κάνει 2 εβδομάδες να φέρει 40άρη σκληρό δίσκο και προσπαθεί να πείσει για να αγοράσεις 80άρη ή και 120άρη. Δεν με νοιάζει εαν η διαφορά είναι 2 ή 3 ΕΥΡΩ. Σημασία έχει ότι ενώ εγώ θέλω Western Digital 40GB ο καταστηματάρχης πάει να μου πασσάρει 80άρη Seagate που εγώ μπορεί να μην θέλω. Ελπίζω να καταλαβαίνετε τα λεγόμενά μου.

Δημοσ.
syntrofoi mhn anyshxeite yparxei lysh.....kai einai aplh pas se ena sovaro synoikiako magazi apla plhroneis to proin 5-6 eyrw parapano kai ksereis pws tha eksyphreththeis...ksereis pws o magazatoras tha se thewrei prwsopiko tou pelath kai tha se frontisei..ksereis pws an kaei h mhtrikh sou kai einai entos eggyhshs den tha se afhsei 2 mhnes xwris pc .....tha sou dwsei ena allo mobo kai metatha perimenei aytos.....alla etsi eimaste gia na glytosoume liga eyrw dexomaste na mplekoume se peripeteies me rma klp klp

 

 

Tο κακό είναι οτι σε πολλές περιπτώσεις τα ευρώ είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!

Δημοσ.

Εχω αγορασει και εγω αρκετα πραγματα απο το e-shop χωρις κανενα προβλημα . Προσφατα μαλιστα παραγγειλα ενα celeron + μητρικη + κουτι . Αυτό έγινε το Σαββατο . Την Δευτέρα παω και ακυρώνω αυτη την παραγγελία και κανω αλλη με Core duo + ιδια μητρικη + αλλο κουτι ( !!) και παρόλα αυτα την Τετάρτη με ειδοποιούν οτι έχουν έρθει !! Και μαλιστα στη 2η παραγγελια μου ειπαν απο εδω οτι δεν ειναι αμεσα διαθεσιμα . Σημειωτεον οτι την ακυρώμενη παραγγελια ειχαν προλαβει να τη στειλουν και ηταν εδω την Τριτη ... Δηλαδη σε 2-3 μερες ηρθαν 2 παραγγελιες . Ε τι αλλο ,πιο καλα δε νομιζω να γίνετε αλλα γενικα η εικόνα του e-shop για μένα ειναι άριστη εως τώρα .

Δημοσ.

Εγω παντως μολις ακυρωσα παραγγελια γιατι βαρεθηκα να ακουω για αγνωστη διαθεσιμοτητα προιοντος.....ευτυχως παντως που ρωτανε και τον λογο για να κανουν και τις στατιστικες τους μηπως και βελτιωθουνε....

Δημοσ.

KAI oxi mono to service.Egw gamithei na tous pernw tilefono simera gia na kanw mia paragelia kai:

 

1h fora den to sikonoune

2h fora den to skikonoune

3h fora kathlhmeno

4h fora den to sikonoune

5h fora to sikonoune kai perimenw stin anamoni (peftei i grami meta apo 5 mins)

6h fora den to sikonoune

7h fora einai kathlhmeno.

 

Diladi thelw na tous dwsw ta lefta mou kai den ta theloun!

Ta misa proionta apo auta pou thelw na parw einai eksantlimena, xwris na leei pote anamenontai ta kainourgia, (diladi mporei na erthoune se 1 mera alla mporei kai pote !) .

 

Aparadektoi.Alla na pas na ta pareis apo to plaisio? 200 euro pio akriba?

Δημοσ.

 

Aparadektoi.Alla na pas na ta pareis apo to plaisio? 200 euro pio akriba?

 

Εγω παντως μετα την ακυρωση της προσφορας τα πήρα απο το πλαισιο και μου βγήκε στα 1000 ευρω παραγγελια 20 ευρω παραπανω......και ερχεται και σήμερα το κουτι συναρμολογημένο.....οχι μετα απο 4-5 μερες όπως σου λένε στο e-shop.

Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση αλλά για την συγκεκριμένη περίπτωση η αλήθεια πρέπει να λέγεται....όλοι ξέρουμε που πονάει και το Πλαισιο....

Δημοσ.

Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση αλλά για την συγκεκριμένη περίπτωση η αλήθεια πρέπει να λέγεται....όλοι ξέρουμε που πονάει και το Πλαισιο....

 

Αυτό λέω κι εγώ ... όπως όλοι κατα καιρούς ποστάρουμε και λέμε το παράπονό μας για το Χ και το Ψ κατάστημα πρέπει να λέμε και τα σωστά ... που μείναμε ικανοποιήμενοι και θα ξαναψωνίσουμε ... δεν κάνει τίποτα.

 

Κι εγώ ψώνισα από το e-shop πράγματα για ένα φίλο (PC των 2.500 E χωρίς οθόνη!!!) και κάνανε 10+ μέρες να μας πάρουνε τηλέφωνο να το στείλουνε. Στο καπάκι 2η παραγγελία για 100 ευρώ πράγμα και την άλλη μέρα ήταν στο σπίτι. Αντε βγάλε άκρη...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...