Hlapatsas Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Α και επειδή αυτό το "πιστωτικό" ακούγεται ωραίο ας μου εξηγήσει κάποιος τι είναι.
Ardov Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Καρμπόν λοιπόν η περίπτωση του Stel1os06q. Α, δεν σας είπα και το πιο ωραίο. Το άφησα για το τέλος!!! Καθίστε όσοι δεν κάθεστε. -Ardov: Μα καλά, γιατί με κοροϊδεύετε τόσον καιρό με την κάρτα? -Εshop: Τι να σας πώ. Η αντιπροσωπεία φταίει. Τώρα τελευταία η Infoquest έχει ελλείψεις. -Ardov: Και εγώ τι φταίω? Μου είπατε σε 10 μέρες και έχουν περάσει 40. -Eshop: Ναι είναι όντως πολύς καιρός αλλά να ξέρετε ότι είσαστε τυχερός. (φσιιιιιννν το άκυρο!!!!) -Eshop: Υπάρχουν περιπτώσεις που καθυστερούν και 2 και 3 μήνες. -Ardov: (χωρίς κάρτα ακόμα) Καλά και μου το λέτε έτσι σαν να μου λέτε τι καιρό θα κάνει αύριο? -Eshop: Δεν νομίζω να φτάσουμε μέχρι εκεί όμως. Πείτε μου λοιπόν μετά, εγώ έφταιγα που απαίτησα τα χρήματα μου έστω και σαν πιστωτικό για να πάρω άλλη κάρτα? Δεν τους συνέφερε όμως (131 ΕΥΡΩ για μια παλιά 6600 ενώ τόσα κάνει μια 7300GT τώρα) και εμφανίσανε την αντικατάσταση σε χρόνο dt.!!!!
Ardov Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Το πιστωτικό είναι μια απόδειξη πίστωσης που σημαίνει ότι υπάρχει στο ονομά σου ενα ποσόν ως πίστωση. Δηλαδή, δεν σου δίνουν τα φράγκα πίσω, αλλά σου δίνουν τη δυνατότητα εαν αγοράσεις κάτι άλλο να σου αφαιρέσουν απο την τελική τιμή το πιστωτικό. Δηλαδή, μια κάρτα γραφικων κάνει 300 ΕΥΡΩ και σου κόψανε πιστωτικό 70 ΕΥΡΩ απο την κάρτα που επέστρεψες (και άργησε πολύ και τελικά ζήτησες πιστωτικό και όχι αντικατάσταση) . Θα πληρώσεις 300-70=230 ΕΥΡΩ για να πάρεις την καινούρια κάρτα γραφικών.
kx5 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Απλά gbras θα το σκεφτώ πολύ πριν ξαναγοράσω κάτι από εκεί. Και είμαι χρόνια πελάτης. Αν είναι για ένα ποντίκι να μου βγάζουν την παναγία... εδώ βλέπω πως άλλοι περιμεναν πάνω από μήνα για μια αλλαγή.
Stel1os06q Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Καρμπόν λοιπόν η περίπτωση του Stel1os06q. Α, δεν σας είπα και το πιο ωραίο. Το άφησα για το τέλος!!! Καθίστε όσοι δεν κάθεστε. -Ardov: Μα καλά, γιατί με κοροϊδεύετε τόσον καιρό με την κάρτα? -Εshop: Τι να σας πώ. Η αντιπροσωπεία φταίει. Τώρα τελευταία η Infoquest έχει ελλείψεις. -Ardov: Και εγώ τι φταίω? Μου είπατε σε 10 μέρες και έχουν περάσει 40. -Eshop: Ναι είναι όντως πολύς καιρός αλλά να ξέρετε ότι είσαστε τυχερός. (φσιιιιιννν το άκυρο!!!!) -Eshop: Υπάρχουν περιπτώσεις που καθυστερούν και 2 και 3 μήνες. -Ardov: (χωρίς κάρτα ακόμα) Καλά και μου το λέτε έτσι σαν να μου λέτε τι καιρό θα κάνει αύριο? -Eshop: Δεν νομίζω να φτάσουμε μέχρι εκεί όμως. Πείτε μου λοιπόν μετά, εγώ έφταιγα που απαίτησα τα χρήματα μου έστω και σαν πιστωτικό για να πάρω άλλη κάρτα? Δεν τους συνέφερε όμως (131 ΕΥΡΩ για μια παλιά 6600 ενώ τόσα κάνει μια 7300GT τώρα) και εμφανίσανε την αντικατάσταση σε χρόνο dt.!!!! :lol: Μιλάμε ή πρέπει να έχουμε μιλήσει με τα ίδια άτομα ή τους έχουν εκπαιδεύσει να λένε τα ίδια πράγματα στους πελάτες τους! Πες μου τώρα αν σου είπαν και σένα αν δοκιμάσεις πως αν τους πας δια της νομίμου οδού πως έχουν μια ομάδα απο 7 (αν θυμάμαι καλά!!!) δικηγόρους που αναλαμβάνουν με επιτυχία κάθε τους υπόθεση! Κόντεψα να πάθω νευρικό κλονισμό από τις βλακείες που μου αράδιαζαν!
mihalakis Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Μέχρι τώρα στην ότι έχω κάψει ήταν υπαιτιότητα μου και δεν έχω μεγάλη εμπειρία από ελληνικές αντιπροσωπείες πέρα από έναν δίσκο που έκαναν 15 μέρες για να τον στέιλουν από στουρνάρη στην κεντρική αντιροσωπεία για έλεγχο και να μου τον αντικαταστήσουν με άλλον μεγαλύτερης χωρητικότητας. Ωστόσο ΄θελω να σας πω για την εμπειρία μου από Αγγλία για να δείτε τι πάει να πει σεβασμός στον πελάτη. Είχα μια φιλιψ 107Ρ(ξέρω γελοίο φαίνεται στα ελληνικά αλλά βαριέμαι να αλλάζω γλώσσα).Μου την έστειλαν από Ελλάδα με κούριερ οι γονείς μου και στην πορεία όπως ήταν λογικό τα τίναξε. Πήρα τηλέγωνο τη φίλιψ αγγλίας και μου είπαν οτι σε 2 εργάσιμες θα μου έστελναν καινούρια οθόνη στο χώρο μου χωρίς χρέωση και θα έπαιρναν την παλιά πίσω. Τελικά δεν έκαναν 2 μέρες αλλά μια μέρα, και επειδή με έπιασαν απροετοίμαστο δεν με πέτυχαν σπίτι οπότε μου άφησαν την καινούρια οθόνη και δεν πήραν την παλιά (την οποία και επισκέυασα στη συνέχεια) Όταν λίγους μήνες μετά μου ξαναχάλασε, τηλεφωνάκι στη φίλιψ, το και το, και 2 μέρες μετά τσουπ καινούρια οθόνη.... Κάτι παρόμοιο κάνει και η πλέξτορ στην Ελλάδα.Όταν κάηκε το καυτήρι μου, ζήτησα RMA, και μου έστειλαν μεηλ με ένα τηλέφωνο τησ dhl να κανονίσω να έρθουν σπίτι να πάρουν το καυτήρι, να το στείλουν βέλγιο και 3-4 μέρες μετά είχα στο σπίτι μου καινούριο καυτήρι...
Forensick Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 να πω και γω τον πονο μου...πηρα ενα συστημα τον μαρτιο αν δεν κανω λαθος. ολα μια χαρα. ξαφνικα βγαζει 2 προβληματα:1) οταν ειναι σε λειτουργια ετσι και πηγαινα να βγαλω τα ηχεια, κολλαγε και ηθελε restart. 2)ελα μου ντε που μετα ομως δεν ανοιγε. πηγαινε να ξεκινησει και πριν προλαβει να βγαλει κατι στην οθονη εσβηνε. και αυτο το εκανε απανοτες φορες. το παω λοιπον στο eshop και μετα απο 1,5 βδομαδα βρισκουν και καλα οτι ειναι το τροφοδοτικο. το αλλαζουν. ολα αυτα ειχαν γινει καπου στον απριλη. τωρα με το καλο φτασαμε οκτωβρη και απο προχθες παλι το ιδιο προβλημα.τι σκατα ειναι ρε παιδια? και ερχομαστε τωρα οπου εκει που δουλευε κανονικα το pc ξαφνικα σβηνει...ωραια λεω. παω να το ανοιξω και ενω δουλευε κανονικα, στην οθονη ΤΙΠΟΤΑ. το αποκορυφωμα? ακουγεται ενα τσαφ, φευγει μια βιδα απο αγνωστο μερος, τελικα τον κλινω και αρχισε να μοιριζει καμενο. και φυσικα αυριο η μεθαυριο θα ακουσουν καντηλια στο eshop.μιλαμε για ενα μηχανιμα 7 μηνων γ@μω το σπιτι τους και ηδη εχει εμφανισει 2 προβληματα(με απολυτη σιγουρα, δεν φταιω εγω σε κανενα απο τα 2 προβληματα καθως το Pc δεν το εχω αγγιξει-μονο ενα wifi σε pci εβαλα). φαντασου τι θα γινει και μετα την εγγυηση.
Voorhees Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 ΜΑΚΡΙΑ!!! Οι άνθρωποι όχι απλά δεν είναι επαγγελματίες αλλά πάνε να μας την βγουν κιόλας. Την έχω πατήσει πάρα πολλές φορές και ευτυχώς τις περισσότερες σε Οθόνες TFT και λέω ευτυχώς γιατί οι οθόνες ήταν LG. Όσες άλλες φορές τους χρειάστηκα ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ και σαν δεν φτάνει αυτό στα 500 mail που θα στείλεις ζήτημα είναι αν σου απαντήσουν στα 10. Το αποκορύφωμα ήταν όταν μου έστελναν απανωτά 3 φορές χαλασμένα προϊόντα(σταλμένα για service). Το e-shop.gr ΔΕΝ έχει πλέον τις καλύτερες τιμές και μπορείτε να το δείτε αυτό με μια αναζήτηση στο skroutz. Τρελάθηκα όταν είδα σε multirama ίδια τιμή σε κάρτα γραφικών με e-shop.gr και αυτό τα λέει όλα γιατί το multirama δεν φημίζεται για τις καλές του τιμές. Εγώ απορώ πως και δεν έχει κλείσει ακόμα με όλα αυτά που γίνονται. ΑΙΣΧΟΣ!!!
Ardov Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Όχι φίλε μου, δεν έφτασα σε τέτοια σημεία. Είμουν διαρκώς ψύχραιμος και δεν ήξεραν πώς να με κουμαντάρουν. Τους έλεγα, "Γνωρίζετε ότι έχετε εκτεθεί σαν εταιρεία?", "Τη πολιτική είναι αυτή"? και "Αντιλαμβάνεστε τις ευθύνες σας ως σωστή εταιρία?" . Τελικά μίλησα με υπεύθυνους και με προϊσταμένους και κατάπιανε τη γλώσσα τους. Θέλει ψυχραιμία αλλιώς αρχίζουν και αυτοί να απειλούν και τελικά δεν κερδίζουμε τίποτα. Το χειρότερο πάντως είναι ότι τους έφερα παράδειγμα την πολιτική "γνωστού καταστήματος". Σε 4 ώρες διάγνωση ελαττωματικού προϊοντος και αλλαγή ή επιστροφή πιστωτικού. Δε λέω, κάνουν και αυτοί τις κομπίνες τους με μεταχειρισμένα, αλλά προτιμώ μεταχειρισμένο και σε 4 ώρες παρά "καινούριο υποτίθεται" και σε 45 μέρες. Απάντηση πωλητή του e-shop: "Εγώ έχω ένα συγγενή (χαίρω πολύ και εγώ έχω) που πήγε στο "γνωστό κατάστημα" να επιστρέψει την ελαττωματική μητρική και του δώσανε άλλη υποδεέστερη. Τώρα ή μούφες έλεγε ή μπορεί του συγγενή του να του έδωσαν μια μητρική που αντί για 6 SATA να είχε 4 SATA και κάτι τρέχει στα γύφτικα τώρα, το θεώρησε υποδεέστερη. Και εαν στην πραγματικότητα ήταν, γιατί την πήρε ο συγγενής του την υποδεέστερη? Τέλος θα ήθελα να πώ οτι αυτοί με τους 7 δικηγόρους fuc&ers που τα κερδίζουν όλα και τα σαρώνουν θα έπρεπε να ξέρουν ότι η δημόσια συκοφάντιση για ανταγωνιστική επιχείρηση είναι ποινικό αδίκημα και διώκεται εαν υπάρξει μάρτυρας και επίσημη κατηγορία. Κατα τα άλλα "Η συνομιλία σας ενδέχεται να καταγραφεί" μας μάρανε.
Ardov Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Λοιπόν, κανόνας για να ξέρετε απο εδώ και πέρα: ΤΟ Ε-SHOP ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΕ E-MAIL. Πάει και τελείωσε. Και απο προσωπική εμπειρία και από εμπειρία φίλων/γνωστών. Σε ερώτημα που τους απηύθυνα γιατί δεν απαντούν: "Ίσως μας το στέιλατε απο λογαριασμό hotmail, yahoo που το σύστημα τα βλεπει σαν spam".
Voorhees Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Κι εγώ που έχω gmail γιατί δεν μου απαντάνε;
Ardov Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Έχεις 1GB διαθέσιμο και δεν θα χωράει το απαντητικό τους email. :mrgreen:
Stel1os06q Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Όχι φίλε μου, δεν έφτασα σε τέτοια σημεία. Είμουν διαρκώς ψύχραιμος και δεν ήξεραν πώς να με κουμαντάρουν. Τους έλεγα, "Γνωρίζετε ότι έχετε εκτεθεί σαν εταιρεία?", "Τη πολιτική είναι αυτή"? και "Αντιλαμβάνεστε τις ευθύνες σας ως σωστή εταιρία?" . Τελικά μίλησα με υπεύθυνους και με προϊσταμένους και κατάπιανε τη γλώσσα τους. Θέλει ψυχραιμία αλλιώς αρχίζουν και αυτοί να απειλούν και τελικά δεν κερδίζουμε τίποτα. Το χειρότερο πάντως είναι ότι τους έφερα παράδειγμα την πολιτική "γνωστού καταστήματος". Σε 4 ώρες διάγνωση ελαττωματικού προϊοντος και αλλαγή ή επιστροφή πιστωτικού. Δε λέω, κάνουν και αυτοί τις κομπίνες τους με μεταχειρισμένα, αλλά προτιμώ μεταχειρισμένο και σε 4 ώρες παρά "καινούριο υποτίθεται" και σε 45 μέρες. Απάντηση πωλητή του e-shop: "Εγώ έχω ένα συγγενή (χαίρω πολύ και εγώ έχω) που πήγε στο "γνωστό κατάστημα" να επιστρέψει την ελαττωματική μητρική και του δώσανε άλλη υποδεέστερη. Τώρα ή μούφες έλεγε ή μπορεί του συγγενή του να του έδωσαν μια μητρική που αντί για 6 SATA να είχε 4 SATA και κάτι τρέχει στα γύφτικα τώρα, το θεώρησε υποδεέστερη. Και εαν στην πραγματικότητα ήταν, γιατί την πήρε ο συγγενής του την υποδεέστερη? Τέλος θα ήθελα να πώ οτι αυτοί με τους 7 δικηγόρους fuc&ers που τα κερδίζουν όλα και τα σαρώνουν θα έπρεπε να ξέρουν ότι η δημόσια συκοφάντιση για ανταγωνιστική επιχείρηση είναι ποινικό αδίκημα και διώκεται εαν υπάρξει μάρτυρας και επίσημη κατηγορία. Κατα τα άλλα "Η συνομιλία σας ενδέχεται να καταγραφεί" μας μάρανε. Κι εγώ ψύχραιμος ήμουν σε γενικές γραμμές! Να φανταστείς ότι η κουβέντα που σου λέω έγινε την ημέρα που πήγα να πάρω το motherboard πίσω! Ξέχασα όμως να σου αναφέρω πως επειδή είχα πάει το tower και όχι μόνο τη καμμένη μητρική πίστευα πως μετά από τόσες μέρες το τεχνικό τμήμα θα με είχε σε προτεραιότητα και πως το απόγευμα που τελικά πήγα εκει θα είχαν έτοιμο το PC με τη καινούρια μητρική πάνω που είχαν παραλάβει το πρωί όπως μου είπαν απο το τηλέφωνο! Περιττό να αναφέρω πως δεν είχαν κάνει τίποτα! Τελικά το πήρα σπίτι και την έβαλα μόνος μου! Γι αυτό είχα εκνευριστεί τόσο! Δεν εκνευρίστηκα τόσο λόγω της καθυστέρησης αλλά λόγω της συμπεριφοράς τους που θεωρώ τουλάχιστον αδιάφορη ή καλύτερα μάλλων αντιεπαγγελματική! Τουλάχιστον έτσι σιγουρεύτηκα πως η μητρική ήταν καινούρια αφού ήταν σε άθικτη συσκευασία!
-BraiN- Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Εμένα όλα αυτά μου φαίνονται πολύ περίεργα παντως..προσωπικά έχω αγοράσει τα άπειρα πραματα από το e-shop και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Μια φορά μόνο μου έστειλαν ένα HDD στην Ρόδο ο οποίος ήταν ελαττωματικός και μου τον αντικαταστήσανε (και επιστροφη στην Ρόδο παρακαλώ) σε 2 μέρες.
Ardov Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Είναι να μή σου κάτσει η άσχημη περίπτωση. Εαν σου κάτσει την πάτησες. Εύχομαι απλά όλες αυτές οι μαρτυρίες να είναι μεμονωμένα περιστατικά που δεν το πιστεύω, όσο και να θέλω. Απλά το πήρα απόφαση. Το e-shop χάλασε σε σχέση με το πώς ξεκίνησε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.